Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a hippo Sr avg 07, 2013 3:44 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Bolj kot sami grafi navora in moči, bi bili za pogledat oz. komentirat s strani poznavalcev ostali podatki o delovanju motorja in če se zaradi boxov dogajajo kakšne "neumnosti" glede pritiskov, temperatur ipd.

To se da vse videt preko grafov in logov. Tudi to smo naredili pri testiranju.
 
Gassper
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr avg 07, 2013 8:35 am

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a Gassper Sr avg 07, 2013 4:14 pm

brisano

En tvoj termin mi je pa res všeč: večkanalni ;)
Zadnjič spremenil Gassper, dne Če avg 08, 2013 10:37 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Gassper
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr avg 07, 2013 8:35 am

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a Gassper Sr avg 07, 2013 4:33 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Bolj kot sami grafi navora in moči, bi bili za pogledat oz. komentirat s strani poznavalcev ostali podatki o delovanju motorja in če se zaradi boxov dogajajo kakšne "neumnosti" glede pritiskov, temperatur ipd.


Pri, recimo temu "ustreznem" povečanju moči, je vse v okviru dovoljenih okvirov. Ne bom rekel, da sem videl vse, sem pa veliko. Če se pelješ s "sfriziranim" avtom in imaš priklopljen PC za diagnostiko, ti kaže oz. ti zapisuje vse nastavljene parametre. Vse prekoračitve (npr. polnilnega tlaka, temperature, vrtlajev...) - vidiš. Nekatere diagnostike (npr. Toyota) celo delujejo tako, da ti vzporedno tečeta obe krivulji. Ena kaže kako naj bi bilo, druga pa kako je. Če je povečanje moči "ustrezno", potem nikjer nič ven ne štrli ampak se samo prej zgodi. Pri pospeševanju vidiš, da motor prej doseže določene vrtljaje kot naj bi jih.
Motorji imajo neke tolerančne okvire (ca. +20%), ki se jih tunerji tudi poskusijo držati, da ne bi imeli težav. Kako pridejo do željenih +20% je drugo vprašanje. Kako športnik pride do vrhunskega rezultata?

a. z nepopustljivo disciplino in dolgoletnim treningom
b. "pomoću crne magije i prljavih trikova" beri DOPING

A sem odgovoril?
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a hippo Sr avg 07, 2013 5:08 pm

brisano...
Zadnjič spremenil hippo, dne So avg 10, 2013 6:50 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Gassper
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr avg 07, 2013 8:35 am

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a Gassper Sr avg 07, 2013 6:53 pm

brisano

Howgh!
Zadnjič spremenil Gassper, dne Če avg 08, 2013 10:36 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a hippo Sr avg 07, 2013 7:03 pm

Gassper, jaz sem debato s tabo zaključil.
Men je samo žal, da se je tole sprevrglo v neko nabijanje.
A lahko admin zbriše vse poste razen grafov in tabel?!
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a dejan19 So avg 10, 2013 6:16 pm

Zdravo
Ima kdo izkušnje z speed boxi od protuning?
Prirastek baje +20/30%
Cena je 90€ sam če ni ok lahko v 14 dneh vrnem?
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a hippo So avg 10, 2013 7:00 pm

dejan19 je napisal/-a:Zdravo
Ima kdo izkušnje z speed boxi od protuning?
Prirastek baje +20/30%
Cena je 90€ sam če ni ok lahko v 14 dneh vrnem?

Kolikor sem uspel videti na njihovi strani imajo italjanske boxe - Donator. Nič posebnega oz. meni niso všeč, zaradi nepraktičnega načina nastavljanja (vsaj imeli so tako pri CD in VP37 boxih). Sicer jih pa lifra en soforumaš tule.
Tale prirastek 20-30% je res baje, ker lahko z boxom dobiš največ 20%, pa še to v primeru da se box in mašina ujameta, kar pa ni vedno.
Moj predlog:
vzemi box, odpelji se k CSS, daj avto na valje in bo vse jasno. Potem pa bomo imeli grafe še tu nalimane...
 
dejan19
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Sr jun 17, 2009 6:03 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a dejan19 So avg 10, 2013 8:00 pm

Iz kje pa je CSS?
Kakšna pa je cena za meritev na valjih?
Sicer se da tale baje neki natavljat vbrizg z potenciometrom na boxu.
lp
Zadnjič spremenil dejan19, dne So avg 10, 2013 9:41 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a Doche So avg 10, 2013 8:53 pm

dejan19 je napisal/-a:Iz kje pa je CSS?
Kakšna pa je cena za meritev na valjih?
Sicer se da tle baje neke mape natavljat ali ubrizg z potenciometrom na boxu.
lp


CSS Tuning je napisal/-a:Vsi, ki imate powerboxe, se lahko naročite na meritve.
Meritve bodo zastonj, edini pogoj je, da lahko rezultate objavimo.

Lp,
Alen


Šmarje pri Jelšah.
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a .com Ne avg 11, 2013 8:14 pm

Mestinje 1a.... pa pazi na policaje...
s kolegom sva šla na čip, pa so ga dobili policaji...odvzem vozniške na licu mesta... ampak čipal se je pa še zmerej 8)
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a abbe Po avg 12, 2013 8:20 am

Gassper je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Bolj kot sami grafi navora in moči, bi bili za pogledat oz. komentirat s strani poznavalcev ostali podatki o delovanju motorja in če se zaradi boxov dogajajo kakšne "neumnosti" glede pritiskov, temperatur ipd.


Pri, recimo temu "ustreznem" povečanju moči, je vse v okviru dovoljenih okvirov. Ne bom rekel, da sem videl vse, sem pa veliko. Če se pelješ s "sfriziranim" avtom in imaš priklopljen PC za diagnostiko, ti kaže oz. ti zapisuje vse nastavljene parametre. Vse prekoračitve (npr. polnilnega tlaka, temperature, vrtlajev...) - vidiš. Nekatere diagnostike (npr. Toyota) celo delujejo tako, da ti vzporedno tečeta obe krivulji. Ena kaže kako naj bi bilo, druga pa kako je. Če je povečanje moči "ustrezno", potem nikjer nič ven ne štrli ampak se samo prej zgodi. Pri pospeševanju vidiš, da motor prej doseže določene vrtljaje kot naj bi jih.
Motorji imajo neke tolerančne okvire (ca. +20%), ki se jih tunerji tudi poskusijo držati, da ne bi imeli težav. Kako pridejo do željenih +20% je drugo vprašanje. Kako športnik pride do vrhunskega rezultata?

a. z nepopustljivo disciplino in dolgoletnim treningom
b. "pomoću crne magije i prljavih trikova" beri DOPING

A sem odgovoril?


haha.kva ti pišeš človek, res maš neumestne,kako lahko motor doseže vrtljaje prej kot nja bi jih?to se v ecu-ju ne nadzoruje.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a vojkostar Sr avg 14, 2013 12:06 pm

.com je napisal/-a:Mestinje 1a.... pa pazi na policaje...
s kolegom sva šla na čip, pa so ga dobili policaji...odvzem vozniške na licu mesta... ampak čipal se je pa še zmerej 8)


ja tm so kr radi, sm mel enkrat srečo, so lih neki se pakiral pri enem od železniških prehodov, tako da previdno ko testirate čipšanje na cesti
:)
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a CSS Tuning Pe sep 27, 2013 2:55 pm

VW Golf 4 1.9TDI 130Hp

Proizvajalec boxa je:
http://www.racechip.de/chiptuning/volks ... /index.php

Nastavitev na minimum- ne ˝kadi˝.
Srednja nastavitev -˝zelo kadi˝
Maksimalna nastavitev- lokomotiva
Priponke
VW Golf IV 19 TDI - 130 HP - 27-09-2013 Dyno.jpg
VW Golf IV 19 TDI - 130 HP - 27-09-2013 05.jpg
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a CSS Tuning So okt 19, 2013 3:17 pm

Priponke
Audi A4 19 TDI - 130 HP - 19-10-2013 Dyno.jpg
Meritev na Valjih
Audi A4 19 TDI - 130 HP - 19-10-2013 05.jpg
Slika Boxa
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a peroRS So okt 19, 2013 3:28 pm

Tale box je pa bolj kot ne žalost :|

Drgač pa 141KM original? :o Orng v kondiciji motor :D
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a CSS Tuning So okt 19, 2013 4:54 pm

Malo je boljše kot ostali.
Avto ima 320.000km.
Dobiva že brez boxa preveč nafte, zato malo višja originalna moč.
 
matijamatt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So okt 19, 2013 5:36 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a matijamatt So okt 19, 2013 5:41 pm

nekja info se o avtu in o boxu:

avto je bil uvozen v Slo 2007: in je ze imel vgrajen box, tako da je ze 6 let (160.000km) prevozil s tem, presenetil me je navor :), konji so bili dekarirani na dokumentaciji boxa 150KM.

Pa se mojster je rekel, da zelo malo kadi.

Super popoldne pri CSS, fantje so zakon. Same pohvale :D
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a IgorMM Ne okt 20, 2013 9:23 am

jst če to prou razumem, ti mas avto ze zmatran in zaradi tega avto sam po sebi prevec goriva dodaje, torej ce nebi imel zmatran motor bi imel 130hp in z boxom bi imel samo 141 in ne 151, torej podatki od boxa in realno stanje je zopet lazno, ker bi ti mankalo še 10hp da je po podatkih proizvajalca boxa ;)

box top shit :) tuning enima realn zadevca ;)
 
matijamatt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So okt 19, 2013 5:36 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a matijamatt Ne okt 20, 2013 9:45 am

:-) ce je motor zmatran ima vec konjev, dobra teorija. Ko bo imel 700.000 prevoženih bo na 180KM :DDD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov