Stran 1 od 3

Zakaj te zadevce????

Objavljeno: Če jan 08, 2004 1:57 pm
Napisal/-a mare23
Malo sem neveden glede teh zadev...zakaj se jih sploh uporablja oz. drugače rečeno.....kakšna je razlika med originalnimi???
Slika

LP, Mare23

Objavljeno: Če jan 08, 2004 1:58 pm
Napisal/-a Punto ABARTH
:?:

Objavljeno: Če jan 08, 2004 2:02 pm
Napisal/-a nebivedu
Za to imam 3 odgovore:

1. lahko je samo lepotno.

2. lahko je namesto običajnih, ker so lažji in lahko več zdržijo.

3. Kar je najbolj verjetno - lahko je namesto navadnih manjših zobnikov, večji premer novih zobnikov, da se vodna pumpa ne vrti prehitro(da je ne uničiš) in da se alternator ne vrti prehitro, ker ga z preveč obrati lahko uničiš.

LP
Nebivedu

Objavljeno: Če jan 08, 2004 2:03 pm
Napisal/-a Chip
Teža

Chip

Objavljeno: Če jan 08, 2004 2:09 pm
Napisal/-a jky
Temu se reče po angleško ADJUSTABLE CAM GEARS (poglej na http://www.skunk2.com/)
Namenjeno je nastavitvi timingov na odmičnih gredeh.

ne vem če sem točno prevedel:

Angleško:

Adjustable cam gears allow engine tuners to optimize horsepower and torque by adjusting camshaft timing.

Objavljeno: Če jan 08, 2004 2:12 pm
Napisal/-a jky
Če bi dobro pogledal bi videl da je gor napisana firma, homepage te firme http://www.hksusa.com/,

po engine nekje maš to napisano kaj in kako + cena v Amerikanski dolari!

Objavljeno: Če jan 08, 2004 2:13 pm
Napisal/-a Galantfrik
jky je napisal/-a:Temu se reče po angleško ADJUSTABLE CAM GEARS (poglej na http://www.skunk2.com/)
Namenjeno je nastavitvi timingov na odmičnih gredeh.

ne vem če sem točno prevedel:

Angleško:

Adjustable cam gears allow engine tuners to optimize horsepower and torque by adjusting camshaft timing.


Bravo! :wink: No, a kdo ve povedat kako to dejansko vpliva na odmične?
Recimo, da malo "zategneš" tele zadevice in pol kaj? Prestaviš razmerje med vrtenjem ene in druge odmične gredi ali kako?
Kako to potem vpliva na zobati jermen? Če preveč zategneš je lahko jermen preobremenjen in ti lahko poči... pol pa gre mašinca v vesolje :P

Ajde znalci, da vas slišmo... mene tole res zanima :lol:

Objavljeno: Če jan 08, 2004 2:22 pm
Napisal/-a jky
S temi zadevami nastavljaš kako dolgo bodo ventili odprti, kar pomeni da lahko dlje časa pustiš odprt ventil, kar ima za posledico več bencina v komori, kar je posledica STE ZADELI več "hrčkov". (to je bolj kmečka razlaga)

Bolj tehnične se mi pa ne da pisat, ma pa še zveze v obrati in navorom in "poniji". Skratka zakomplicirana stvar.

Objavljeno: Če jan 08, 2004 2:55 pm
Napisal/-a mondy
jky je napisal/-a:S temi zadevami nastavljaš kako dolgo bodo ventili odprti, kar pomeni da lahko dlje časa pustiš odprt ventil, kar ima za posledico več bencina v komori, kar je posledica STE ZADELI več "hrčkov". (to je bolj kmečka razlaga)

Bolj tehnične se mi pa ne da pisat, ma pa še zveze v obrati in navorom in "poniji". Skratka zakomplicirana stvar.


Ni res, ne vpliva na to kako dolgo bodo odprti ampak KDAJ se odpirajo. Sam profil gredi določa koliko časa bodo ventili odprti.

V končni fazi se s tem premika krivuljo moči do neke meje seveda. Večinoma vplivajo same gredi. :wink:

Objavljeno: Če jan 08, 2004 2:57 pm
Napisal/-a jky
mondy, ja mas prav! sej sem reku da je o tem bolj mal napisano.

Objavljeno: Če jan 08, 2004 3:05 pm
Napisal/-a Galantfrik
Aha... To se pravi, da lahko s tem določiš, da naprimer sesalna gred "prej" odpre ventile, izpušna gred pa kasneje... ali obratno... Potem pa več moči...? :roll:
A sem približno uštekal?

p.s. Potem predvidevam, da ima tole smisel dajat samo na motorje z dvema ali večimi odmičnimi gredmi.

Objavljeno: Če jan 08, 2004 3:08 pm
Napisal/-a JohnyR
mondy je napisal/-a:
jky je napisal/-a:S temi zadevami nastavljaš kako dolgo bodo ventili odprti, kar pomeni da lahko dlje časa pustiš odprt ventil, kar ima za posledico več bencina v komori, kar je posledica STE ZADELI več "hrčkov". (to je bolj kmečka razlaga)

Bolj tehnične se mi pa ne da pisat, ma pa še zveze v obrati in navorom in "poniji". Skratka zakomplicirana stvar.


Ni res, ne vpliva na to kako dolgo bodo odprti ampak KDAJ se odpirajo. Sam profil gredi določa koliko časa bodo ventili odprti.

V končni fazi se s tem premika krivuljo moči do neke meje seveda. Večinoma vplivajo same gredi. :wink:


mondy ma prav s temi zobniki se da zelo natančno nastaviti tajming odpiranja ventilov. Neke velike razlike v konjih s tem ne moreš dobiti, lahko pa delovanje mašine umiriš, da teče bolj lepo.

Objavljeno: Če jan 08, 2004 3:11 pm
Napisal/-a jky
http://sportcompactcarweb.com/insidetec ... nology01a/

tle je kako en opis sam ni glih dobr. tu sta dva dobra grafa, kjer se vdi, da sem se že spet zmotil, saj ne dobis več "hrčkov" ampak boljši navor.

Objavljeno: Če jan 08, 2004 3:15 pm
Napisal/-a nebivedu
Se prav lahko tut naštimaš, da se bati s čem srečajo, če ne nastaviš pravilno!!!
He he pol pa se pejt, če lih ne obvladaš tega.

LP
Nebivedu

Objavljeno: Če jan 08, 2004 3:25 pm
Napisal/-a Galantfrik
nebivedu je napisal/-a:Se prav lahko tut naštimaš, da se bati s čem srečajo, če ne nastaviš pravilno!!!
He he pol pa se pejt, če lih ne obvladaš tega.
LP
Nebivedu


Hmm... tole pa je res lahko tudi problem. Če ti naprimer kakšen od vijakov popusti:
Citiram:
Cam gear slippage is a major concern among end-users. Slippage refers to the bolts loosening up and allowing the cam timing to advance or retard fully often with catastrophic results.

Objavljeno: Če jan 08, 2004 9:30 pm
Napisal/-a Josephe
Men se pa zdi bol da je to RUTZ ( ne vem točn kako se napiše ).
Je pa to kompresor, ki tisi zrak v mašino. ALA tista pomožna mašina, k jo vidš včasih pr avtih k gleda šez havbo.

Objavljeno: Če jan 08, 2004 10:08 pm
Napisal/-a iKst
Ni to kompresor. Sej so že povedal zakaj se uporablja. Za nastavitev vžiga ubistvu, oziroma za nastavitev položaja odmičnih. Sej to se da pri vsakem avtu nastavljat. To so samo nadometstni zobniki za zobati jermen ki omogočajo dost bolj natančne nastavitve. Prav pride pri tunanih avtomobilih kjer je treba na desetinke stopinje točno nastavt to zadevo.

Objavljeno: Pe jan 09, 2004 7:31 am
Napisal/-a JohnyR
nebivedu je napisal/-a:Se prav lahko tut naštimaš, da se bati s čem srečajo, če ne nastaviš pravilno!!!
He he pol pa se pejt, če lih ne obvladaš tega.

LP
Nebivedu


Možno, vendar maloverjetno, ker lahko zadevo štimaš le +/- 5 stopinj, tako da mislim, da se to le redko zgodi. Sploh treba računat, da se tunnane mašine dostikrat šraufajo in se potemtakem te šraufi redno kontrolirajo.

Objavljeno: To jan 13, 2004 11:13 am
Napisal/-a Neo
Ja prav mate, nastavlja se lahko "cas" odpiranja oz zapiranja, seveda ce se prej odpre ventil se bo tudi prej zaprl (nizji vrtljaji), ce pa nastavis na kasnejso varianto pa se pozneje odpre pa pozneje zapre (za visje vrtljaje).
Cuj Nebivedu ves da si napisal eno vlko ..... :) (ono glede vodne pumpe,ker se odmicna gred pol toliko obraca kot glavna, torej glavna gred naredi 720stopinj ko odmicna 360) Saj ni nic hudga, glavno je da si POMAGAMO eden drugemu!

Objavljeno: To jan 13, 2004 11:15 am
Napisal/-a nebivedu
Vem da sem naredu eno vlko...

LP
Nebivedu