Stran 1 od 1

Kako spraviti Kadetta čez tehničnega zaradi plinov?

Objavljeno: Po dec 08, 2003 12:52 pm
Napisal/-a Bojan the greatest
Mene zanima, če bi mi lahko kdo kaj svetoval.
Imam Kadetta 1.4 90 letnik pa me zanima kaj bi lahko naredil, da bi ga spravil skoz tehničnega zaradi plinov. Originalno nimam katalizatorja. Če ga dokupim bo šlo čez, se kaj da narest drugo?

Hvala za odgovor

Re: Kako spraviti Kadetta čez tehničnega zaradi plinov?

Objavljeno: Po dec 08, 2003 5:38 pm
Napisal/-a clio (proton_freak)
Bojan the greatest je napisal/-a:Mene zanima, če bi mi lahko kdo kaj svetoval.
Imam Kadetta 1.4 90 letnik pa me zanima kaj bi lahko naredil, da bi ga spravil skoz tehničnega zaradi plinov. Originalno nimam katalizatorja. Če ga dokupim bo šlo čez, se kaj da narest drugo?

Hvala za odgovor

DRUGO!!!????
POSKUSI SREČO! :P

Objavljeno: Po dec 08, 2003 6:39 pm
Napisal/-a Aleš
Saj ce ga original ni gor pol ti ga ni treba met.
saj tako sem biv obvešcen.

Objavljeno: To dec 09, 2003 9:43 pm
Napisal/-a T_Rex
Za 90 letnik ne rabiš katalizatorja. Striček na tehničnem mi je povedal, da če maš pred kratkim menjane svečke, filtre in olje, je emisija BISTVENO manjša, naslednja zadeva je, da prideš z fino ogretim motorjem, torej s kakšne daljše vožnje in pa če imaš možnost, da ga kakšen dan prej orenk "prepucaš" na avtocesti.
Eno z drugim, se baje potem na meritvah pozna ogromna razlika. Tako mi je vsaj reko model ki tam dela.

Objavljeno: So dec 27, 2003 12:19 pm
Napisal/-a TITan
Pa pejd k enmu, da ti nastav vplinjač (vergazer po domač). Na ta starem passatu smo mel 12% COja po nastavitvi smo pa mel 0,2%. Stal je pa 3k SIT.

Objavljeno: So dec 27, 2003 5:47 pm
Napisal/-a Symon
Hja pa baje, da se da tut mal znižat maksimalne obrate. Pol pa uni štrici sam gledajo zakaj se ti bencinar ne zavrti čez 6k obratov :lol: .

No u glavnem tale topic mi zna prav pridt polet (če ne bom že do takrat kaj boljšega kupil - upam:) )

Objavljeno: So dec 27, 2003 5:55 pm
Napisal/-a TITan
Mislim, da je blo že velikokrat povedano, da se bencinarje NE ZAVRTI DO KONCA!!! Prosti tek je edin kar merjo. Če grejo komu testirat kje ma blokado (oziroma, če jo nima :wink: ) ne delajo tako kot bi moral.

Objavljeno: So dec 27, 2003 6:01 pm
Napisal/-a Drasoss
Ce nisi mel original katalizator potem NIKOM Nista :con (nerabs se sekirat) :vrum

Objavljeno: So dec 27, 2003 9:06 pm
Napisal/-a habbich
Ce nimas katalizatorja(oz. ga ni imel avto ko je bil kupljen) imas pac drugacen nacin merjenja-visja zgornja meja

Se zmeri lahkl pades na tehnicnem

Objavljeno: So dec 27, 2003 11:10 pm
Napisal/-a bsmuk31
Najbol da kupiš oldtimerja, pri njem pa ne bojo merl izpuha :vc

Objavljeno: So dec 27, 2003 11:29 pm
Napisal/-a darwin
bsmuk31 je napisal/-a:Najbol da kupiš oldtimerja, pri njem pa ne bojo merl izpuha :vc

Al pa nov avto, pa ma za tri leta mir. :lol:

Objavljeno: So dec 27, 2003 11:54 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Glede ciscenja pa menjav pa to .. na koncu ugotovimo da meritve sploh niso realne :) in so yet again ziv nateg?

Objavljeno: Ne dec 28, 2003 1:45 pm
Napisal/-a Symon
TITan je napisal/-a:Mislim, da je blo že velikokrat povedano, da se bencinarje NE ZAVRTI DO KONCA!!! Prosti tek je edin kar merjo. Če grejo komu testirat kje ma blokado (oziroma, če jo nima :wink: ) ne delajo tako kot bi moral.


Potem vzamem nazaj prejšnjo izjavo. :oops:

Objavljeno: Če jan 01, 2004 1:17 pm
Napisal/-a pusko
Vceraj sem registriral svoj 20 let star Saab 900.
Izpuh merijo samo v prostem teku (800-900rpm).
Dovoljena emisija je 3,5. Sam sem imel prvic krepko cez 8. Potem so mi pa na servisu uzig, standgas in oba uplinjaca malo postimali. Potem je kazal slabih 3.

Objavljeno: Če feb 12, 2004 8:11 pm
Napisal/-a Škoda lover
Jaz sem pa včeraj spravil čez tehničnega mojo Škodico skupaj z mojim odprtim fergijem in s odmično gredjo... Sicer sta mi dva genialca pol ure šarila po fergiju pa sta ga totalno razštelala, da sm se komi odpelu ampak sm pa naredu!

Pol mi je pa še model prjavu:"Nč kej lepo vam tole ne laufa!" Jaz sem si pa mislu svoje, kaj pa on ve kaj odmična dela...