uros_r je napisal/-a:Mi lahko kdo napiše cene za sprednja dva diska za vw corrado g60 (280x22) 4x100
Najraje ATE power disc, Brembo blanks ali max, oziroma nekaj v tem smislu, bo pa najbrž v eni od teh kombinaciji fritech, ferodo ds3000, ebc yellow stuff.
fare je napisal/-a:A uporablja kdo ATE diske+ploščice? Pa poznate to zadevo, tako mnenje prosim. lp.
INFINITI je napisal/-a:Kdo probal ATE POWER DISC + ATE CERAMIC kombinacijo?
INFINITI je napisal/-a:@ hippo kako pa je kaj z zvokom pri zaviranju - se spomnim da sem imel že podobno zadevo od EBC, kjer so tudi "narezani" diski in je ružilo v smilu, da se je slišalo kako ploščice drsijo preko utorov - pač tipičen zvok se mi je zdel.
Če lahko mi prosim pošlji še ceno na ZS za SUperb karavan TDI sprednje zavore - diski + ploščice; navadne ATE, pa te power & ceramic. MIslim da so 312 mm premer.
Scorp84 je napisal/-a:Sam sem imel ATE diske in ploščice; decembra lani se mi je zgodila neljuba nezgoda, da so se mi zamerili. Ko je bilo zunaj precej pod lediščem -15 stopinj, sem pri 50 km/h ne preveč pretirano močneje zavrl in mi je avto samo od sebe zaneslo v ograjo. Seveda je prišla policija, napisala kazen zaradi neprilagojene vožnje itd... Avto je na srečo bil samo estetsko poškodovan, ker je spredaj skoraj sama plastika, izjema pokrov avtomobila. No na koncu sem imel stroške popravila in kazen vse skupaj okoli 900 evrov, pa še kazenske točke...
Popravim avto, je že takoj na vrsti tehnični pregled in ga avto ne opravi zaradi razlike v zaviranju. Tudi 50% je šlo v razliki v zaviranju, ko so se pregrevale, je šlo sam še slabše. Takoj mi je bilo jasno, zakaj me je zaneslo. Pa čeprav je policija napisala, da je na cesti bil led... Ampak noben drug avto ni odletel.
Na koncu po preverjanju je izpadlo, da nekaj ni ok z diski in ploščicami. Čeljust je bila ok, po menjavi z eno japonsko firmo, avto opravi tehnični bp. Tako da mene ate ne vidi več.
Sicer so ate diska in ploščice brusili in so dosegli 25-30% razliko v zaviranju, ampak je še vedno bilo preveč razlike. S tem da sem use skupaj, komaj 15 tisoč naredil z njimi in na zunaj zgledajo kot nove in neobrabljene, se to nebi smelo zgoditi. Verjamem da gre za defektni material, sam po taki izkušnji se jih bom izogibal.
Scorp84 je napisal/-a:Ugradili so tam kjer sem kupil, firme ne bom omenjal, prodajajo pa servesirajo mercedes. Tako da dvomim da je bila nestrokovna montaza. Glede na to da je šel 2x čez valjer, po ugradnji je bilo ok in tudi na tehničnem. Torej eno leto in pol je bilo use ok. Glede na to, da je čeljust ok in po menjavi spet enakomerno zavira, je napaka s strani ate.
Scorp84 je napisal/-a:Ugradili so tam kjer sem kupil, firme ne bom omenjal, prodajajo pa servesirajo mercedes. Tako da dvomim da je bila nestrokovna montaza. Glede na to da je šel 2x čez valjer, po ugradnji je bilo ok in tudi na tehničnem. Torej eno leto in pol je bilo use ok. Glede na to, da je čeljust ok in po menjavi spet enakomerno zavira, je napaka s strani ate.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov