Stran 1 od 1
[pomoč] Namestitev števca za temp. olja
Objavljeno: Če dec 11, 2003 12:01 am
Napisal/-a Slater
Resno razmišljam da bi montiral števec za temp. olja. Pa me malo bolj zanima, kako bi potekala taka namestitev. Kam se priklopi senzor temp., kje dobiti karseda lične števce, kateri so dokaj kvalitetni.
Najbolj me seveda zanima, ali ima avto že orig. kje možnost za priklop senzorja.
Hvala!
Objavljeno: Če dec 11, 2003 1:26 am
Napisal/-a lisko
Kaj misliš za pritisk olja al prav za temp. olja? Ne vem men osebno bi se brezveze zdel montirat števec za temp. olja.Ker tko tko maš merilec temp. motorja.Za tlak je pa druga zgodba.Če pa resn hočeš nardit za temp. olja pol pa morš to nekam montirat kjer bo neposreden stik z oljem. Rečmo oljni filter da bi ga prebil nekak al pa na šibko al pa kaj podobnega.
Objavljeno: Če dec 11, 2003 1:41 am
Napisal/-a Omelo
i agree.
Objavljeno: Če dec 11, 2003 2:25 am
Napisal/-a iKst
Jaz sem kupu števec za boost v A3M in je kr lep. Za oil temp. pa tlak so isti samo drugo skalo majo gor. Cena je bla pa okol 7k IIRC.
za navodila kako ga priklopt pa na google poglej. Vpisi not "Oil temp gauge fitting" al pa kej v tem smislu in ti najde dost zadetkov.
Btw...če mene vprašaš bi nabavu oba števca. Za tlak in temperaturo olja, če maš pa turbo pa še za boost

Prvič zarad uporabnosti drugič pa zarad tega ker en sam števc je vedno problem montirat, za 2 ali 3 pa se lepa ohišja dobijo

Objavljeno: Če dec 11, 2003 3:57 am
Napisal/-a Slater
Ojla, havala za tole.
Najprej pa da replyjam na Liskota1:
Ja, števec za temp. vode imam v avtu, ampak pokaži mi en serijski števec za temp., ki kaže točno. V mazdi RX7 ne kaže točno.
Ko je olje segreto na delovno temp. je tudi voda segreta. Dm pa olje igra dokaj večjo vlogo od vode, saj maže motor. Zato bi rad en TOČEN indikator, kdaj je motor na delovni temperaturi, da ga lahko zavrtim tja do 8.000 obr./min.
iKst - hvala in zdele šibam vohat po netu.
Objavljeno: Po dec 15, 2003 1:10 pm
Napisal/-a lisko
Slater sem si mislu kaj hočeš oz. kaj je fpra da hočeš met temp. olja. Sej ti original števci nobeni niso čist točni če hočeš točni števc si morš montirat digitaln precizn števc.
Objavljeno: Po dec 15, 2003 3:14 pm
Napisal/-a Koshir
Fora dodatnih stevcev je da tocne ves kaj dogaja z masino...
Jaz sem vse notr zabrisal in se ne grem vec brez stevcev in na pamet ugibat
kje je kdaj kaj
Tko da
-stevec za temp. olja
- -//- za pritisek olja
- -//- za temp vode
Ampak fora je da das ful natancne vsaj jaz sem jih sam so pa v stopinjh F in pa pritisk v PS firma je pa autometer www.autometer.com
Tko da to je vsekakor dobra investicija za vsakogar ki se malo posveti tuningu masine
LP
Objavljeno: To dec 16, 2003 9:33 pm
Napisal/-a HUGO_BOSS
Jst dvomim da so tej števci kaj bolj precizni kot tisti
ki so vgrajni serijsko v avto, pomojem so še manj,
seveda s tem mislm take, k se prodajajo po razih A3M-ih
in podobno...
Objavljeno: To dec 16, 2003 9:42 pm
Napisal/-a iKst
tale moj za boost je dost natančen, preverjeno na turbo timerju ki ma zraven še števc za tlak. Ni blo opazne razlike. Res pa je da je boljš ker konkretnega kupit če se že kupuje. Jaz mam tut v planu nakup 3 števcev ko bo $$$ Verjetno autometer ker so dost pocen pa kvalitetni.
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 9:45 am
Napisal/-a Koshir
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 10:41 am
Napisal/-a ssokec
Senzor za odčitavanje temperature olja, bi lahko montiral namesto vijaka za izpust olja iz motorja, (navoj originalnega vijaka in navoj senzorja morata biti enaka)
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 11:21 am
Napisal/-a iKst
TypeKoshiR, glede na cene kakšnih Blitzov ali Defijev so autometer poceni. 55$ za števc ni velik, blitzov boost gauge te pride 120 funtov (cca 40k

)
Res pa je da se dobijo tut cenejše zadeve

Objavljeno: Sr dec 17, 2003 1:08 pm
Napisal/-a Koshir
boost in nitrious gage sta najdrazja in gresta tudi pri AM od 150 up
jaz govorim o temp stevcih
LP
Objavljeno: To jan 06, 2004 1:07 am
Napisal/-a Slater
ssokec je napisal/-a:Senzor za odčitavanje temperature olja, bi lahko montiral namesto vijaka za izpust olja iz motorja, (navoj originalnega vijaka in navoj senzorja morata biti enaka)
tudi sam sem razmišljal o tem, samo potem je to najnižja točka avta. Vsaj pri meni. Ga odbiješ 1,2,3

Objavljeno: To jan 06, 2004 1:09 am
Napisal/-a Slater
HUGO_BOSS je napisal/-a:Jst dvomim da so tej števci kaj bolj precizni kot tisti
ki so vgrajni serijsko v avto, pomojem so še manj,
seveda s tem mislm take, k se prodajajo po razih A3M-ih
in podobno...
Pustmo A3M ... [s tem nisem mislil ne dobro, ne slabo]
Aftermarket števci, tisti solidni, so precej bolj natančni, kot pa orig. 100% preverjeno - tukaj govorim za vodo. Doma mam tud en cajteng in not piše en primer z RX-7, da prihaja do odstopanj med orig. in aftermarket. In jim kar verjamem.
Objavljeno: To jan 06, 2004 1:41 am
Napisal/-a Nu-NRG
Slater je napisal/-a:ssokec je napisal/-a:Senzor za oditavanje temperature olja, bi lahko montiral namesto vijaka za izpust olja iz motorja, (navoj originalnega vijaka in navoj senzorja morata biti enaka)
tudi sam sem razmiljal o tem, samo potem je to najnija toka avta. Vsaj pri meni. Ga odbije 1,2,3

Kar pomeni da si karter pustil na cesti? Se strinjas? :P
To je tudi pri meni najnizja tocka. Vijak gleda nazaj .. torej se nahaja na zadni strani masine ob robu dol. Pod tem delom torej pod karterjem je se kovinska plata, katera ima pri vijaku izrezano luknjo

Objavljeno: To jan 06, 2004 1:42 am
Napisal/-a Nu-NRG
Ideja je full luda .. samo kje bos ti dobil navrtani kovinski vijak z tocno enakimi utori?
Objavljeno: To jan 06, 2004 1:57 am
Napisal/-a .::GTR::.
ja lahk pa tega predelaš. po sredin zvrtaš luknjo senzor not, pa zaspajkaš alpa zasvasaš

Objavljeno: To jan 06, 2004 3:03 am
Napisal/-a Slater
justy:
Jap. In to je praktično edina (smotrna) rešitev.
P.S.: Tale avtomobilizmov forum mi skoz nekaj nagaja, da pol črke falijo v tekstu. Se pravi: najnižja točka in ne najnija toka
