Stran 1 od 4

Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 1:15 am
Napisal/-a Dantrell
Potrebujem nasvet oz. pomoč!

Pred kratkim sem dal svojega Golfa V 1.9 TDI 66kW (letnik 2007) čipat pri SKN, vse v redu in prav. Na poti domov sem se ustavil pri VSTuning, kjer sem dal avto na valje, da se preveri za koliko se je dejansko povečala moč motorja. Test je pokazal, da ima avto 129.5KM in 305Nm. Avto je tudi malo dimil in ob pogledu na rezultate, je tip rekel, da je sicer zadeva narejena OK, ampak da mi bo pa čez 30-40.000KM zadeva šla adijo?

Zanima me kaj je tip s tem točno s tem mislil? Ali je mislil, da bi lahko šal motor, turbina ipd? Zaradi tega, ker glede na to, da to zadeva ni bila ravno poceni, nočem da mi vse skupaj crkne oz. da bom v bližnji prihodnosti imel ogromne stroške zaradi tega!!! oops

Ali je teh 129.5 KM RES tako preveč, kot pa če bi imel cca. 120KM (30% moči)? Kaj naj sedaj naredim? Ali naj kljub normalni vožnji, ki jo imam zadevo nazaj čipam na 120 oz. 90KM?

Hvala za pomoč in nasvete že v naprej!!!

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 1:23 am
Napisal/-a ~toMmy~
Glej pri SKN-u mam čipan praktično isti avto in je od takrat naredil že kakšnih 60k km (zdaj se mi ne da preverjat točnih km, prevoženih je pa slabih 140k km), pa ni popolnoma nobene težave. Ok tu pa tam se zna zakadit za njim, ni pa nikoli nek resen dim, poraba je manjša in vse skupaj laufa perfektno. Ob tem bi še pripomnil, da se avto pogosto vozi kar konkretno obtežen, kar pogosto tudi "prebavlja" visoke obrate, pač se ga ne špara in ni niti najmanjše težave od takrat. Koji ku*** pa naj bi blo narobe po besedah tega "strokovnjaka", da imaš sploh takšne dileme???

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 8:45 am
Napisal/-a Dantrell
Ajde v prvi vrsti verjamem, da je bil ta "strokovnjak" na začetku malo jezen, ker nisem prišel k njemu čipat avta (logično) zato takoj en kontra udarec a la "bi moral prit k meni...", ampak vseeno mi je dal občutek oz. si je vzel čas da mi je pač zadevo malo obrazložil in ravno zato imam pomisleke oz. UPAM :? da se je pač malo "zmotil" ter da je zadeva v originalu narejena kot treba (beri...da bo avto laufal brez kakšnih dodatnih visokih stroškov)! :-?

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 9:04 am
Napisal/-a evilfury
Isto se meni rekli ne bom povedal, kje ampak tip je prbu ta avto bo laufol še en mesec potem bo pa šel v maloro. Hkrati pa je rekel da nej dam 300 evrov da bo on še enkrat naredu... :roll:

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 9:16 am
Napisal/-a tristan01
Dantrell je napisal/-a:Ajde v prvi vrsti verjamem, da je bil ta "strokovnjak" na začetku malo jezen, ker nisem prišel k njemu čipat avta (logično) zato takoj en kontra udarec a la "bi moral prit k meni...", ampak vseeno mi je dal občutek oz. si je vzel čas da mi je pač zadevo malo obrazložil in ravno zato imam pomisleke oz. UPAM :? da se je pač malo "zmotil" ter da je zadeva v originalu narejena kot treba (beri...da bo avto laufal brez kakšnih dodatnih visokih stroškov)! :-?


Ok, meritev si šel delat h konkurenci... Kaj si pričakoval? Da bodo brez pripomb v nebo kovali izdelek konkurenta? Meritev je opravljena, videl si rezultate in to je to...

Prodajalci pa veš kako funkcionirajo. njihvo izdelek je vedno vsaj dva koraka pred konkurenco (četudi ni) in potem ti takole namignejo, da bi bilo bolje sodelovati z njimi kot konkurenco. Glede okvar.. Motor je s takim posegom sigurno bolj obremenjen kot s serijskim programom. So pa zadeve dovolj dobro dodelane in preverjene, da ni pričakovati okvar v tako kratkem času. Seveda ob predpostavki, da sedaj ne boš avtomobila brezglavo tiščal na rob zmogljivosti.

Vsekakor pa bi bilo dobro, da tudi ti malce bolje razložiš, kakšno "strokovno" razlago si dobil glede možnih okvar oz. kaj naj bi naredili pri SKN narobe.

LP Tristan01

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 9:36 am
Napisal/-a ejsim
tristan01 je napisal/-a:
Dantrell je napisal/-a:Ajde v prvi vrsti verjamem, da je bil ta "strokovnjak" na začetku malo jezen, ker nisem prišel k njemu čipat avta (logično) zato takoj en kontra udarec a la "bi moral prit k meni...", ampak vseeno mi je dal občutek oz. si je vzel čas da mi je pač zadevo malo obrazložil in ravno zato imam pomisleke oz. UPAM :? da se je pač malo "zmotil" ter da je zadeva v originalu narejena kot treba (beri...da bo avto laufal brez kakšnih dodatnih visokih stroškov)! :-?


Ok, meritev si šel delat h konkurenci... Kaj si pričakoval? Da bodo brez pripomb v nebo kovali izdelek konkurenta? Meritev je opravljena, videl si rezultate in to je to...

Prodajalci pa veš kako funkcionirajo. njihvo izdelek je vedno vsaj dva koraka pred konkurenco (četudi ni) in potem ti takole namignejo, da bi bilo bolje sodelovati z njimi kot konkurenco. Glede okvar.. Motor je s takim posegom sigurno bolj obremenjen kot s serijskim programom. So pa zadeve dovolj dobro dodelane in preverjene, da ni pričakovati okvar v tako kratkem času. Seveda ob predpostavki, da sedaj ne boš avtomobila brezglavo tiščal na rob zmogljivosti.

Vsekakor pa bi bilo dobro, da tudi ti malce bolje razložiš, kakšno "strokovno" razlago si dobil glede možnih okvar oz. kaj naj bi naredili pri SKN narobe.

LP Tristan01


Se strinjam. Ni prvi Golf, ki bi bil toliko "navit". Sicer bi bilo mogoče res bolj prijazno, če bi imel kakih 110-120KM, ampak tudi teh slabih 130KM ni nevem kaj. Bistvo je, da ga pazljivo voziš, ko je mrzel in ne ugašaš vročega. To enako velja tudi za ne-čipana vozila, je pa čipan bolj obremenjen in je to, toliko bolj pametno upoštevati. Lahko da je tudi kaj na tem, da je slabo narejeno, ali da je turbina že zanič, ampak kar tako iz lufta pa ne vem no..

Se mi pa zdi, da je to podobna zadeva, kot recimo s kakim vodovodarjem. Imam hecno izkušnjo (oz. več takih), ko je prišel vodovodar nekaj popraviti, potem pa je jamral, se pizdil, se smejal in kritiziral, kako je nekdo pred njim nekaj naredil. Po teh nekih 10 min teženja, pa sem mu rekel, da je bil ravno on tisti, ki je to v hiši delal, ko se je hiša gradila. Takrat je utihnil, se zamislil in modro odgovoril: "Ja, ja.. Se spomnim. Takrat sem moral narediti tako, ker drugače ni šlo". Potem pa mi je še 5 min pametoval, zakaj je to moral narediti tako.

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 11:16 am
Napisal/-a vojkostar
če je zadost nova mašina recimo 2007 al 2008 letnik potem bi moral 1.9 tdi 90 konski golf brez problema zdržat 130-140km in 350Nm navora, tko da je rezultat dokej normalen za ta denar kolkr si plačov pri SKN+ da ti niso nardil meritev? je pa res da tuner pri katerem si delal meritve ni nč bolš od SKN. js sm iz svojga 1.6 HDI dobil vn 142 konjev in 327Nm navora tok za info, pa zadeva lepo pelje, samo je mapa tko narjena da v nizkih obratih ne butne vn preveč navora ter s tem ne obremenjuje vztrajnika in sklopke in tudi ne kadi črno. namreč zgodi se da tuning mapa pri nizkih obratih zahteva preveč navora=več goriva, ker se ta ne more ravno izkoristiti/zgoreti njabolje je posledica črno kajenje

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 11:33 am
Napisal/-a ~toMmy~
ejsim je napisal/-a:Se strinjam. Ni prvi Golf, ki bi bil toliko "navit". Sicer bi bilo mogoče res bolj prijazno, če bi imel kakih 110-120KM, ampak tudi teh slabih 130KM ni nevem kaj. Bistvo je, da ga pazljivo voziš, ko je mrzel in ne ugašaš vročega. To enako velja tudi za ne-čipana vozila, je pa čipan bolj obremenjen in je to, toliko bolj pametno upoštevati. Lahko da je tudi kaj na tem, da je slabo narejeno, ali da je turbina že zanič, ampak kar tako iz lufta pa ne vem no..

Se mi pa zdi, da je to podobna zadeva, kot recimo s kakim vodovodarjem. Imam hecno izkušnjo (oz. več takih), ko je prišel vodovodar nekaj popraviti, potem pa je jamral, se pizdil, se smejal in kritiziral, kako je nekdo pred njim nekaj naredil. Po teh nekih 10 min teženja, pa sem mu rekel, da je bil ravno on tisti, ki je to v hiši delal, ko se je hiša gradila. Takrat je utihnil, se zamislil in modro odgovoril: "Ja, ja.. Se spomnim. Takrat sem moral narediti tako, ker drugače ni šlo". Potem pa mi je še 5 min pametoval, zakaj je to moral narediti tako.


Ko sem jaz čipal, se je majstr pri SKN-u najprej zapeljal z mano en krog s priklopljenim prenosnikom, da je gledal, če vse laufa kot se spodobi, prav tako je preveril, če vztrajnik kaj trese. O dotičnem motoru in njegovih potencialnih hibah je dosti vedel in jih preveril ravno zato, da potem ne bi za kakšno napako bilo krivo čipanje. Originalna mapa je nato romala na SKN v Nemčijo in od tam so poslali novo nazaj. Za tem je sledila še ena testna vožnja, podobna tisti na začetku. Jasno je, da za to konkretno mapo stoji zajetno število čipanih avtov že v Nemčiji in očitno ni problematična.

Z razmišljanjem, da bi bilo bolje 110-120KM se ne strinjam, ker gre pri tej generaciji za praktično isto mašino kot pri 105KM, tako da dejansko pridobiš 25 in ne 40KM, kar se sliši res malo kruto, saj gre za skoraj 45% prirastka! :twisted:

Jaz pač pazim, da ne speljujem preveč agresivno v prvi prestavi ipd. zaradi samega vztrajnika, ostalo pa itak po splošno znanih priporočilih (mrzlega takoj do blokade, sploh pozimi, 30 km/h v 5. prestavi in gas do konca, pred ugašanjem pa obvezno segret turbino, tako da obrati padejo iz rdečega polja šele ko obrneš ključ :mrgreen: =P ).


vojkostar je napisal/-a:če je zadost nova mašina recimo 2007 al 2008 letnik potem bi moral 1.9 tdi 90 konski golf brez problema zdržat 130-140km in 350Nm navora, tko da je rezultat dokej normalen za ta denar kolkr si plačov pri SKN+ da ti niso nardil meritev? je pa res da tuner pri katerem si delal meritve ni nč bolš od SKN. js sm iz svojga 1.6 HDI dobil vn 142 konjev in 327Nm navora tok za info, pa zadeva lepo pelje, samo je mapa tko narjena da v nizkih obratih ne butne vn preveč navora ter s tem ne obremenjuje vztrajnika in sklopke in tudi ne kadi črno. namreč zgodi se da tuning mapa pri nizkih obratih zahteva preveč navora=več goriva, ker se ta ne more ravno izkoristiti/zgoreti njabolje je posledica črno kajenje


Zakaj bi mašina morala bit vsaj 2007? Z modelnim letom 2006 ni čisto nobenih težav, edino vztrajnik je bil menjan še pred čipanjem. Kar se kajenja tiče, pa ni tako hudo in ne gre za pretirano črn dim, se pa opazi, da nekaj pihne ven! :D

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 12:08 pm
Napisal/-a vojkostar
ja , ampak da se tud dokaj brez črnega dima tunat mašino :) sploh če maš kak filter pol serje zadeva z leti, kar se mašine tiče pa nevem točno kdaj je VW začel vgrajevati 90 konske mašine, ki so bile le "zadušene" 105 konske, lahko da je to 2006 :)

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 12:22 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ajoj no...po eni strani zgleda da se je konkurenci nos povesu.... po drugi strani pa itak vsi slovenski čip-tunerji v en glas tulijo, da bo cel avto hudič vzel, če maš čipanga za več kot 30 konjev... :roll: :roll: :roll:

Nimaš se kaj bat.

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 1:40 pm
Napisal/-a Dantrell
tristan01 je napisal/-a:
Dantrell je napisal/-a:Ajde v prvi vrsti verjamem, da je bil ta "strokovnjak" na začetku malo jezen, ker nisem prišel k njemu čipat avta (logično) zato takoj en kontra udarec a la "bi moral prit k meni...", ampak vseeno mi je dal občutek oz. si je vzel čas da mi je pač zadevo malo obrazložil in ravno zato imam pomisleke oz. UPAM :? da se je pač malo "zmotil" ter da je zadeva v originalu narejena kot treba (beri...da bo avto laufal brez kakšnih dodatnih visokih stroškov)! :-?


Ok, meritev si šel delat h konkurenci... Kaj si pričakoval? Da bodo brez pripomb v nebo kovali izdelek konkurenta? Meritev je opravljena, videl si rezultate in to je to...

Prodajalci pa veš kako funkcionirajo. njihvo izdelek je vedno vsaj dva koraka pred konkurenco (četudi ni) in potem ti takole namignejo, da bi bilo bolje sodelovati z njimi kot konkurenco. Glede okvar.. Motor je s takim posegom sigurno bolj obremenjen kot s serijskim programom. So pa zadeve dovolj dobro dodelane in preverjene, da ni pričakovati okvar v tako kratkem času. Seveda ob predpostavki, da sedaj ne boš avtomobila brezglavo tiščal na rob zmogljivosti.

Vsekakor pa bi bilo dobro, da tudi ti malce bolje razložiš, kakšno "strokovno" razlago si dobil glede možnih okvar oz. kaj naj bi naredili pri SKN narobe.

LP Tristan01



...rečeno mi je bilo, da so preobremenili turbino?

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 2:03 pm
Napisal/-a vojkostar
čist odvisn za kolk je tlak dvignu turbine in tlak na šobah, nekaj zih prspeva k hitrem staranju, samo če ni pretiravanj ni panike, pa servis je pametno malce bolj pogosto delat

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 2:26 pm
Napisal/-a peroRS
vojkostar je napisal/-a:čist odvisn za kolk je tlak dvignu turbine in tlak na šobah, nekaj zih prspeva k hitrem staranju, samo če ni pretiravanj ni panike, pa servis je pametno malce bolj pogosto delat


To sploh nima veze. Tudi pri čipanem avtu lahko delaš longlife servise. Ustrezno olje notri in gasa!!
Hitrejše staranje? Ja, namesto 600.000km+ bo motor naredil 400.000, big deal :D :lol:

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 3:03 pm
Napisal/-a evilfury
Prej se ga naveličaš preden kaj dragega crkne. :)

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 8:42 pm
Napisal/-a vojkostar
evilfury je napisal/-a:Isto se meni rekli ne bom povedal, kje ampak tip je prbu ta avto bo laufol še en mesec potem bo pa šel v maloro. Hkrati pa je rekel da nej dam 300 evrov da bo on še enkrat naredu... :roll:


hehehe, nevem če kdo tok fajn mape še pr ns dela, pač niso tok agresivne, ti pa ohranjo zato komponente, men je avto delu še 30 000km pa je bla turbina že od prej neki tko tko, pa se stanje začuda ni 0 poslabšal :) pač mal fušije

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 8:44 pm
Napisal/-a vojkostar
peroRS je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:čist odvisn za kolk je tlak dvignu turbine in tlak na šobah, nekaj zih prspeva k hitrem staranju, samo če ni pretiravanj ni panike, pa servis je pametno malce bolj pogosto delat


To sploh nima veze. Tudi pri čipanem avtu lahko delaš longlife servise. Ustrezno olje notri in gasa!!
Hitrejše staranje? Ja, namesto 600.000km+ bo motor naredil 400.000, big deal :D :lol:

ma ni čist tko no, verjemi mi, probal na žalost na lastni koži :D...khm turbini

longlife olja in servisi na 20 oziroma 30kkm je pa tko...če delaš velik relacij torej boš v manj kot letu naredil 30k ali 20k km (do zdaj slišal to od vseh normalnih serviserjov isto renault/ford/psa...)

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 9:05 pm
Napisal/-a peroRS
vojkostar je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:čist odvisn za kolk je tlak dvignu turbine in tlak na šobah, nekaj zih prspeva k hitrem staranju, samo če ni pretiravanj ni panike, pa servis je pametno malce bolj pogosto delat


To sploh nima veze. Tudi pri čipanem avtu lahko delaš longlife servise. Ustrezno olje notri in gasa!!
Hitrejše staranje? Ja, namesto 600.000km+ bo motor naredil 400.000, big deal :D :lol:

ma ni čist tko no, verjemi mi, probal na žalost na lastni koži :D...khm turbini


Močno dvomim, da so servisni intervali krivi za odpoved turbine ;) Razen, če je bilo neustrezno olje notr oz. še hujše, če je pogosto primanjkovalo olja. Eni mislijo (govorim na splošno), da če ima avto rumeno lučko za nivo olja, da se ga šele takrat dolije. Pa ni tako. Olje je treba redno kontrolirati, da ne pride na minimum.

Lahko ti pa naštejem vsaj 5 avtov iz lastnih izkušenj (vsi sicer iz VAG koncerna), kateri so čipani, servisi se delajo na 30.000km in delujejo brez težav kljub temu da imajo kar nekaj kilometrine za sabo :twisted:
Se pa zgodi tudi serijskim avtom kakšna večja okvara. ;)

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 9:15 pm
Napisal/-a vojkostar
nene olja je blo kr dovolj, samo olje se v resnici hitreje stara kot bi si mislil zato lastniki enih znamk ki delajo servis na 30k km in še to v 2 letih po 40k km jamrajo zakaj šla turbina avto pa izven garancije. če bi mev več denarja bi ga na 10k km menjal, takrat namreč najbl kvalitetnim oljem pade kvaliteta na 75% prvotne vrednosti. Jst pač osebno delam raj na krajše intervale, sicer pa vsakemu svoje, eni tud na 100 000km menjajo sam nimajo turbine :D

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: So sep 17, 2011 9:24 pm
Napisal/-a peroRS
vojkostar je napisal/-a:nene olja je blo kr dovolj, samo olje se v resnici hitreje stara kot bi si mislil zato lastniki enih znamk ki delajo servis na 30k km in še to v 2 letih po 40k km jamrajo zakaj šla turbina avto pa izven garancije. če bi mev več denarja bi ga na 10k km menjal, takrat namreč najbl kvalitetnim oljem pade kvaliteta na 75% prvotne vrednosti. Jst pač osebno delam raj na krajše intervale, sicer pa vsakemu svoje, eni tud na 100 000km menjajo sam nimajo turbine :D


Ne mislit, da je to folk, ki gleda na vsak cent. Vsi delajo servise na pooblaščenem servisu glede na tovarniški interval 30.000km (ker pač delajo dosti kilometrov, 40-50.000/leto). Pa tisto olje za podaljšane intervale je drago kot žafran, ni neka poceni špar varianta ;)

Zaradi mene lahko menjuješ olje na 10.000km, vendar si delaš nepotrebne stroške (15.000km ali 1 leto je čisto dovolj. Ne vem sicer kateri avto voziš in kako so tam predvideni servisi ).
Če delaš veliko kilometrov na 120.000km namesto 4 narediš potem 12 servisov, to je pa že cena ene turbine =P

Re: Chip tuning pomoč...bo avto deloval normalno?

Objavljeno: Ne sep 18, 2011 9:31 am
Napisal/-a Dantrell
peroRS je napisal/-a:
vojkostar je napisal/-a:nene olja je blo kr dovolj, samo olje se v resnici hitreje stara kot bi si mislil zato lastniki enih znamk ki delajo servis na 30k km in še to v 2 letih po 40k km jamrajo zakaj šla turbina avto pa izven garancije. če bi mev več denarja bi ga na 10k km menjal, takrat namreč najbl kvalitetnim oljem pade kvaliteta na 75% prvotne vrednosti. Jst pač osebno delam raj na krajše intervale, sicer pa vsakemu svoje, eni tud na 100 000km menjajo sam nimajo turbine :D


Ne mislit, da je to folk, ki gleda na vsak cent. Vsi delajo servise na pooblaščenem servisu glede na tovarniški interval 30.000km (ker pač delajo dosti kilometrov, 40-50.000/leto). Pa tisto olje za podaljšane intervale je drago kot žafran, ni neka poceni špar varianta ;)

Zaradi mene lahko menjuješ olje na 10.000km, vendar si delaš nepotrebne stroške (15.000km ali 1 leto je čisto dovolj. Ne vem sicer kateri avto voziš in kako so tam predvideni servisi ).
Če delaš veliko kilometrov na 120.000km namesto 4 narediš potem 12 servisov, to je pa že cena ene turbine =P



Servise itaq delam na 15.000km, ker pač nabijam kilometre...