Stran 1 od 2
A3M športni filter-namazan?
Objavljeno: Po dec 29, 2003 4:53 pm
Napisal/-a TITan
Ali je že naoljen, ali rabim posebi kupit olje za njega (pa je kaka cnej fora kot K&N olje? Sem slišu da so eni vazelin uporabljali)?
Objavljeno: Po dec 29, 2003 9:55 pm
Napisal/-a Sedicivalvole
Ko sem filter kupu, sem vprašal če je naoljen, pa je rekel da je. Po 50k km ga šele naoljiš pa spucaš oz obratno, tko da se jest še nisem obremenjeval z "žavbami"...

Objavljeno: Po dec 29, 2003 10:02 pm
Napisal/-a TITan
Ql. Pol rabim sam še 60mm narebrano alu cev.

Objavljeno: Po dec 29, 2003 10:05 pm
Napisal/-a Sedicivalvole
Pol pa bo zvoka dost...

Objavljeno: Po dec 29, 2003 10:32 pm
Napisal/-a Nu-NRG
Ze sedaj je

Objavljeno: Po dec 29, 2003 10:55 pm
Napisal/-a TITan
Jz sem ga kupu, ker bi rad mel tistih 96 hp namesto 95

, ne pa zaradi zvoka :P
Objavljeno: Po dec 29, 2003 11:10 pm
Napisal/-a seat
Ok dobr vem da je bilo glede tega ze velik napisanega samvseen pa se uporaba sportnega filtra res izplaca ali je to samo malenkost mocnejsi zvok kot pri navadnem filtru?

A mogoce kdo ve kako naj pri Ibizi pretentam tipalo za zrak tako da bo avto deloval normalno.Sosed ima leona pa je dal noter sportni filter pa potem motor ni imel mirnega teka pa tudi pri visjih obratih je rad zatajil.
Objavljeno: Po dec 29, 2003 11:21 pm
Napisal/-a Nu-NRG
seat je napisal/-a:Ok dobr vem da je bilo glede tega ze velik napisanega samvseen pa se uporaba sportnega filtra res izplaca ali je to samo malenkost mocnejsi zvok kot pri navadnem filtru?

A mogoce kdo ve kako naj pri Ibizi pretentam tipalo za zrak tako da bo avto deloval normalno.Sosed ima leona pa je dal noter sportni filter pa potem motor ni imel mirnega teka pa tudi pri visjih obratih je rad zatajil.
Moj mehanik je rekel da je celo bolje ze zato ker motor lazje diha. Zvok pa je odvisen od avta do avta. Kar pa se tice moci .. pa raj ne pogrevam .. filter sam je premalo. Treba se kaj zamenjat .. seveda kar se tice dovoda zraka.
Objavljeno: Po dec 29, 2003 11:22 pm
Napisal/-a TITan
Splača se, če je originalen premalo prepusten za motor (kar pri meni je, kar sem vidu iz raznih dyno testov na netu). Zame je nasleden korak večja loputa za zrak in večji sesalni kanali. Izpuh je dovolj prepusten za do nekje 120-130 km. Čuti se pa kr orenk pri višjih obratih (moj ma skoraj cutoff pri 5500 pa ne, nimam več blokade). Edin pri motorjih z mn konji (pri 75 se je še kr poznal ta efek) se zmanša navor pri nižjih obratih. Pa sam filter ti bolj malo pomaga, če ne narediš dovoda hladnega zraka do njega (oziroma daš filter na hladen zrak.
Objavljeno: Po dec 29, 2003 11:23 pm
Napisal/-a Nu-NRG
TITan je napisal/-a:Splača se, če je originalen premalo prepusten za motor (kar pri meni je, kar sem vidu iz raznih dyno testov na netu). Zame je nasleden korak večja loputa za zrak in večji sesalni kanali. Izpuh je dovolj prepusten za do nekje 120-130 km. Čuti se pa kr orenk pri višjih obratih (moj ma skoraj cutoff pri 5500 pa ne, nimam več blokade). Edin pri motorjih z mn konji (pri 75 se je še kr poznal ta efek) se zmanša navor pri nižjih obratih. Pa sam filter ti bolj malo pomaga, če ne narediš dovoda hladnega zraka do njega (oziroma daš filter na hladen zrak.
Pa ne samo to. Se loputa, maf senzor pri nekaterih, sesalni kanali, .. vse to .. pa to je samo kar se tice dovoda zraka

Objavljeno: Po dec 29, 2003 11:44 pm
Napisal/-a TITan
Nu-NRG je napisal/-a:TITan je napisal/-a:Splača se, če je originalen premalo prepusten za motor (kar pri meni je, kar sem vidu iz raznih dyno testov na netu). Zame je nasleden korak večja loputa za zrak in večji sesalni kanali. Izpuh je dovolj prepusten za do nekje 120-130 km. Čuti se pa kr orenk pri višjih obratih (moj ma skoraj cutoff pri 5500 pa ne, nimam več blokade). Edin pri motorjih z mn konji (pri 75 se je še kr poznal ta efek) se zmanša navor pri nižjih obratih. Pa sam filter ti bolj malo pomaga, če ne narediš dovoda hladnega zraka do njega (oziroma daš filter na hladen zrak.
Pa ne samo to. Se loputa, maf senzor pri nekaterih, sesalni kanali, .. vse to .. pa to je samo kar se tice dovoda zraka

Jaz sem govoru sam zase. Pol po mojem naštetem se pa ta drag del začne (večanje kanalov, polirajnje, celoten nov izpuh...).
Objavljeno: To dec 30, 2003 12:00 am
Napisal/-a Nu-NRG
TITan je napisal/-a:Nu-NRG je napisal/-a:TITan je napisal/-a:Splača se, če je originalen premalo prepusten za motor (kar pri meni je, kar sem vidu iz raznih dyno testov na netu). Zame je nasleden korak večja loputa za zrak in večji sesalni kanali. Izpuh je dovolj prepusten za do nekje 120-130 km. Čuti se pa kr orenk pri višjih obratih (moj ma skoraj cutoff pri 5500 pa ne, nimam več blokade). Edin pri motorjih z mn konji (pri 75 se je še kr poznal ta efek) se zmanša navor pri nižjih obratih. Pa sam filter ti bolj malo pomaga, če ne narediš dovoda hladnega zraka do njega (oziroma daš filter na hladen zrak.
Pa ne samo to. Se loputa, maf senzor pri nekaterih, sesalni kanali, .. vse to .. pa to je samo kar se tice dovoda zraka

Jaz sem govoru sam zase. Pol po mojem naštetem se pa ta drag del začne (večanje kanalov, polirajnje, celoten nov izpuh...).
Vem da si govoril zase

Objavljeno: To dec 30, 2003 10:31 pm
Napisal/-a Sedicivalvole
seat je napisal/-a:Ok dobr vem da je bilo glede tega ze velik napisanega samvseen pa se uporaba sportnega filtra res izplaca ali je to samo malenkost mocnejsi zvok kot pri navadnem filtru?

A mogoce kdo ve kako naj pri Ibizi pretentam tipalo za zrak tako da bo avto deloval normalno.Sosed ima leona pa je dal noter sportni filter pa potem motor ni imel mirnega teka pa tudi pri visjih obratih je rad zatajil.
Jest ti lahko povem moje opazanje, sicer pa je bilo res ze napisanega dost, pa tud vsak mal drgač pove...
Glede zvoka je res odvisno od mašine, samo pri moji (2.0) je to ko noč pa dan. Men je v kombinaciji s tem izpuhom zdej skor mal preglasno, ker zvok iz filtra prov trga. Ti lahk 2Fast&2Furious pove kako zgleda, lahko se pa enkrat nekje srečamo pa boš slisal da ga je res dost (zvoka).
Moč: Pri meni ima avto na gasu morda malenkost več odzivnosti, pa pod 4000 se zdaj mogoce malo lazje zavrti, drugega pa ni čutit. Problemov z vzigom ni, mogoče še celo malo lepše teče na mestu. Jaz nimam pripomb da bi kej slabse delalo, samo boljše. Po merjenju pri Senici sem zvedu, da je za doseženo vrednost malo tud filter pomagal (predvsem za visje obrate), ko motor lazje "diha"...
Pri VW avtih (koncernskih) je pri merilcu pretoka zraka kroničen problem, ki pa se ga da pri RSR za stalno odpravit. Pokliči jih. Potem bi moralo vse funkcionirat.
lp
Objavljeno: To dec 30, 2003 10:42 pm
Napisal/-a 2Fast&2Furious
jp od sedicivalvole tipo , ima zvok brutalen...ko sem se peljal v njem sem samo jezik do tal in oči vn ... ker to je res zvok ki si ga marsikdo želi.....
sej če bo v kratkem bolj suho vreme lahko pričakujete kratek filmček....(pospeški,zvok...)
lp andrej
PS: jst pa vm bom s filtri začel najedat čez dobre 4 mesece ... ne sj ne

do tkrt bom že na pamet use to vedu :P

Objavljeno: To dec 30, 2003 11:09 pm
Napisal/-a seat
Sedicivalvole koga naj poklicem prosimce mi lahka poves pa a mogoce ves kje ima "tanova" Ibiza zracni filter sicer sem ze malce gledal pa ma cez celo masino tisto pofu**no plastiko pa ni kej dost videt.2fast a mogoce ti kaj ves sej mas doma isto Ibizo ane
Objavljeno: To dec 30, 2003 11:18 pm
Napisal/-a maky
tista plasitka je samo za okras... :P :P
pokriva mašino in ne filtra...
poglej na levi strani nekje nasredini... more biti ena cevka speljana v eno škatlo... ni nujno da je cevka... lahko je tudi ploščato

... začeti se pa more nekje pred hladilnikom...

Objavljeno: To dec 30, 2003 11:18 pm
Napisal/-a 2Fast&2Furious
ej a veš da newem ... če te zanima ti lahko jutri probam poizvedet kako pa kaj in kje se nahaja filter) , ... sam upam da se spomnem
viper123: mogoče ti veš kje je in kako do njega?
lp
ps: ja isto ibizo mamo doma ja ... aja če znaš špansko je tu njihov ibiza forum ..
http://tibiz.free.fr/forum/
Objavljeno: To dec 30, 2003 11:27 pm
Napisal/-a seat
maky a ves da sm ze malce gledal sam se nisem spuscal v detajle.Ok kje pa bi najcnej dobu ta filter pa da bi mi ga en not zmontiru.
Objavljeno: Sr dec 31, 2003 9:33 am
Napisal/-a maky
seat je napisal/-a:maky a ves da sm ze malce gledal sam se nisem spuscal v detajle.Ok kje pa bi najcnej dobu ta filter pa da bi mi ga en not zmontiru.
kašn panelni (tak kot je zdej) al konični?
Objavljeno: Sr dec 31, 2003 9:56 am
Napisal/-a seat
ja verjetn lastnosti mata enake al kako.jst bi kksnga konicnega.