Stran 1 od 1

MENJAVA GLAVE

Objavljeno: Po nov 24, 2003 8:44 pm
Napisal/-a Tipo-mania
Lepo pozdravljeni-naprošam vse ki se kakorkoli spoznajo na Fiatove motorje če je možna menjava motorne glave Fiata Tipota 1.6 ie za glavo od naprimer Tipota 1.8 ie,
ker se že kr neki časa teoretično zaenkrat ubadam s tunanjem mašine mi je padla tut ta zadeva na misel in me zanima če je to izvedljivo brez kakšnih velikih piljenj in modificeranj mašine-in seveda kakšna razlika bi se poznala-kok bi pridobil in podobno-na to sm se spomnu ker včasih so dajal glave od Lancie na Yugote in to je baje letel k snet kladu :vrum

Objavljeno: Po nov 24, 2003 11:56 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Dvomim da se da brez kakih vecjih pilenj ker ze na pogled sta od tipotov masina 1.4 in 1.6 nazunaj ubistvu enake medetem ko so med seboj podobne 1.8 2.0 in 2.0 16v . Vsaj men se zdi nisn pa 100% .

Objavljeno: To nov 25, 2003 12:05 am
Napisal/-a Symon
No mene pa čist mimogrede zanima menjava glave na Pugiju 106 letnik 93, 1.1 motor. Če bi se dal dobit glavo 16V (mislm, da jo ma le GTi verzija) in kolk bi to koštal (glava in montaža). To bi sekal ej...

Objavljeno: To nov 25, 2003 12:59 am
Napisal/-a lisko
V čem bi sploh bla fora menjave glave??? 1.6 motor pa od 1.8 motorja glava??? večjo ko ma motor delovno prostornino večji ma premer batov. TO se prav da more bit tud prostornina u glavi večja (tam ko so ventili not pa zgorevalni prostor).Se pravi da če bi dal na 1.6 motor od 1.8 glavo bi zmanjšal kompresijsko razmerje, kar pa posledično pomen manjšo moč. Prej bi se splačal (če le gre) na 1.8 motor dat od 1.6 glavo (seveda spet vprašanje če bi pasal).

Druga stvar pa je da na isti motor daš glavo od 16V motorja z isto prostornino sam spet vprašanje če bi šlo (jermenice, pogon ventilov,kolektorji.....)

Objavljeno: To nov 25, 2003 1:14 am
Napisal/-a kr3mn1
lisko1 je napisal/-a:V čem bi sploh bla fora menjave glave??? 1.6 motor pa od 1.8 motorja glava??? večjo ko ma motor delovno prostornino večji ma premer batov. TO se prav da more bit tud prostornina u glavi večja (tam ko so ventili not pa zgorevalni prostor).Se pravi da če bi dal na 1.6 motor od 1.8 glavo bi zmanjšal kompresijsko razmerje, kar pa posledično pomen manjšo moč. Prej bi se splačal (če le gre) na 1.8 motor dat od 1.6 glavo (seveda spet vprašanje če bi pasal).

Druga stvar pa je da na isti motor daš glavo od 16V motorja z isto prostornino sam spet vprašanje če bi šlo (jermenice, pogon ventilov,kolektorji.....)


se teb blede? v glav kompresijsk prostor :)

Objavljeno: To nov 25, 2003 1:56 am
Napisal/-a super98
lisko1 je napisal/-a:V čem bi sploh bla fora menjave glave??? 1.6 motor pa od 1.8 motorja glava??? večjo ko ma motor delovno prostornino večji ma premer batov. TO se prav da more bit tud prostornina u glavi večja (tam ko so ventili not pa zgorevalni prostor).Se pravi da če bi dal na 1.6 motor od 1.8 glavo bi zmanjšal kompresijsko razmerje, kar pa posledično pomen manjšo moč. Prej bi se splačal (če le gre) na 1.8 motor dat od 1.6 glavo (seveda spet vprašanje če bi pasal).

Druga stvar pa je da na isti motor daš glavo od 16V motorja z isto prostornino sam spet vprašanje če bi šlo (jermenice, pogon ventilov,kolektorji.....)


Lahko ma premer batov isti, le hode večje za večjo prostornino.
Možno je da je glava čist ista pa ma avto večjo prostornino (primer: tastari fiat motorji-od 1.1 do 1.5...)
Torej glava motorja nima veze s prostornino motorja!
Ne poznam tolk topotovih motorjev ampak ne bi me čudl če bi bla glava ista

Objavljeno: To nov 25, 2003 5:25 am
Napisal/-a lisko
Kremni, zgorevalni prostor sem napisu:)

Objavljeno: To nov 25, 2003 11:06 am
Napisal/-a fric
lisko1 je napisal/-a:V čem bi sploh bla fora menjave glave??? 1.6 motor pa od 1.8 motorja glava??? večjo ko ma motor delovno prostornino večji ma premer batov. TO se prav da more bit tud prostornina u glavi večja (tam ko so ventili not pa zgorevalni prostor).Se pravi da če bi dal na 1.6 motor od 1.8 glavo bi zmanjšal kompresijsko razmerje, kar pa posledično pomen manjšo moč. Prej bi se splačal (če le gre) na 1.8 motor dat od 1.6 glavo (seveda spet vprašanje če bi pasal).

Druga stvar pa je da na isti motor daš glavo od 16V motorja z isto prostornino sam spet vprašanje če bi šlo (jermenice, pogon ventilov,kolektorji.....)


Bistvo pri menjavi glave je, da zamenjaš glavo s takšno, ki bo imela večje premere ventilov, ter bolj izpopoljnjeno obliko sesalnih in izpušnih kanalov.
Pri yugotu konkretno je razlika ogromna ravno zaradi teh dveh dejstev. Potem je tu še odmična gred, ki ima v omenjenem primeru (glava od lancie na yugota) dosti boljše kote odpiranja ventilov. Kakšna pa je razlika med glavama od omenjenih tipotov pa žal ne vem. Bi bilo dobro obe imet v roki in primerjat.

Re: MENJAVA GLAVE

Objavljeno: To nov 25, 2003 11:08 am
Napisal/-a Pero
Tipo-mania je napisal/-a:Lepo pozdravljeni-naprošam vse ki se kakorkoli spoznajo na Fiatove motorje če je možna menjava motorne glave Fiata Tipota 1.6 ie za glavo od naprimer Tipota 1.8 ie,
ker se že kr neki časa teoretično zaenkrat ubadam s tunanjem mašine mi je padla tut ta zadeva na misel in me zanima če je to izvedljivo brez kakšnih velikih piljenj in modificeranj mašine-in seveda kakšna razlika bi se poznala-kok bi pridobil in podobno-na to sm se spomnu ker včasih so dajal glave od Lancie na Yugote in to je baje letel k snet kladu :vrum


Če se ne motim je imel Tipo 1,6 SOHC motor (1 odmična gred)

1,8 pa DOHC (2 odmični gredi).

Torej je zasnova in blok kompletno drugačen, torej ni šans da bi naredil kaj takega.

Pa tudi če bi teoretično menjal glavo kot si napisal primer Jugota nebi kaj drastičnega pridobil, lahko bi celo izgubil.