Stran 1 od 1

sesalne cevi

Objavljeno: So okt 01, 2011 2:42 pm
Napisal/-a #43
v mojega coupeja 1.8 sem dal en športni zračni filter, tak pač za v škatlo, zdaj pa sem zasledil da nekateri škatlo še navrtajo, da vleče več zraka
meni sicer ni do tega da bi škatlo navrtaval vendar pa me zanima ali je priporočljivo imeti pred airboxom še 0,5 metra zračnih cevi kot je bilo pri mojem ali ne (kot je recimo pri 2.0 20VT)
tole je motor od 2.0 turbo - airbox je na desni, vstop zraka je čisto kratek
Slika

tole pa je motor 1.8 - vstop zraka je spredaj pod tisto luknjasto plastiko nato po ceveh do airboxa (na istem mestu kot zgoraj) vmes pa sta še dve škatli pritrjeni na cev - cevke ni nobene
Slika

hvala za ideje!

Re: sesalne cevi

Objavljeno: Ne okt 02, 2011 7:29 pm
Napisal/-a eleksis
brezveze, nič ne prodobiš

Re: sesalne cevi

Objavljeno: Po okt 03, 2011 9:38 am
Napisal/-a airmike
Tvoj ma še resonator in pa zajem hladnega zraka.

Re: sesalne cevi

Objavljeno: Po okt 03, 2011 6:43 pm
Napisal/-a #43
ja to vem kaj imam vendar je vprašanje ali je bolje brez teh cevi ali z njimi??
vrtal ne bom ampak s cevmi pa malo eksperimentiram
kar se pa tiče hladnega zraka pa ima avto itak tako urejen da tudi če je brez cevi kot na zgornji sliki je zrak razmeroma hladen

Re: sesalne cevi

Objavljeno: Po okt 03, 2011 6:48 pm
Napisal/-a monster_d
z al brez razlike neboš čutil. pusti kot je
lp

Re: sesalne cevi

Objavljeno: Po okt 03, 2011 6:54 pm
Napisal/-a airmike
Jaz pa pravim da dej dol pa probaj. Al pa si najdi še en airbox, ga navrtaj pa probaj. Tak boš lahko še vedno dal vse nazaj tak kot je blo. Je pa tak z tuningom da je treba probat in videt ne pa vprašat na forum pa da ti rečejo ne pa si zaključo :)

Re: sesalne cevi

Objavljeno: Sr okt 05, 2011 8:34 pm
Napisal/-a #43
no hvala vsem za mnenja
sicer se zavedam da je treba probat vendar pa ne obvladam preveč teorije tuninga zato vprašam :bere

Re: sesalne cevi

Objavljeno: Sr okt 05, 2011 8:41 pm
Napisal/-a lizard
Če hočeš več konjev rabiš več zraka, torej večja sesalna loputa, športnejše odmične, debelejše sesalne cevi v sesalnem kolektorju (ne te katere ti omenjaš), bolj pretočen izpuh. Ta en konj ki ga ti iščeš nima smisla...

Skratka ne splača se, kupi 2.0 Turbo z 220 konji, pelji na optimizacijo in imaš 250+ konjev, ter večino 3.0 dizlov za sabo.