Stran 1 od 1
športni filter+intercooler
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 9:38 pm
Napisal/-a twingoboy
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 10:02 pm
Napisal/-a shusuglao
ce nimas turbine, ne bo nic
Objavljeno: Sr dec 17, 2003 10:30 pm
Napisal/-a TITan
Neki že bo. Nažalost mn konjev zaradi zračnega upora ICja.
Objavljeno: So dec 20, 2003 3:44 pm
Napisal/-a HUGO_BOSS
huh.. ta je težka ja... pomoje tud nima smisla,
sej če cev spelješ vn iz motornega prostora, je
to še najbol...
Objavljeno: So dec 20, 2003 4:02 pm
Napisal/-a eXtreme
kakšna pa je optimalna temperatura (°C) vsesanega zraka za najboljše delovanje motorja?
Objavljeno: So dec 20, 2003 4:08 pm
Napisal/-a Bor
Pomoje nima smisla. Ker če maš cev spelano tk da zunanji luft not vlece ne bo nc drgac sej intercoler ti ne more zraka bol ohladit kokr je pa zuni stopinj.
Objavljeno: So dec 20, 2003 4:55 pm
Napisal/-a iKst
Bor je napisal/-a:Pomoje nima smisla. Ker če maš cev spelano tk da zunanji luft not vlece ne bo nc drgac sej intercoler ti ne more zraka bol ohladit kokr je pa zuni stopinj.
Ja maš prav. Zato majo pa intercoolerje samo avtomobili s turbino, ker se v turbini zrak precej segreje, in ga je pred vstopom v cilindre treba ohladit. Za NA motorje je najboljš kar je lahko čim manj restriktiven CAI
Objavljeno: So dec 20, 2003 5:16 pm
Napisal/-a Symon
Hja baje se ti ne splača. Rajš boljš napel dovod zraka do filtra. Pa uštimaj že filter, da ti ne bo avto skoz krepal

.
drag
Objavljeno: To dec 23, 2003 9:02 pm
Napisal/-a twingoboy
symoon če se nisi opazil nimas sans prot mojmu twingecu, tut če mas 10 šp. filtrov! raje se nauči šaltat,da ti ne bojo tvoji RHP menjalnik zdrobil!!!!!!!!!

Objavljeno: To dec 23, 2003 9:11 pm
Napisal/-a Slater
no, genau tole sem se jest spraševal točno danes.
Hvala za odgovore

Objavljeno: Če dec 25, 2003 2:28 am
Napisal/-a Mihc
z tem da bi dajal intercooler na avto ki ma normalno sesanje NA motor bos samo zadusil motor nic drugega ... !!!
tako da ne pocni tega pa se malo pozanimaj o tem zakaj je namenjeno to in kako deluje kar se tice pa temperature je pa tko
poglej is splošno plinsko enacbo in klucnega pomena kle je gostota, ki pa se spereminja z temperaturo ... tako da cim bolj hladen zrak bos dovedel v valje vec bos lahko vbrizgal goriva in posledicno vecjo moc pridobil....