Stran 1 od 1
capetan we need more power!!!
Objavljeno: Po dec 08, 2003 6:23 pm
Napisal/-a ZgAgEc
Mam starejsi avto v katermu je prisoten dvojni fergazer.
ce bi povecu dizo,a morm obe? Kaj je pol z zrakom,a ga je trba vec dat?
Kaj pa ce bi povecu dizo sam na ta drugmu??
Objavljeno: Po dec 08, 2003 6:53 pm
Napisal/-a Aleš
ja to sm jaz na TOMOSIH ucasih delov,za avte pa ne vem.
Ti bo mogu pa kašnih majstr povedat!

Objavljeno: Po dec 08, 2003 9:45 pm
Napisal/-a ZgAgEc
ja sej sm tud jest na tomosih to delu...
kaj pa ce bi glavo spustu,pa bi bla vecja kompresija? kako bi blo pol s porabo goriva in obrabo motorja?

Objavljeno: Po dec 08, 2003 10:02 pm
Napisal/-a iKst
več moči -> večja poraba. As simple as that. Seveda to velja če tisto dodatno moč tudi izkoristiš. Pri enaki vožnji pa lahko poraba celo pade. Ampak večinoma ni tako, ker tunaš ravno zarad tega da bo šlo hitrej
Zdej na fergazerje se ne spoznam dost. Ampak načeloma je tko da je za idealno mešanico zraka in bencina potrebno 15 enot zraka na 1 enoto bencina (15:1). Torej če povečaš količino bencina je potrebno ustrezno povečati tudi količino zraka, drugače je zmes prebogata in samo zgubiš na moči. Ampak to je čista teorija, v praksi nikol nisem delal nič podobnega.
Glede kompresije je pa tako. Večja kot je kompresija, večje so tudi temperature v cilindrih, in sigurno je obraba večja. Če je motor že v slabem stanju se zna zgodit kaj neprijetnega ob nižanju glave. Prav tako poskrbi da bo tesnilo takšno kot je treba. Ko boš že na delu lahko še povečaš in spoliraš kanale na glavi, to tut baje precej pomaga.
Objavljeno: To dec 09, 2003 8:46 am
Napisal/-a Pero
Zgagec: ne to delat. Avtomobilski vpljinjači so bolj zakomplicirani kot za mopede in je zelo verjetno da boš kaj zajebal. X ti je še kar pravilno napisal da je vpljinjač nastavljen na optimalno mešanico in zelo je treba vedet kaj delaš če hočeš kaj izboljšat.
Če bi kaj drastičnega spremenil kot je naprimer kolektor, odmična gred, drastično večji kanali... bi se splačalo, pa še tedaj bi bilo najbolje če ni h komu odpeljal.
Če te kaj več zanima je najbolje da greš v kakšno tehnično knjižnico po knjige o vpljinjačih.
O katerem motorju se pa sploh pogovarjamo?
LP
Pero
Objavljeno: To dec 09, 2003 10:09 am
Napisal/-a ZgAgEc
hehe hyundai pony 1.5...78,8 KM. Sej vem da bi blo boljs nou avto kupt,sam jest bi iz tega neki naredu,znizu sm ga ze lani,pa sm ga hitr dvignu k ni blo za nkamor...vse bol spoznavam da je ta avto za dedije sam men ugaja k je ful trpezn. dve leti ga ze gonm pa se kre dela. hvala za nasvete...lp
Objavljeno: To dec 09, 2003 10:50 am
Napisal/-a Pero
uffff.... is tega boš pa teško kaj drastičnega iztisnil.
čisto teoretično: verjetno imaš registrski vpljinjač in ima vsaka šoba pomen pri določenih obratih. Z menjanjem razmerja zraka in bencina spreminjaš tudi vsebino ispušnih plinov... torej raje tako pusti kot je ker naj bi bilo tovarniško nastavljeno kot optimum med močjo, porabo, čistočo ispuha...
Objavljeno: To dec 16, 2003 9:35 pm
Napisal/-a HUGO_BOSS
Priporočam, da greš to enmu majstru naštelat, ker to je res
fuk pravilno našetelat, smo se enkrat z kolegi zajebaval,
pa ni ratal, tko k bi mogl

Objavljeno: Sr dec 17, 2003 1:30 am
Napisal/-a monster_d
LAHKO se malo pospilas z dizami!
Mors pa vedet da imas eno zracno in eno bencinsko dizo za usako sobo!
SE pravi v trojem primeru dve!
Rgistrski ce je je wrjetn znamke solex oz weber!
Sam mam webra 30/30 in webra 30/32!
Sem se na uplinjacu 30/30 spilal z dizami!
ZAjebat nimas kaj!
najprej si mores oznacit oz zapis si na nek list!
Kaka je zracna in bencinska diza za taprvi in drugi uplinjac!
CE bos naredil hudo kombinacijo naprimer prevec bencina in premal zraka bo motor zalivalo! Pospesek in zmogljivosti bojo se slabse!
Tak da mores prvo met nekaj razlicnih diz pol pa se pospilat!
Aja ce nisi nic se motora predeloval pol nima kaj dost smisla se s tem spilat!
CE pa si ze nizal glavo in poliral kanale pa je fajn mal probat!
TAk kot sem jaz!
LP
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 7:27 pm
Napisal/-a HUGO_BOSS
monster_d je napisal/-a:ZAjebat nimas kaj!
LP
Kako to misliš ?!
Če ma zdaj optimalno nastavljeno...
To je tako kot če greš krivo feltno na biciklu ravnat,
se pravi zategova šprikle.
Ja bolš ko hočeš narest slabše je
Isto sranje drugo pakovanje...!
JSt ti toplo priporočam da daš to enmu majstru zrihtat,
ker boš razjebu razmerja in na koncu ti še vžgal ne bo,
al pa bo crkval in cukal, brez veze... Par jurjev ti pa
že menda ni škoda dat...

Objavljeno: Sr dec 17, 2003 8:33 pm
Napisal/-a monster_d
Hugo beri mal kaj sem napisal!
SAj pol na isto nardis kot je prej blo!
------------------------------------
ZAjebat nimas kaj!
najprej si mores oznacit oz zapis si na nek list!
Kaka je zracna in bencinska diza za taprvi in drugi uplinjac
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 8:40 pm
Napisal/-a dobek
ZgAgEc je napisal/-a:hehe hyundai pony 1.5...78,8 KM.
a je to mogoce v osnovi enak motor kot je bil v scoupeju turbo?
ce je, poklici po odpadih ce majo kakega razbitega...
Objavljeno: Če dec 18, 2003 9:27 am
Napisal/-a HUGO_BOSS
monster_d je napisal/-a:Hugo beri mal kaj sem napisal!
SAj pol na isto nardis kot je prej blo!
------------------------------------
ZAjebat nimas kaj!
najprej si mores oznacit oz zapis si na nek list!
Kaka je zracna in bencinska diza za taprvi in drugi uplinjac
Ma ja, dobr... je res, da ti pol popravjo, sam
ne razumem pač... Jst bi ta čas raj za kaj
druga porabu, kot pa se ubadal z frgazerji
konec koncev bo itak mogu pelat majstru, ker
dvomim da mu bo ratal...
Objavljeno: Če dec 18, 2003 1:38 pm
Napisal/-a monster_d
Hugo saj pravim ja!
Po eni8 strani mas prav ce mas na avtu vse serisjko ane, itak je tisto optimalno ko je tovarnisko!
Ce je blo kaj predelano pol pa je dobro poiskat tapravo dizo, tak da se na raje posveti cemu drugemu!
LP
Objavljeno: Če dec 18, 2003 1:41 pm
Napisal/-a HUGO_BOSS
monster_d je napisal/-a:Hugo saj pravim ja!
Po eni8 strani mas prav ce mas na avtu vse serisjko ane, itak je tisto optimalno ko je tovarnisko!
Ce je blo kaj predelano pol pa je dobro poiskat tapravo dizo, tak da se na raje posveti cemu drugemu!
LP
hm... ne vem če sva se razumela
sej lohk predela, oz. naštela fergazer malo po svoje, samo naj mu to
mehankar naredi, to sm jst mislu...

Objavljeno: Sr jan 07, 2004 9:23 pm
Napisal/-a Rafter
dobek je napisal/-a:ZgAgEc je napisal/-a:hehe hyundai pony 1.5...78,8 KM.
a je to mogoce v osnovi enak motor kot je bil v scoupeju turbo?
ce je, poklici po odpadih ce majo kakega razbitega...
Jaz sem mel v Ponyju original 1.6 od Scoupeja.... Letnik '90, uvoz iz Avstrije l. '95. Cca. 95 KS, 205km/h končna. Pol pa je zaribal. :P
Objavljeno: Sr jan 07, 2004 10:05 pm
Napisal/-a sport
Ej Hugo posluš Monstra on pomoje ve kaj dela
sm ga vidu na cesti NEVERJETNO

Objavljeno: Če jan 08, 2004 4:26 pm
Napisal/-a HUGO_BOSS
626 sport je napisal/-a:Ej Hugo posluš Monstra on pomoje ve kaj dela
sm ga vidu na cesti NEVERJETNO

ok... mislm da sva se z monstrom strinjala... tko da ne vidm pomena tvojega posta

Objavljeno: Pe jan 09, 2004 8:52 am
Napisal/-a barwn
naredi nov kolektor pa na vsak valj svoj frgazer. pa bo pilo občutno več prdobu bi kr neki KM sam je velika zajebancija za to naštelat.
Objavljeno: So jan 17, 2004 5:59 pm
Napisal/-a EscortXR3
Zdravo!
Jest mam tud Hyundai ponyja 1.5 78KM pa bi tud rad mal bolše pospeške pa končno.
V bistvu bi sam pospeške, pa če kdo ve kako na ponyju ker na mašini predrkat k ni glih pretežko nej mi kej napiše.
lp