Stran 1 od 1
amortizerji ter fedri
Objavljeno: Če jan 12, 2012 12:01 am
Napisal/-a dog
Pred letom sem na avtu AR 156 zmontiral športne koni str.t amortizerje ter koni SPORT SPRINGS fedre. Sedaj mi je zadeva postala pretrda, Zanima me al bo dovolj za udobnejšo vožnjo,če zamenjam samo fedre ali moram tudi amortizerje. Prosim za kakšen nasvet ker sam nevem kaj bolj vpliva na trdoto podvozja (amortizerji ali fedri)
lp
Re: amortizerji ter fedri
Objavljeno: Če jan 12, 2012 2:14 pm
Napisal/-a hippo
Pa ubistvu oboje.
Ker če menjaš fedre pa daš gor višje potem moraš menjat tudi amortizerje, ker so zdajšnji prekratki. Uglavnem, če hočeš met udobno vožnjo potem moraš nazaj na oriđinale.
Re: amortizerji ter fedri
Objavljeno: Če jan 12, 2012 2:42 pm
Napisal/-a Gricko
hippo je napisal/-a:Pa ubistvu oboje.
Ker če menjaš fedre pa daš gor višje potem moraš menjat tudi amortizerje, ker so zdajšnji prekratki. Uglavnem, če hočeš met udobno vožnjo potem moraš nazaj na oriđinale.
na te amortizerje da lahko original fedre, saj so amortizerji OEM, torej "enaki" originalu.
PS: kako ti je lahko pretrdo

str.t serija je kot sem omenil podobna originalom....in vse skupaj bi prej rekel, da je mehko...premehko.....vsaj spredaj
Re: amortizerji ter fedri
Objavljeno: Če jan 12, 2012 6:42 pm
Napisal/-a SR20DEh
Alfe so tipicno trde spredaj, in (pre)nizke glede oljne posode, fedre pa lahko komot das orginal na te amortizerje nebo problema.
Re: amortizerji ter fedri
Objavljeno: Če jan 12, 2012 8:31 pm
Napisal/-a dog
Avto je ratu full pretrd. Začetka se mi še ni zdel tolk, zdej je pa res orenk. Je pa res da mam na sprednih amortizerjih gumo hin v šalčkah amortizerja, ki pa ustvarje še dodateno pokanje.
Mogoče tudi od tega dodatna trdota podvozja. Potem če pustim str.t amortizerje ter dam original fedre bo bolj udobna vožnja?
lp
Re: amortizerji ter fedri
Objavljeno: Pe jan 13, 2012 12:49 am
Napisal/-a lizard
Gricko je napisal/-a:hippo je napisal/-a:Pa ubistvu oboje.
Ker če menjaš fedre pa daš gor višje potem moraš menjat tudi amortizerje, ker so zdajšnji prekratki. Uglavnem, če hočeš met udobno vožnjo potem moraš nazaj na oriđinale.
na te amortizerje da lahko original fedre, saj so amortizerji OEM, torej "enaki" originalu.
PS: kako ti je lahko pretrdo

str.t serija je kot sem omenil podobna originalom....in vse skupaj bi prej rekel, da je mehko...premehko.....vsaj spredaj
STR.T je športen amortizer, saj spada v SPORT Tuning linijo pri Koniju, torej enako kot Koni Sport amortizerji, ki pa so ob tem še nastavljivi in dražji.
@dog: Če želiš udobje in ohranit trenutne vzmeti boš kupil Koni FSD, katerim se trdota blaženja prilagaja glede na frekvenco dušenja, torej v ovnikih bodo trši čez luknje pa mehkejši.
Z menjavo vzmeti je vprašanje kolko boš sploh pridobil. Namreč te vzmeti so progresivne, torej bolj so obremenjene bolj trde so. Sicer so ker so krajše in nekoliko trše tudi malenkost manj udobne, a večji vpliv imajo amortizerji. Na alfa forumu veliko uproabnikov poroča, da po menjavi OEM vzmeti in amortizerjev za Eibach Pro vzmeti (verjetno niso kaj dosti drugačne od teh Konijevih) in Koni FSD amortizerje avto postane celo udobnejši a hrakti bolje vodljiv. Koni FSD imajo temu primerno ceno. Imajo pa vpliv na udobje tudi puše v rokah/vilicah. Če imaš kak powerflex notri je avto tudi trši, saj se vibracije s ceste bolj prenašajo na karoserijo.
Re: amortizerji ter fedri
Objavljeno: Pe jan 13, 2012 10:18 pm
Napisal/-a Gricko
@lizard
Vem, da si mi ti že razlagal glede amortizerjev....ampak tem moram sedaj jaz malo popraviti.
STR.T....mogoče "kao" spada v sport linijo, ampak kakor sem se jaz zanimal so naredili malo prestrokturiranje.
In po novem je STR.T linija dosti bolj ugodna, kot je bila in nekaj sprememb, zato, da postane ta linija OEM varianta
Ker rumeni sport so dosti dražji in trši, medtem ko oranžni naj bi bili tam tam z original, res pa je, da se na njih daje komot krajše vzmeti do cca -35
In ker imam ravno montirane......ne niso trdi!!! so bili prejšni (original vendar tršani...po 90k km) še vedno trši, kot so te novi!!!
in kot sem že omenil, spredaj celo malo premehki za moj okus, saj volan ni tako odziven, kot bi si želel, medtem, ko je zadaj stanje napram original - stršanim sedaj boljše - malo trše (so bili pa stari zadnji za v kanto, sprednji pa so še ok)
Re: amortizerji ter fedri
Objavljeno: Pe jan 13, 2012 11:30 pm
Napisal/-a lizard
Hmm, zanimivo, res pa da nimam izkušenj v praksi, le to kar piše na njihovi strani. Če hočeš več odzivnosti na volanu montiraj strut-bar (če še nisi seveda) ali pa en dan vozi kak drug avto, in bo potem vrnitev v Alfo spet v stilu "vau kaka odzivnost volana"

Re: amortizerji ter fedri
Objavljeno: Pe jan 13, 2012 11:43 pm
Napisal/-a dog
@gricko
Kaksne pa imas ti vzmeti? original ali katere druge. ker moja kombinacija je fejst trda.
lp
Re: amortizerji ter fedri
Objavljeno: Pe jan 13, 2012 11:51 pm
Napisal/-a Gricko
lizard je napisal/-a:Hmm, zanimivo, res pa da nimam izkušenj v praksi, le to kar piše na njihovi strani. Če hočeš več odzivnosti na volanu montiraj strut-bar (če še nisi seveda) ali pa en dan vozi kak drug avto, in bo potem vrnitev v Alfo spet v stilu "vau kaka odzivnost volana"

po pravici povedano, tudi jaz ne vem, kam se uvrščajo, mi je pa prodajalec omenil, da naj ne pričakujem nekaj trdega / tršega v smislu, da Koni do sedaj ni imel nič primernega za OEM, po novem, pa naj bi z serijo str.t to nadomestili , zato je tudi cena zelo solidna.
Če hočem trše, naj se ozrem za rumenimi.
Glede trdote.....meni se ne zdi trdo, no v primerjavi z kakim renojem je sigurno trše
Bom pa v ponedeljek za hec probal od kolega alfico in mojo na mestu porukat, pa da vidim, če je kaka bistvena razlika (če so trši, bi se moralo tudi na mestu opaziti)
Re: amortizerji ter fedri
Objavljeno: Pe jan 13, 2012 11:57 pm
Napisal/-a Gricko
dog je napisal/-a:@gricko
Kaksne pa imas ti vzmeti? original ali katere druge. ker moja kombinacija je fejst trda.
lp
pro kit, s tem, da imam zadaj podloženo za 2 cm, saj je v original stanju avto visel nazaj
Drugače pa imam osebno rad trd avto (vsaj vem kaj se dogaja z njim) in mogoče iz tega naslova mi ni pretrd.
Drugi avto imam bravo sport (original) in folk pravi da je dokaj trdo - pretrdo.....no meni se ne zdi.....
Mogoče sem se pa tako navadil in nimam prave reference, kaj je trdo in kaj ne
(ps: pred tem sem imel P406 stršan, da se ti je špeh po "ravni" cesti kar tresel

.....no ampak v ovinke je pa šlo zelo lepo.......dokler je bila cesta ok)
Re: amortizerji ter fedri
Objavljeno: So jan 14, 2012 8:17 am
Napisal/-a dog
@gricko
A imaš potem amortizerje ta rumene od konija al str.t?
Re: amortizerji ter fedri
Objavljeno: So jan 14, 2012 9:18 am
Napisal/-a lizard
Saj ti je napisal že parkat. Ima STR.T in Eibach pro kit vzmeti, kar je v bistvu skorajda povsem enako kot maš ti.
Re: amortizerji ter fedri
Objavljeno: Če jan 19, 2012 7:28 pm
Napisal/-a Gricko
no, danes sem probal od kolega in mojo alfico "guncat"
on ima original ( ~120kkm ampak baje še OK ), jaz STR:T + pro kit
mmmmm........ ja......... moja je........konkretno trša
Tko da @lizard....bo verjetno kar tvoje prov ( sport program -> trši setup ) in ne, ko je prodajalec rekel, naj bi to bilo kao OEM
No meni je OK in sem kar zadovoljen, kljub temu, da se mi na začetku ni zdelo najbolje (premehko), ampak sem po cca 14 dneh spremenil mnenje......ni nič pretrdo, niti nič premehko (no mogoče malenkost premehko v ovinkih....ja vem stabilizator od GTA bi to rešil) ......je pa res, da to ni "francoz za vozit"....če iščeš mehak / odoben avto, si falil znamko!