Stran 1 od 1
Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20
Objavljeno: Po avg 22, 2011 5:09 pm
Napisal/-a martin94
Mene zanima, če kdo ve, kakšno sklopko in vztrajnik ima Hyundai iX20 1,4 CRDi

Imam ga namreč namen čipat, ampak pred tem bi bil rad prepričan, da bi mehanski deli to vzdržali (MAX je 27KM več (iz 90 na 117) in 55Nm več navora (iz 225 na 280)).
Če pa so ti komponenti enaki kot pri 1,6 dizlu, potem ne bi blo težav, sam če so pa različni oz. šibkejši, pa nočem da mi kaj zariba in se potem lahko poslovim od garancije.
Vnaprej hvala za odgovore

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20
Objavljeno: To avg 23, 2011 12:42 pm
Napisal/-a abbe
zakaj bi se poslovil od garancije?
kaj ma kle za zaribat?ce bo tuner mapo tko napisal da nebo prevec navora spodaj potem nebo nc preobremenjeno,itak je navor un k lom pa trga konji ne...
Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20
Objavljeno: To avg 23, 2011 1:27 pm
Napisal/-a martin94
vem, da je navor tisti ki dela probleme

garancija bi možno bla neveljavna, ker ima ima najmočnejša različica v prodaji 90KM in 220 Nm navora in če pol kej zariba je štala
drgače sem pa že malo povprašal in edino kar rabim vedet je, če ima naš avto Bosch elektroniko, ker če jo ma, pol ni problemov

v bistvu ga ne bi rad čipal, da bi lahko hitreje vozil ampak zato, da bi lahko vozil v višjih prestavah v nižjih vrtljajih in s tem zmanjšal porabo, ki z 6,5 l/100km ni ravno majhna.... v bistvu mi gre bolj za navor kot konje, da se ga prerazporedi v širše območje vrtljajev, ker zdej pod 1800 rpm se muči

(lahko da smo se preveč razvadli od Getza, ki je že od 1500 rpm vlekel kot se spodobi

)
ps: hvala za odgovor

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20
Objavljeno: To avg 23, 2011 1:52 pm
Napisal/-a INFINITI
Mah to nebi smel bit problem. Lahko pa pokličeš na servis in ugotovita po šifri rezervnega dela ali je enak v 1.4 in 1.6 dizlu,
Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20
Objavljeno: To avg 23, 2011 3:37 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
to maš 6. prestav na dizlu ne ?
zakaj pa nisi nabavu 1,6 dizla po naročilu ?
Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20
Objavljeno: To avg 23, 2011 4:12 pm
Napisal/-a martin94
ja, 6 prestav ima
1,6 pa nismo kupili zaradi tega, ker je bil avto kupljen kot testno vozilo (ima vso mogočo opremo, močnejši 1,4 dizl itd. za 17.700€), in takrat še ni bilo 1,6 dizla v ponudbi, niti po naročilu (je prišel v ponudbo šele 1 mesec po našem nakupu)

Saj motor je zadosti močen, le navor ima nekoliko nerodno razporejen po območju vrtljajev

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20
Objavljeno: Sr avg 24, 2011 10:52 am
Napisal/-a abbe
ja zj kle je mal tole vse skp kocljivo.ce ga bos cipal zato da bos lahko vozil v nizjih obratih bo vztrajnik pa sklopka pa cel motor bol trpel tko da poj je to brezveze delat.
Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20
Objavljeno: Če avg 25, 2011 3:43 pm
Napisal/-a martin94
danes sem dobil odgovor direkt iz matične tovarne na češkem:
Dear Sir,
Thank you for your e-mail and for your question. So, 1.4 CRDi and 1.6 CRDi use different type of clutch and also different flywheels. There is also a dimensions problem as 1.4 CRDi uses a spacer-pad between the transmission and the engine.
Maximum of transfer torque is approximately 30% higher of nominal torque.
Best regards
Petr Vaněk
PR Director
HMMC
nato sem klical na RSR in so rekli, da ga lahko komot pripeljem, vendar šele čez dva meseca, ker je razmeroma nov model in nimajo še programa oz. mape zanj. Tako da bom verjetno dal nekako 15% večji navor in konjev toliko, kolikor se jih bo pač pridobilo s tem.
abbe: ne skrbi, ne mislim ga terat pri kakih 1500 rpm, ampak malo pod 2k bi bil precejšnji napredek
bom pa vsekakor pazil, da ne preobremenim sklopa in seveda vsem hvala za vaše nasvete

Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20
Objavljeno: Po avg 29, 2011 8:51 am
Napisal/-a hippo
tudi dizla je treba tišat.
Sem imel zadnjič en primer, je ena rekla, da so ji poznavalci rekl, da mora VEDNO vozit med 1.500 in 2.000 obrati.
Rezultat: hin vztrajnik pri 150kkm. Sej je še dolg zdržal.
Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20
Objavljeno: Po avg 29, 2011 8:59 am
Napisal/-a grofo
martin94 je napisal/-a:drgače sem pa že malo povprašal in edino kar rabim vedet je, če ima naš avto Bosch elektroniko, ker če jo ma, pol ni problemov
1.4 crdi-ji imajo Delphijevo elektroniko, ta novi 1.6crdi pa ima Boschevo elektroniko.
Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20
Objavljeno: So sep 03, 2011 10:57 am
Napisal/-a martin94
hippo je napisal/-a:tudi dizla je treba tišat.
Sem imel zadnjič en primer, je ena rekla, da so ji poznavalci rekl, da mora VEDNO vozit med 1.500 in 2.000 obrati.
Rezultat: hin vztrajnik pri 150kkm. Sej je še dolg zdržal.
ne skrbi, ne gremo v take ekstreme, ampak mrzlega se še nikoli ni tiščalo nad 2100 obrati

potem ko pa doseže delovno temperaturo, je pa druga pesem
sam pa tudi pride čas, ko rabi tudi na porabo pazit in za te čase je namenjeno čipanje

samo pa ga sigurno VSAJ 1x tedensko, ko se segreje, tiščamo po regionalkah
grofo: hvala za odgovor

sam se mi pa res čudno zdi, da majo 1,4 in 1,6 dizla različno elektroniko

morda zato, ker stane manj....
Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20
Objavljeno: So sep 03, 2011 11:22 am
Napisal/-a vojkostar
se kr strinjam, tud sam se pri mrzlemu izogibam tiščanju nad 2000 obratov, ga pa 1x na vsak tank segretega seveda zavrtim v rdeče polje, da mal FAP filter prepuca, ker običajno mam res vožnjo samo med 1500 in 2000 obrati ravno zaradi omejitev (~60kmh v 4. je cca 1500-1600 obr)
Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20
Objavljeno: So sep 03, 2011 11:44 am
Napisal/-a hippo
Bolje vozit dizla od 1.900 do 2.500 obr kot pa med 1.400 in 1.900 obr. Vztrajnik manj trpi, pa tudi vožnja je lepša.
Pri meni je razlika v porabi cca 4 dcl med penzionersko vožnjo in pa dinamično, tako da se s porabo sploh ne obremenjujem.
Ko je mrzel ga še vedno lahko zavrtiš tja do 2.400 obr, ne bo nič hudega. Sej ga ne tiščiš zaradi mašine ampak turbine.
Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20
Objavljeno: To sep 20, 2011 2:20 pm
Napisal/-a Eazy-O
Sorry za off (itak ste zaključili s temo), ampak če ima kdo kakšne bolj solidne dokaze o škodljivosti vožnje v tako nizkih obratih kot pravite, bi bil vesel. Rad bi kolegu kaj pomolil pod nos, ker svojo/družinsko Fabio 1.4TDI vozi praktično med 1200 in 1800. Vozit se z njim je prekleta muka včasih, ko da bi bil na tastarih mestnih busih, samo z bolj kul musko.
Ironija pri vsem tem je pa, da se pritožuje kako avto ne gre nikamor. Ko mu poskušaš dopovedat naj prestavlja višje pa ne upa. Da ne bo pizdarije naredil na cesti. Bolš da neham. Če kdo vidi metalik bež Fabio Combi Mk.I s kosmatim in dolgolasim cobakom noter naj se mu nalima na rit. :P
Re: Sklopka in vztrajnik Hyundai iX20
Objavljeno: Sr sep 21, 2011 6:49 am
Napisal/-a vojkostar
mal sm sprašvov glede tega in pravjo da nizki obrati niso tok problem, bl je problem samo spelavanje in pa 2 masni vztrajnik z svojimi fedri, sploh če je avto težak ali ima dodatno breme, se pač uniči...enomasni se menda ni