xy je napisal/-a:Originalni čip ti ne bo nič pomagal, ker ga pod prvo ne boš mel kam dat (drugačen računalnik), pod drugo to ni ista mašina in tako tudi originalni čip (100kw) v njej ne more funkcionirat kot bi hotel verjetno pa motor sploh nebi vžgal.
Iz istih dveh razlgov ti ne more koristit zamenjava celotne elektronike, pa še fantastično drago bi bilo.
Kar moraš pazit je tudi "nevidnost predelave", saj ti servis ne bo priznal garancije če bo računalnik kazal da so mu brskali po možganih. Lahko se zaplete tudi na registraciji, predvsem v zvezi z emisijami in seveda v primeru nesreče ko bo zavarovalnica izbrskala vsak možen razlog da ne izplača zavarovalnine (v smislu predelava na motorju je posredno kriva za bla, bla, ...).
Moj nasvet je, poglej malo po internetnih forumih v tujini glede razno raznih chip tunningov, kaj se najbolj obnese cenovno, pa da ne kadi preveč, pa pomožnosti, da ne pušča podpisa v elektroniki in se da hkrati še odmontirat v dveh minutah.
ene par stvari bi jaz tu dodal:
- kar se tehničnega in merjenja izpuha tiče; sploh ni problem, ker pri merjenju izpuha turbodizlov v prostem teku motor ni obremenjen in zato je delovanje motorja v neobremenjenem stanju povsem serijsko. torej izpuh ni prav nič večji zaradi tuninga, ki pride do izraza šele ob obremenitvi (pospeševanje, klanec, visk upor...). drugo je na cesti, kjer se pri polni obremenitvi in polnem gasu sigurno lahko bolj pokadi kot prej, seveda pa gre avto bistveno boljše in bolj dinamično kot prej (odvisno od stanja motora in tipa motorja).
- kar se tiče opisane zgodbe o zavarovalnici, se jaz tega ne bi bal. me zanima kateri zavarovalničar pozna motorje do te mere da bi opazil kakršnokoli spremembo in da bi jo potem še dokazal. Malo verjetnosti da pride do prometne nezgode + malo verjetno da se spravijo nate = praktično nična možnost da pride do tega problema. Nimam izkušenj, vendar moje osebno mnenje.
- popolno "nevidnost" ob servisnem pregledu v času garancije zagotavlja samo dodatni modul, ki se ga pred pregledom odmontira, saj potem ni nikakršnih sledi o prisotnosti tuninga. Sicer pa dobrega čip tuninga tudi ni mogoče kar tako opaziti, res bi se moral nekdo močno zapičiti v raziskovanje da bi ga odkril (razen če avto ne gre nenormalno hitreje in serviser to opazi pa začne brskat, a malo verjetno). Ampak popolni ziheraš pa bo iz tega razloga pač vzel dodatni modul. Stvar osebne odločitve.
- osebno se v prvi vrsti ne bi odločal po najnižji ceni, saj bi cena morala povedati nekaj tudi o kvaliteti. Le kdor ne vlaga v razvoj ima lahko nizko ceno. Malo denarja, malo muzike.