Stran 1 od 2

Zavore

Objavljeno: Če jan 27, 2011 6:41 pm
Napisal/-a Badzo
Pozdravljeni!

redno prebiram forum, sedaj pa rabim tudi sam pomoč.

Torej že na začetku da ustavim določene konje: sem uporabil tako strica googla, kot tudi iskanje na forumu. Prebral sem
vse vaše teme, a žal zase nisem našel nobenega konkretnega odgovora.

Prihaja čas ko bo potrebno na Roverju 214Si 105KM 1997, z ABS sistemom menjati zavore in sicer:
prednja diska (sta že serijsko prisilno hlajena), komplet ploščic za prednjo os, zadaj pa bi pustil original diske, menjal bi samo ploščice.
Zanima me:
1. Kaj priporočate? Vzet navaden Ferodo komplet ali nabavit malček boljšo kombinacijo, ki cenovno niti ni ne vem koliko dražja? Je to pameten nakup ali zgolj nakup mačka v žaklju in je dejansko ''pameten'' nakup 2kratne vsote recimo Ferodovega kompleta? Tu seveda ne govorimo o avtu, kjer bi zavore trpele. Že v osnovi original (spredaj 262mm prisilno hlajena in zadaj enojna diska na 900kg težkem avtu) opravlja svojo nalogo super in se ni nikoli še pregrel - tudi po večkratnem zaviranju na AC. Ampak če obstaja možnost da pridobim kak meter zavorne ali pa kakršenkoli plus, je to samo dobrodošlo in pozitivno.
2. Ali je komplet EBC standard disk v kombinaciji z greenstuff ploščicami kaj boljša zadeva, napram recimo klasičnim Ferodo diskom ter klasičnim Ferodo premier ploščicam?
3. Redstuff ploščic kolikor sem bral ni potrebno ogrevat. So drugače kaj boljše od GreeS?
4. Kako se EBC obnese? Prebral sem en kup kritik, ki so zelo deljene. Alfisti jih priporočajo, tukaj je deljeno mnenje, na ang forumih so bolj proti.
5. Greenstuff ploščice naj bi bile bolj športne zato naj bi bolj obrabljale disk - nekateri pravijo da ja, drugi spet ne? Ali je EBCjev standarden disk kaj trši od Ferodovega recimo, ali je isti ''šmorn'' in je bolj smoteren nakup Feroda (zaradi cene)?
6. Kako se obnesejo Zimmermann diski?

Sprašujem zato, ker ne bi rad metal denarja stran za bv, če nič ne bi od tega imel. Najdražji nakup je tisti, katerega več plačaš a nič ne pridobiš z njim proti cenejšemu. Mi pa ni problem dat kaj več denarja za komplet, če dejnasko obstaja velika (ali pa zagotova) verjetnost da bom nekaj pridobil.


Najlepša hvala za odgovore!


Lp

Re: Zavore

Objavljeno: Če jan 27, 2011 7:17 pm
Napisal/-a fantom
tudi sam sem prebral nekaj kritik na račun ebc-jevih ploščic. naj bi cvilile. nekaj je tud filmčkov na youtubu http://www.youtube.com/watch?v=yUt9f-Oq ... re=related.

Re: Zavore

Objavljeno: Če jan 27, 2011 7:23 pm
Napisal/-a lizard
EBC firma načeloma ni slaba, ni pa ravno v vrhu. EBC greenstuff malo bolj primejo kot navdne ploščice, redstuff pa rabijo malo predgretja, a potem ustavljajo bolje kot green stuff. Ampak sta obe varjanti cenovno ugodni. V kombinaciji z EBC Turbo Grooved diski je pomojem to zelo dobro izbira, kar se tiče price/performance. Dotični diski so pocinkani, EBC ploščice pa na površini vsebujejo posebno plast, ki je namenjena odstranitvni cinka iz površine diska kjer prilega ploščica.


Med boljše šprtne ploščice spada Ferodo DS Performance, ki ne rabijo predgredja in že konkretno grizejo, še boljše so pa DS2500, ki pravtkao kot trdi Ferodo ne rabijo predgretja da zagrabijo, a so še dražje. Obe varjanti torej takoj grizeta zelo dobro, a ko se malce segrejeta pa zagrizeta konkretno bolj. A pripravi se da je cena kvaliteti primerna. Iz izkušnej lahko rečem, da je razlika pri zaviranju iz višjih hitrosti precejšnja napram orginalemu kompletu diskov in ploščic (uporabljam DS Performance in Brembo Sport Line diske)

Poglej malo še k Taroxu, cenovno je sicer nad EBC-jem. A njihovih produktov ne poznam tako dobro, vsekakor pa niso slabi.


Športni diski pa načeloma ne vplivajo toliko na krajšo zavorno poti (glavne so ploščice) v optimalnih razmerah, a če so diski mokri ali umazani, pa se lahko voda ter umazanija hitreje odstranita iz špoortnih diskov, saj imajo ponavadi kanale (slotted) ali pa so navrtani (drilled), lahko pa kombinacijo enega in drugega. Luknjice tudi pomagajo pri hlajenju. Športni diski so ponavadi tudi bolj odporni (se kasneje zvijejo) pri športni vožji.

Re: Zavore

Objavljeno: Če jan 27, 2011 7:29 pm
Napisal/-a Badzo
lizard je napisal/-a:EBC firma načeloma ni slaba, ni pa ravno v vrhu. EBC greenstuff malo bolj primejo kot navdne ploščice, redstuff pa rabijo malo predgretja, a potem ustavljajo bolje kot green stuff. Ampak sta obe varjanti cenovno ugodni. V kombinaciji z EBC Turbo Grooved diski je pomojem to zelo dobro izbira, kar se tiče price/performance. Dotični diski so pocinkani, EBC ploščice pa na površini vsebujejo posebno plast, ki je namenjena odstranitvni cinka iz površine diska kjer prilega ploščica.


Med boljše šprtne ploščice spada Ferodo DS Performance, ki ne rabijo predgredja in že konkretno grizejo, še boljše so pa DS2500, ki pravtkao kot trdi Ferodo ne rabijo predgretja da zagrabijo, a so še dražje. Ob varjanti torej takoj grizeta zelo dobro, a ko se malce segrejeta pa zagrizeta konkretno bolj. A pripravi se da je cena kvaliteti primerna.

Poglej malo še k Taroxu, cevno je sicer nad EBC-jem. A njihovih produktov ne poznam tako dobro, vsekakor pa niso slabi.


Športni diski pa načeloma ni vplivajo toliko na krajšo zavorno poti (glavne so ploščice) v optimalnih razmerah, a če so diski mokri ali umazani, pa se lahko voda ter umazanija hitreje odstranita iz špoortnih diskov, saj imajo ponavadi kanale (slotted) ali pa so navrtani (drilled), lahko pa kombinacijo enega in drugega. Luknjice tudi pomagajo pri hlajenju. Športni diski so ponavadi tudi bolj odporni (se kasneje zvijejo) pri športni vožji.


Kaj pa EBC redstuff v kombinaciji z navadnim standard EBC diskom? Je oz. bo kaj razlika, ali ne? Ker grooved disk je za moj način vožnje vrtoglavo predragi.
Mogoče EBC + zimmerman?

Te ferodo DS performance ploščice ki jih omenjaš - delajo te dve zadeve dobro tudi na navadnih Ferodo premier diskih, ali potrebujejo zopet kak ''hud'' disk?

Re: Zavore

Objavljeno: Če jan 27, 2011 7:37 pm
Napisal/-a lizard
Ne bo nič narobe če boš uporabljal športne ploščice na navadnih diskih.

Re: Zavore

Objavljeno: Če jan 27, 2011 9:01 pm
Napisal/-a Badzo
lizard je napisal/-a:Ne bo nič narobe če boš uporabljal športne ploščice na navadnih diskih.


Kaj pa glede pobiranja diskov? Športne so verjetno trše in bolj pobirajo diske?
Drugače a je smiselna uporaba malo bolj športnih ploščic na navadnih diskih - smiselna v pomenu če bo sploh kaj razlike!?

Kaj bi bolj priporočali - katera kombinacija se vam zdi boljša?
EBC navaden disk + redstuff ali green?
Ferodo navaden disk + Ferodo racing ploščice?

Kje dobiti recimo Ferod DS performance ali pa DS2500? Sem kak mesec nazaj pri motomatu povprašal pa so imeli
samo ene in jih odsvetovali zaradi predogrevanja.

lizard je napisal/-a:Iz izkušnej lahko rečem, da je razlika pri zaviranju iz višjih hitrosti precejšnja napram orginalemu kompletu diskov in ploščic (uporabljam DS Performance in Brembo Sport Line diske)



Še tole me zanima:
Tukaj omenjaš da je bolje napram original kombinaciji pri višjih hitrostih. Kaj pa pri normalnih hitrostih - je tam ustavljanje hitrejše ali je tu zgolj govora da se sistem kasneje pregreje, zavorna pot pa je načeloma tam tam?

Re: Zavore

Objavljeno: Če jan 27, 2011 9:19 pm
Napisal/-a pskoda
Iz iskušenj vam povem, da ne gre vse skupaj (ploščice,diski). Pred leti (8-9let) nazaj sem imel na alfi 145 2.0 diske od brembota in plošice ferodo racing in mi je diske prej pobralo kot ploščice.

Na unem AMG-ju ki je imel red stuff je pomoje menjal samo ploščice oz jih je kombiniral z nepravim diskom

Re: Zavore

Objavljeno: Če jan 27, 2011 9:36 pm
Napisal/-a vojkostar
lizard je napisal/-a:Ne bo nič narobe če boš uporabljal športne ploščice na navadnih diskih.

EBC green stuff vem d ajih hitr pojejo, prej disk pogloda kot ploščico

Re: Zavore

Objavljeno: Če jan 27, 2011 10:21 pm
Napisal/-a Badzo
vojkostar je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:Ne bo nič narobe če boš uporabljal športne ploščice na navadnih diskih.

EBC green stuff vem d ajih hitr pojejo, prej disk pogloda kot ploščico


Kaj pa redstuff?

Tehtnica se nagiba h Ferodu DS. Upam da dobim odgovore še na vsa vprašanja zgoraj glede Feroda.


Lp in hvala

Re: Zavore

Objavljeno: Če jan 27, 2011 10:52 pm
Napisal/-a nevermind
Ma vzami navadne diske pa ploščice in čao. Moje mnenje. Npr. ATE, Brembo,.. se čisto solidne zadeve.
Ni to zdaj nevemkak močan in težek avto, da rabiš takšne ''boljše'' zavore.
Svetujem pa, da vzameš pocinkane diske.

Re: Zavore

Objavljeno: Pe jan 28, 2011 8:41 am
Napisal/-a Badzo
nevermind je napisal/-a:Ma vzami navadne diske pa ploščice in čao. Moje mnenje. Npr. ATE, Brembo,.. se čisto solidne zadeve.
Ni to zdaj nevemkak močan in težek avto, da rabiš takšne ''boljše'' zavore.
Svetujem pa, da vzameš pocinkane diske.


Saj ravno to zdaj premišljujem in tehtam. Cene niso drastično višje, pa tudi pri zavorah sem pripravljen dat več, a ne bi se rad zafrknil in dal recimo 100-150eur več, zato da bo na koncu ''isto sranje, drugo pakovanje''. In zdaj me zanima a se splača dodat tist kupček € in kupit recimo kaj boljšega. Zato mi prav pridejo izkušnje kot npr od lizarda, ki je omenil Feorda, ker na papirju obljubljao vsi vse, ko pa pride do praktičnega dela pa je ta daleč za teorijo.

Še vedno me zanima: kje dobit Feroda DS? Ali te ploščice zahtevajo športen disk da je to to, ali bo učinek boljši in občuten že na navadnem disku (ni nujno da je enako velik učinek kot če bi bile montirane na športnega)?
In pa če se splača recimo od športnih diskov kupit Zimmermana? Katerega od navadnih diskov priporočate v kombinaciji z malo bolj ''športnimi'' ploščicami?

Re: Zavore

Objavljeno: Pe jan 28, 2011 10:07 am
Napisal/-a nevermind
Glej, sej je ok, da gledaš boljše zavore in to. Ampak vedi, da takšen zavorni komplet: več košta in se prej obrabi.
Zdaj vprašanje, če se ti splača, kakšen avto imaš... roko na srce, 900 kg in 105 konjev, jaz nebi dal - to je moje mnenje.
Odločitev je seveda tvoja.

Re: Zavore

Objavljeno: Pe jan 28, 2011 10:35 am
Napisal/-a hippo
Se strinjam z Nevermindom.
Za tvoj avto so ATE ali podobne čisto OK, ne rabiš dajati gor ne vem kakšnih športnih diskov ali ploščic.
Če si kje blizu LJ ti lahko zrihtam kar želiš od navadnih zavor.

Re: Zavore

Objavljeno: Pe jan 28, 2011 12:13 pm
Napisal/-a denko4
Še mene tukaj zanima glede EBC navadnih diskov. So kaj boljši od Delphijev? Ker Delphije dobim za 50€, EBC-je pa za 70€. Gre se pa za Cliota 2.

Re: Zavore

Objavljeno: Pe jan 28, 2011 12:34 pm
Napisal/-a hippo
denko4 je napisal/-a:Še mene tukaj zanima glede EBC navadnih diskov. So kaj boljši od Delphijev? Ker Delphije dobim za 50€, EBC-je pa za 70€. Gre se pa za Cliota 2.

EBC in Delpjiha ne moreš primerjat. Delphi je nižji razred, potem je tukaj srednji razred (Jurid, Bendix, Bosch, Brembo), potem pa višji razred (ATE, Textar, EBC).

Re: Zavore

Objavljeno: Pe jan 28, 2011 1:18 pm
Napisal/-a pskoda
hippo je napisal/-a:
denko4 je napisal/-a:Še mene tukaj zanima glede EBC navadnih diskov. So kaj boljši od Delphijev? Ker Delphije dobim za 50€, EBC-je pa za 70€. Gre se pa za Cliota 2.

EBC in Delpjiha ne moreš primerjat. Delphi je nižji razred, potem je tukaj srednji razred (Jurid, Bendix, Bosch, Brembo), potem pa višji razred (ATE, Textar, EBC).


Textar višji razred?! prej Brembo. Jaz sem jih samo enkrat probal in nikoli več (zviti diski po 5kkm, ploščice cvilijo, pa še kaj bi se najdlo). Zamenjano je blo vse, se pravi diska in ploščice in oboje iste firme Textar - :huh:

Re: Zavore

Objavljeno: Pe jan 28, 2011 4:08 pm
Napisal/-a hippo
pskoda je napisal/-a:
hippo je napisal/-a:
denko4 je napisal/-a:Še mene tukaj zanima glede EBC navadnih diskov. So kaj boljši od Delphijev? Ker Delphije dobim za 50€, EBC-je pa za 70€. Gre se pa za Cliota 2.

EBC in Delpjiha ne moreš primerjat. Delphi je nižji razred, potem je tukaj srednji razred (Jurid, Bendix, Bosch, Brembo), potem pa višji razred (ATE, Textar, EBC).


Textar višji razred?! prej Brembo. Jaz sem jih samo enkrat probal in nikoli več (zviti diski po 5kkm, ploščice cvilijo, pa še kaj bi se najdlo). Zamenjano je blo vse, se pravi diska in ploščice in oboje iste firme Textar - :huh:

Potem ti preostane še ATE.
Pravijo, da je Textar bošlje kot Brembo...
Dobim pa jaz za VAG skupino smešno poceni ploščice, pa nič ne cvilijo al pa škripajo. Go figure. :shock:

Re: Zavore

Objavljeno: Pe jan 28, 2011 4:14 pm
Napisal/-a pskoda
hippo je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
hippo je napisal/-a:
denko4 je napisal/-a:Še mene tukaj zanima glede EBC navadnih diskov. So kaj boljši od Delphijev? Ker Delphije dobim za 50€, EBC-je pa za 70€. Gre se pa za Cliota 2.

EBC in Delpjiha ne moreš primerjat. Delphi je nižji razred, potem je tukaj srednji razred (Jurid, Bendix, Bosch, Brembo), potem pa višji razred (ATE, Textar, EBC).


Textar višji razred?! prej Brembo. Jaz sem jih samo enkrat probal in nikoli več (zviti diski po 5kkm, ploščice cvilijo, pa še kaj bi se najdlo). Zamenjano je blo vse, se pravi diska in ploščice in oboje iste firme Textar - :huh:

Potem ti preostane še ATE.
Pravijo, da je Textar bošlje kot Brembo...
Dobim pa jaz za VAG skupino smešno poceni ploščice, pa nič ne cvilijo al pa škripajo. Go figure. :shock:


:lol: :lol: dober vic :D

Re: Zavore

Objavljeno: Pe jan 28, 2011 5:07 pm
Napisal/-a lizard
Brembo seveda dela dobre navadne diske (o katerih je tu govora) a mogoče ne najboljše, ko pa pridejo na vrsto športni kompleti pa je zgodba povsem drugačna.

Re: Zavore

Objavljeno: Pe jan 28, 2011 5:22 pm
Napisal/-a hippo
lizard je napisal/-a:Brembo seveda dela dobre navadne diske (o katerih je tu govora) a mogoče ne najboljše, ko pa pridejo na vrsto športni kompleti pa je zgodba povsem drugačna.

Mogoče zato, ker delajo navadne na Kitajskem, športne pa v Italiji.