Stran 1 od 2
Nastavljivi amortizerji
Objavljeno: Po dec 22, 2003 8:24 pm
Napisal/-a Slater
Mene pa zanima kako dejansko delujejo te zadeve? Kako pravzaprav avto spustiš enakomerno? A je treba vsakič posebaj dol dajat zadeve in optiko delat, ali se lahko to spedena na avtu?
Tkole pa zgledajo, da bomo vedeli za kaj gre

Objavljeno: Po dec 22, 2003 8:31 pm
Napisal/-a maky
šteješ navoje
vsakič določeno število navojov gor ali dol

Objavljeno: Po dec 22, 2003 8:38 pm
Napisal/-a Sale
V bistvu tako kot pravi maky - je pa vse skupaj lažje če avto dvigneš z avtomehaničnim dvigalom in lahko tudi malce pomeriš naprimer s šublerjem (klunasto merilo za toporišičeve fane

).
Objavljeno: Po dec 22, 2003 9:13 pm
Napisal/-a Slater
se pravi, da je ta zadeva kar fina. Zasledil sem tudi nastavljive vzemti. A to pomeni, da jih lahko daš na stock amortizerje? Ali gre samo za bolj posplošen izraz?
Anyway, zadeva pa mi kar precej diši.

Objavljeno: Po dec 22, 2003 10:49 pm
Napisal/-a maky
Slater je napisal/-a:se pravi, da je ta zadeva kar fina. Zasledil sem tudi nastavljive vzemti. A to pomeni, da jih lahko daš na stock amortizerje? Ali gre samo za bolj posplošen izraz?
Anyway, zadeva pa mi kar precej diši.


naj bi jih dal lahko na stock ja...
vendar uprašanje če bodo stock dovolj trdi... če ne gre drugače vugi al pa amortizerju tršat... samo to je spet 30-50k... če daš še enkrat toliko zravn pa dobiš že po višini in trdoti nasavaljiv komplet

Re: Nastavljivi amortizerji
Objavljeno: Po dec 22, 2003 11:12 pm
Napisal/-a Boych
Slater je napisal/-a:Mene pa zanima kako dejansko delujejo te zadeve? Kako pravzaprav avto spustiš enakomerno? A je treba vsakič posebaj dol dajat zadeve in optiko delat, ali se lahko to spedena na avtu?
Zadeve so zelo uporabne, avto enakomerno spustiš tako kot je bilo že omenjeno z šubljerjem ali z štetjem navojev...optika je potrebna ko zelo spremeniš višino, priporočljiva pa je ob vsakršni spremembi višine. Za nastavitev vseh amortizerjev pa moraš samo odstranit bicikl ter nastavit navoje na željeno višino.
Jaz imam takšne amortizerje (komplet vzmeti z amortizerji) pa moram rečt da sem ZELO zadovoljen.
Tistih nastavljivih vzmeti pa ne poznam.
LP Boych
Objavljeno: Po dec 22, 2003 11:31 pm
Napisal/-a monster_d
Se strinjam z boychem! avto res gre ko po tracnicah

Objavljeno: Po dec 22, 2003 11:57 pm
Napisal/-a Mantara
Eno vprasanje:
nastavljive amontizerje se vedno dobi v kompletu z fedri al se jih npr. lahko kupi posebej in potem lahko gor montiras poljubne fedre? npr. Eibach, FK, Apex....
Kaki fedri morajo bit? kaki posebni al so lahko gor navadni sportni take znamke npr. kod sem prej omenu?
Objavljeno: Po dec 22, 2003 11:58 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Mislm da je to lahko tudi loceno

Re: Nastavljivi amortizerji
Objavljeno: To dec 23, 2003 2:15 am
Napisal/-a X-Hair
Boych je napisal/-a:Jaz imam takšne amortizerje (komplet vzmeti z amortizerji) pa moram rečt da sem ZELO zadovoljen.
Pa sva dva

in vse drzi kot je rekel Boych
Re: Nastavljivi amortizerji
Objavljeno: To dec 23, 2003 8:29 am
Napisal/-a jky
Slater je napisal/-a:Mene pa zanima kako dejansko delujejo te zadeve? Kako pravzaprav avto spustiš enakomerno? A je treba vsakič posebaj dol dajat zadeve in optiko delat, ali se lahko to spedena na avtu?
Tkole pa zgledajo, da bomo vedeli za kaj gre

To kar je na sliki je za nastavitev trdote fedrov, tudi visine avta.
Amortizerji za nastavit majo en ali več "gumbov" za nastavit, s katero uravnavas samo amortizerje, pri Koni-jih maš take ki imajo tri nastavitve, obstajajo pa taki ki majo po 21 nastavitev ali več (samo tam se pogovarjamo 80k - 100k ali več).
Tako stvar it nardi pri Amortizerju.
Objavljeno: To dec 23, 2003 4:29 pm
Napisal/-a Slater
Ja, sem klical Amortizer in povprašal. Zadeva je sledeča:
1. navoje se da spedenat na orig. amortizerjih. Dokupiti je treba samo športne fedre - Eibach.Orig. amortizerji se predelajo in se ustarijo navoji, podložke itd. Strošek je okoli 150.000 SIT. Aja, pa avto je potem nenormalno trd???
2. varianta dve pa je, da naročiš komplet amortizerji + fedri od Eibacha in ti jih namontirajo. Strošek od 200-300 jurjev.
Model mi je predlagal naj na zimo dajem orig. fedre gor, na spomlad pa Eibache recimo. Kar mi ne diši, ker mi bo pol kak pacient zjebal navoje, pol bom mogu pol avta menjat.
Tako nastavljive amortizerje pa mi je odsvetoval, ker bom kao avto prej prodal in se mi ne splača tega kupovati. Tko da ...

Ne vem kaj naj. Drago se mi zdi.
Objavljeno: To dec 23, 2003 4:32 pm
Napisal/-a maky
ej sej ne obstajajo samo einbachi
poglej tud k&w, fk,... mnogo ceneje

Objavljeno: Sr dec 24, 2003 7:53 am
Napisal/-a jky
150K SIT za navoje nastimat pa fedre ? To je pa ogromno.
Pri SPAX (
www.spax.co.uk) dobis komplet za 110k SIT, s tem da mas amortizerje z navoji pa fedre! Pa to kao najboljša firma v Angliji za amortizerje pa fedre.
Pa KONI samo amortizerji pridejo 150.000SIT priblizno.
K&W ma fedre ki jih dobis glede na trdoto "kompetition", kjer je standard verija 53 EUR, ta hujši so pa 64 EUR, s tem da majo tudi "sport". sam nimajo cene napisane, mora bit pa cenej kot 53 EUR.
Vem da Eibach ni tko drag, tale pri Amortizerju pa ze malo izkoriščajo!!!
Bomo pa začej v Avstriji kupovati!
Objavljeno: Sr dec 24, 2003 1:08 pm
Napisal/-a X-Hair
jky je napisal/-a:Vem da Eibach ni tko drag, tale pri Amortizerju pa ze malo izkoriščajo!!!
Ja se kakrsen BUM je v sloveniji okoli teh eibachov nic cudnega.

Objavljeno: Sr dec 24, 2003 2:02 pm
Napisal/-a music_man
Mene pa neki zanima pr teh stvareh recmo d kupm komplet nastavljivih amortizerjev in fedrov. Prvo kok pride ena taka normalna varianta ne najdrazja. Pa a pol mam recmo polet -35 mm spuscenga k pride zima pa sam zapelem nekam d mi nastavjo na originalno visino pa optiko nardijo in pomlad obratno. Pa recmo kok je avto trd k je dvignen na normalno visino. Zih je mehkejsi kot ce je za 35 mm spuscen. gre pa drgac za hyundai accenta.
Objavljeno: Sr dec 24, 2003 2:43 pm
Napisal/-a Slater
pri nastavljivih amortizerjih ti ni potrebno vsakič delati optike, saj ne snemaš amortizerja, ampak le nastavljaš njegovo višino. Po tej logiki bi moral vsakič ko naložiš avto narediti optiko.
Če avto bolj ekstremno nižaš pod okoli 30-35mm moraš iti nastaviti nagib in podobno (camber, toe-in, ...)
Kar se pa tiče onih angleških, ki jih je predlagal JKY, mi pa zadeva kar diši. Edina dva problema ki imam, sta -Homologacija in -Kvaliteta fedrov. Nočem, da se mi avto skoz poseda, al pa da so trdi, kot bi imel kole namesto amortizerjev. Drugače pa se mi 110k SIT ne zdi veliko denarja. Glede na to, da majo pri amortizerju za 60k SIT samo Eibach fedre

Re: Nastavljivi amortizerji
Objavljeno: Sr dec 24, 2003 3:25 pm
Napisal/-a Haby
jky je napisal/-a:Slater je napisal/-a:Mene pa zanima kako dejansko delujejo te zadeve? Kako pravzaprav avto spustiš enakomerno? A je treba vsakič posebaj dol dajat zadeve in optiko delat, ali se lahko to spedena na avtu?
Tkole pa zgledajo, da bomo vedeli za kaj gre

To kar je na sliki je za nastavitev trdote fedrov, tudi visine avta.
Amortizerji za nastavit majo en ali več "gumbov" za nastavit, s katero uravnavas samo amortizerje, pri Koni-jih maš take ki imajo tri nastavitve, obstajajo pa taki ki majo po 21 nastavitev ali več (samo tam se pogovarjamo 80k - 100k ali več).
Tako stvar it nardi pri Amortizerju.
O kaksnih gumbih ti govoris tle? To kar ti omenjas je nastavitev trdote ne pa visine, tist na slikah je pa cist za nastavljanje visine.
Objavljeno: Sr dec 24, 2003 6:24 pm
Napisal/-a CupraR
Z nastavljivimi podvozji je tko: za KW vem (pa je odlična firma) da lahko hitr nardiš avto nevozn, če se preveč igraš z nastavitavmi (trdota, višina). Ni tko enostavn kor vi mislte-teorija je eno, praksa pa drugo, ko pol avto skače kot pink ponk žogca
Glede amortizerjev, če mate že menjane fedre vam priporočam kot opcijo tut tršanje orginal amortizerjev. Sam sm pr Vugi zadevo naredu in se odlično obnese, avto ma res hudo lego.
Objavljeno: Sr dec 24, 2003 6:36 pm
Napisal/-a Slater
vse, kar bi rad jaz dosegel je preprosto:
Poleti bi imel avto znižan 30mm, pozimi pa bi ga dvignil.
Nočem pa, da mi vsakič dol dajejo amortizerje, ker mi bodo enkrat ziher zajebal navoje ali kaj podobnega. Pa tudi na optiko se mi ne da hodit, ker sem rabil iti 3x, da mi so sploh OK naštimal. Jest ne vem no, ampak kvaliteta mehanikov pri nas drastično pada
