Stran 1 od 1
HHO
Objavljeno: To okt 04, 2011 6:57 pm
Napisal/-a blazkom
Pozdravljeni, zanima me če je kdo že probal na svojem avtu namestiti hho in če dejansko zmanjša porabo. Da vam obudim spomin Iz vode z elektrolizo dobiš ven kisik ki ga dodajaš zraku ki vstopa v motor in je tako boljši izkoristek in manjša poraba. HVALA
Re: HHO
Objavljeno: To okt 04, 2011 7:03 pm
Napisal/-a airmike
Motor si vzame tolk zraka kot ga rabi. Če ga pride več MAF senzor in lambda skoregirata vbrizg. Ni neke trdne osnove za tem pomojem

Re: HHO
Objavljeno: To okt 04, 2011 7:58 pm
Napisal/-a vojkostar
ubistvu je ena fora, ker gre namesto zraka gorljiv plin pomeni da gorivo bolj zgori oziroma ga je za recimo isto moč potrebno manj, če boš mal pobrskov po netu boš vidu da obstaja diesel avto na plin pri katerem je uporabljen tak koncept, z razliko da se namesto vode...pač tanka navaden plin in se ga nuca hkrati z diesel gorivom
Re: HHO
Objavljeno: To okt 04, 2011 8:14 pm
Napisal/-a blazkom
ja sej osnove so za to da dela in zato da ne, zato me zanima če je kdo probu
Re: HHO
Objavljeno: To okt 04, 2011 8:52 pm
Napisal/-a lizard
Popolnoma nesmisleno, ker elektroliza v tem primeru poteka izredno počasi ali pa sploh ne. Če želimo povečati izkoristek potrebujemo precejšnjo energijo. Sicer se z dodatkom pravega elektrolita lahko poveča izkoristek, ampak bore malo. Elektroliza vode nasplošno pač velja za reakcijo z zelo slabim izkoristkom, zato se jo tudi zelo redko uporablja. Še najboljše je ko se uporablja elektrode iz platine, ampak takrat se cena zelo zviša, inzkoristek pa še vedno ni ne vem kako dober.
In tudi če bi generiral nekaj kisika iz vode, je to še vedno bore malo, in tudi če bi ga bilo dosti, neke velike razlike v porabi ni, le motor je močnejši - pač enako kot če voziš avto na 5000 metrih komaj dela, ko pa prideš na morje pa gre precej bolj, ker zrak na nižjih nadmorskih višinah vsebuje več kisika.
Skratka še en v vrsti nategov...
Re: HHO
Objavljeno: Po okt 10, 2011 7:43 am
Napisal/-a Korl Olmajti
U bistvu ni point samo v kisiku.
Pri elektrolizi gre H2O na vodik in kisik v pravilnem razmerju za popolno zgorevanje.
In kisik je samo oksidant...
Problem takega sistema je, da elektroliza porabi ogromno energije.
Če zraven prištejemo izkoristek motorja z not. zgorevanjem, izkoristek alternatorja in izkoristek elektrolize potem zadeva deluje s kar precejšnjo izgubo.
Z drugimi besedami za 1kW HHO energije je potrebno vložit skoraj 4kW moči iz goriva...
Re: HHO
Objavljeno: Po okt 10, 2011 2:12 pm
Napisal/-a vojkostar
zato se ne uporabla klasična elektroliza z enosmerno napetostjo, treba pulzno