Stran 1 od 1

Čipiranje passat 03, TDI 96kW/130KM

Objavljeno: Če apr 19, 2012 11:49 am
Napisal/-a Štuki-5
Zdravo

Mene zanima, če se splača dat "čipirat" passat TDI, letnik 03 (96kW/130KM)? Z drugim vprašanjem me zanima kakšne so lahko vse posledice glede na to da ima avto 230000km, tu mislim predvsem na material ki je že pri takšnih kilometrih utrujen, verjetno s čipom še dodatno vse bolj trpi od sklopke naprej itd...? Kolk se potem dejansko pozna na moči in porabi avta?

P.s: Slišal sem (od takih ki imajo že vgrajene čipe), če avto voziš normalno-po čipanju seveda, dejansko ni nobene razlike kar se tiče "trpljenja materiala" (sklopke, vztrajnik, itd.) ob tem da se sjasno občuti večji navor.....Če pa misliš da dobiš po čipanju formulo, ti pa itak slej ko prej z_jebe mašino, pa če je čipan ali ne....

Re: Čipiranje passat 03, TDI 96kW/130KM

Objavljeno: Pe maj 25, 2012 9:10 am
Napisal/-a On
Zdravo,


Odvisno kaj pričakuješ od avta. Jaz sem opustil idejo o čipiranju in se vozim z 130 konji, mi je čisto dovolj:). Kje imaš namen čipirat in koliko €?

Pravijo, da če težko prižiga da ga na avtoelektriki čipriajo in to izgine (spremenijo parametre za vžig), jaz pa sem pomankljivost rešil s zamenjavo gumic ter pregledom šob in sedežev šob. Od takrat zadea deluje bp.


Če čipiraš poročaj kakšni so občutki.


LP

Re: Čipiranje passat 03, TDI 96kW/130KM

Objavljeno: Pe maj 25, 2012 11:41 am
Napisal/-a vojkostar
avtoelektronika pravi da se nad 150k km raje izogibajo čipanaj zaradi dotrajanosti materjala

Re: Čipiranje passat 03, TDI 96kW/130KM

Objavljeno: Pe maj 25, 2012 12:46 pm
Napisal/-a ~toMmy~
vojkostar je napisal/-a:avtoelektronika pravi da se nad 150k km raje izogibajo čipanaj zaradi dotrajanosti materjala


Ja ta izjava je pa res genialna. A oni si zamišljajo čipanje tako, da skoraj nov avto čipaš pri njih in ga po par letih prodaš al kdaj je "varno"? :roll:

Re: Čipiranje passat 03, TDI 96kW/130KM

Objavljeno: Ne maj 27, 2012 9:32 pm
Napisal/-a buhti
vojkostar je napisal/-a:avtoelektronika pravi da se nad 150k km raje izogibajo čipanaj zaradi dotrajanosti materjala

Tisti ki je to reku, je malo mimo! Ali pa dejansko nima pojma kaj govori!

lp

Re: Čipiranje passat 03, TDI 96kW/130KM

Objavljeno: Ne maj 27, 2012 9:48 pm
Napisal/-a Patrik_A3
vsaj pošteno so povedali. vsaka zdrava pamet ve, da so materiali po 150 000km oslabljeni oz. že delno "strošeni". Je pa res, da folk ka vozi same stare jajce tega ne ve, saj še ni videlo razlike med novim avtom in rabljeno "govno". za te je namreč še avto pri 200 000km komaj "vlaufan" ha ha ha.

Re: Čipiranje passat 03, TDI 96kW/130KM

Objavljeno: Ne maj 27, 2012 10:07 pm
Napisal/-a 106
To so j***a kolega ma Bmw 730d pa je dal čip noter pri 250 jurjih pa v 2 letih ni šlo nič ..... mogoče to za nad 150.000 vela samo za VW oops

Re: Čipiranje passat 03, TDI 96kW/130KM

Objavljeno: Ne maj 27, 2012 10:19 pm
Napisal/-a lancia hf
106 je napisal/-a: mogoče to za nad 150.000 vela samo za VW oops

Odvzami 3 ničle, odvzami čipanje in odvzami TDI-ju DI in dobiš TSI :mrgreen: =P Potem bo pa držalo.

Re: Čipiranje passat 03, TDI 96kW/130KM

Objavljeno: Ne maj 27, 2012 10:36 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Ja seveda materiali niso isti kot pri novem, ampak če ga čipaš pri "varnih" 80k km, potem bi po taki logiki moral bit pri 150k km še toliko bolj obrabljen in lahko pričakuješ, da bo razpadel al kaj?

Če ga ne misliš imat dolgo, so zelo majhne šanse, da ti zaradi čipanja kaj v kratkem roku odpove, če ga pa misliš met še recimo pet let, ti je čisto vseeno, če boš en del zamenjal po 40 (s čipanim) ali pa 60k km (orginal), v vsakem primeru te ta strošek čaka.

Kar se tiče konkretnega avta, pri 100KM verziji ni zaenkrat nobenih težav po čipanju pri 180k km (pred kratkim). Poraba je pri primerljivi vožnji padla za cca. 3-5 deci, da se vozit precej bolj varčno kot prej. Če se ti to ne zdi "velik dnar", čipaj pa uživaj. Če je to zate relativno velika investicija, pa bolj priporočam dat na stran za stroške oz. vložit v menjavo amortizerjev (če so še prvi) ipd.

Re: Čipiranje passat 03, TDI 96kW/130KM

Objavljeno: Ne maj 27, 2012 10:43 pm
Napisal/-a buhti
Patrik_A3 je napisal/-a:vsaj pošteno so povedali. vsaka zdrava pamet ve, da so materiali po 150 000km oslabljeni oz. že delno "strošeni". Je pa res, da folk ka vozi same stare jajce tega ne ve, saj še ni videlo razlike med novim avtom in rabljeno "govno". za te je namreč še avto pri 200 000km komaj "vlaufan" ha ha ha.

Ma ti nimaš pojma, če si ti do sedaj kupil samo istrošene motorje pri 150.000km ne govori za druge! Kolega ima 270.000km, čipiran že pri 120.000km in ima še vedno prvo turbino in prvi vztrajnik! Gre se pa za leona 1.9 tdi 110hp na 140hp. In še enkrat toliko z čipiranim motorjem jih bo z lahkoto naredu!
Pa še, avta se ne špara, ampak samo s pametjo se ga vozi, tako kot se mora dizla voziti!

Aja pa sory ker si nemorm privoščiti novega avtomobila in si ga tudi nikol nebom, ker imaš takoj v minusu par tisoč €€€

Lp