Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a dbsquared Sr feb 20, 2013 4:21 pm

Dober dan vsem na forumu. ;)

Nekaj dni nazaj sem naletel na tole internetno stran ki temelji na "realni oz. delujoči" električni turbini.

http://b2belectricsupercharger.com/

Vsebuje dejansko turbino gnano na elektromotor. Ni to tisti sh*t, ki ga prodajajo na eBayu, kjer je osnova na ventilatorčke ki mešajo zrak in ne ustvarijo nobenega pritiska. Se vam zdi, da je to natega ali ne?!? Namreč se imam namen lotiti tega projekta. Kot možakar pravi, se pride skozi za cca. 250€ - 300€ kar je veliko ceneje kot pravi "Turbo kit". Kaj menite? Se splača ali ne? :DDD

Lep pozdrav.
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a Gyga Sr feb 20, 2013 5:05 pm

let's find out...
http://www.youtube.com/watch?v=cbGWgvJN1_8

ni b2belectricsupercharger ampak je fajn video :)
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a dbsquared Sr feb 20, 2013 5:09 pm

No o tem sem govoril. =P ... natega iz eBaya. :lol:

Te zadeve mešajo zrak in ne ustvarijo željenega pritiska.
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a =swen= Sr feb 20, 2013 6:33 pm

Jaz sem mnenja, da s temle ne bo nič.
Za stiskanje zraka potrebuješ kar veliko moči in veliko hitrost vrtenja...
In da bi vse to dosegel potrebuješ velik, potraten elektromotor, ki pokuri več energije kot jo pa z njim pridobiš.

Pomisli na zgornji video in na pihalnike listja.
Misliš, da boš ti z nekim brezkrtačnim motorjem in kompresijskim delom turbine bolj stisnil zrak kot dva pihalnika listja?
Pomoje boš ravno tam tam... Torej se avtu ne bo popolnoma nič poznalo na moči.

Na stvar lahko pogledaš še malo drugače.
Kompresorji (ti z velikim rezervoarjem, ki jih najdeš po delavnicah) so ustvarjeni za stiskanje zraka. Koliko energije porabijo? Koliko zraka uspejo stisnit? Kakšne pretoke zraka imajo?
Če bi bilo vse tako simpl tudi v delavnicah ne bi imel velikih kompresorjev ampak takale, male zadeve... Vem da so tisti narejeni za povsem drugačne namene, a za razmislit je...

Jaz bi ti svetoval da pozabiš na vse skupaj, ker če bi bile te električne turbine mogoče, bi jih sedaj že nekdo prodajal in mastno služil...
Tole je popolnoma isti nateg kot Johnsonov motor. Pravijo da deluje, je učinkovit, lahko proizvajaš elektriko... a na netu lahko najdeš le načrte zanj, katere moraš pa seveda kupiti.
Pomisli... če bi bil ta stroj mogoč in učinkovit, zakaj pa ne prodajajo kar narejenega artikla? To bi folk množično kupoval.
Enostavno artikla ni narejenega, ker bi folk hotel denar nazaj, bilo bi polno reklamacij... tako pa dokler so le pri načrtih folk ne more zahtevati denarja nazaj...
Fino bi bilo izbrskati, koliko energije potrebuješ zza komprimiranje zraka na določen pritisk, kakšne pretoke zraka imajo turbine v avtu, kakšen je ekvivalent njihove moči...
 
vuli
Novinec
 
Prispevkov: 430
Pridružen: Pe jul 13, 2012 7:43 pm
Kraj: Bovec

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a vuli Sr feb 20, 2013 9:23 pm

jaja, sej se že po spletni strani vidi. Čisto ista fora spletne strani, kot jo imajo nekateri, ki ponujajo bajne zaslužke...
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a drmocar So feb 23, 2013 10:24 am

=swen= je napisal/-a:Jaz sem mnenja, da s temle ne bo nič.
Za stiskanje zraka potrebuješ kar veliko moči in veliko hitrost vrtenja...
In da bi vse to dosegel potrebuješ velik, potraten elektromotor, ki pokuri več energije kot jo pa z njim pridobiš.

Pomisli na zgornji video in na pihalnike listja.
Misliš, da boš ti z nekim brezkrtačnim motorjem in kompresijskim delom turbine bolj stisnil zrak kot dva pihalnika listja?
Pomoje boš ravno tam tam... Torej se avtu ne bo popolnoma nič poznalo na moči.

Na stvar lahko pogledaš še malo drugače.
Kompresorji (ti z velikim rezervoarjem, ki jih najdeš po delavnicah) so ustvarjeni za stiskanje zraka. Koliko energije porabijo? Koliko zraka uspejo stisnit? Kakšne pretoke zraka imajo?
Če bi bilo vse tako simpl tudi v delavnicah ne bi imel velikih kompresorjev ampak takale, male zadeve... Vem da so tisti narejeni za povsem drugačne namene, a za razmislit je...

Jaz bi ti svetoval da pozabiš na vse skupaj, ker če bi bile te električne turbine mogoče, bi jih sedaj že nekdo prodajal in mastno služil...
Tole je popolnoma isti nateg kot Johnsonov motor. Pravijo da deluje, je učinkovit, lahko proizvajaš elektriko... a na netu lahko najdeš le načrte zanj, katere moraš pa seveda kupiti.
Pomisli... če bi bil ta stroj mogoč in učinkovit, zakaj pa ne prodajajo kar narejenega artikla? To bi folk množično kupoval.
Enostavno artikla ni narejenega, ker bi folk hotel denar nazaj, bilo bi polno reklamacij... tako pa dokler so le pri načrtih folk ne more zahtevati denarja nazaj...
Fino bi bilo izbrskati, koliko energije potrebuješ zza komprimiranje zraka na določen pritisk, kakšne pretoke zraka imajo turbine v avtu, kakšen je ekvivalent njihove moči...

Seveda bo bolj stisnil zrak bolj kot pa dva pihalnika listja. Sem testiral zadeve, primerjal "leaf blower" in sesalec in ti lahko zagotovim da leaf blower je za en drek, tako za ustvarjanje pritiska kot za sesanje, in to v primerjavi s sesalcem. Problem je v samem dizajnu leaf blowerja ker je notri med med vetrnico in steno 1cm lufta. Kako boš potem ustvaril kakšen pritisk? Ja mogoče da prideš na 0,1bar nadtlaka, pa še to le pri zelo majhnih motorjih.

Tole z kompresorji za zrak si, sorri, spet v temo brcnil. Motorji so ali batni ali pa vijačni in niso narejeni za velike hitrosti, primarni nameen je povsem drugačen. Zakaj potem ne uporabljajo kar motornih turbin na kompresorjih za zrak oz. obratno zakaj na motorjih ne uporabljajo batnih kompresorjev?

Se pa strinjam s tabo, da če bi to bilo efektivno bi nekdo sigurno to že naredil in prodajal :)

Jaz ti bom tako svetoval. Malo si po internetu preberi kakšen motor potrebuješ, koliko energije potrebuješ da tak motor poženeš, pa boš hitro prišel do odgovora.
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a =swen= So feb 23, 2013 6:57 pm

Tole z kompresorji za zrak si, sorri, spet v temo brcnil. Motorji so ali batni ali pa vijačni in niso narejeni za velike hitrosti, primarni nameen je povsem drugačen. Zakaj potem ne uporabljajo kar motornih turbin na kompresorjih za zrak oz. obratno zakaj na motorjih ne uporabljajo batnih kompresorjev?


Haha, saj vem kako so narejeni kompresorji za zrak in njihovi motorji. ;)
In ne vem kje sem ga v temo pihnil, če sem že sam rekel, da so zgrajeni za druge namene (drugačna zgradba).
In tudi sam sem avtorju teme že postavil vprašanje zakaj pa nimamo potem po delavnicah turbinske kompresorje namesto batnih... :lol:

Evo na hitro neki uporabnejšega:
Za stiskat 4000l zraka na minuto, koliko jih rabi 1,6l motor pri 5000min-1, potrebuješ 30kw moči ob upoštevanju vstopne temperature zraka 20°C in p1=1bar, p2=2bar. ob tem se ti zrak segreje na 85°C (zaradi stiskanja).

Sedaj pa razmisli kako boš dobil to moč ven iz motorja preko alternatorja...
Turbina oz. kompresor sta lahko gnana le preko jermena (ampak taka predelava je brez smiselna, če se lahko kupi turbo kit, ki je sigurno bolj preverjena zadeva).
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a gasolinedream So feb 23, 2013 11:08 pm

Kolikor sem prebral zaenkrat na tržišču ni nekih uporabnih električnih kitov.

Sigurno pa potencial obstaja. Subaru že nekaj časa dela na tem, pa tudi patent nad tem imajo:)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a nebivedu Ne feb 24, 2013 4:56 am

A lahko daš kak link od tega? Ker da bi se subaru ukvarjat z elektro turbino mi ni nikol na ušesa prišlo pa se ukvarjam s subaruji že zelo dolgo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a dbsquared Ne feb 24, 2013 6:17 am

nebivedu je napisal/-a:A lahko daš kak link od tega? Ker da bi se subaru ukvarjat z elektro turbino mi ni nikol na ušesa prišlo pa se ukvarjam s subaruji že zelo dolgo.


Tudi sam sem slišal, da Subaru in tudi Audi delata na tem.

http://www.autoblog.com/2012/05/03/next-subaru-wrx-to-use-electric-turbocharger/
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a nebivedu Ne feb 24, 2013 5:12 pm

Zanimivo, štrom naj bi pa dobival iz vročine, ki jo ustvarja izpuh? BOmo videli, kako bo šlo. Za sedaj je tole samo en članek.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a dbsquared Ne feb 24, 2013 5:18 pm

Če bi se tega lotil, me malo skrbi mešanica zraka in goriva saj turbina ne bi bila stalno prižgana, le takrat ko bi si zaželel "boost". + preko česa bo potem motor dobival zrak, saj mu bo ugasnena turbina preprečila dovod?!? :roll: + bom moral potem menjati ojnice in še kaj drugega?!?
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
vuli
Novinec
 
Prispevkov: 430
Pridružen: Pe jul 13, 2012 7:43 pm
Kraj: Bovec

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a vuli Ne feb 24, 2013 5:52 pm

na zgornjem linku od audija ima baypass uštiman.
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a nebivedu Ne feb 24, 2013 8:19 pm

ČE malo bolje pogledaš ima ta audi eno pravo turbino in eno električno. Torej bo elektična samo za turbo luknjo polnit - odprava turbo luknje in laga.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a dbsquared Ne feb 24, 2013 11:03 pm

Zadeve se ta tedn lotim. Jutri dobim pravo turbino in brezkrtačni elektromotor z vrtljaji 30.000RPM. Zadeva bi morala po teoriji delovati, kaj se bo dejansko zgodilo bomo videli v praksi. Naj bi proizvedla cca. 3PSI - to je 20HP - 30HP kar niti ni slabo. Zadeva bo zvezana na "potenciometer" tako, da bo občutljiva na pedalko za gas. Več gasa, bolj se bo turbina vrtela. :DDD
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a nebivedu Po feb 25, 2013 7:43 am

3 psi je 0,2 bara pritiska. Tvoja turbina bo torej zračnemu tlaku 1 bar dodala 0,2 bara. Mogoče boš teoretično dobil 20 konjev na vztrajniku, vendar boš tudi ogromno energije porabil za poganjanje te turbine. Razlika na vztrajniku se pozna samo pri pospeševanju. Takrat pa tudi turbina deluje , in ta turbina porablja elektriko, torej bo tudi alternator ves čas pod obremenitvijo, kar avtomatsko pomeni veliko izgub.

Koliko je poraba elektromotorja? Koliko W porabi, koliko A pri 12V?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a =swen= Po feb 25, 2013 8:00 am

Mene pa predvsem zanima navor tega brezkrtacnega motorja pri 20 ali 30.000 obratih.
Hitreje ko se ti motorji lahko zavrtijo, manj navora imajo...
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a Energetik81 Po feb 25, 2013 10:03 am

Na grobo sem preračunal, kakšno moč rabiš za 0,2bar nadtlaka. Za 1,5L motor pri 6000rpm naj bi bilo to 1,5kW. Seveda nisem upošteval izkoristka same turbine, ki ga ne poznam. Že za 1,5kW bi elektromotor vlekel na 12V 125A, torej bi rabil namenski akumulator (ločen od ostalega sistema), saj bi alternator scvrlo. Če ima turbina ca. 50% izkoristek (ugibam, ampak več ga glede na moje znanje nima), rabiš torej 3kW motor in najmanj 250A toka. Za 0,2bar nadtlaka.
Potem je tukaj finta, da običajne turbine presegajo 100.000rpm, torej bi z elektromotorjem, ki dosega le 20.000rpm bore malo dosegel.

Seveda bi se dalo narediti električno turbino, ki bi delovala podobno kot klasična, ampak bi potreboval namenski električni generator na glavni osi, turbino prilagojeno za nižje obrate, konkreten elektromotor in konkretne drate. Skratka se ne splača, ker običajni kompresor ali turbina delata enako brez komplikacij z dodatnimi električnimi pretvorbami in nižjo težo.

Skratka glede tega B2B superchargerja - možno da bi pri nižjih obratih motorja proizvedel tistih 0,2bar ampak bi rabil za to namenski akumulator, ki bi se izpraznil v pol ure ali še prej, prav tako dvomim, da s takim malim motorčkom, kot je prikazan na slikah.
Sploh pa si poglejte une dratke, na katere je priklopljen motorček. 100A in več po tistih žičkah? :lol:
Slika
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
fleko
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Ne jan 13, 2008 4:42 pm

Re: B2B Electric - Supercharger

Napisal/-a fleko Po feb 25, 2013 5:42 pm

Eno vprašanje? Zakaj si v ta izdelek toliko prepričan da ti bo dal dejansko 20km v ebay sranje pa ne? Meni se oboje zdi neko kitajsko sranje.

Še en nasvet vzemi motorček dol in montiraj jermenico na ''turbino'' in boš imel kompresor :EE
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov