Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: AEM Tru-boost

Napisal/-a čare Ne dec 30, 2012 10:15 pm

Če te jaz prav zastopim je to zadeva ki bi motorju oz. turbini zmanjšala pritisk?? In zakaj to rabiš??Fabrika misliš da ni dovolj sigurno naredila?
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: AEM Tru-boost

Napisal/-a R 34 GT-R Ne dec 30, 2012 10:29 pm

Bago je napisal/-a:
čare je napisal/-a:Če te jaz prav zastopim je to zadeva ki bi motorju oz. turbini zmanjšala pritisk?? In zakaj to rabiš??Fabrika misliš da ni dovolj sigurno naredila?


Fabrika že, čipiranje pa ne, in se je že zgodilo nekaterim, da jim je zvilo ojnice zaradi trenutnega porastka navora v motorju. Primer: tovarniško nastavljeno 280nm, max - preden se kaj poškoduje - 410-420nm, čipirano na 380-390nm in naključen porastek lahko povzroči da gre vse skupaj v maloro (mislim, da je investicija 200€ veliko boljše kot pa 2-3000€ popravilo).


Ti ga pa pihneš, naloži mapo kot se reče, pa bo skrb odveč :mrgreen:
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: AEM Tru-boost

Napisal/-a primozek68 Ne dec 30, 2012 11:09 pm

In zakaj bi nastavljal moč turbine, oz. tlak, ki ga daje? Dobro, razen, če se vsedeš za volan nakresan in si pač preventivno naštimaš od oka ene 30, ajd 20 % moči, da ne bo preveč letelo?

Al bi se ti samo fajn zdelo imet v kabini ene brezvezne knofke in bi se igral KnightRiderja, ko bi se peljal v mercator po kruh?
Sex turns gay people into Mexicans.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: AEM Tru-boost

Napisal/-a peroRS Ne dec 30, 2012 11:15 pm

primozek68 je napisal/-a:Al bi se ti samo fajn zdelo imet v kabini ene brezvezne knofke in bi se igral KnightRiderja, ko bi se peljal v mercator po kruh?


:mrgreen:

SlikaSlika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: AEM Tru-boost

Napisal/-a čare Ne dec 30, 2012 11:50 pm

Če bo avto čipan kot mora bit potem ni panike.Kje pa je fora da ga čipaš in potem z knofom "dečipaš" pa ne vem.Zakaj bi to počel??
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: AEM Tru-boost

Napisal/-a esem Po dec 31, 2012 12:09 am

Tudi pri tem chip on/off knofu velja tole: "Zato ker se material z časom "zjaha""!
Kako boš vedel, da gotovo opravlja funkcijo? Predlagam, da takoj iščeš še zadevo, ki bo nadzorovala, korigirala in po potrebi izključila to sranje. Oziroma raje išči kar tretjo ali četrto stopnjo nadzora. Itak za reg. ni, bo pa za take igrače... :roll:
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: AEM Tru-boost

Napisal/-a čare Po dec 31, 2012 12:21 am

Če bo mapa kvalitetna je vsakršen strah odveč,če pa boste pretiravali pa boste to najbrž počeli z razlogom in so vam možne posledice jasne.Simpl ko pasulj.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: AEM Tru-boost

Napisal/-a abbe Po dec 31, 2012 12:31 am

prou rd bi vedu kermu je zvil ojnico zarad preveč navora?
če je mapa dobr spisana poj turbino dobr regulira in res ne rabiš tega.če bos pa ti tm fedre na kantici od turbine menjal ker bi raad več boosta pa bi rad s to zadevo omejil boost da nebi sam kaj zajebal po pa bi blo dobr mogoče tole met..
sploh pa nevem kako to mislis da manual ni zmožen spustit odvečni tlak v ozračje medtem ko bo pa ta naprava to lahko nardila?
bi pa lah dal kaki link da se prebere kaj je to sploh.ker po imenu se kj velik ne more vedt..
Ni vse res kar napišem
 
Bambi158
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Po jun 14, 2010 11:45 am

Re: AEM Tru-boost

Napisal/-a Bambi158 Po dec 31, 2012 2:57 am

Bago je napisal/-a: Malo pobrskaš pa najdeš še ostale.


Ti raje malo po zdravi pameti "pobrskaj"
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: AEM Tru-boost

Napisal/-a drmocar Po dec 31, 2012 9:17 am

@Bago: zadeva deluje približno tako kot si misliš, vendar se da vse te stvari rešiti tudi v mapi, če veš kaj počneš.
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Re: AEM Tru-boost

Napisal/-a dr.sah To jan 01, 2013 10:30 am

Če te tako skrbi, potem pusti original.
 
Uporabniški avatar
HPF
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Po mar 07, 2011 4:21 pm
Kraj: Maribor

Re: AEM Tru-boost

Napisal/-a HPF To jan 01, 2013 12:30 pm

Stvar deluje menda približno tako kot si si ti to zamislil, je pa po mojem mnenju nepotrebna za dodatno vgradnjo.

1. Z navadnim chip tuningom ne narediš nobene škode (če ti je avto čipal nekdo, ki ve kaj dela, ne nek vaški pubec, ki je prenesel generične mape s spleta), ker so avti že v osnovi zaradi razlik v bencinu itd. po svetu predhodno omejeni. Ker imamo pri nas dokaj kakovosten bencin, si take stvari lahko privoščimo. Sem že tudi jaz slišal za zvite ojnice, vendar ne pri čipanju iz 225 na ~265 konjev, pa tudi z K04 turbino bi lahko prilezel višje od tega, nisi še blizu meje.

2. Če je bil avto čipan komaj zdaj, ko ni več ravno rosno mlad, bo potrebno zamenjat original DV ventil, ker bo (če že ni) začel spuščat in ne bo uspel zadržat niti takega takega pritiska kot je bil v originalu.. (Forge 007p?) mogoče še kaki drugi zračni filter.

3. Jaz bi na tvojem mestu zmontiral 3 števčke - za pritisk turbine, pritisk olja in temperaturo olja + manual boost controller. Glede na to kako te je strah, pa verjetno še turbo timer.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: AEM Tru-boost

Napisal/-a R 34 GT-R To jan 01, 2013 7:38 pm

Tole sta moji 2 mapi, pri 2. se je sesalni del turbine vrtel z lopatico manj, kmalu po tem se je zaradi nebalansa zamenjala turbina v kompletu, targeti so bli ob mapiranju nastavljeni višje kot jih je avto dosegal..., turbina je GT28RS

download/file.php?id=31623&mode=view

download/file.php?id=31622&mode=view

S takim setup-om avto dela je 60 kkm in je daily, motor je stock, le ob 2. velikem servisu se je obdelala glava...

Namenjen vložek bi vsekakor porabil drugje na avtu, kje je poanta užitka v vožnji, če veš, da je mapa u ..... Če hočeš nadzirat parametre vzemi wideband AFR in še EGT....
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov