Stran 1 od 2

diesel powah

Objavljeno: Če dec 11, 2003 1:11 pm
Napisal/-a NoName
ok... kot kaze bom vsaj do pomladi obsojen na familijskega polota 1.9 d '96 letnik (modelno leto '97), pa me zanima kakse metode bi (hipoteticno seveda) lahk uporabil, da 60 konjev pretvorim v kaj vec.

Objavljeno: Če dec 11, 2003 1:20 pm
Napisal/-a monster_d
Sportn filter bi ze neki mogel pomagat, no to po povedal ker ma sam dizla!
Izpusni kolektor menjat!

Jao pa tile dizli, z njimi nemors nic nardit!
Kup bencinca pa se pol naprej menima!
Zal mi je dizl tuning tuj!
lp

Objavljeno: Če dec 11, 2003 1:36 pm
Napisal/-a Jasmy
Za ta motor, če ni sdi, ne moreš kaj delat tud čipat ne! Tko da bo kr tak ostal!

Sam če je to avto od staršev, pa boš ti kasnej dobil svojga, ne boš tega obdržal je bolš da ga nč ne rihtaš! :wink:



Lap pozdrav Jasmy

Objavljeno: Če dec 11, 2003 1:39 pm
Napisal/-a lisko
Noname, morm ti žal povedat da če je navaden D kot moj pol ne morš nč nardit.Niti kaki čip ma ništa. Sam sem u istem šmornu, sam men je kr dost teh 55 konjev :wink:
drgač pa športni filter hmmmm glede na to da dizl se tko vrti počas mislim da športn filter lih ne bi najbol pomagu ker je pretok zraka tko al tko mali isto je s kolektorji.

Objavljeno: Če dec 11, 2003 1:46 pm
Napisal/-a Duke
Zivjo!

Iz 60 KS ga lahko spravis na priblizno 70 in mu ustrezno povecas navor, kar bo se najbolj opazno. Saj govoriva o 1.9 SDI motorju a ne? Jaz imam zadevo na Polu 1.9 SDI in je opazno proznejsi. Poglej na www.lindempa.si/ku_home.htm Jaz ga imam od njih.

Pozdrav
Duke

Objavljeno: Če dec 11, 2003 2:08 pm
Napisal/-a lisko
Duke nop . Govora je o navadnem D

Objavljeno: Če dec 11, 2003 2:18 pm
Napisal/-a Duke
Lisko!

Ampak Noname je govoril o 60 konjih, kolikor jih ima SDI?! Jasno, ce ni SDI, potem nima kaj. Brez elektricnega krmiljenja in pumpe, ni chipanja. :cry:

Lep pozdrav
Duke

Objavljeno: Če dec 11, 2003 2:20 pm
Napisal/-a NoName
Duke, polo zal ni SDI ampak je navadn D... vedno vec ludi pravi da s tega kruha ne bo vec moke... c'est la vie... bom js raj dnar za beer&hookerz pokuru ;)

Re: diesel powah

Objavljeno: Če dec 11, 2003 10:38 pm
Napisal/-a super98
NoName je napisal/-a:ok... kot kaze bom vsaj do pomladi obsojen na familijskega polota 1.9 d '96 letnik (modelno leto '97), pa me zanima kakse metode bi (hipoteticno seveda) lahk uporabil, da 60 konjev pretvorim v kaj vec.


Kupm vašga polota-brez zaj*ebancije resno mislm, k že ful dolg cajta iščem prov tazga polota! Sej se gre za 1.9D (64ps), kratki model a ne.
Vpraši kej doma glede tega pa če si (ste) zainteresiran me konaktiraj na pm...

Objavljeno: To dec 16, 2003 10:13 am
Napisal/-a Neo
Fantje!
Kdo rece da se NE da, pa dajte no!
Saj se na Boschovi pumpi da uravnat kolicino vbrizga!
Kaj pa mislite kaj sploh dela chip tuning pri navadnih dizelasih???????Kaj je tisto z cemer povecas moc dizelasa?, pa ne z zrakom, ane?!!!
To pa je res ,da je chip tuning pri navadnih/turbo dizelasih bolj preprosto, kot se zajebavat z nastavitvijo Boschove pumpe!!!Ampak se vseeno da!
Dejstvo:vseeno je ce bos chipal(ce se da), al bosch pumpo nastavil na vecjo kolicino DIMIL BO BOLJ!!!
Ce res hoces kaj tunat na motorju ti ostane samo : zamenjava filtra, izpusni sistem, nastavitev pumpe
Ampak!!!! Nastavitev pumpe zaupaj samo takemu STROKOVNJAKU ki se res spozna v to zadevo!!!Ne it k VWtu!!! Sicer pa se z prestavitvijo pumpe z lahkoto pridobi +2-5km!Vedi tudi, da bo bolj dimil+vec trosil!!!

Objavljeno: To dec 16, 2003 10:30 am
Napisal/-a lisko
Neo višja poraba vsekakor ni cilj :wink: Vsaj jaz ne videm smisla u tem da bi pridobil 2-5KM na račun pol litra al pa še več nafte.
Jaz se trenutno ubadam s vprašanjem kak zmanjšat porabo...... Po domače povedano kak prit pod 4l/100km

Objavljeno: To dec 16, 2003 10:42 am
Napisal/-a Neo
Lisko!
Cisto preprosto!: Zmanjsat kolicino!!!+Dat gor gume kot ma lupo3l
Tvojega se da tudi na 50km spravit!
4l jahh ocitno si pa ti prvi izmed nas,ki hoce Tunat avteka na manj porabe!
Bravo Ti!Res super zamisel(resno)!(zato sem napisal tunat,ker vsaka predelava pomeni to)
Ce ti uspe,bi jaz predlagal en nov FORUM!
Dejstvo je, da zmanjsanje porabe pomeni zmanjsanje trenja vseh gibljivih delov motorja+avta!

Objavljeno: To dec 16, 2003 10:58 am
Napisal/-a lisko
Neo prvo kot prvo mam jaz 55.6KM :D
Drugo kot drugo pa sem se jaz pri vseh avtih kaj sem jih mel trudil oz. jebal s tem da sem zmanšal porabo.Yugeca (55motor) sem spravu na 6.5l/100km(minimum) porabe (obnova motorja+nastavitve uplinjača+izpušni sitem bla bla bla)
Na prejšni petki sem se trudu...... pod 7.5 ni nikol prišlo no zdej mi je uspelo..... prodal sem jo namreč :P
No pri tej pa upam da mi tud rata (4.3l/100km) do sedaj minimum

Objavljeno: To dec 16, 2003 7:43 pm
Napisal/-a Neo
Lisko!
Prvo kot prvo ocitno NE razlikujes bencinskega od dizel motorja!?
Namrec bencinar za idealno zgorevanje potrebuje mesanco bencina in zraka
1:14,76 kg temu recemo lambda 1!To mesanico potrebuje VEDNO ne glede na obrate!Resda da v realnosti ni tako ,ampak to je nekaj drugega!
Torej bencinar na vsakem obmocju vrtljajev lambda1!
Dizelas VEDNO dela z prevec zraka!Tu ne obstaja lambda vrednost!Dizelas vedno isto kolicino zraka "potegne" v sebe.Koliko olja vbrizgas toliko obratov bos mel.Torej cim vec tem vec moci!Cim majn tem manj moci!V bistvu dizelasi nimajo Zgornje meje vrtljajev!Ce bi tvojega cistoma "odprl" bi ti potegnil do pribl 6500obratov ali se vec in tam bi tudi umrl!Ojnica bi se ti strla,blabla.Jaz sem kaj takega videl pri golfu1 1,5d.
Mater kak to cvili,ne priporocam nikomur!Aja: oni vijak ki mas na pumpi za zgornje obrate, tisti je zato da se ne zgodi kaj takega kot pri onem golfu.
Ce hoces kaj pojdi k STROKOVNJAKU, ampak ti v naprej povem, da ce hoces zmanjsat porabo pri dizlu, bos koncno mel manj km!
Upam da sem razumljivo napisal :idea:

Objavljeno: To dec 16, 2003 8:14 pm
Napisal/-a ule
Vprašanje:
Kako si to mislil istko količino zraka? Glede na kaj? :?:

Objavljeno: To dec 16, 2003 10:40 pm
Napisal/-a Blue GTI
Pri dizlu se dozira moč motorja glede na količino vbrizgane nafte. Dizel nima dušilne lopute, zato vleče zrak na polno (pri turbaših je malo drugače, saj se glede na pritisk gasa vklaplja tudi turbina, ki dovaja še dodatni zrak, če vse grobo poenostavim).

Pri bencinarjih se dozira moč motorja z odpiranjem in pripiranjem dušilne lopute, ki je pred sesalnim kolektorjem. To se dela s pedalom za plin. Elektornika sama izmeri količino vsesanega zraka in vbrizga točno določeno količino bencina, drugače se bencin ne bi vžgal, poraba bi bila prevelika itd. Torej točno določena količina bencina glede na količino zraka; nasprotno pri dizlu, kjer lahko pri veliko zraka vbrizgamo le malo nafte in motor lepo dela oziroma jo vbrizgamo maximalno in imamo max. moč.

Ko daš gas pri dizlu, dodaš malo več nafte. Ko daš gas pri bencinarju, spustiš malo več zraka v motor, ta pa sam ustrezno doda pravo količino bencina, da se mešanica z iskro sploh vžge.

Objavljeno: To dec 16, 2003 11:14 pm
Napisal/-a lisko
Oki vse lepo pa prav.Tole vem da dizl potegne vedn na polno zrak.
Glede zgornje meje obratov pa... men piše u knjigi da ma motor mehankso blokado pri 5 tisoč rpm. Zdej me pa zanima al je to sam un šravf na punpi ko nastavljaš kak dalč gre gas al je u pumpi kak regulator ki to uravnava?

Objavljeno: Sr dec 17, 2003 12:06 am
Napisal/-a Blue GTI
Imaš centrifugalni varnostni regulator, ki ustavi dovod nafte pri prevelikih obratih.

Objavljeno: Sr dec 17, 2003 12:07 am
Napisal/-a super98
Blue GTI je napisal/-a:Imaš centrifugalni varnostni regulator, ki ustavi dovod nafte pri prevelikih obratih.


Ki se ga da ''polomt'' če fajn na dol pošaltaš! In pol se vrti...ratal na golfu

Objavljeno: Sr dec 17, 2003 12:39 am
Napisal/-a lisko
OKI tega lih nem delu..... Ker ga mam preveč rad poleg tega ga ne mislim uničit ampak met dokler bo služil namenu, kar pa za zdej še.Edin mogoč ideja ki mi hodi po glav je da menjam motor z 1.9D iz r5 expres.