Stran 1 od 5
tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Ne jan 02, 2011 1:25 pm
Napisal/-a maniaxxx
Bom v pravem podforumu odprl novo temo.
Kot veste sem"ponosni" lastnik polota TSI in me zanima, če se že dobi cenovno relativno dostopno chipanje za ta motor in če se da blokada končne odstraniti?
Prosim za normalne odgovore.
Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Ne jan 02, 2011 1:34 pm
Napisal/-a čare
Ta avto ma blokado za hitrost??In na kok jo ma??
Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Ne jan 02, 2011 1:44 pm
Napisal/-a maniaxxx
čare je napisal/-a:Ta avto ma blokado za hitrost??In na kok jo ma??
190km/h
Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Ne jan 02, 2011 2:20 pm
Napisal/-a sašo5
speedfreak je napisal/-a:čare je napisal/-a:Ta avto ma blokado za hitrost??In na kok jo ma??
190km/h
to je forumski bav-bav in se je nekdo zmislil.......enako kot to, da ima že tovarniško več kot 120 konjev

- ja, na valjih, sploh tistih od avtoelektronike, ki so "čipani"
PS. povprašaj pri RSR ali SKN, ostalo je pa itak podn in se ne splača zgubljati časa.......mislim, da bi se na "zdravih" 125 konjčkov lahko navil ta mlinček, še malo navor razporedil po širšem območju in to je to....
Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Ne jan 02, 2011 2:24 pm
Napisal/-a Blinder
Dvomim, da ima blokado na 190 km/h. Več kot 190 km/h ne gre ker pač več kot tolko z 105 konji ne more it. Razen če nima bistveno več kot 105 konjev.
Ali pa če so mu res tovarniško (zakaj?) dali blokado na 190 km/h v slučaju če bo predelan ali za veter v hrbet/klanec navzdol.
Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Ne jan 02, 2011 2:31 pm
Napisal/-a maniaxxx
sašo5 je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:čare je napisal/-a:Ta avto ma blokado za hitrost??In na kok jo ma??
190km/h
to je forumski bav-bav in se je nekdo zmislil.......enako kot to, da ima že tovarniško več kot 120 konjev

- ja, na valjih, sploh tistih od avtoelektronike, ki so "čipani"
PS. povprašaj pri RSR ali SKN, ostalo je pa itak podn in se ne splača zgubljati časa.......mislim, da bi se na "zdravih" 125 konjčkov lahko navil ta mlinček, še malo navor razporedil po širšem območju in to je to....
Mislim pa da bo nekaj na tej blokadi ker ne gre več ne glede na teren, drugače bi lahko vsaj po hribu dol kak kilometer nabral.
Skn pa rsr vsaj po njihovih spletnih straneh ne čipata še tega motorja, nekajs e dogaja v nemčiji tako da po moje bo kmalu tudi v slo se dalo.
Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Ne jan 02, 2011 2:52 pm
Napisal/-a Ausc
Moj je sel 192, castna
Drugace pa imas pri ABT nemcija chipanje na 140 konjev in 220NM navora, samo je cena precej lepa
Bo pa res pomoje nekaj na tej blokadi, tudi na ABT-jevi strani imas 2 razlicna paketa, ki se razlikujeta samo v koncni. Pri prvem je isto 190, pri drugem pa 210.
http://www.abt-sportsline.de/tuning/sho ... rung-4904/btw, speedfreak, imas boavisto na svojem?
Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Ne jan 02, 2011 3:12 pm
Napisal/-a Blinder
Pol pa zanimivo, da je blokada.
To imajo ponavadi nemci na 250 km/h ali kašni močnejši terenci za katere rata nevarno, če grejo prehitro in kašni mali avtki za po mestu( smart ecc)
Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Ne jan 02, 2011 3:22 pm
Napisal/-a ~toMmy~
speedfreak je napisal/-a:Skn pa rsr vsaj po njihovih spletnih straneh ne čipata še tega motorja, nekajs e dogaja v nemčiji tako da po moje bo kmalu tudi v slo se dalo.
Če ma nemški SKN to v ponudbi, bi moral imet tudi slovenski. Če sem prav razumel takrat, ko so mi ga čipali, itak dobijo software sproti za vsak avto iz Nemčije. Pokliči pa za popust se tud ne bat pogajat (v živo)!

Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Po jan 03, 2011 12:16 am
Napisal/-a nevermind
Kakšen vztrajnik imajo 1.2 TSI in 1.4 TSI?
Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Po jan 03, 2011 1:34 am
Napisal/-a srcnik
nevermind je napisal/-a:Kakšen vztrajnik imajo 1.2 TSI in 1.4 TSI?
Okroglega

Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Po jan 03, 2011 1:59 pm
Napisal/-a aklan86
No če bo vedel kdo kaj novega o tuningu 1.2 TSI kar z besedo na dan. Kolikor sem se o tem do sedaj zanimal sem dobil odgovor iz Avtoelektronike da tega zaenkrat še ne delajo, RSR mi še ni odgovoril, SKN slo še nism vprašal.
Ponuja pa ABT predelavo za 1500€, SKN de pa za 999€. Ampak dokler ni cena cca 300€ o tem ne razmišljam več

Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Po jan 03, 2011 3:03 pm
Napisal/-a gusti85
Nevem zakaj polo nebi mogel it 190km/h, če je toliko šla moja vectra (2.0 dizel) z 101KM in 1,4 tone. Res je pa, da je blo treba ugasnit klimo, če ne je hitrost padla na 180

Polo je pa lažji in bolj aerodinamičen tak da po moje tu ni problema. Sam fora pri vectri je bla, da je imela blokado na 5.000rpm in zarad tega ni šla več, niti po hribu navzdol. Tako da imaš ti tudi pomoje blokado pri rpm in z tem seveda tudi na končni hitrosti. Ampak če je moči dovolj se lahko malo poigraš z prestavnimi razmerji in tako povišaš končno hitrost.
Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Po jan 03, 2011 3:08 pm
Napisal/-a Ausc
aklan86, SKN slo je kao ponujal chipanje ze kaksne par mesecev nazaj, vsaj tako so oglasevali na strani. Pa sem jih klical, pa jim je baje samo se nekaj manjkalo od opreme, sedaj pa sploh ni vec duha ne sluha o chipanju te masine na njihovi strani. RSR pa tudi do pred kratkim ni se imel nic.
Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Po jan 03, 2011 3:38 pm
Napisal/-a maniaxxx
Ausc je napisal/-a:Moj je sel 192, castna
Drugace pa imas pri ABT nemcija chipanje na 140 konjev in 220NM navora, samo je cena precej lepa
Bo pa res pomoje nekaj na tej blokadi, tudi na ABT-jevi strani imas 2 razlicna paketa, ki se razlikujeta samo v koncni. Pri prvem je isto 190, pri drugem pa 210.
http://www.abt-sportsline.de/tuning/sho ... rung-4904/btw, speedfreak, imas boavisto na svojem?
Imam boavisto, zakaj vprašaš? Drugače pa je na BC pokazalo 196 km/h potem pa ni šlo več pa da si ga na kolenih prosil, res pa je da mu je bila to prva izkušnja ker je še mlad

, mogoče bo boljše ko bo pridobil izkušnje

Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Po jan 03, 2011 3:59 pm
Napisal/-a sašo5
speedfreak je napisal/-a:mam boavisto, zakaj vprašaš? Drugače pa je na BC pokazalo 196 km/h potem pa ni šlo več pa da si ga na kolenih prosil, res pa je da mu je bila to prva izkušnja ker je še mlad

, mogoče bo boljše ko bo pridobil izkušnje

no in to je dejanskih 190 km/h...........kaj bi rad več

tudi po remapu ne bo šel bistveno več, to niti ni cilj čipanja, bo pa definitivno bolj živ, po tistem ko bo števec kazal 100km/h (zgoraj si napisal, da je od 100 naprej "mrtev") osebno se eno popoldne teral polota s tako mašino in hitro potegnil zaključek: če hočeš šparat, ga vozi po dizelsko, če hočeš bit hiter, vozi dirkaško_šaltaš vse na blokadi in si dejansko cel čas prvi; tako na semaforjih, kot na regionalki.....
gusti85 je napisal/-a:Nevem zakaj polo nebi mogel it 190km/h, če je toliko šla moja vectra (2.0 dizel) z 101KM in 1,4 tone. Res je pa, da je blo treba ugasnit klimo, če ne je hitrost padla na 180

Polo je pa lažji in bolj aerodinamičen tak da po moje tu ni problema.
Sam fora pri vectri je bla, da je imela blokado na 5.000rpm
ma ti maš blokado......veš kje

klasičen dizel pa 5000 rpm

na 2800 pa že krivulja pada.....daj prosim te ne trosi neumnosti
PS in tudi ko je 190 kazal števec, je bilo dejanskih 175, kajti Opel je od nekdaj poznan po tem, da frizira števce.....
Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Po jan 03, 2011 4:29 pm
Napisal/-a peroRS
sašo5 je napisal/-a:gusti85 je napisal/-a:Nevem zakaj polo nebi mogel it 190km/h, če je toliko šla moja vectra (2.0 dizel) z 101KM in 1,4 tone. Res je pa, da je blo treba ugasnit klimo, če ne je hitrost padla na 180

Polo je pa lažji in bolj aerodinamičen tak da po moje tu ni problema.
Sam fora pri vectri je bla, da je imela blokado na 5.000rpm
ma ti maš blokado......veš kje

klasičen dizel pa 5000 rpm

na 2800 pa že krivulja pada.....daj prosim te ne trosi neumnosti
PS in tudi ko je 190 kazal števec, je bilo dejanskih 175, kajti Opel je od nekdaj poznan po tem, da frizira števce.....
Jaz sem z Astro 2.0DTI 101KM naredil par 1000km....poraz od poraza. Komaj voziš po omejitvah, prehitet kopača na regionalki ali pa tovornjak na AC je že tvegano. V vsak manjši klanec v vasi pa je blo treba šaltat v prvo
VAG-ov SDI je raketa v primerjavi s tem Oplovim dizlom

Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Po jan 03, 2011 4:32 pm
Napisal/-a gusti85
Kaj si ti hotel zej povedat, da se 2.0 DTI motor od opla vrti max. na samo 2800 obratov al kaj? 5.000 rpm pa res ni neki posebnega za noben motor. Krivulje moči in navora pa nisem jaz nikjer omenjal tak da malo mešaš jabolke in hruške.
Tule se jasno vidi da se motor zavrti do 5.000rpm tako da nevem kaj ti ni jasno:
http://www.youtube.com/watch?v=d81-5wjvR2YPS: Sej nisem rekel da sem se peljal 190 po števcu, zato ne fantaziraj.
Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Po jan 03, 2011 5:51 pm
Napisal/-a King1
sašo5 je napisal/-a:
PS in tudi ko je 190 kazal števec, je bilo dejanskih 175, kajti Opel je od nekdaj poznan po tem, da frizira števce.....
Ne vem če res. Vsaj pri moji astri kaže 130km/h po števci in po garminu. Imam pristen dokaz in to @speedfreaka, ki je bil z mano in kar ni mogel verjeti svojim očem, da je do kilometra isto.

Lahko pa da imam samo jest tako srečo.
lp
Re: tuning 1.2 tsi
Objavljeno: Po jan 03, 2011 5:52 pm
Napisal/-a maniaxxx
sašo5 je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:mam boavisto, zakaj vprašaš? Drugače pa je na BC pokazalo 196 km/h potem pa ni šlo več pa da si ga na kolenih prosil, res pa je da mu je bila to prva izkušnja ker je še mlad

, mogoče bo boljše ko bo pridobil izkušnje

no in to je dejanskih 190 km/h...........kaj bi rad več

tudi po remapu ne bo šel bistveno več, to niti ni cilj čipanja, bo pa definitivno bolj živ, po tistem ko bo števec kazal 100km/h (zgoraj si napisal, da je od 100 naprej "mrtev") osebno se eno popoldne teral polota s tako mašino in hitro potegnil zaključek: če hočeš šparat, ga vozi po dizelsko, če hočeš bit hiter, vozi dirkaško_šaltaš vse na blokadi in si dejansko cel čas prvi; tako na semaforjih, kot na regionalki.....
gusti85 je napisal/-a:Nevem zakaj polo nebi mogel it 190km/h, če je toliko šla moja vectra (2.0 dizel) z 101KM in 1,4 tone. Res je pa, da je blo treba ugasnit klimo, če ne je hitrost padla na 180

Polo je pa lažji in bolj aerodinamičen tak da po moje tu ni problema.
Sam fora pri vectri je bla, da je imela blokado na 5.000rpm
ma ti maš blokado......veš kje

klasičen dizel pa 5000 rpm

na 2800 pa že krivulja pada.....daj prosim te ne trosi neumnosti
PS in tudi ko je 190 kazal števec, je bilo dejanskih 175, kajti Opel je od nekdaj poznan po tem, da frizira števce.....
Odvisno od modela Sašo, na corsi C laže konstantno za 3 kmh ne glede na hitrost, pri astri H pa laže kot Pahor
