Stran 1 od 3
nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 3:48 pm
Napisal/-a domzikales
Lep pozdrav!
Zanima me za koliko se lahko maximalno spusti glava motorja? Ker mi je spustilo tesnilo glave in ker je zadeva enkrat tako daleč sem rekel bom pa še to naredil. Gre se za renault clio mk1 1.4 energy.
Hvala za prijaznost.
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 5:52 pm
Napisal/-a čare
samo z nižanjem ne boš pridobil nič,drgač pa glavo dol plastelin na bat,en cilinder (ventile) nastavt na vžig pa bat u GMT pripelješ pol pa plastelin zmeriš kok je debel tam kjer so se ventili naslonil. Ko bo š potem glavo tok odbil ti zan pa klenkat in nisi naredil nič.
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 6:21 pm
Napisal/-a domzikales
Ko bo š potem glavo tok odbil ti zan pa klenkat in nisi naredil nič. >> Kaj si tukaj mislil povedat

Pa hvala za pomoč. Če se samo glava niža pa nič drugega, začne neki klenkat al kako(nevem kaj si hotel napisat hehe)? A potem jo dam samo zbrusit pa je to to in nič drugega?
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 6:49 pm
Napisal/-a im nobody
da ti motor klenka...niti pod razno ne laufa tak kokr je treba
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 7:13 pm
Napisal/-a domzikales
Hmmm. Verjetno bo mehanik tako vedel kaj mora vse naredit, da bo vse tako kot more bit. Samo zanimalo me je za kolko se more znižat za max. Da bom znal povedat ali jo za zniža do maximuma ali da se pusti tolko, da če bo še kdaj spustilo tesnilo, da ne bom rabil nove glave kupvat ampak bo še te dovolj za eno brušenje

Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 7:20 pm
Napisal/-a im nobody
zakaj bi jo nižal do max če pa ne boš nič pridobil
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 7:20 pm
Napisal/-a domzikales
Kaj je pa z kompresijo? Ali se ne poveča pri nižanju glave?
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 7:23 pm
Napisal/-a baroax
Seveda se, zato so ti že napisali da motor klenka če je prevelika kompresija.
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 7:24 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
domzikales je napisal/-a:Kaj je pa z kompresijo? Ali se ne poveča pri nižanju glave?
Zato pa ti je čare napisu na zan (zna) motor začet klenkat-->dj stock nazaj, pa se veselo vozi, če pa že...pa glavo podloži

Če ti motor poklenka v ugodnih obratih imej pripravljenega rezervnega...
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 7:26 pm
Napisal/-a domzikales
Večja kompresija, večji pretok zraka?
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 7:28 pm
Napisal/-a abbe
bos tankal skos 100 oktanca da ne prihaja do samovziga pa bo

al pa tut nebo..dokler ne probas naus vedu
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 7:33 pm
Napisal/-a domzikales
R 34 GT-R je napisal/-a: Če ti motor poklenka v ugodnih obratih imej pripravljenega rezervnega...
Samo če bo vredu narejeno potem nebo težav ali pač?
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 7:35 pm
Napisal/-a domzikales
abbe je napisal/-a:bos tankal skos 100 oktanca da ne prihaja do samovziga pa bo

al pa tut nebo..dokler ne probas naus vedu
Mah, ker sem pred kratkim še cevi z večjim fijem dajav gor, sem mislim da bom vsaj še nekaj več lufta čez spustil, če se glava zniža

To tako ali tako nisem predvideval, samo če je tesnilo spustilo, je tako treba odpret, pa sem pač rekel zakaj pa se še ne niža...
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 7:38 pm
Napisal/-a abbe
am kok je men kj znano okol teh glav pa to,se nizajo da je kompresijski prostor manjsi,da se bol stisne mesanica da pride do boljsega vziga.sam mores povecat stevilo oktanou v gorivu,ker vec ma gorivo oktanou bolj je odporno na samovzig.
mislm pa da ni receno da bo motor klenkal ce bos pobrusil glavo pa tankal recmo 100 oktanca.
to da si dal pa vecji fi cevi pa nisi nc povecal kolicino zraka sam omogocu si motorju da malo lazje sesa zrak,kar po drugi strani tut ni res ker ma pa loputa verjetno manjsi premer kot te cevi ki si jih dal tko da si spet na zacetku....
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 7:46 pm
Napisal/-a domzikales
abbe je napisal/-a:am kok je men kj znano okol teh glav pa to,se nizajo da je kompresijski prostor manjsi,da se bol stisne mesanica da pride do boljsega vziga.sam mores povecat stevilo oktanou v gorivu,ker vec ma gorivo oktanou bolj je odporno na samovzig.
mislm pa da ni receno da bo motor klenkal ce bos pobrusil glavo pa tankal recmo 100 oktanca.
to da si dal pa vecji fi cevi pa nisi nc povecal kolicino zraka sam omogocu si motorju da malo lazje sesa zrak,kar po drugi strani tut ni res ker ma pa loputa verjetno manjsi premer kot te cevi ki si jih dal tko da si spet na zacetku....
Jaz sem si skos predstavljal da se pri nižanju glave zveča kompresija posledično pa da avtu več zraka. Nisem jaz mislil cevi zarad tega, ker sem zvečal cevi, da sem kaj povečal, ampak sem to navedel na nižanje glave in posledično povečanje pretoka zraka (večja kompresija).
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 7:51 pm
Napisal/-a pskoda
Kaj pa kompresiski obročki

Teli tudi ne bodo dolgo zdržali, če boš kompresijo povečal
Če ti gre za moč raje se odloči za obdelavo ventilov, ventilskih sedežev, kanalov, spremembo sesalnega in izpušnega sistema.
Mašina ti ne bi smela klenkat, če boš znižal za 0,5mm, če pa slučajno bo pa tankaš 100, ampak po moje ti ne bo, ker je avto itak že nekaj star in tudi kompresija mu je padla
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 8:02 pm
Napisal/-a domzikales
pskoda je napisal/-a:Kaj pa kompresiski obročki

Teli tudi ne bodo dolgo zdržali, če boš kompresijo povečal
Če ti gre za moč raje se odloči za obdelavo ventilov, ventilskih sedežev, kanalov, spremembo sesalnega in izpušnega sistema.
Mašina ti ne bi smela klenkat, če boš znižal za 0,5mm, če pa že pa tankaš 100
Izpušni sistem je že menjan. Glede klenkanja sem pa prvotno tako rekel da bi se samo za 1mm znižala, če se pa da debelejša dihtunga bo pa tako vredu, tako da mislim, da potem tega nebi smelo biti. Tankam pa že tako skos 100.
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 8:06 pm
Napisal/-a baroax
Do 1mm menda lohku nižaš, sam ne boš s tem nič pridobil.
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 8:06 pm
Napisal/-a pskoda
Nižaj za 1mm, ampak to je res max ne več oz raje prej probaj koliko je placa med batom in ventilom, da ti ne bo ventile zvilo.
Samo moraš vedet, da boš z tem zmanjšal prostornino.
Osebno mislim, da ima nižanje več slabih lastnosti kot dobrih
Re: nižanje glave
Objavljeno: Sr maj 04, 2011 8:11 pm
Napisal/-a domzikales
Bom tako naredil pa je. Ker je pa odprta mašina in vse, pom pa še mehaniku rekel, ker se čakajo deli, da pa še pogleda kaj bi se dalo z ventili naredit.