Stran 1 od 1
Športni filter???
Objavljeno: Če jan 08, 2004 9:31 pm
Napisal/-a Mazda3
Imam Mazdo 323, 1324ccm letnik 90. Pa me zanima če lahko dam na 8 ventilca športni filter?? Bodo kakšne posledice? Hvala za odgovore!! LP
Objavljeno: Če jan 08, 2004 10:46 pm
Napisal/-a Sedicivalvole
Posledice??? Ja, motor ti bo najkasnej po 500km razgonilo
Koničen filter, al samo vložek? S koničnim dobiš nekaj zvoka pri tako mašini, ne pa ne vem kaj. Vložek pa samo zamenja original, tako da ga šele po 50000km menjaš. Na moči, če to misliš, se pa ne bo kej dosti poznalo (pravzaprav nič).
lp
Objavljeno: Pe jan 09, 2004 1:52 pm
Napisal/-a PUMA
Lep pozdrav,
zanima me kje bi lahko dobil Športni filter za OPEL KADETT-a 1.4 LS 75KM?? in kakšne so kaj cene??
Objavljeno: Pe jan 09, 2004 9:14 pm
Napisal/-a Sedicivalvole
A3M na Celovški
www.a3m.si ,
www.pro-car.si , ...
lp
Objavljeno: Pe jan 09, 2004 11:21 pm
Napisal/-a playa
Sedicivalvole je napisal/-a:Posledice??? Ja, motor ti bo najkasnej po 500km razgonilo
Koničen filter, al samo vložek? S koničnim dobiš nekaj zvoka pri tako mašini, ne pa ne vem kaj. Vložek pa samo zamenja original, tako da ga šele po 50000km menjaš. Na moči, če to misliš, se pa ne bo kej dosti poznalo (pravzaprav nič).
lp
od cesa pa je odvisn kok bo dal zvoka? km? ccm? ...
Objavljeno: Pe jan 09, 2004 11:46 pm
Napisal/-a Pugi
Zvok je odvisn od oblike filtra, in od moči zauga motorja... Vsaj kar se zvoka pred prihodom v motor tiče. Ta se ustvari zaradi turbulence, ki nastane, ko začne zaugat zrk skozi mrežico...
Objavljeno: Pe jan 09, 2004 11:56 pm
Napisal/-a Sedicivalvole
playa: Evo, pa maš odgovor. V principu je ponavadi res tako, da močnejša mašina da več zvoka (bolj vleče zrak, kot je rekel Pugi), potem so pa tu še ostali vzroki (pozicija filtra, velikosti filtrov, oblika,...) - to vse lahko da malenkostne razlike pri zvoku, ki ga dejansko slišiš

Zato je pa tuning tako cudovit

Zato priporocam, da sprobaš kar vse kombinacije
lp
Objavljeno: So jan 10, 2004 5:19 pm
Napisal/-a habbich
Niti ni tok odvisen od kubikaze motorja, ampak recimo kako je filter montiran...Ce je recimo takoj pri loputi bo fejst mukal-jest ga mam pa na cevi da ne vlece tok vrocega zraka in zdej samo se "prdne"...
Objavljeno: Ne jan 11, 2004 12:56 am
Napisal/-a Nu-NRG
HaBBkE je napisal/-a:Niti ni tok odvisen od kubikaze motorja, ampak recimo kako je filter montiran...Ce je recimo takoj pri loputi bo fejst mukal-jest ga mam pa na cevi da ne vlece tok vrocega zraka in zdej samo se "prdne"...
Sem mislil da sem edini ki svojemu avtu rece mukica ko je loputa na polno odprta

Objavljeno: Sr jan 14, 2004 10:01 pm
Napisal/-a AXioN
Kupu sem si en mali avto-fiat uno 1.0 45KM fire(brez ajnsprica), pa me zanima, ce se na tak avto sploh splaca dajat sportni filter? Bi se dobilo iz teh 45konjev kaj zvoka? V neki drugi debati sem prebral da avto pod 60KM dusi.. Na obratih ga pa tudi nimam namena drzat, ker ma kar nekaj kilometraze, rabm ga pa vsaj se leto, dve.
lp
Objavljeno: Sr jan 14, 2004 10:13 pm
Napisal/-a sport
AXioN je napisal/-a:Kupu sem si en mali avto-fiat uno 1.0 45KM fire(brez ajnsprica), pa me zanima, ce se na tak avto sploh splaca dajat sportni filter? Bi se dobilo iz teh 45konjev kaj zvoka? V neki drugi debati sem prebral da avto pod 60KM dusi.. Na obratih ga pa tudi nimam namena drzat, ker ma kar nekaj kilometraze, rabm ga pa vsaj se leto, dve.
lp
Pozabi na športen filter če ga mislš šparat.
Jst sm mel unota 1.1 sm mu use dol pobrou pa sm čez frgazar(dvoljni)
napel ženske nogavice(najlonke) cca. 3 plasti.
Moj uno je z 2. šu prbližn 110km/h, pa mi je po 2. letih še kr solidno delu
sm mal je začeu ole puščat; nč tazga.