Stran 1 od 1
Brušenje glave
Objavljeno: So jan 10, 2004 6:07 pm
Napisal/-a hetric
Imam accenta let. 97. motor 1.3. Za nima me če se splača glavo znižat in ali se po tej predelavi skrajša življenska doba motorja. Koliko bi s tem pridobil na moči in navoru motorja. Za odgovore se že vnaprej zahvaljujem.
Objavljeno: So jan 10, 2004 6:58 pm
Napisal/-a GVX
Samo nižanje glave na tem motorju ti ne bo prineslo koristi-prej škodo!
Pri taki predelavi je potrebno novo programiranje(čip), ki pa se za tvoj avto ne izplača-pridobil bi par km, izgubil 100 ali več ksit!
L.p.
gvx
Objavljeno: Ne jan 11, 2004 3:31 pm
Napisal/-a VIA
Jaz imam glavo shonano na zadnjo specialnost,pa je ful velika razlika.Predvsem v tem ko dodajas gas pri pospesevanju gre obratomer konstantno proti rdecemu polju!Je pa ze od tega 50k prevozenih km in NP
Objavljeno: Ne jan 11, 2004 4:09 pm
Napisal/-a monster_d
Ja pri starih avtih z frgazerji se kr nekaj pozna!
Men na mojem Y60 se je kr fajn poznalo, motor se je dosti lazje zasukal
v obrate, pa tudi pri nizjih obratih ga ni morilo kot ga je prej!
RAzlika opazna, poraba ostala nekje ista! Ok sam da neb kdo pricakoval
10km iz tega, recimo jaz sem kr hugo glavo znizal ane pa bi tak reko 2-3KM
SAm uprasanje pa je kolk bi kaj pri novis avtih pridobil!
LP
Objavljeno: Po jan 12, 2004 12:38 pm
Napisal/-a Jesus
baje lahko pride tud do "klenkanja" ventilov zaradi prevelike kompresije, pa moral bi zacet tankat 98 oktanski bencin cim bi bila glava malenkost prevec zbrusena, noben ti pa ne more trdit da ti bo tako zbrusil da do tega ne bo prislo
Objavljeno: Po jan 12, 2004 1:50 pm
Napisal/-a Zok
a ni pri yugotu 65 pri enem milimetru nizji glavi moc povecana za 10 konjev??

Objavljeno: To jan 13, 2004 10:57 am
Napisal/-a Neo
Fantje!
Torej znizanje glave pomeni logicno visjo kompresijo.
Ampak nesmete pozabit , ce prevec znizate , lahko pride do samovziga (klenkanja).
Npr. tovarnisko dovoljeni podatki se gibljejo med 0 do max 0,2mm.
Torej nekaterim avtomobilskim motorjem tovarna ne pusti znizat glavo (ali ce se zniza pol debelejsa dihtunga), ker se lahko spremenijo emisije izpusnih plinov, enim motorjem pa se lahko (0,2max) pa se tudi tako zagotavlja tovarna emisije vrednosti + da ne bo klenkakl
TUNING:
Pri tuningu se vrednosti 0 - 0,2mm NE upostevajo! Od 0,2mm dalje 1mm celo pri Ladah 1,5mm !!!
Pri Fiat Puntu 55 smo znizali za 0,6mm!!!Pa ni klenkal, celo bencin je ostal 95, z izracunom je ta prinesel 3,6km!!!
Poleg vecje moci nastanejo naslednji "problemi":
1 Povecanje emisije
2 Prevec ne spuscaj glave ,ker lahko ventil udari v bat!Prvic vprasaj kakega avtomehanika ,ki dela pri Hyundaiu, da koliko ti on priporoca,pomoje pa tam do 0,5mm!
3 Klenkanje (poglej v knjigi koliko oktanov ti tovarna priporoca npr. ce ti 91 ali 95 ni problema, ker slucajno pride do klenkanja natankas 98, ali se BOLJSE ce imas senzor klenkanja, ker ti bo on sam nastavil vecji predvzig in avtomaticno ne bo problema!)
4 Doba motorja zmanjsana (s tem se ne ukvarjaj, ker ce bos ga normalno vozil nebo spremembe)
Da pri Yugecu 65 pomeni 1mm 10km pa ne vem,treba IZRACUNAT!
Objavljeno: So jan 17, 2004 12:33 pm
Napisal/-a keylone
neo dobro povedano pa strokovno:))