IgorMM je napisal/-a:ko bos sklopko zamenjal, si dej tuning pregledat, kje drugje
Z VS Tuningom je tukaj na forumu kar velik oseb kateri imajo samo negativne izkusnje z njimi.
lp
No če grem še jaz malo of topic (upam da ne zamerite)
zanimivo, zanimivo in to mi sedaj poveš (a lahko na PM seznam, bi jim malo povprašal). ko sem se pa odločal za tuning in sem spraševal koga priporočate je bilo pa vse tiho. No jaz sem za enkrat z njim zadovoljen predvse je za odločitev prevladala cena, ki je bila res ugodna in pa dejstvo da je vključevala dve seriji meritev na valjih (eno serijo takoj po čipanju, drugo pa čez 1000km ko se je auspuh prepucal in je bilo še 4 konje več). Tudi drugače je tip zame full car. Sproščen, zgovoren in ker sem bil zadnji gost tist dan me je povabu celo na pijačo.
Drugače pa kar se tiče sprememb po čipanju se mi je poraba zmanjšala za kakega pol litra. Morda bi izpostavil le malo težav pri krivulji navora saj je v spodnjih obratih malo nezvezna, že pri delnem gasu kar poskoči in če nisi vajen ti samo prednje gume v prazno vrti.
Malo čudno mi je bilo njegovo zatrjevanje da je pristaš italjanskega čipanja in ne nemškega. Nemci naj bi po njegovem dvigovali le boost turbine, kar samo obremenjuje motor, italjani pa naj bi....
Kakor koli kaj dosti ne dam na to saj dvomim da kateri od teh čiperjev sam razvija mape - prvič nima ne vozil ne časa na voljo. eno individuano čipiranje vzame cel teden časa, poleg tega za to rabiš čist drug ecu, tak ki ga lahko spreminjaš kar med tekom motorja - drugače bi namreč optimiranje potekalo cel mesec. Po mojem vsi dobijo mape od nekoga preverjenega in jih v najboljši verziji malenkost prilagodijo tvojemu vozilu. Jaz sem samo zahteval, da se med meritvijo na valjih z vag com kablom spremlja EGT da ne bo previsokih vrednosti (čeprav po tem ko sem kasneje gledal edc16 ecu sploh ne vključuje EGT senzorjev, tako da sumim, da me je malo nategnil).
Drugače pa sem malo gledal te VW self study programe za 2.0tdi in bosch edc16 elektroniko (če koga zanima spodaj objavljam link) in mi je sedaj jasno zakaj se poraba po čipanju zmanjša. PD motorji imajo namreč ogromen odstotek EGRja kar zmanjšuje izpust NOx vendar rahlo poveča porabo. Pri čipanju (v winols demo sem namreč primerjal original in modificiran program) pa je ta odstotek EGRja skoraj zanemarljiv in me zanima kako bo z tehničnim ko bodo uvedli bod obvezno tudi meritev izpušnih plinov (zaenkrat merijo samo delovanje lambde).
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.volkspage.net%2Ftechnik%2Fssp%2Fssp%2FSSP_316.pdf&ei=hv84UcupN4nZtAb00IHoCw&usg=AFQjCNGr5nyXYixxwfZ1jSIEge6mxFUTNA&bvm=bv.43287494,d.Ymshttp://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCoQFjAA&url=http%3A%2F%2Ftelectroboy.free.fr%2Fdocs%2FSSP%2520GB%2FSSP%2520304%2520DIESEL_ED%2520C.pdf&ei=uf84UbXmNIrSsgb-lIHQBQ&usg=AFQjCNFhcsPrQIXoqptNQampXyZYYkXuiw&bvm=bv.43287494,d.Yms