Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a hippo Pe jan 09, 2015 7:05 am

abbe je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Kako si ti razlagaš, da je recimo pri racechip-u (testiran zgoraj) manjša poraba goriva če daje nepravilne podatke glede goriva oz vsaj tako govorijo ljudje ki imajo to montirano in naj bi bila razlika tudi 0.5l na 100km pri istem avtu na istih relacijah


a to zmerjeno na pištolo al po bc-ju?

Na pištolo. Ko kaže BC 1 liter manj, je v resnici cca 0,5l manj.
 
Gassper
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr avg 07, 2013 8:35 am

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a Gassper Pe jan 09, 2015 10:13 am

Ja odlično (pod)vprašanje glede porabe. "A je merjena poraba po BC (bord computer) ali "na pištolo".

Gremo po vrsti (mater imam čas :? )

Po BC
Ko z "lažnjivcem" povečamo moč motorja, ima BC podatek o času odprtosti injektorja. Ker je tlak goriva njegova konstanta in je spremenljivka le čas odprtosti, izračuna pretok goriva iz časa in konstante. Ker smo mu povečali tlak, smo dejansko povečali količino v določenem času. Te količine ne more izmeriti, ker nima merilnika fizičnega pretoka goriva. Zato BC "misli", da je z enako količino goriva naredil večjo moč, ali pa enako moč z manjšo količino goriva.

Po "pištoli"
Teoretično dizelski motor porabi najmanj goriva pri ca. 1.000 v/min. Bolj kot ga priganjamo v višje vrtljaje, manj ekonomičen je. Dizelsko gorivo počasneje gori kot npr. bencin itd. Za povečanje ekonomičnosti bi torej morali ustvariti več navora v nižjih vrtljajih. V praksi to pomeni: voziti pri ENAKI HITROSTI v VIŠJI PRESTAVI pod NIŽJIMI VRTLJAJI. Če smo s serijskim avtomobilom vozili 120 km/h v 5. prestavi zato, ker v 6. ni imel dovolj moči za 120 km/h, bomo z avtom, ki ima več navora, lahko vozili 120 km/h v 6. prestavi. Zaradi nižjih vrtljajev bo poraba logično nižja.

Kot (skoraj) povsod, tudi tukaj velja: kolkr dnarja - tolk muske. NE OBSTAJA dodatna elektronika (box), ki bi stala manj kot ca. K € in bi tudi kaj ZNALA! Poznam sceno in je v vseh teh letih še nisem videl. Če pa je, bi pa rad dobil kakšne podatke o tem, da se prepričam da se (ne) motim.

Lp
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1155
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a danci1973 Ne jan 11, 2015 12:05 pm

Gassper je napisal/-a:Po "pištoli"
Teoretično dizelski motor porabi najmanj goriva pri ca. 1.000 v/min. Bolj kot ga priganjamo v višje vrtljaje, manj ekonomičen je. Dizelsko gorivo počasneje gori kot npr. bencin itd. Za povečanje ekonomičnosti bi torej morali ustvariti več navora v nižjih vrtljajih. V praksi to pomeni: voziti pri ENAKI HITROSTI v VIŠJI PRESTAVI pod NIŽJIMI VRTLJAJI. Če smo s serijskim avtomobilom vozili 120 km/h v 5. prestavi zato, ker v 6. ni imel dovolj moči za 120 km/h, bomo z avtom, ki ima več navora, lahko vozili 120 km/h v 6. prestavi. Zaradi nižjih vrtljajev bo poraba logično nižja.

Kako pa pride do 'več navora'? Najbrž z več goriva? :roll:

Sploh pa 0,5 L/100km ni nobena razlika - na isti relaciji z istim avtom in istim voznikom pride do bistveno večje razlike, če tega voznika tišči srat ali ne... =P
Zadnjič spremenil danci1973, dne Ne jan 11, 2015 2:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a peroRS Ne jan 11, 2015 2:10 pm

danci1973 je napisal/-a:Sploh pa 0,5 L/100km ni nobena razlika - na isti relaciji z istim avtom in istim voznikom pride do bistbeno večje razlike, če tega voznika tišči srat ali ne... =P

x2
hahaha :D
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a hippo Po jan 12, 2015 8:35 am

Ker nimam več časa ukvarjat se z boxi jih par kosov prodam po 40 eur za kos.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a abbe Po jan 12, 2015 10:23 am

peroRS je napisal/-a:
danci1973 je napisal/-a:Sploh pa 0,5 L/100km ni nobena razlika - na isti relaciji z istim avtom in istim voznikom pride do bistbeno večje razlike, če tega voznika tišči srat ali ne... =P

x2
hahaha :D



sj če povišaš količino goriva za "10%" pa zmanjšaš obrat za "20%" (višja prestava) potem pač lahko nekaj prihraniš?
Ni vse res kar napišem
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a hippo Po jan 12, 2015 11:51 am

abbe je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:
danci1973 je napisal/-a:Sploh pa 0,5 L/100km ni nobena razlika - na isti relaciji z istim avtom in istim voznikom pride do bistbeno večje razlike, če tega voznika tišči srat ali ne... =P

x2
hahaha :D



sj če povišaš količino goriva za "10%" pa zmanjšaš obrat za "20%" (višja prestava) potem pač lahko nekaj prihraniš?

Lahko ja, samo nekateri apriori ne morejo priznat, da lahko z boxom tudi kaj prišparaš, ker jim pač ni všeč način...
 
Gassper
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr avg 07, 2013 8:35 am

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a Gassper Sr jan 14, 2015 1:08 pm

Povečanje količine goriva in znižanje vrtljajev je dejstvo. Ne gre za to ali kdo "prizna" če boxi delujejo ali ne. Pustimo zdaj tiste boxe, ki NE delujejo, ker so že v osnovi narejeni tako, da NE delujejo. (Neko "kao" tiskano vezje je zalito v plastiko, vsi kontakti pa so med seboj polotani. Ni razlike Z ali BREZ tega "boxa".)

Poglejmo "boxe", ki DELUJEJO. Delujejo pa na dva načina:
- s potvarjanjem podatkov o tlaku goriva (tipalo na skupnem vodu oz. Commonrailu) ali temperaturi goriva (PD sistemi)
- s spremembo trajanja glavnega vbrizga injektorja

Da se ne ponavljam. Razlike med delovanjem teh dveh principov so opisane v mojih prejšnjih postih. Po meni znanih podatkih le EN proizvajalec uporablja spremembo trajanja glavnega vbrizga injektorja.

Howgh!
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a hippo Sr jan 14, 2015 2:50 pm

Gassper je napisal/-a:Poglejmo "boxe", ki DELUJEJO. Delujejo pa na dva načina:
- s potvarjanjem podatkov o tlaku goriva (tipalo na skupnem vodu oz. Commonrailu) ali temperaturi goriva (PD sistemi)
- s spremembo trajanja glavnega vbrizga injektorja

Za PD obstaja več različnih načinov delovanja, ne samo temperatura goriva... :?
 
Gassper
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr avg 07, 2013 8:35 am

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a Gassper Če jan 15, 2015 2:12 pm

hippo je napisal/-a:
Gassper je napisal/-a:Poglejmo "boxe", ki DELUJEJO. Delujejo pa na dva načina:
- s potvarjanjem podatkov o tlaku goriva (tipalo na skupnem vodu oz. Commonrailu) ali temperaturi goriva (PD sistemi)
- s spremembo trajanja glavnega vbrizga injektorja

Za PD obstaja več različnih načinov delovanja, ne samo temperatura goriva... :?


To me pa res zanima. Kako pri PD (poleg povečanega tlaka in podaljšanega časa vbrizga) v valje spravimo več goriva? Kaj sem spregledal?

Lp
G
 
domi1234
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe jan 15, 2010 7:59 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a domi1234 Sr jul 13, 2016 6:31 am

kako pa je pri bencinarjih 1.4 tfsi motorjih z temi boxi ki imajo priklop na 2 senzorja..mislim da na map in pressure sensor
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a spektr Sr jul 13, 2016 7:27 am

Jaz imam na Mazdi 6, od Mal electronics CRD2 PB. Kar sem opazil je to ,da se definitivno pozna, sploh kadadr vozim počitniško prikolico. Da bi imel s PB manjšo porabo ne drži. Je pa motor 2.2. najšibkejša verzija 129 konjev, rezerve je še ogromno.

Zadnjič sem za hec gledal pri enem ponudniku chiptuninga, kjer ta motor spravijo na 200 konjev. Se pravi vse tri original verzije tega motorja 129, 165 in 185, spravijo na 200 konjev. To se mi zdi večji larifari kot moj PB.

Je pa res, da imam PB nastavljen na stopnjo 5 od 16, torej ne pretiravam bogvekaj.
lp dejan
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a pskoda Sr jul 13, 2016 11:31 am

Zgleda, da so ti motorji vsi isti in so naloženi samo drugi softwari, zato imajo lahko po čipanju isto moč ali podobno moč motorja. To drugače ni nič novega, ker to počnejo tudi drugi.

V tem primeru se najbolj splača vzeti najšipkejšo verzijo iti na pošten tuning ne pa to sranje od boxa in imaš zdravih cca 200hp
Zadnjič spremenil pskoda, dne Sr jul 13, 2016 11:34 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a spektr Sr jul 13, 2016 11:33 am

spektr je napisal/-a:Jaz imam na Mazdi 6, od Mal electronics CRD2 PB. Kar sem opazil je to ,da se definitivno pozna, sploh kadadr vozim počitniško prikolico. Da bi imel s PB manjšo porabo ne drži. Je pa motor 2.2. najšibkejša verzija 129 konjev, rezerve je še ogromno.

Zadnjič sem za hec gledal pri enem ponudniku chiptuninga, kjer ta motor spravijo na 200 konjev. Se pravi vse tri original verzije tega motorja 129, 165 in 185, spravijo na 200 konjev. To se mi zdi večji larifari kot moj PB.

Je pa res, da imam PB nastavljen na stopnjo 5 od 16, torej ne pretiravam bogvekaj.



Ja možno, sicer mislim da sem nekje na portalu ala siol.net enkrat prebral, da bi naj švohnejša različica imela malce manjšo turbino. Zato mi je bilo čudno, kako lahko na koncu prideš do istega rezultata. Razen če manjša turbina potem toliko bolj sopiha in posledično se prej skuri ...
lp dejan
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1912
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a nejc1 Sr jul 13, 2016 11:53 am

Evo 129 hp gre na cca 170, 165 in 185 pa sta zgleda enaka motorja in gresta na cca 200 hp...

http://www.css-tuning.com/osebna-vozila/mazda#6
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a spektr Sr jul 13, 2016 12:02 pm

nejc1 je napisal/-a:Evo 129 hp gre na cca 170, 165 in 185 pa sta zgleda enaka motorja in gresta na cca 200 hp...

http://www.css-tuning.com/osebna-vozila/mazda#6



Aha, to bo najbrž bolj realna slika ja. Hvala

P.S.
Cena, a kdo ve približno, 300€?
lp dejan
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a naliM Ne sep 04, 2016 9:58 am

Ima kdo kaj izkušenj z Brabusovimi boxi?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Bing [Bot] in 15 gostov