Stran 1 od 2

Znizana glava

Objavljeno: Ne okt 20, 2002 9:25 pm
Napisal/-a monster_d
A ve kdo kaj vec o tem?
Baje je treba glavo motorja pobrusit, s tem pa dosezes vecjo kompresijo.
Vidno se poveca moc motorja.A imam prave informacije?
Koliko stane to, kje v stajerski in koliko skoduje motorju.(yugo 60)

Lp monster_d

Re: Znizana glava

Objavljeno: Po okt 21, 2002 9:32 am
Napisal/-a Pero
Raje ne.

Včasih ko so bili še OHV motorji je to imelo nekaj smisla, pri modernih OHC so pa potrebne večje predelave.

Z nižanjem glave povečuješ kompresijsko razmerje (= več moči), ampak da bi se kaj poznalo moraš glavo drastično spustit, potem je pa že problem ali se bodo bati zabili v glavo ali pa v ventile.

pri nekaterih avtih se lahko tudi preveč stanjšajo stene, posledice počena glava...

največja ovira je pa da se z spuščanjem glave zamakne odmična gred torej posledično zgubljaš na moči če ne predelaš odmične gredi tako da je nastavljiva.

Preveč dela, se ne splača...

Re: Znizana glava

Objavljeno: To okt 22, 2002 6:47 pm
Napisal/-a Skot
Če nižaš glavo moraš še dat narest nova sedla za ventile,ker drugače se radi ventili pa bati srečajo

Re: Znizana glava

Objavljeno: To nov 05, 2002 2:34 pm
Napisal/-a Integrale
Na Yugo-tu lahko brez problema znižaš glavo za cca 1mm (desetinka mm je približno 1KM to je bil podatek od strani Zastave)pa uporabi tesnilo glave (debeline cca 1-1.3mm) da prideš do kompresijskega
razmerja cca 10,5:1 (lahko greš tudi višje ampak je to še normalno).
Imel boš edino problem z uplinjačem ker ima avtomatski čok (zavg), ker ga je zelo težko nastavit.
Omisli si še Valeo potisno ploščo in lamelo, ker je lažja in boš prdobil na pospeških.
Zaenkrat imaš dost.

Re: Re: Znizana glava

Objavljeno: To nov 05, 2002 10:19 pm
Napisal/-a monster_d
Integrale pravi:
Na Yugo-tu lahko brez problema znižaš glavo za cca 1mm (desetinka mm je približno 1KM to je bil podatek od strani Zastave)pa uporabi tesnilo glave (debeline cca 1-1.3mm) da prideš do kompresijskega
razmerja cca 10,5:1 (lahko greš tudi višje ampak je to še normalno).
Imel boš edino problem z uplinjačem ker ima avtomatski čok (zavg), ker ga je zelo težko nastavit.
Omisli si še Valeo potisno ploščo in lamelo, ker je lažja in boš prdobil na pospeških.
Zaenkrat imaš dost.


jou ej 55 nima automatskega coka tako da nebi bil problem!!!
Za koliko pa bi jo lahko znizal???
Kolko se bi po tvojih izracunih morala povecat moc motorja???
Baje da se tudi poraba malo zmanjsa, a je res??

Re: Znizana glava

Objavljeno: To nov 05, 2002 10:53 pm
Napisal/-a RegY
1/10 mm = 1KM

1mm = 10KM

po tej teoriji seveda... me kr zanima če bi to na jugotu šlo :) :)

Re: Znizana glava

Objavljeno: To nov 05, 2002 11:01 pm
Napisal/-a monster_d
En moj sosolec je imel to nareto na jugotu, tako da je sigurno to izvedljivo!!! Baje da se kar nekaj pozna na moci!!!
A ve kdo kaj kako je z porabo goriva???

Re: Znizana glava

Objavljeno: Sr nov 06, 2002 8:03 am
Napisal/-a Pero
Kdaj so imel pa yugoti avtomatski čok (zaug) ???

Pa kaj ima to veze z spuščanjem glave?

Monster:

Teoretično naj bi se poraba zmanjšala, ampak motor prej začne klenkat pri manjših obratih, pa če se odmična gred ne nastavi pravilno... teško je rečt ali se kaj opazi, je zelo odvisno od strokovnosti predelave.

Re: Znizana glava

Objavljeno: Sr nov 06, 2002 9:18 am
Napisal/-a Integrale
Fantje pozdrav

Vidim da sem vam mal zmedu sisteme :-)
Jaz sem imel tak stroj in vem kaj je imel.
Za tiste k niste dobr prebral prvega vprašanja, možakar ima Yugo 60 kot sem ga imel sam in ta IMA dvojni uplinjač z avtomatskim zavg-om, poleg tega pa ima še elektronski vžig.
Kar zadeva 0.1 mm 1KM je bil to podatek iz Zastave, vem ker je bil moj fotr v servisno reklamacijski službi (ni čist točn 1KM je pa precej blizu in velja za 101 special 1300 dvojni uplinjač-to sem pozabil omenit).
Drugač če je pa še kakšn vprašanje pa kr vprašte.
PS za informacijo lahko povem, da sem imel sam Yugo-ta 60 (1300, cca 75KM).
Lp

Re: Znizana glava

Objavljeno: Sr nov 06, 2002 10:49 am
Napisal/-a Freshvictim
U jst sm mel yugota 45 za rally pa je kopal se v 2 prestavi ko pr norcih...ampak pustmo to!

Sam sm hotel kupit yugota ga vstimat.... ja 2 vplinjac *naj bi ga 60 ze imela* je super zadeva se pa poraba poveca, potem delali so sportne menjalnike, ki se jih je dalo dobiti zelo poceni!
Drugace pa yugota lahko kar dobro nafriziras kot je ze prej omenil Integrale... in yugi res leti, samo temu primerno moramo zboljsati in obnoviti tudi zavore drugace se yugo pri 200 km/h ne bo hitr ustavu!

JE pa se ena varjanta, da se naredi NITRO ;)

Re: Znizana glava

Objavljeno: Sr nov 06, 2002 12:46 pm
Napisal/-a Pero
Avtomatski saug so imeli lahko edino tisti ki so bili zavrženi iz izvoza, pa še to nima veze z kompresijo.

Elektronski vžig je bil pri kasnejših Yugotih še kar standardna zadeva. Se ne spomnim točn kdaj so jih začeli dajat ampak vsi moji Yugoti kasnejših letnikov so imeli elektronski vžig. Ko smo pa pri vžigu: obvezno zamenjaj kable, kapo, rotor.

Če boš menjal Vpljinjač ne kupij Zastavinega-IMR, ampak pobrskaj po italjanskih odpadih, pa ga po potrebi obnovi. Poraba bo manjša pa še avto bo bolje šel. Pa še 4-2-1 izpuh si nabavi da bo kaj efekta.

Re: Znizana glava

Objavljeno: Sr nov 06, 2002 2:31 pm
Napisal/-a Integrale
Ne vem od kod ti te informacije z zavrženimi z izvoza - to so imeli vsi Yugoti 60.
Ta uplinjač povzroča precej problemov, kar se tiče naprej nastavljanja pri predelanih (friziranih motorjih) - to ne mislim da ne dela ampak nagaja pri samem delovanju zavga. Kar pa zadeva porabo ne porabi dosti več kot navaden, problem je samo da je dalj časa vključen inga ne moreš ročno izklopit ko je začne motor že malo bolj segret.
Zelo priporočljivo je uporabit dvojni Weber uplinjač z ročnim zavgom.
Dobr si je spodaj omislit 'sanke' da ti ne začne delat reže pri pragih in potem naprej rjavet.

Re: Znizana glava

Objavljeno: Sr nov 06, 2002 3:25 pm
Napisal/-a monster_d
No stvar je taka da imam trenutno jugo 55, ta je z navadnim cokom ki se vlece.
Imam pa se enega ki je bolj za dele jugo 60, ta pa ze je tovarnisko naret z avtomatskim cokom.
Na keri masinio se bi pa bolj splacalo glavo zbrusit!!!
Ker 60 ze itak fajn pije pa gre tut!!!
55 pa mi trenutno pije okrog 8l pri natiravanju kaksen liter ali 2 poleg!!

Z vzigi pa je takole.
Jugo 45 tudi tazadni letniki niso imeli elektronskega vziga.
Jugo 55,60,65 pa cisto vsi imajo elektronski vzig.
Zdaj nisam preprican tocno od katerega leta je imela 55 elektronski vzig, amapak imel sem eno 55 l 87 pa je ze mela elektroskega!!!

[Sporočilo uredil/a monster_d na dan 06.11.2002 ob 15:38 GMT]

Re: Znizana glava

Objavljeno: Če nov 07, 2002 11:23 am
Napisal/-a Integrale
Jaz bi se raje lotil glave od 60-ke (ima prirejene sedeže ventilov, da lahko tankaš neosvinč bencin brez raznih dodatkov).
Ne pozabi pa prebrusit kanalov (spolirat) tako sesalnih kot izpušnih, na tem mestu ti priporočam, da si priskrbiš starejšo kopijo knjige: 'Kako deluje' prvi del če se ne motim (ker sta dva dela) in si notri prebereš poglavje: 'Moč in povečanje moči', ki zelo nazorno prikaže in razloži različne postopke za 'friziranje' (ne bo ti žal). Sam sem dobil tam dosti idej, ki sem jih potem prilagodil na svojem avtu.
Če rabiš še kakšen nasvet kar povej.
Lp

Re: Znizana glava

Objavljeno: Če nov 07, 2002 11:35 am
Napisal/-a Pero
Sem imel enega bolj prvih Y-55 letnik 83 pa je imel še platine.

Re: Znizana glava

Objavljeno: Če nov 07, 2002 12:51 pm
Napisal/-a monster_d
INtegrale sedaj itak v 55-ko tankam 95 oktanski benz brez dodatkov pa ni nic narobe!!!

No pero tisti 83 letnik ki so bili eni prvih pa cisto mozno da so imeli platine!!!

Re: Znizana glava

Objavljeno: Če nov 07, 2002 1:47 pm
Napisal/-a Integrale
Saj ni taka drastika samo s časom se zgodi da sedeži ventilov ne tesnijo več tako kot bi morali (in imaš probleme), vsake tolk časa raje dodaj v tank kakšen dodatek (pri 60-ki tega nič ne rabiš).
Ne vzemi tega kot zakon ampak kot nasvet.
Lp

Re: Znizana glava

Objavljeno: Ne nov 10, 2002 9:25 pm
Napisal/-a dolfe
V Kako deluje? imaš to v 2. knjigi, str. 370 do 414 (Kako deluje, TZS, Ljubljana, 1971)

Re: Re: Znizana glava

Objavljeno: To nov 26, 2002 12:06 pm
Napisal/-a WhiteCell
Integrale pravi:

Drugač če je pa še kakšn vprašanje pa kr vprašte.
PS za informacijo lahko povem, da sem imel sam Yugo-ta 60 (1300, cca 75KM).
Lp


hmmm jest mam 60 ... drvojni uplinjac... sam masino mam pa 1.1 ... ???
pa navadn zaug

Re: Re: Re: Znizana glava

Objavljeno: To nov 26, 2002 1:34 pm
Napisal/-a monster_d
TechnoBoy pravi:
Integrale pravi:

Drugač če je pa še kakšn vprašanje pa kr vprašte.
PS za informacijo lahko povem, da sem imel sam Yugo-ta 60 (1300, cca 75KM).
Lp


hmmm jest mam 60 ... drvojni uplinjac... sam masino mam pa 1.1 ... ???
pa navadn zaug


Ej technoboj ce si dal dvojni uplinjac na 55, se nimas 60-ke.
Med 55 in 60 ni samo razlike v uplinjacu ampak tudi v glavi motora(mislim da so ventili drugacni)