Stran 1 od 1

Blendiranje EGR ventila - TDI

Objavljeno: Sr mar 14, 2012 8:18 pm
Napisal/-a \OnlyME/
Imam VW Passat-a, 1.9 TDI, 110 konjev, letnik 1998, pa me zanima, če ve kdo, ali je celo kdo poiskusil kako je z blendiranjem EGR ventila.

Kolko se pridobi, kaj pomeni to za avto, za turbino in vse ostale dele, s čim blendirat?

Re: Blendiranje EGR ventila - TDI

Objavljeno: Sr mar 14, 2012 8:20 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Če se ne motim, lahko samo potegneš vakuum cevko ven in daš en šraufek v njo.

Re: Blendiranje EGR ventila - TDI

Objavljeno: Sr mar 14, 2012 9:15 pm
Napisal/-a \OnlyME/
Hmm,....... v bistvu je tak, da gre v egr ena cev, ki je za cca, palec premera, iz egr ven pa gre pol mala cavka,.....

V mislih sem imel blendiranje te cevi (za palec premera) in odstranitev egr-a. Ali ne?!?

Re: Blendiranje EGR ventila - TDI

Objavljeno: Sr mar 14, 2012 9:50 pm
Napisal/-a primozek68
Na računalnik naj ti ga onesposobi, sicer 2% še odpira, samo svinja pa ne več.

Re: Blendiranje EGR ventila - TDI

Objavljeno: Sr mar 14, 2012 10:01 pm
Napisal/-a abbe
ce potegnes uno vakum cevko vn (uno gumijasto ki je na vrhu) in das v to gumujasto cev vijak notr na tesno (da ne zgubla vakuma) si ga ze blindiral in ne deluje vec egr.

Re: Blendiranje EGR ventila - TDI

Objavljeno: Sr mar 14, 2012 11:39 pm
Napisal/-a \OnlyME/
Je res da se s tem poveča konjenica?!? Al sam preprečim, da garež ne razhaja po motorju?

Re: Blendiranje EGR ventila - TDI

Objavljeno: Sr mar 14, 2012 11:48 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
abbe je napisal/-a:ce potegnes uno vakum cevko vn (uno gumijasto ki je na vrhu) in das v to gumujasto cev vijak notr na tesno (da ne zgubla vakuma) si ga ze blindiral in ne deluje vec egr.


Ja, to delajo uni, ki uživajo v jebanju samega sebe v glavo. Če je EGR zapacan, potem ne tesni. In če ne tesni, grejo izpušni plini spet v sesalni kolektor. EGR se blindira tako, da se ga podloži s ploščico (2 mm alu) in to je to.

Re: Blendiranje EGR ventila - TDI

Objavljeno: Če mar 15, 2012 6:28 pm
Napisal/-a el1t3
Jaz sm mel na dveh jtd-jih blindiranga, ni neke razlike v moči, le eden mi je manj kadiu pod obrati... Sem ga pa blindiral tko, kokr je TrijoAdijo napisal ... Lp

Re: Blendiranje EGR ventila - TDI

Objavljeno: Če mar 15, 2012 9:45 pm
Napisal/-a abbe
TrijoAdijo je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:ce potegnes uno vakum cevko vn (uno gumijasto ki je na vrhu) in das v to gumujasto cev vijak notr na tesno (da ne zgubla vakuma) si ga ze blindiral in ne deluje vec egr.


Ja, to delajo uni, ki uživajo v jebanju samega sebe v glavo. Če je EGR zapacan, potem ne tesni. In če ne tesni, grejo izpušni plini spet v sesalni kolektor. EGR se blindira tako, da se ga podloži s ploščico (2 mm alu) in to je to.

jst sm mu povedal kako se ga ahitreje blindira da se ne odpira vec,ce pa on ne spuca predhodno je pa njegova stvar.
konjenica sepa nc ne poveca ker ce egr deluje pravilno je itak zaprt ko mas pouhn gas

Re: Blendiranje EGR ventila - TDI

Objavljeno: Sr apr 25, 2012 9:00 pm
Napisal/-a marjanmb
AFN motor (110KM, 1.9) je po blindiranju EGR malenkost glasnejši v prostem teku, poveča se izpust NOx, zmanjša se dimljenje v določenih obratih.
Pa še nekaj sem opazil, da se avto pozimi počasneje segreje.
Po moje je res najboljša varianta z podložko (brez luknje seveda :-) ), za test pa bo dobra tudi varianta z cevko.

Na enem forumu (ecuconnections) sem bral, da bi moral malenkost spremeniti tudi predvžig(predvsem pri manjši obremenitvi), če bi hotel obdržati optimalno nastavitev motorja (preprogramiranje računalnika). Šlo naj bi za malenkosti. Ne vem, je mogoče je kdo opazil povečanje porabe???
Razlog naj bi bil, da ni povratnih vročih plinov v cilinder in posledično je samovžig nafte pozneje....
Drugače pa se večina strinja s tem da je blindiranje EGR dobro za motor, razen seveda ekologov.

LP!

Re: Blendiranje EGR ventila - TDI

Objavljeno: Če apr 26, 2012 3:05 pm
Napisal/-a Bmw.
Enostavno blindiraš ta motor uzameš cev iz egr ventila dol in v njo priviješ en malo večji šraufek lah še mal diht mase zraven daš da bo za ziher dihtalo. Nato pa uzameš 1 mm debeli pleh ali pa še tanši in odviješ egr dol na sesalnem kolektorju in narediš eno takšno ploščico zvrtaš dve luknji v pleh in jo ustaviš vmes med sesalni kolektor in egr nato zategneš skupaj če pa pušča pa predihtaš in je toto lp