Stran 1 od 1
O Amortizerjih koni...
Objavljeno: So dec 06, 2003 3:39 pm
Napisal/-a PoLOdivjan
pisal sem v tehno racing in dobil naslednji odg...
tisti ki pravi da je za 40.000 sit dobil koi amortizerje...pomoje samo nalepke, kr fajn so dragi...
Pozdravljeni !
Če se odločite za športne amortizerje Koni (svetovno najbolj priznani !), je cena za komplet (4 kosi) SIT 144.000.
Cena montaže z optiko je približno SIT 18.000.
Lep pozdrav.
Techno Racing
Objavljeno: So dec 06, 2003 5:42 pm
Napisal/-a X-Hair
Pa se ene H&R vzmeti pa smo pri 200+. Ah jebat ga lego pa udobje se placa

Objavljeno: So dec 06, 2003 5:46 pm
Napisal/-a Serđo™
um, jst dobim bilsteina za mojga za cirka 15k sit po komadu

:D
sam morem pocakat da bomo v EU

(nocjo drgac poslat sm)
Objavljeno: So dec 06, 2003 7:38 pm
Napisal/-a Sedicivalvole
H Turnšku pejd (Amortizer Team/Videm pri Dolu), men so dal gor Športne amortizerje, rezali vzmeti +homologacija = 62k Sit. Avto se pelje k po tračnicah, udoben je res malo manj, a sam dam vedno prednost trsemu avtu.
Naredijo res zelo dobro!
Objavljeno: So dec 06, 2003 7:39 pm
Napisal/-a X-Hair
DrSergioDJ je napisal/-a:um, jst dobim bilsteina za mojga za cirka 15k sit po komadu

:D

Kaj je pa to za ena kopija.
Objavljeno: So dec 06, 2003 8:25 pm
Napisal/-a Serđo™
ni kopija, sam jebiga, v angliji so
sicer dvomim da so top ende spitze klasse, sam vseeno raje bilstein ko kak drugi crap
evo, sm sou prevert cene. Sprednja dva sta 49 funto kos, torej najslabsi primer (da je recimo funt 400) sta 20k po komadu.
zadnja dva sta 34 funtov kos, torej spet nekje 13-14k sit komad
vse skupaj na grobo manj kot 70k sit
+ postnina
= manj kot 100 jurjev garant.

Re: O Amortizerjih koni...
Objavljeno: To dec 09, 2003 11:05 am
Napisal/-a jky
PoLOdivjan je napisal/-a:pisal sem v tehno racing in dobil naslednji odg...
tisti ki pravi da je za 40.000 sit dobil koi amortizerje...pomoje samo nalepke, kr fajn so dragi...
Pozdravljeni !
Če se odločite za športne amortizerje Koni (svetovno najbolj priznani !), je cena za komplet (4 kosi) SIT 144.000.
Cena montaže z optiko je približno SIT 18.000.
Lep pozdrav.
Techno Racing
Ne me bit preveč pameten! Nisem prplaval po zupci! Ker si sel nekam XY pogledat kok to stane, naprej poglej, kera varianta je potem poglej ceno, ...!!! Navedena cena je za dirkalno varianto z navoji za feder pa priblizno 14 nastavitev, ...! Moji so bli z tremi nastavitvami (hard, medium in soft) in za cliota zadaj in samo dva amortizeja! Glede na to da ma kar nekaj prakse, dobro vem kaj kupujem.
Ce pa bos te kupoval, ti pa predlgam da si kupis kaksno knjigo kje kaj vec pise o nastavitvah drugace se bos vozil slabse kot na seriskih!
Objavljeno: To dec 09, 2003 11:07 am
Napisal/-a jky
Sicer pa gdo bo kupu amortizerje k stanejo 144.000 sit za seriski avto?? Mal pomisl pa ne flancej!
Objavljeno: To dec 09, 2003 11:33 am
Napisal/-a Punto ABARTH
za 140jurjev si grem raje kej druzga na avto nastimat!!!!
Objavljeno: To dec 09, 2003 11:37 am
Napisal/-a nebivedu
Jst pa drug avto kupt.
LP
Nebivedu
Re: O Amortizerjih koni...
Objavljeno: To dec 09, 2003 12:31 pm
Napisal/-a PoLOdivjan
jky je napisal/-a:PoLOdivjan je napisal/-a:pisal sem v tehno racing in dobil naslednji odg...
tisti ki pravi da je za 40.000 sit dobil koi amortizerje...pomoje samo nalepke, kr fajn so dragi...
Pozdravljeni !
Če se odločite za športne amortizerje Koni (svetovno najbolj priznani !), je cena za komplet (4 kosi) SIT 144.000.
Cena montaže z optiko je približno SIT 18.000.
Lep pozdrav.
Techno Racing
Ne me bit preveč pameten! Nisem prplaval po zupci! Ker si sel nekam XY pogledat kok to stane, naprej poglej, kera varianta je potem poglej ceno, ...!!! Navedena cena je za dirkalno varianto z navoji za feder pa priblizno 14 nastavitev, ...! Moji so bli z tremi nastavitvami (hard, medium in soft) in za cliota zadaj in samo dva amortizeja! Glede na to da ma kar nekaj prakse, dobro vem kaj kupujem.
Ce pa bos te kupoval, ti pa predlgam da si kupis kaksno knjigo kje kaj vec pise o nastavitvah drugace se bos vozil slabse kot na seriskih!
Ok gremo se napadat, sej to je smisu tega foruma ne? ....mislim...ne bit preveč pameten- ja brez skrbi, jest sprejmem vsk poduk, ampak če me pa kdo napade brez veze zaradi tega ker on več ve? se mi zdi pa za malo...pa lepo se mej jxy
Objavljeno: To dec 09, 2003 12:47 pm
Napisal/-a mazda-mx3
sicer pa je to isto kot v italiji! na ceno mislim...
Objavljeno: To dec 09, 2003 1:20 pm
Napisal/-a jky
Se ti opravicujem, glede na to da nisi napisal kater avto imas in katere amortizerje si misli. Ampak ti tudi nisi nedolzen, glede na to da nisi prej vprasal in si samo natiskal da sa moji (zdaj bivsi) amortizerji replika.
Razumem da je teško verjeti glede na ceno, amapk glede na to da so prisli s certifikatom in doziljensko garancijo, zelo dvomim da niso bili original. Saj vem da se da papirje ponaredit amapk, svoje delo so odlično opravljali, brez kancka rje v dveh letih, kar je za mene potrdilo da so original.
Objavljeno: To dec 09, 2003 1:37 pm
Napisal/-a jky
koncno najdu, mislim da ti bo to pomagalo in se še enkrat opravicujem za moj izbruh!
http://www.bps-comp.de/BPS%20Preis%20Typ%20Liste%20Koni%20SD.PDF
Objavljeno: To dec 09, 2003 3:13 pm
Napisal/-a X-Hair
Ja ma to je bil pa res izbruh

.
Sicer pa naj da vsak gor tisto kar mu pase. Tudi sam nisem milijonar ampak v pol leta sem pa zrihtal malo boljso robo in mi ni zal. Recimo nekdo se je pritozeval da ima neverjetno trd avtomobil. Sicer lega je res odlicna oz. fenomenalna ampak imam pretres mozganov.
Zakaj ne bi bila lega fenomenalna in voznja se vedno udobna.

Kakorkoli "vsako tele ima svoje vesele"

Objavljeno: To dec 09, 2003 4:23 pm
Napisal/-a PoLOdivjan
jxy sej vem da sem te tudi jest, ˝napadu˝pardon, ko sem pisal ta post sploh nisem razmišljal kdo je to napisal niti za kateri avto niti koliko amortizerjev, pač me je razkurlo, ker so koni amortizerji tako dragi, cena 144 taužnt je še pocen, iz pro avta so mi poslal ceno 198000 sitov, mislim halo aja pa to za vw polota...brez zamire jxy
Objavljeno: To dec 09, 2003 5:16 pm
Napisal/-a jky
Zadeva je taka da eni Koni pridejo skupaj s Fedri in so zato zelo dragi. Zato se mi jih je splacalo vzeti, ker ma clio zadaj torzijo in fedri niso bili potrebni. Poleg tega sem pred nakupom vprasal po mail-u kolk pridejo direkt na Koni. Tko da se ponvad splaca kaksen mail vec napisat k pa direkt kupt.
Link k je gor ze točno za take k sem jih jes nabavil kar pomeni 107EUR za en zadnji kos. Takrat so bili se cenejsi, so ble se marke pa misl da so me tocno kostale 44.200 SIT tko da se opravicujem za napacne podatke o ceni.
Poglej link pa ti bo jasno, da sam ceno terajo. Kolega je sel k Amortizeju pa so mu hotl za Eibach pro-kit fedre zaracunat 2-kratno ceno, pol smo pa gledal na netu pa smo si svoje misl.
Glede na to da si iz Kopra ti lahko predlagam da enga uprasaš, o trgovinah v trstu (men se zdi da so take ornk ene tri), tam bos velik bolj pocen ces prisel, pa kaksne rabljene se tud najde sam moras posebej uprasat!
Objavljeno: To dec 09, 2003 11:47 pm
Napisal/-a Axi
hja koni rumeni nastavljivi so dragi pac
sem se zanimal za alfo 145 in bi prislo ravno tako priblizno 250€ za EN sprednji amortizer in okoli 130€ za en zadnji. se pravi cca. 140.000 SIT. cene so pa priblizno enake tako v nemciji, avstriji in pri nas. razen ce jih svercas in dobis davek nazaj potem je nekaj cenejse.
v glavnem cene so pac zasoljene. nimas kaj.

Objavljeno: Sr dec 10, 2003 9:07 am
Napisal/-a Omelo
Vozu Twingota z Koni (cena: 40k na amortizer), vozu twingota z Monroe Reflex (60k za vse amortizerje). Razlika se je malo opazila zadej, sploh če si hitr levo desno levo desno naredu, pa tut to ni bla ne vem kakšna razlika. Razlika je v trdoti (koni so bli bistveno trši), tako da sm vzel monroe, kr so pa, vsaj v Slo, koni bistveno precenjeni!
Objavljeno: Sr dec 10, 2003 10:36 am
Napisal/-a jky
Švercat je treba, če boš IVO nazaj al pa MwSt se ti pri taki ceni kar pozna (plus minus 10.000SIT). Na to sploh nisem gledal.
PoLOdivjan tko da se moram se mal opravicit, ker sej jih dobil švercane brez davka.
omelo:
Vozu Twingota z Koni (cena: 40k na amortizer), vozu twingota z Monroe Reflex (60k za vse amortizerje). Razlika se je malo opazila zadej, sploh če si hitr levo desno levo desno naredu, pa tut to ni bla ne vem kakšna razlika. Razlika je v trdoti (koni so bli bistveno trši), tako da sm vzel monroe, kr so pa, vsaj v Slo, koni bistveno precenjeni!
Pr Clio-tu je bil vic v tem da ma zadal malo hoda (zaradi torzije cca 10 cm ) in je zato Clio hitro zgubu zadnji konec. Ko sem dal Koni gor se je zadeva boljse drzala, ker je amortizer hitreje reagiral. Prej sem imel gor Monroe in je bilo skoraj enako kot originali. Avto ma boljši oprijem posebej na makadamu in pri hitrih manevrih.
Priznam da večini se ne splača zaradi tega kupovati Koni-jev