Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

čipiran Audi A4 2.0 TDI in drseča sklopka

Napisal/-a bridgestone Po mar 04, 2013 10:11 pm

Imam A4 z 2.0 tdi motorjem (koda bre). Avto je bil pri 110 kkm čipiran, sedaj pri 120 kkm pa sklopka počasi a vedno bolj drsi (govorimo o polnem gasu v 5./6. prestavi). Avto ima na valjih izmerjenih 420Nm navora pri 2200 obratih in 170 konjev pri 3800 obratih.

kit (sklopka, košara in potisni ležaj) za popravilo (kataloške):
Audi: 038 198 141 GX
SACHS: 3000 951 844
LUK: 624 3308 00

kit za popravilo (170km - bre verzija motorja):
Audi: 038 198 141 DX
SACHS: 3000 951 872
LUK: 624 3342 00

Zanima me, če ima tudi kdo podobne izkušnje s sklopko in ali je to rezultat obrabe, morda kakih nečistoč (olja) ali posledica čipiranja. Slednji razlog mi je manj verjeten ker avto vozim zelo počasi brez naglih pospeševanj (povprečna poraba znaša 5.9), občasno pa ga na prazni avtocesti malo zahodim. V kolikor bo potrebna menjava me zanima, če kdo morda ve ali paše notri sklopka, ki je narejena za motor BRD (170KM)? Lamela je enaka, košara pa močnejša, problem je ker je tudi vztrajnik pri 170KM motorju drug in ne vem če paše košara gor.

Vztrajnika ne mislim menjati ker pride 1000€, športne sklopke pa tudi ne ker pride vsaj 600€.

LP
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: čipiran Audi A4 2.0 TDI in drseča sklopka

Napisal/-a abbe Po mar 04, 2013 10:22 pm

drseča sklopka je posledica velikega navora.
če ma avto realne kilometre se zna nardit da tut nova ne bo držala dolgo,ker 400+nm je kar ogromno.
jaz sem svojo ko sem jo kuil novo nesel h sintrju da je gor nanetal karbonsko lamelo in nimam težav pa ma avto tud mal čez 400 nm.
jo mam pa gor že več kot 100.000 km pa avto redno zlorabljam.je pa res da mam max navor pomaknjen malo visje kot ti.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Re: čipiran Audi A4 2.0 TDI in drseča sklopka

Napisal/-a bridgestone To mar 05, 2013 8:11 pm

Prilagam graf moči in navora (original in modificiran). Graf je popravljen po SAE stnadardu, po evropskem DIN so številke še malenkost višje. No max navor ni pri 2200 ampak sedaj vidim da tam okoli 2400. Se tudi vidi da original ni bilo 320 navora ampak malenkost več, kar priča o dobro ulaufanem in ohranjenem motorju.

Ni mi čist jasn kako misliš nanetal karbonsko lamelo.
Kot vem so lamele keramične, sintane in organske (resin).
Kot so me podučili so navadne te organske, keramične pa za cesto niso primerne, ker rabijo toploto da delujejo (mrzle namreč ne držijo).

Poleg tega kot mi je znano je med lamelo in košaro le par mm lufta, kako lahko potem dodaš nekaj na lamelo.
Ne razumem tudi kaj točno pomeni nanetati (privijačiti, privariti, prikovičiti), enkrat sem nekoga slišal da je spajkanju rekel netati.

Poleg tega prvič slišim za karbonsko sklopko. Prosim malo več razlage in koliko te to pride in kakšen avto to imaš.


Sam bolj razmišljam o SACHSovi sklopki za brd motor, noben pa mi ne zna povedati a bo pasala na bre motor.
Priponke
Capture.JPG
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: čipiran Audi A4 2.0 TDI in drseča sklopka

Napisal/-a abbe To mar 05, 2013 9:06 pm

ni rečen da je motor ullaufan,lahko da valji je kažejo pravilno.

uzame novo lamelo,da dol tist materjal ki je gor in naneta (zakoviči gor) neki svoj materjal.
lahko da je sinter.on je takrat neki rekel karbonsko.barve je take zelenkaste.
no kokr kol pri meni deluje zadeva nimam več težav z drsečo sklopko.
druga možnost je močnejša košara,sam potem je tudi pedalo malenkost bolj trd..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Re: čipiran Audi A4 2.0 TDI in drseča sklopka

Napisal/-a bridgestone Sr mar 06, 2013 9:37 pm

no kar se tiče pravilnosti meritev, to niso meritve na ojnici in so vedno z neko napako in kot vem EU standard tudi ne določa kako je z pogonom ostalih naprav (vodne pumpe, alternatorja, oljne črpalke....). Tudi notranje izgube na prenosu so namreč merjenje v izteku ko zobniki in gume niso obremenjeni in verjetno da je v menjalniku kot je max obremenjen več trenja ko pa ko ni na zobnikih nobenega navora. Kar pa se tiče točnosti bi rekel da je meritev tam +-3%. Na Yamahi R6, ki ima serijsko 130 konjev in imam cel izpuh športen (pri obratih nad 10k izpuh igra kar pomembo vlogo tam med 6 in 8% povečanja moči) mi je na istih valjih pokazalo zgolj 134 konjev. Gre se pa za VS tuning iz Celja.

Ko si omenjal menjavo lamele, a si košaro pustu originalno? Meni je na vrovškovi mojster mehanične delavnice rekel, da je košara pri 120kkm kar precej švohnej, morda fedri proivedejo le še 3/4 potisne sile, torej je tudi celoten navor temu primerno nižji, tudi ob novi lameli. In ko sem omenil da je avto čipan se sploh ni več hotel menit.

Mi je pa omenil da lahko v prihodnosti pričakujem lom glave (naj bi kar pogosto pokale) in ali odpoved oljne pumpe. Samo mislim da so te težave ble pri starejših izvedbah 2.0tdi pd motorjev, letnik med 2004 in 2006.

Glede na tvoj status bi rekel da maš kar dost "slame". A bi se lah ekrat kje srečala, mi bi ti to mal v živo pokazal in razložu (častim pir).
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: čipiran Audi A4 2.0 TDI in drseča sklopka

Napisal/-a abbe Sr mar 06, 2013 11:08 pm

lahko se srečava ni problem.ne pijem alkohola,boš dal za sok :)
seveda sem menjal tudi potisno ploščo (košaro) in pa ležaj.
košara je zlo pomemben faktor.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: čipiran Audi A4 2.0 TDI in drseča sklopka

Napisal/-a IgorMM Če mar 07, 2013 12:36 pm

ko bos sklopko zamenjal, si dej tuning pregledat, kje drugje
Z VS Tuningom je tukaj na forumu kar velik oseb kateri imajo samo negativne izkusnje z njimi.

lp
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Re: čipiran Audi A4 2.0 TDI in drseča sklopka

Napisal/-a bridgestone Če mar 07, 2013 10:02 pm

IgorMM je napisal/-a:ko bos sklopko zamenjal, si dej tuning pregledat, kje drugje
Z VS Tuningom je tukaj na forumu kar velik oseb kateri imajo samo negativne izkusnje z njimi.

lp


No če grem še jaz malo of topic (upam da ne zamerite)

zanimivo, zanimivo in to mi sedaj poveš (a lahko na PM seznam, bi jim malo povprašal). ko sem se pa odločal za tuning in sem spraševal koga priporočate je bilo pa vse tiho. No jaz sem za enkrat z njim zadovoljen predvse je za odločitev prevladala cena, ki je bila res ugodna in pa dejstvo da je vključevala dve seriji meritev na valjih (eno serijo takoj po čipanju, drugo pa čez 1000km ko se je auspuh prepucal in je bilo še 4 konje več). Tudi drugače je tip zame full car. Sproščen, zgovoren in ker sem bil zadnji gost tist dan me je povabu celo na pijačo.

Drugače pa kar se tiče sprememb po čipanju se mi je poraba zmanjšala za kakega pol litra. Morda bi izpostavil le malo težav pri krivulji navora saj je v spodnjih obratih malo nezvezna, že pri delnem gasu kar poskoči in če nisi vajen ti samo prednje gume v prazno vrti.

Malo čudno mi je bilo njegovo zatrjevanje da je pristaš italjanskega čipanja in ne nemškega. Nemci naj bi po njegovem dvigovali le boost turbine, kar samo obremenjuje motor, italjani pa naj bi....
Kakor koli kaj dosti ne dam na to saj dvomim da kateri od teh čiperjev sam razvija mape - prvič nima ne vozil ne časa na voljo. eno individuano čipiranje vzame cel teden časa, poleg tega za to rabiš čist drug ecu, tak ki ga lahko spreminjaš kar med tekom motorja - drugače bi namreč optimiranje potekalo cel mesec. Po mojem vsi dobijo mape od nekoga preverjenega in jih v najboljši verziji malenkost prilagodijo tvojemu vozilu. Jaz sem samo zahteval, da se med meritvijo na valjih z vag com kablom spremlja EGT da ne bo previsokih vrednosti (čeprav po tem ko sem kasneje gledal edc16 ecu sploh ne vključuje EGT senzorjev, tako da sumim, da me je malo nategnil).

Drugače pa sem malo gledal te VW self study programe za 2.0tdi in bosch edc16 elektroniko (če koga zanima spodaj objavljam link) in mi je sedaj jasno zakaj se poraba po čipanju zmanjša. PD motorji imajo namreč ogromen odstotek EGRja kar zmanjšuje izpust NOx vendar rahlo poveča porabo. Pri čipanju (v winols demo sem namreč primerjal original in modificiran program) pa je ta odstotek EGRja skoraj zanemarljiv in me zanima kako bo z tehničnim ko bodo uvedli bod obvezno tudi meritev izpušnih plinov (zaenkrat merijo samo delovanje lambde).

http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.volkspage.net%2Ftechnik%2Fssp%2Fssp%2FSSP_316.pdf&ei=hv84UcupN4nZtAb00IHoCw&usg=AFQjCNGr5nyXYixxwfZ1jSIEge6mxFUTNA&bvm=bv.43287494,d.Yms

http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCoQFjAA&url=http%3A%2F%2Ftelectroboy.free.fr%2Fdocs%2FSSP%2520GB%2FSSP%2520304%2520DIESEL_ED%2520C.pdf&ei=uf84UbXmNIrSsgb-lIHQBQ&usg=AFQjCNFhcsPrQIXoqptNQampXyZYYkXuiw&bvm=bv.43287494,d.Yms
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: čipiran Audi A4 2.0 TDI in drseča sklopka

Napisal/-a abbe Če mar 07, 2013 10:44 pm

tehnični nebo problem,večina dizlov sploh nima sonde.
egt majo vozila ki imajo dpf,drugi dizli tega nimajo,je pa to zelo pomembnem podatek.
rsr sam razvija določene mape. na original ecu lahko naredis mapo brez težav,samo traja cel dan.sj mislm da noben ne dela iz nule.men je rsr naložu mapo od arl-ja potem pa je glede na predelave malo dodal, mal odvzel....
navor svojega vozila lahko pogledas tudi z vag com.
kar se tice vs tuninga naj bi na eni insigniji pomeril velik več konjeu kot jih ma serijsko. z valji se da manipulirat precej.tko da rezultatom ne gre cisto zaupat. je treba pelat na več valjev da se vidi dejansko staje.
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 30 gostov