Stran 1 od 1

turbači in kompresorji

Objavljeno: So jan 03, 2004 10:48 am
Napisal/-a menjekul
cene predelav nekaterih avtomobilov v nemčiji.

- vsem zelo znan bmw Z4 pod imenom Hartge 5.0 je v osnovi model Z4 3.0. osnovna cena tega avta je 32500€ po predelavi podjetja Hartge je cena 113 584€ (s tem, da so za predelavo zadnje osovine,motorja, prestav, sklopke računali 66 577€ :wink: ).

- podjetje Honenester je audija A4 model 1.8 T predelalo na 260KM . (pospeški so slabi 7.1s,končna 251KM/h.....strošek predelave 20 000€ .... no maš pa vsaj BBS-e zraven :mrgreen: )

- Oberschneider podjetje je predelalo golfa IV model 1.8 T (150KM). Pomagali so si z novim turbo polnilnikom in na koncu je bil strošek 45 513€ :!: (še za dva nova golfa :wink: ).predelava je vključevala: športni pokrov motorja ( 2500€ ), razširitev karoserije (cca. 10 000€ ), športne bremze ( spredaj in zadaj 4240€ ), auspuh samo 1070 €, povečanje moči 12 500€, itd... nije loše :twisted:

- AC Schnitzer ACS3 ( model 325 Ti compact) ..osnovna cena je 29 600€ po predelavi podjetja AC Schnitzer je cena 69 900€. za predelavo motoja so računali 10 000€...klasika :wink:

- punto kompressor ( slika je bila objavljena tudi na tem forumu - predelovalec novitec) cena s kompressorjem je 30 000€ . ( zraven so še 17", končna 240 Km/h, pospešek 6.8 s,204KM, ne vem samo, če so zraven školjkasti sedeži kot so na sliki). ni drag je pa veliko za puntota

- stilo kompressor ima ceno 33 000€ (predelovalec novitec ). za to dobiš 237KM, pospeški so 6.4s, končna 250Km/h, 18 " , ... cena ni visoka je pa po preračunu v tolarje nekje blizu 8 miljončkov tolarjev. ni malo denarja :?

zdaj sem opisal manjše avte. na kratko predelave mercedesov podjetij Lorinser in Kleemann . cene ( po predelavi ) se začnejo za Lorinserja od 100 000€ za Kleemanna od 130 000€ . enako želijo predelovalci Arden in AC Schnitzer za Range Roverja oziroma za BM X5 . Za prvega ( Range Roverja ) je cena predelave 34 000 € za X5 pa 26 000 €.

ja ja turbači pa kompresorčki stanejo mučo šuškos :mrgreen:

lp

Objavljeno: So jan 03, 2004 11:09 am
Napisal/-a X-Hair
Pa predelava Audi-ja 1.8T quattro na 400 konj, je bila takratni 80.000DEM. :shock:

Objavljeno: So jan 03, 2004 11:38 am
Napisal/-a menjekul
to so podatki nekaterih predelovalcev ( prepisano iz revij ). seveda so drugje lahko cene drugačne. ampak bistvo je bilo prikazati, da predelave pač niso poceni. v neki drugi debati je bilo govora o tem, da je vse " ful cheap ". punto in stilo sta tista primera pri katerem je možno še nekako prit do ljubiteljske zadovoljitve. je pa drago. kdaj si videl predelavo tistega audija? leta katerega ? mimogrede tudi 80. 000 DEM ni " pičkin dim " :wink: je tudi to kar zajeten kup denarja za predelavo (cca 38 000 € :wink: ) .

lp

Re: turbači in kompresorji

Objavljeno: So jan 03, 2004 12:22 pm
Napisal/-a .:alex:.
menjekul je napisal/-a: - stilo kompressor ima ceno 33 000€ (predelovalec novitec ). za to dobiš 237KM, pospeški so 6.4s, končna 25Km/h, 18 " , ... cena ni visoka je pa po preračunu v


menjekul tega stilota pa jst po tvojih podatkih z kolesom dol pocem
(25 km/h) :D

Objavljeno: So jan 03, 2004 9:46 pm
Napisal/-a Aleš
Stilo pa punto sta še nekje v mejah normale,ostali so pa pretirano navite cene.

To je za tiste k ne vejo kam bi dal dnar!!!

Objavljeno: Ne jan 04, 2004 11:11 am
Napisal/-a Aleš
A maš kje kašne podatke kok pride od NOVITECA Ferrari F360 spider????

Objavljeno: Ne jan 04, 2004 12:06 pm
Napisal/-a Fast-B
Puntota bi še mel, ker niti ni tok drag sm kak je pa kej s kakovostjo teh vozil?

Objavljeno: Ne jan 04, 2004 12:40 pm
Napisal/-a iKst
Cene predelave so čist odvisne od firme ki ti dela te zadeva. Turbo avto lahko naviješ sam v garaži za par jurjev, lahko ga pelješ "no name" tunerju ki obvlada in stvar naredi kvalitetno, lahko pa ga daš predelati firmam ki si jih naštel ti. Samo pomoje pri teh firmah dost plačaš ime. Recimo 20k eurov za 260 konjev na A4 je bedarija.

Objavljeno: Ne jan 04, 2004 1:31 pm
Napisal/-a menjekul
se strinjam ikst. pa lahko poveš koliko bi "no name" tuner želel za neko predelavo za avtomobil srednjega razreda :?: jaz o teh fantih ne vem nič zato te to prosim, če imaš kak podatek.

lp mirko

Objavljeno: Ne jan 04, 2004 1:34 pm
Napisal/-a menjekul
Aleš je napisal/-a:A maš kje kašne podatke kok pride od NOVITECA Ferrari F360 spider????


nimam.poglej pod www.novitec.net tam je tudi za rosso predelovanje vse opisano :wink:

lp mirko

Objavljeno: Ne jan 04, 2004 1:56 pm
Napisal/-a iKst
Ne poznam točnih cen. Ampak čipanje turbačev pride okol 100k sit pa dobiš ene 20% moči zraven. Pomoje bi za kakšnih 500k sit pri slo. tunerjih dobil že kar lep prirastek moči. Auspuh, filter, čip tuning pa mogoče še kakšne odmične. Za miljon si lahko zraven privoščiš še večjo turbino in vse potrebne malenkosti za montažo pa se že pribljižaš tisti številki 260km (za četrtino cene).

Objavljeno: Ne jan 04, 2004 2:38 pm
Napisal/-a menjekul
no mene zanima samo kompresor ali turbina. čip mi ne diši auspuh bi pa dal tist "ta ornk" :twisted:

mah,ko pa ne vem za nobenega da to obvlada pri nas.pa da bi vsaj mel dva ali tri ponudnike...ah ni nam lahko :mrgreen:

lp

Objavljeno: Ne jan 04, 2004 2:59 pm
Napisal/-a iKst
Pozanimaj se mal pri RSR in Senici. Pa tuki majo tut neki pametnega:

http://www.srtuning.com/tuning.htm

Aja, poceni pa sigurno ni. Pri turbo motorju dobit nekaj konjev ni noben problem, medtem ko resen tuning stane ogromno. Še najceneje pride če si sam nabavš dele in skupi kej spacaš ampak večina nas verjetno nima ustreznega znanja in orodja da bi se v kej podobnega spustili.

Objavljeno: Ne jan 04, 2004 3:13 pm
Napisal/-a menjekul
hm golfeka z 280 konji se ne bi branil :twisted: ....seveda če so rezultati pospeškov zadovoljivi :wink: .hvala

lp mirko

Objavljeno: Ne jan 04, 2004 3:43 pm
Napisal/-a Zok
kaka je pa kompresija pri turbačih z nadtlakom 1 - 1,5 bar-a?? konkretno sprasujem ce bi dal turbino na MX3 2.5 V6 al pa Renault Safrane 3.0 V6 (kao predelan v biturbo)... ...sam stevilka, tuk da vidim kok bi blo treba kaj nardit... :roll:

Objavljeno: Ne jan 04, 2004 4:19 pm
Napisal/-a Sedicivalvole
Pa kaki dnarji so tole. Vse ene parkrat prevec zame :( Poglejte si tole predelavo Tipo 16 V (članek), na http://www.tipo16v.co.uk/tipo/articles/ ... icale.html Za tako ceno ceno (cca 6000 EUR) dobiš zverino za dirkat. Seznamček, kaj ti vse noter vgradijo je dolg, glede na to da je cena taka kot je. Novitecove puntote in Stilote pa tako predelan tipo zlahka "zmaže"... Tako da bi si za tak denar rad enkrat tuning privoščil, pa čeprav veš da ti avto potem ne bo zdržal prav dolgo :wink:

lp

Objavljeno: Ne jan 04, 2004 4:29 pm
Napisal/-a mmiki
Sedicivalvole je napisal/-a:Pa kaki dnarji so tole. Vse ene parkrat prevec zame :( Poglejte si tole predelavo Tipo 16 V (članek), na http://www.tipo16v.co.uk/tipo/articles/ ... icale.html Za tako ceno ceno (cca 6000 EUR) dobiš zverino za dirkat. Seznamček, kaj ti vse noter vgradijo je dolg, glede na to da je cena taka kot je. Novitecove puntote in Stilote pa tako predelan tipo zlahka "zmaže"... Tako da bi si za tak denar rad enkrat tuning privoščil, pa čeprav veš da ti avto potem ne bo zdržal prav dolgo :wink:

lp


Se povsem strinjam. Se huje pa je, ko sem gledal enkrat ns DSF Motorvision, ko so imeli nekaj čipanih avtov, pa so jih na stezo za merjenje postavili. Pa so ugotovili da so tisti +20 pa take finte en velik nateg, ker je bilo vec ali manj vsaka predelava samo pol tiste kar je obljubljala. Je pa res, da je bolje nekaj kot nic.

LP

Miki

Objavljeno: Ne jan 04, 2004 4:30 pm
Napisal/-a mmiki
Sedicivalvole je napisal/-a:Pa kaki dnarji so tole. Vse ene parkrat prevec zame :( Poglejte si tole predelavo Tipo 16 V (članek), na http://www.tipo16v.co.uk/tipo/articles/ ... icale.html Za tako ceno ceno (cca 6000 EUR) dobiš zverino za dirkat. Seznamček, kaj ti vse noter vgradijo je dolg, glede na to da je cena taka kot je. Novitecove puntote in Stilote pa tako predelan tipo zlahka "zmaže"... Tako da bi si za tak denar rad enkrat tuning privoščil, pa čeprav veš da ti avto potem ne bo zdržal prav dolgo :wink:

lp


Se povsem strinjam. Se huje pa je, ko sem gledal enkrat ns DSF Motorvision, ko so imeli nekaj čipanih avtov, pa so jih na stezo za merjenje postavili. Pa so ugotovili da so tisti +20% pa take finte en velik nateg, ker je bilo vec ali manj vsaka predelava samo pol tiste kar je obljubljala. Je pa res, da je bolje nekaj kot nic.

LP

Miki

Objavljeno: Po jan 05, 2004 1:01 am
Napisal/-a greddy
Zok je napisal/-a:kaka je pa kompresija pri turbačih z nadtlakom 1 - 1,5 bar-a?? konkretno sprasujem ce bi dal turbino na MX3 2.5 V6 al pa Renault Safrane 3.0 V6 (kao predelan v biturbo)... ...sam stevilka, tuk da vidim kok bi blo treba kaj nardit... :roll:


9.1 je optimalno za taksen tlak, visje kot gres z tlakom bolj priporocljivo je kompresijo nizat...