Stran 1 od 1

HDI chip tuning

Objavljeno: Po dec 22, 2003 12:57 pm
Napisal/-a mi8
A kdo ve kje bi se dala dobiti original elektronika ali samo čip od novega motorja HDI KW100 KW / 320 Nm :?:
za Peugeota HDI 80 KW / 250 Nm :) .
Pri Peugeotu bi stala okrog 1000 EUR vendar je ne nabavljajo in ne vgrajujejo.
V avstriji stane chiptuning 140PS/335 Nm 815 EUR z MStr.
Vendar bi jaz rajši original in potem mogoče še chiptuning :twisted: .

LP

Objavljeno: Po dec 22, 2003 1:52 pm
Napisal/-a Duke
A modul za dvig moci iz 80 KW na ca. 96 KW pa ne pride v postev? Cena je ca. 670 EUR z montazo. Ce vas zanima, mi lahko posljete mail na info@lindempa.si

Lep pozdrav
Duke

Objavljeno: Ne jan 04, 2004 1:38 am
Napisal/-a sporty
Mene nekaj zanima... sicer ni HDI je pa dizel. Fotr ima Hyundai galloperja, ima mašino od mitsubushija in sicer 2.5 turbo intercooler. Po kateri logiki (mogoče terenski) mi sicer ni jasno, a avto ima le 99ks. Končna okoli 140km/h, da o pospeških ne govorim... :roll: Zj me pa zanima če se te mašine da čip tunat? Kolko bi se dalo izstisniti, koliko to stane in gdo v lj. to najbolše izvaja? Hvala za odgovore in LP

Objavljeno: Sr jan 07, 2004 9:20 am
Napisal/-a xy
Originalni čip ti ne bo nič pomagal, ker ga pod prvo ne boš mel kam dat (drugačen računalnik), pod drugo to ni ista mašina in tako tudi originalni čip (100kw) v njej ne more funkcionirat kot bi hotel verjetno pa motor sploh nebi vžgal.
Iz istih dveh razlgov ti ne more koristit zamenjava celotne elektronike, pa še fantastično drago bi bilo.
Kar moraš pazit je tudi "nevidnost predelave", saj ti servis ne bo priznal garancije če bo računalnik kazal da so mu brskali po možganih. Lahko se zaplete tudi na registraciji, predvsem v zvezi z emisijami in seveda v primeru nesreče ko bo zavarovalnica izbrskala vsak možen razlog da ne izplača zavarovalnine (v smislu predelava na motorju je posredno kriva za bla, bla, ...).

Moj nasvet je, poglej malo po internetnih forumih v tujini glede razno raznih chip tunningov, kaj se najbolj obnese cenovno, pa da ne kadi preveč, pa pomožnosti, da ne pušča podpisa v elektroniki in se da hkrati še odmontirat v dveh minutah.

Objavljeno: Sr jan 07, 2004 10:43 am
Napisal/-a CarInvent
xy je napisal/-a:Originalni čip ti ne bo nič pomagal, ker ga pod prvo ne boš mel kam dat (drugačen računalnik), pod drugo to ni ista mašina in tako tudi originalni čip (100kw) v njej ne more funkcionirat kot bi hotel verjetno pa motor sploh nebi vžgal.
Iz istih dveh razlgov ti ne more koristit zamenjava celotne elektronike, pa še fantastično drago bi bilo.
Kar moraš pazit je tudi "nevidnost predelave", saj ti servis ne bo priznal garancije če bo računalnik kazal da so mu brskali po možganih. Lahko se zaplete tudi na registraciji, predvsem v zvezi z emisijami in seveda v primeru nesreče ko bo zavarovalnica izbrskala vsak možen razlog da ne izplača zavarovalnine (v smislu predelava na motorju je posredno kriva za bla, bla, ...).

Moj nasvet je, poglej malo po internetnih forumih v tujini glede razno raznih chip tunningov, kaj se najbolj obnese cenovno, pa da ne kadi preveč, pa pomožnosti, da ne pušča podpisa v elektroniki in se da hkrati še odmontirat v dveh minutah.


ene par stvari bi jaz tu dodal:

- kar se tehničnega in merjenja izpuha tiče; sploh ni problem, ker pri merjenju izpuha turbodizlov v prostem teku motor ni obremenjen in zato je delovanje motorja v neobremenjenem stanju povsem serijsko. torej izpuh ni prav nič večji zaradi tuninga, ki pride do izraza šele ob obremenitvi (pospeševanje, klanec, visk upor...). drugo je na cesti, kjer se pri polni obremenitvi in polnem gasu sigurno lahko bolj pokadi kot prej, seveda pa gre avto bistveno boljše in bolj dinamično kot prej (odvisno od stanja motora in tipa motorja).

- kar se tiče opisane zgodbe o zavarovalnici, se jaz tega ne bi bal. me zanima kateri zavarovalničar pozna motorje do te mere da bi opazil kakršnokoli spremembo in da bi jo potem še dokazal. Malo verjetnosti da pride do prometne nezgode + malo verjetno da se spravijo nate = praktično nična možnost da pride do tega problema. Nimam izkušenj, vendar moje osebno mnenje.

- popolno "nevidnost" ob servisnem pregledu v času garancije zagotavlja samo dodatni modul, ki se ga pred pregledom odmontira, saj potem ni nikakršnih sledi o prisotnosti tuninga. Sicer pa dobrega čip tuninga tudi ni mogoče kar tako opaziti, res bi se moral nekdo močno zapičiti v raziskovanje da bi ga odkril (razen če avto ne gre nenormalno hitreje in serviser to opazi pa začne brskat, a malo verjetno). Ampak popolni ziheraš pa bo iz tega razloga pač vzel dodatni modul. Stvar osebne odločitve.

- osebno se v prvi vrsti ne bi odločal po najnižji ceni, saj bi cena morala povedati nekaj tudi o kvaliteti. Le kdor ne vlaga v razvoj ima lahko nizko ceno. Malo denarja, malo muzike.

Tuning nadaljevanje

Objavljeno: Če jan 08, 2004 12:54 pm
Napisal/-a mi8
Sem že uredil - avto trga.
Prej sem v V. prestavi pospešil od 80 do 120 v 16 sek, sedaj pa v 11 sek tako..(navor :D :twisted: )
Kar se tiče izpuha - imam filter trdnih delcev tako... (sploh ne vem kje je auspuh)

Naslednja stvar - znižanje avtomobila za 50 mm

Kaj priporočate :?:

LP in srečno novo !

Miha

Re: Tuning nadaljevanje

Objavljeno: Pe jan 09, 2004 12:08 pm
Napisal/-a CarInvent
mi8 je napisal/-a:Sem že uredil - avto trga.
Prej sem v V. prestavi pospešil od 80 do 120 v 16 sek, sedaj pa v 11 sek tako..(navor :D :twisted: )
Kar se tiče izpuha - imam filter trdnih delcev tako... (sploh ne vem kje je auspuh)

Naslednja stvar - znižanje avtomobila za 50 mm

Kaj priporočate :?:

LP in srečno novo !

Miha


no lepo to slišat :lol:

Re: Tuning nadaljevanje

Objavljeno: Pe jan 09, 2004 12:14 pm
Napisal/-a Pugi
mi8 je napisal/-a:
Naslednja stvar - znižanje avtomobila za 50 mm

Kaj priporočate :?:




Da odpreš novo temo, in da avto znižaš za 4 ali 6 cm, ker 5 ne vem če kdo dela :)
Kupi pa vzmeti Eibach, H&R, Vogtland ali FK...