Stran 1 od 2
Negativa dovoljeno ali ne ??
Objavljeno: Sr dec 10, 2003 9:05 am
Napisal/-a jky
Objavljeno: Sr dec 10, 2003 10:39 am
Napisal/-a JohnyR
kaj je pa za tebe negativa ??
Objavljeno: Sr dec 10, 2003 10:55 am
Napisal/-a jky
vidis kako je zadnja guma postrani, to je negativa. Del gume ki se dotika cestišča je bolj zunaj kot pa del gume, ki je direktno nad njim.
/-----\ priblizno tako.
Objavljeno: Sr dec 10, 2003 10:58 am
Napisal/-a JohnyR
Kukr jst vem jih na teh. nastavitev podvozja ne zanima, ker to dejansko samo tebi gume uničuje.
Če maš avto spuščen, pa itak lahko rečeš, da je to del predelave podvozja.
Na večini avtov se to ne da kr tako štimat, zato boš verjetno mogu kupit posebne šraufe, ali pa drejat luknje na amortizerjih.
Objavljeno: Sr dec 10, 2003 11:07 am
Napisal/-a jky
Kako se to nardi že vem in kakšne so posledice tudi (velik je odvisno tud od avta k ga maš). Večji problem je homologaciji, če mi bo un pr LPP zatežil, al pa če mi kopsi težijo zarad tega. To se hitr opaz!
Objavljeno: Sr dec 10, 2003 11:56 am
Napisal/-a JohnyR
Tko kot sem rekel: geometrija podvozja ni skrb policaja ali gospoda na tehničnem pregledu.
Res je da tovarna poda standardne astavitve, ki so optimalne za gume, pri normalni vožnji, ampak to še ne pomeni, da te nastavitve ustrezajo tebi (tvojem stilu vožnje) ali recimo tvojemu že itak predelanemu podvozju (beri: če avto ni spuščen oz. nima športnega podvozja ti negativa lahko samo škodi).
Pojavi se problem, da pri predelavi podvozja zahtevajo izpis geometrije podvozja, kar bi lahko pomenilo, da le to mora biti v mejah tovarniških nastavitev, vendar mislim da se ti podatki zahtevajo zaradi drugih parametrov ( razhod koles, ipd. ).
Še enkrat lahko podam mnenje, da taka predelava ne bi smela biti problem.
Objavljeno: Sr dec 10, 2003 12:09 pm
Napisal/-a iKst
men je tut na servisu in na tehničnem reku da izpis optike ni potreben za uspešno opravljen tehnični pregled.
Objavljeno: Sr dec 10, 2003 4:25 pm
Napisal/-a habbich
In kako se ta "negativa" naredi?
Se nekateri avti sami tko postavjo ko jih znizas(npr. audi)
Objavljeno: Sr dec 10, 2003 5:23 pm
Napisal/-a jky
za vsak avto je drgač. Še posebaj zadaj. Za audije pa vem da ze sami dobijo negativo, men se zdi a A8 ma ze neki izoljsan in ti ni treba nč delat (niti spustit niti negative delat).
Objavljeno: Sr dec 10, 2003 5:52 pm
Napisal/-a matcho
Zaenkrat še je dovoljeno oz. je vsaj bla ko sem jaz šel homologirat temne šipe. Samo mi je začel gušit, da bodo v prihodnosti tudi to gledali, ker mi je gnjavo za dimenzijo feln da nimam homologiranih te pa mi je mogo še to POUDARIT za negativo, samo jaz itak nimam te negative.
Objavljeno: Sr dec 10, 2003 7:09 pm
Napisal/-a Mean Machine
Ne me linčat če nimam prou-

ops: Pokalna alfa na sliki ma res hudo negativo- ne vidim neke logike zakaj bi delal negativo na osebnem avtu- kokr jst vem o tem so dirkalniki naštimani na tako negativo zato, da se po ravnini peljejo samo po delu gume (posledično so zato hitrejši)- v ovinku pa se "nagnejo" in se naslonijo na celotno površino gume- Pri nas mjo te negative zlo dobro upedenane Deklevovi fantje v SNPju
če pa zdaj gledam cestni avto, ki je nevem kolk trd, pa lahko ma ful nizko prosečne gume gor pa ne vem če bi se stvar obnesla- Pomoje še najmanj zaradi gum ki niso delane za to stvar

ops:
Upam da ni preveč po "kmečko" napisano

Objavljeno: Sr dec 10, 2003 7:13 pm
Napisal/-a HUGO_BOSS
Jst sploh ne vem kaj bi reku...
A se splača gume za to uničvat ?! Gume ravn niso pocen, uničiš jo pa zihr
v mesecu ali dveh

Objavljeno: Če dec 11, 2003 8:28 am
Napisal/-a jky
Mean Machine, vem kakšne so posledice in efekti, zato se postavil vprašanje o homologaciji in ne o drugi tem.
Glede na to, da smo stvar že sprobal in da so bili Bridgestoni gor dve sezno (naprej po eni strani pol pa po drugi). Zdaj mam dve sezni na seriskem avtu. Glede na to, da se Audi sam usede tako ko ga znižaš in da nekateri vozijo iste gume po tri sezone, nebi reku, da je tok obrabe.
Glede na to, da razmišljam o nakupu novega avta. Katerega mislim sputstit in bom pazil da bo negativa imela efekt, drugače bom pustil nulo in si izmislil kaj drugega in popvprašal.
Sliko sem dal ker je edina ki to dobro prikaze (mislm da je -2, v pravilniku piše kolk je omejitev pri dirkalnikih), jaz tok nebi mel (mel bi priblizno -1). Ne da sem mi pa vsakič prestavljat iz negative v nulo. Vem pa da je efekta močno še posebej pri hitrosti če ovinke. Na rondoju smo mel 8km/h več z -1, pa še filing je bil močno boljši
Audi A8 ma to tako narejeno, da se v ovinku vedno držiš s celotno povšino gume
Objavljeno: Če dec 11, 2003 8:54 am
Napisal/-a HUGO_BOSS
jky je napisal/-a:Mean Machine, vem kakšne so posledice in efekti, zato se postavil vprašanje o homologaciji in ne o drugi tem.
Glede na to, da smo stvar že sprobal in da so bili Bridgestoni gor dve sezno (naprej po eni strani pol pa po drugi). Zdaj mam dve sezni na seriskem avtu. Glede na to, da se Audi sam usede tako ko ga znižaš in da nekateri vozijo iste gume po tri sezone, nebi reku, da je tok obrabe.
Glede na to, da razmišljam o nakupu novega avta. Katerega mislim sputstit in bom pazil da bo negativa imela efekt, drugače bom pustil nulo in si izmislil kaj drugega in popvprašal.
Sliko sem dal ker je edina ki to dobro prikaze (mislm da je -2, v pravilniku piše kolk je omejitev pri dirkalnikih), jaz tok nebi mel (mel bi priblizno -1). Ne da sem mi pa vsakič prestavljat iz negative v nulo. Vem pa da je efekta močno še posebej pri hitrosti če ovinke. Na rondoju smo mel 8km/h več z -1, pa še filing je bil močno boljši
Audi A8 ma to tako narejeno, da se v ovinku vedno držiš s celotno povšino gume
ja, sam ma A8 to mal drugač rešen
drugač pa ql, ko narediš objav kako fotko, pa sporoč kako je šlo na LPP-ju
Objavljeno: Če dec 11, 2003 9:06 am
Napisal/-a jky
Na zalost bo še malo trajalo, ker sem komaj prilezel do tega da kupim avto za 3.000.000 SIT, pa bo po novem letu BODO ONI AVTE PODRAŽIL, pa se bo še bolj zavljeklo.
Bi blo dobro vedet predem odpeljem na LPP, kako je s tem, SAM TA KURČEV ZAKON JE NA POL NAPISAN!!!
Objavljeno: Če dec 11, 2003 9:19 am
Napisal/-a HUGO_BOSS
WELCOME TO THE CLUB!

Objavljeno: Če dec 11, 2003 9:48 am
Napisal/-a Skull23
Kaj pa če bi js hotel imet toćno ravne zadnje gume? a lahko to na optiki nastavijo? gre za audi 80
Objavljeno: Če dec 11, 2003 9:58 am
Napisal/-a nebivedu
Yokohama je imela svoj čas en ali 2 modela gume za negativo - na notranji strani je profil globji in guma je tam odebeljena - ne vem sicer kater model je to bil.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 7:38 pm
Napisal/-a keylone
tako mam jaz zadne gume na hroscu mere 225/50/16 p anizanje pa so kolesa u negativo pa nism nikol mel probleme le slabost je ker mi lahk polosovine odtrga problemu spolicaji nimam
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 7:46 pm
Napisal/-a HUGO_BOSS
Ma sej, policaji pomojem sploh v večini ne vedo tega...
tud če pogleda, se mu nč čudnga ne zdi...
