IceBone je napisal/-a:To je pa čisto odvisno od tvoje svinčene noge. Jaz sem svojega čipiral s 130 (dejanskih 145) na 160 (dejanskih 175) in mi v povprečju pije ene 10% manj. Moraš se zavedati da so ti mali tuningi na turbačih samo povečanje pritiska turbota, dizla za enako moč porabijo isto.
Razen če ti potem povečan navor ne stopi v glavo in ga pritisneš kadar koli je le možno. Ko smo šli v alpe mi je poraba skočila gor za več kot 50%.
Če se boš držal istega režima, bo pa manj.
IceBone je napisal/-a:Razen če ti potem povečan navor ne stopi v glavo in ga pritisneš kadar koli je le možno. Ko smo šli v alpe mi je poraba skočila gor za več kot 50%.
yashica je napisal/-a:IceBone je napisal/-a:Razen če ti potem povečan navor ne stopi v glavo in ga pritisneš kadar koli je le možno. Ko smo šli v alpe mi je poraba skočila gor za več kot 50%.
Dobr si. Da si dosegel tak pribitek porabe si ga sigurno gnal po Grajskih Alpah smer Mont Blanc.
~toMmy~ je napisal/-a:yashica je napisal/-a:IceBone je napisal/-a:Razen če ti potem povečan navor ne stopi v glavo in ga pritisneš kadar koli je le možno. Ko smo šli v alpe mi je poraba skočila gor za več kot 50%.
Dobr si. Da si dosegel tak pribitek porabe si ga sigurno gnal po Grajskih Alpah smer Mont Blanc.
Ne rabiš Mont Blanca, jaz imam na isti relaciji na navadni cesti razpon od 4.6 do dobrih 9 litrov, se pravi x2. Prvo je do konca varčna vožnja, pri drugi je bila pa povprečna hitrost 98-99 km/h.
_furby_ je napisal/-a:IceBone je napisal/-a:To je pa čisto odvisno od tvoje svinčene noge. Jaz sem svojega čipiral s 130 (dejanskih 145) na 160 (dejanskih 175) in mi v povprečju pije ene 10% manj. Moraš se zavedati da so ti mali tuningi na turbačih samo povečanje pritiska turbota, dizla za enako moč porabijo isto.
Razen če ti potem povečan navor ne stopi v glavo in ga pritisneš kadar koli je le možno. Ko smo šli v alpe mi je poraba skočila gor za več kot 50%.
Če se boš držal istega režima, bo pa manj.
aja? definiraj pomen besede "mali tuning"
yashica je napisal/-a:IceBone je napisal/-a:Razen če ti potem povečan navor ne stopi v glavo in ga pritisneš kadar koli je le možno. Ko smo šli v alpe mi je poraba skočila gor za več kot 50%.
Dobr si. Da si dosegel tak pribitek porabe si ga sigurno gnal po Grajskih Alpah smer Mont Blanc.
~toMmy~ je napisal/-a:yashica je napisal/-a:IceBone je napisal/-a:Razen če ti potem povečan navor ne stopi v glavo in ga pritisneš kadar koli je le možno. Ko smo šli v alpe mi je poraba skočila gor za več kot 50%.
Dobr si. Da si dosegel tak pribitek porabe si ga sigurno gnal po Grajskih Alpah smer Mont Blanc.
Ne rabiš Mont Blanca, jaz imam na isti relaciji na navadni cesti razpon od 4.6 do dobrih 9 litrov, se pravi x2. Prvo je do konca varčna vožnja, pri drugi je bila pa povprečna hitrost 98-99 km/h.
uros11 je napisal/-a:32 EUR moraš plačat, če se češ čez glockner peljati?
IceBone je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:yashica je napisal/-a:IceBone je napisal/-a:Razen če ti potem povečan navor ne stopi v glavo in ga pritisneš kadar koli je le možno. Ko smo šli v alpe mi je poraba skočila gor za več kot 50%.
Dobr si. Da si dosegel tak pribitek porabe si ga sigurno gnal po Grajskih Alpah smer Mont Blanc.
Ne rabiš Mont Blanca, jaz imam na isti relaciji na navadni cesti razpon od 4.6 do dobrih 9 litrov, se pravi x2. Prvo je do konca varčna vožnja, pri drugi je bila pa povprečna hitrost 98-99 km/h.
Aja, to je blo čez 3 tanke (okoli 1500km), ne samo enkrat s šihta domov.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov