Stran 1 od 2

B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Sr feb 20, 2013 4:21 pm
Napisal/-a dbsquared
Dober dan vsem na forumu. ;)

Nekaj dni nazaj sem naletel na tole internetno stran ki temelji na "realni oz. delujoči" električni turbini.

http://b2belectricsupercharger.com/

Vsebuje dejansko turbino gnano na elektromotor. Ni to tisti sh*t, ki ga prodajajo na eBayu, kjer je osnova na ventilatorčke ki mešajo zrak in ne ustvarijo nobenega pritiska. Se vam zdi, da je to natega ali ne?!? Namreč se imam namen lotiti tega projekta. Kot možakar pravi, se pride skozi za cca. 250€ - 300€ kar je veliko ceneje kot pravi "Turbo kit". Kaj menite? Se splača ali ne? :DDD

Lep pozdrav.

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Sr feb 20, 2013 5:05 pm
Napisal/-a Gyga
let's find out...
http://www.youtube.com/watch?v=cbGWgvJN1_8

ni b2belectricsupercharger ampak je fajn video :)

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Sr feb 20, 2013 5:09 pm
Napisal/-a dbsquared
No o tem sem govoril. =P ... natega iz eBaya. :lol:

Te zadeve mešajo zrak in ne ustvarijo željenega pritiska.

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Sr feb 20, 2013 6:33 pm
Napisal/-a =swen=
Jaz sem mnenja, da s temle ne bo nič.
Za stiskanje zraka potrebuješ kar veliko moči in veliko hitrost vrtenja...
In da bi vse to dosegel potrebuješ velik, potraten elektromotor, ki pokuri več energije kot jo pa z njim pridobiš.

Pomisli na zgornji video in na pihalnike listja.
Misliš, da boš ti z nekim brezkrtačnim motorjem in kompresijskim delom turbine bolj stisnil zrak kot dva pihalnika listja?
Pomoje boš ravno tam tam... Torej se avtu ne bo popolnoma nič poznalo na moči.

Na stvar lahko pogledaš še malo drugače.
Kompresorji (ti z velikim rezervoarjem, ki jih najdeš po delavnicah) so ustvarjeni za stiskanje zraka. Koliko energije porabijo? Koliko zraka uspejo stisnit? Kakšne pretoke zraka imajo?
Če bi bilo vse tako simpl tudi v delavnicah ne bi imel velikih kompresorjev ampak takale, male zadeve... Vem da so tisti narejeni za povsem drugačne namene, a za razmislit je...

Jaz bi ti svetoval da pozabiš na vse skupaj, ker če bi bile te električne turbine mogoče, bi jih sedaj že nekdo prodajal in mastno služil...
Tole je popolnoma isti nateg kot Johnsonov motor. Pravijo da deluje, je učinkovit, lahko proizvajaš elektriko... a na netu lahko najdeš le načrte zanj, katere moraš pa seveda kupiti.
Pomisli... če bi bil ta stroj mogoč in učinkovit, zakaj pa ne prodajajo kar narejenega artikla? To bi folk množično kupoval.
Enostavno artikla ni narejenega, ker bi folk hotel denar nazaj, bilo bi polno reklamacij... tako pa dokler so le pri načrtih folk ne more zahtevati denarja nazaj...
Fino bi bilo izbrskati, koliko energije potrebuješ zza komprimiranje zraka na določen pritisk, kakšne pretoke zraka imajo turbine v avtu, kakšen je ekvivalent njihove moči...

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Sr feb 20, 2013 9:23 pm
Napisal/-a vuli
jaja, sej se že po spletni strani vidi. Čisto ista fora spletne strani, kot jo imajo nekateri, ki ponujajo bajne zaslužke...

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: So feb 23, 2013 10:24 am
Napisal/-a drmocar
=swen= je napisal/-a:Jaz sem mnenja, da s temle ne bo nič.
Za stiskanje zraka potrebuješ kar veliko moči in veliko hitrost vrtenja...
In da bi vse to dosegel potrebuješ velik, potraten elektromotor, ki pokuri več energije kot jo pa z njim pridobiš.

Pomisli na zgornji video in na pihalnike listja.
Misliš, da boš ti z nekim brezkrtačnim motorjem in kompresijskim delom turbine bolj stisnil zrak kot dva pihalnika listja?
Pomoje boš ravno tam tam... Torej se avtu ne bo popolnoma nič poznalo na moči.

Na stvar lahko pogledaš še malo drugače.
Kompresorji (ti z velikim rezervoarjem, ki jih najdeš po delavnicah) so ustvarjeni za stiskanje zraka. Koliko energije porabijo? Koliko zraka uspejo stisnit? Kakšne pretoke zraka imajo?
Če bi bilo vse tako simpl tudi v delavnicah ne bi imel velikih kompresorjev ampak takale, male zadeve... Vem da so tisti narejeni za povsem drugačne namene, a za razmislit je...

Jaz bi ti svetoval da pozabiš na vse skupaj, ker če bi bile te električne turbine mogoče, bi jih sedaj že nekdo prodajal in mastno služil...
Tole je popolnoma isti nateg kot Johnsonov motor. Pravijo da deluje, je učinkovit, lahko proizvajaš elektriko... a na netu lahko najdeš le načrte zanj, katere moraš pa seveda kupiti.
Pomisli... če bi bil ta stroj mogoč in učinkovit, zakaj pa ne prodajajo kar narejenega artikla? To bi folk množično kupoval.
Enostavno artikla ni narejenega, ker bi folk hotel denar nazaj, bilo bi polno reklamacij... tako pa dokler so le pri načrtih folk ne more zahtevati denarja nazaj...
Fino bi bilo izbrskati, koliko energije potrebuješ zza komprimiranje zraka na določen pritisk, kakšne pretoke zraka imajo turbine v avtu, kakšen je ekvivalent njihove moči...

Seveda bo bolj stisnil zrak bolj kot pa dva pihalnika listja. Sem testiral zadeve, primerjal "leaf blower" in sesalec in ti lahko zagotovim da leaf blower je za en drek, tako za ustvarjanje pritiska kot za sesanje, in to v primerjavi s sesalcem. Problem je v samem dizajnu leaf blowerja ker je notri med med vetrnico in steno 1cm lufta. Kako boš potem ustvaril kakšen pritisk? Ja mogoče da prideš na 0,1bar nadtlaka, pa še to le pri zelo majhnih motorjih.

Tole z kompresorji za zrak si, sorri, spet v temo brcnil. Motorji so ali batni ali pa vijačni in niso narejeni za velike hitrosti, primarni nameen je povsem drugačen. Zakaj potem ne uporabljajo kar motornih turbin na kompresorjih za zrak oz. obratno zakaj na motorjih ne uporabljajo batnih kompresorjev?

Se pa strinjam s tabo, da če bi to bilo efektivno bi nekdo sigurno to že naredil in prodajal :)

Jaz ti bom tako svetoval. Malo si po internetu preberi kakšen motor potrebuješ, koliko energije potrebuješ da tak motor poženeš, pa boš hitro prišel do odgovora.

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: So feb 23, 2013 6:57 pm
Napisal/-a =swen=
Tole z kompresorji za zrak si, sorri, spet v temo brcnil. Motorji so ali batni ali pa vijačni in niso narejeni za velike hitrosti, primarni nameen je povsem drugačen. Zakaj potem ne uporabljajo kar motornih turbin na kompresorjih za zrak oz. obratno zakaj na motorjih ne uporabljajo batnih kompresorjev?


Haha, saj vem kako so narejeni kompresorji za zrak in njihovi motorji. ;)
In ne vem kje sem ga v temo pihnil, če sem že sam rekel, da so zgrajeni za druge namene (drugačna zgradba).
In tudi sam sem avtorju teme že postavil vprašanje zakaj pa nimamo potem po delavnicah turbinske kompresorje namesto batnih... :lol:

Evo na hitro neki uporabnejšega:
Za stiskat 4000l zraka na minuto, koliko jih rabi 1,6l motor pri 5000min-1, potrebuješ 30kw moči ob upoštevanju vstopne temperature zraka 20°C in p1=1bar, p2=2bar. ob tem se ti zrak segreje na 85°C (zaradi stiskanja).

Sedaj pa razmisli kako boš dobil to moč ven iz motorja preko alternatorja...
Turbina oz. kompresor sta lahko gnana le preko jermena (ampak taka predelava je brez smiselna, če se lahko kupi turbo kit, ki je sigurno bolj preverjena zadeva).

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: So feb 23, 2013 11:08 pm
Napisal/-a gasolinedream
Kolikor sem prebral zaenkrat na tržišču ni nekih uporabnih električnih kitov.

Sigurno pa potencial obstaja. Subaru že nekaj časa dela na tem, pa tudi patent nad tem imajo:)

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Ne feb 24, 2013 4:56 am
Napisal/-a nebivedu
A lahko daš kak link od tega? Ker da bi se subaru ukvarjat z elektro turbino mi ni nikol na ušesa prišlo pa se ukvarjam s subaruji že zelo dolgo.

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Ne feb 24, 2013 6:17 am
Napisal/-a dbsquared
nebivedu je napisal/-a:A lahko daš kak link od tega? Ker da bi se subaru ukvarjat z elektro turbino mi ni nikol na ušesa prišlo pa se ukvarjam s subaruji že zelo dolgo.


Tudi sam sem slišal, da Subaru in tudi Audi delata na tem.

http://www.autoblog.com/2012/05/03/next-subaru-wrx-to-use-electric-turbocharger/

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Ne feb 24, 2013 11:24 am
Napisal/-a W3s7_S1D3

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Ne feb 24, 2013 5:12 pm
Napisal/-a nebivedu
Zanimivo, štrom naj bi pa dobival iz vročine, ki jo ustvarja izpuh? BOmo videli, kako bo šlo. Za sedaj je tole samo en članek.

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Ne feb 24, 2013 5:18 pm
Napisal/-a dbsquared
Če bi se tega lotil, me malo skrbi mešanica zraka in goriva saj turbina ne bi bila stalno prižgana, le takrat ko bi si zaželel "boost". + preko česa bo potem motor dobival zrak, saj mu bo ugasnena turbina preprečila dovod?!? :roll: + bom moral potem menjati ojnice in še kaj drugega?!?

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Ne feb 24, 2013 5:52 pm
Napisal/-a vuli
na zgornjem linku od audija ima baypass uštiman.
Slika

Slika

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Ne feb 24, 2013 8:19 pm
Napisal/-a nebivedu
ČE malo bolje pogledaš ima ta audi eno pravo turbino in eno električno. Torej bo elektična samo za turbo luknjo polnit - odprava turbo luknje in laga.

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Ne feb 24, 2013 11:03 pm
Napisal/-a dbsquared
Zadeve se ta tedn lotim. Jutri dobim pravo turbino in brezkrtačni elektromotor z vrtljaji 30.000RPM. Zadeva bi morala po teoriji delovati, kaj se bo dejansko zgodilo bomo videli v praksi. Naj bi proizvedla cca. 3PSI - to je 20HP - 30HP kar niti ni slabo. Zadeva bo zvezana na "potenciometer" tako, da bo občutljiva na pedalko za gas. Več gasa, bolj se bo turbina vrtela. :DDD

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Po feb 25, 2013 7:43 am
Napisal/-a nebivedu
3 psi je 0,2 bara pritiska. Tvoja turbina bo torej zračnemu tlaku 1 bar dodala 0,2 bara. Mogoče boš teoretično dobil 20 konjev na vztrajniku, vendar boš tudi ogromno energije porabil za poganjanje te turbine. Razlika na vztrajniku se pozna samo pri pospeševanju. Takrat pa tudi turbina deluje , in ta turbina porablja elektriko, torej bo tudi alternator ves čas pod obremenitvijo, kar avtomatsko pomeni veliko izgub.

Koliko je poraba elektromotorja? Koliko W porabi, koliko A pri 12V?

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Po feb 25, 2013 8:00 am
Napisal/-a =swen=
Mene pa predvsem zanima navor tega brezkrtacnega motorja pri 20 ali 30.000 obratih.
Hitreje ko se ti motorji lahko zavrtijo, manj navora imajo...

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Po feb 25, 2013 10:03 am
Napisal/-a Energetik81
Na grobo sem preračunal, kakšno moč rabiš za 0,2bar nadtlaka. Za 1,5L motor pri 6000rpm naj bi bilo to 1,5kW. Seveda nisem upošteval izkoristka same turbine, ki ga ne poznam. Že za 1,5kW bi elektromotor vlekel na 12V 125A, torej bi rabil namenski akumulator (ločen od ostalega sistema), saj bi alternator scvrlo. Če ima turbina ca. 50% izkoristek (ugibam, ampak več ga glede na moje znanje nima), rabiš torej 3kW motor in najmanj 250A toka. Za 0,2bar nadtlaka.
Potem je tukaj finta, da običajne turbine presegajo 100.000rpm, torej bi z elektromotorjem, ki dosega le 20.000rpm bore malo dosegel.

Seveda bi se dalo narediti električno turbino, ki bi delovala podobno kot klasična, ampak bi potreboval namenski električni generator na glavni osi, turbino prilagojeno za nižje obrate, konkreten elektromotor in konkretne drate. Skratka se ne splača, ker običajni kompresor ali turbina delata enako brez komplikacij z dodatnimi električnimi pretvorbami in nižjo težo.

Skratka glede tega B2B superchargerja - možno da bi pri nižjih obratih motorja proizvedel tistih 0,2bar ampak bi rabil za to namenski akumulator, ki bi se izpraznil v pol ure ali še prej, prav tako dvomim, da s takim malim motorčkom, kot je prikazan na slikah.
Sploh pa si poglejte une dratke, na katere je priklopljen motorček. 100A in več po tistih žičkah? :lol:
Slika

Re: B2B Electric - Supercharger

Objavljeno: Po feb 25, 2013 5:42 pm
Napisal/-a fleko
Eno vprašanje? Zakaj si v ta izdelek toliko prepričan da ti bo dal dejansko 20km v ebay sranje pa ne? Meni se oboje zdi neko kitajsko sranje.

Še en nasvet vzemi motorček dol in montiraj jermenico na ''turbino'' in boš imel kompresor :EE