Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a drmocar Ne okt 20, 2013 7:23 pm

Ni čisto res. Pri polnem plinu bo ecu v open loop in ne bo bral iz lambde (razen pri redkih novejših motorjih kjer je ecu ves čas v closed loop). Kaj pa pri motorjih ki nimajo MAF senzorja, in uporabljajo le MAP in TPS? Ni čist tko ane.

Pri dizlih pa se s kilometri šobe uničujejo in ne dovavajo več dovolj goriva, in ne obratno. Zato pa se zgodi da zaradi previsoke temperature stopi ali poči bat.
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a CSS Tuning Ne okt 20, 2013 7:33 pm

Seveda, dejmo še malo zakomplicirat ker nisem naštel vse sisteme, ki obstajajo.
Pri dizlih šobe ne dovajajo nič, če jim računalnik tako ne naroči in računalnik je tisti, ki narobe dela, saj ima napačen podatek......itd.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a xxl Sr okt 23, 2013 8:44 pm

Pri Steinbauer boxu se lepo vidi,da močno preplačaš zadevo,to kar že dolgo vem.Pri meni pa dobiš za skoraj 3x manj denarja enak efekt,s enakim načinom priklopa,še daljinec ti zaračunajo 120 eura,pri meni je 50.Tudi pri Racechip je zgodba podobna.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a hippo Če okt 24, 2013 6:04 am

xxl je napisal/-a:Pri Steinbauer boxu se lepo vidi,da močno preplačaš zadevo,to kar že dolgo vem.Pri meni pa dobiš za skoraj 3x manj denarja enak efekt,s enakim načinom priklopa,še daljinec ti zaračunajo 120 eura,pri meni je 50.Tudi pri Racechip je zgodba podobna.

Nekako gre pri tej temi za primerjavo-testiranje boxov in klasike tunanja. Koliko kaj stane se tule izogibamo...
Lahko pa odpreš temo o primerjavi med boxi in njihovimi cenami. Sam ne vem koliko si jih stestiral, glede na to, da imaš samo italjane.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a TrijoAdijo Če okt 24, 2013 8:25 am

drmocar je napisal/-a:Ni čisto res. Pri polnem plinu bo ecu v open loop in ne bo bral iz lambde (razen pri redkih novejših motorjih kjer je ecu ves čas v closed loop). Kaj pa pri motorjih ki nimajo MAF senzorja, in uporabljajo le MAP in TPS? Ni čist tko ane.

Pri dizlih pa se s kilometri šobe uničujejo in ne dovavajo več dovolj goriva, in ne obratno. Zato pa se zgodi da zaradi previsoke temperature stopi ali poči bat.


Če so dize pri dizlih slabe ali zanič, bojo scale. Kar pomeni, da bo v cilinder prišlo gorivo, ki ne bo pravilno razpršeno ampak po kapljicah in to v tistem momentu, ko ne bi smelo bit v cilindru nič goriva. Zaradi preveč goriva v cilindru so temperature izgorevanja višje in zato prežge bat.Zraven nastane tudi dimljenje na auspuhu in tudi zmanjšana moč motorja zaradi nepopolnega izgorevanja. Ne prežge pa bata pa zaradi premalo goriva. Če je pri dizlu manj goriva, potem ne bo imel prave moči niti nobenih obratov niti temperatura v cilindru ne bo tako visoka, da bi naredila kakršnokoli škodo v motorju. Ni to bencinar ;)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a drmocar Če okt 24, 2013 9:15 am

Imaš prav, dizl porabi toliko zraka kot ga rabi za izgorevanje nafte. Pri bencinarju pa ni tako to je pa res.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a xxl Če okt 24, 2013 9:16 am

hippo je napisal/-a:
xxl je napisal/-a:Pri Steinbauer boxu se lepo vidi,da močno preplačaš zadevo,to kar že dolgo vem.Pri meni pa dobiš za skoraj 3x manj denarja enak efekt,s enakim načinom priklopa,še daljinec ti zaračunajo 120 eura,pri meni je 50.Tudi pri Racechip je zgodba podobna.

Nekako gre pri tej temi za primerjavo-testiranje boxov in klasike tunanja. Koliko kaj stane se tule izogibamo...
Lahko pa odpreš temo o primerjavi med boxi in njihovimi cenami. Sam ne vem koliko si jih stestiral, glede na to, da imaš samo italjane.

Potem se opravičujem,ampak,moram odgovorit na tole.Imam samo od enega proizvajalca,nove,ne pobiram jih s avto odpadov,testirali so jih oni,meni ni treba odkrivat tople vode.Ne smetimo naprej,lahko nadaljujeva na ZS.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a CSS Tuning Če okt 24, 2013 10:32 am

xxl je napisal/-a:
hippo je napisal/-a:
xxl je napisal/-a:Pri Steinbauer boxu se lepo vidi,da močno preplačaš zadevo,to kar že dolgo vem.Pri meni pa dobiš za skoraj 3x manj denarja enak efekt,s enakim načinom priklopa,še daljinec ti zaračunajo 120 eura,pri meni je 50.Tudi pri Racechip je zgodba podobna.

Nekako gre pri tej temi za primerjavo-testiranje boxov in klasike tunanja. Koliko kaj stane se tule izogibamo...
Lahko pa odpreš temo o primerjavi med boxi in njihovimi cenami. Sam ne vem koliko si jih stestiral, glede na to, da imaš samo italjane.

Potem se opravičujem,ampak,moram odgovorit na tole.Imam samo od enega proizvajalca,nove,ne pobiram jih s avto odpadov,testirali so jih oni,meni ni treba odkrivat tople vode.Ne smetimo naprej,lahko nadaljujeva na ZS.



Lahko kakega posodite, da opravimo meritve?
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a xxl Če okt 24, 2013 11:00 am

Lahko,boljše verjetno ne bo,slabše ne more bit.Spet je odvisno na kateremu avtu testirate,najslabši rezultati so na HDI,najboljši na jtd,recimo 1,9 jtd 150 KM.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a CSS Tuning Sr okt 30, 2013 8:37 pm

Citroen C4 Picasso 1.6HDI 109Hp.

Proizvajalec box ni znan,mogoče lahko kdo dopolni, če seveda lahko po škatlici prepozna box.
Box je nastavljen na maksimum.
Priponke
Citroen C4 Picasso 16 HDI 109Hp - 29-10-2013 Dyno.jpg
Citroen C4 Picasso 16 HDI 109Hp - 29-10-2013 05.jpg
Citroen C4 Picasso 16 HDI 109Hp - 29-10-2013 04.jpg
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a abbe Sr okt 30, 2013 10:36 pm

dokaz za dokazom da so vsi boxi po vrsti samo pesek v oči kar se tiče prirastka moči in navora.
me pa res anima kok hitr se dpf/fap baše pri teh zadevah
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a ludbe Ne nov 03, 2013 6:41 pm

ja bolj je odprt bolj se maši :)
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a hippo Ne nov 03, 2013 6:46 pm

ludbe je napisal/-a:ja bolj je odprt bolj se maši :)

Ko smo testirali sciroccota 2.0 tdi sem moral box odpreti na cca 65% moči, ker je bilo na 65% več moči kot na 75%. Če sem ga dal na maximum je motor vrglo v zaslilni program, ker je dovajal preveč nafte in je javljalo napako.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 934
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a vojkostar To nov 05, 2013 12:24 pm

problem je, da so realni in oglaševani rezultati pri boxih preveč različni kar je hudo zavajanje, da dobiš gor 10 KM namesto 30 KM, pri tuningu je ta razlika nekoliko manjša
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a CSS Tuning Po feb 24, 2014 3:21 pm

Kia Sportage 1.7CRDI 115Hp

Povezava do boxa:
http://www.racechip.de/chiptuning/kia/s ... /index.php

Rezultati P-box ter Stage 1 tuning:
Priponke
Kia Sportage 17 CRDi - 115 HP - 22-02-2014 05.jpg
Kia Sportage 17 CRDi - 115 HP - 22-02-2014 Dyno02.jpg
Kia Sportage 17 CRDi - 115 HP - 22-02-2014 Dyno01.jpg
 
Gassper
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr avg 07, 2013 8:35 am

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a Gassper To sep 09, 2014 1:59 pm

Živjo!

Da še jaz malo pokomentiram po dolgem času. Berem CSS in berem XXL. Kot da XXL ne razume o čem piše CSS. Po drugi strani pa primerjate češplje in banane. "lažnjivcev" in (kvalitetnega) chip tuninga ne smemo primerjati. Če jih bomo, je zmaga VEDNO na strani (kvalitetnega) chip tuninga.

XXL si celo UPA!!! primerjati "njegovo" elektroniko in Steinbauerja. Ups! Rad bi videl proizvajalca, ki dela na tak način kot Steinbauer. Ga še nisem imel prilike najti. Nazadnje mi je v roke padla elektronika od DTE Chiptuning za TDI 1.6 CR. Hudo! Konektorji so za: tipalo tlaka na skupnem vodu, merilnik pretoka zraka, konektor za tipalo tlaka turbine. Zanimivo je, da vsa stvar deluje enako, če priklopiš konektorje na merilniku pretoka zraka in na turbini ali pa ne. Če odpreš škatlico, SURPRISE SURPRISE!!! Žice iz teh dveh konektorjev ne gredo na tiskano vezje. Samo kontakti so polotani med seboj - brez funkcije. Dela torej kot vsi ostali "lažnjivci" (Kueberl, Speedhawk, Rapid, Austria Chip Tuning, Race Chip, Blue Spark...). Motornemu računalniku sporoča, da je tlak v CR prenizek, ta daje signal črpalki za več tlaka in injektorji potem pod večjim tlakom, v enakem času, vgrizgajo več goriva. Kaj se z injektorji, ki delajo pod previsokom tlakom dogaja ve vsak, ki nekaj VE o delovanju. Če je motor PD, potem ta "lažnjivec" javlja višjo temperaturo (nižjo gostoto) goriva kot je v resnici.
Naslednja zadeva: pri "lažnjivcih" še nikoli nisem videl meritve, ki bi dokazala povečanje moči za več kot 12 - 15%. Če potenciometer obračamo ("odpiramo" elektroniko, da javlja še nižjo napetost na tipalu tlaka) se nam kmalu pojavi signal za napako motorja. Preveč goriva itd...

Smiselno bi bilo narediti primerjavo edino med (kvalitetnim) chip tuningom in med Steinbauer elektroniko. Mislim pa, da bo razlika v moči v korist chip tuninga, če pri chip tuningu dvignejo tudi tlak turbine. Steinbauerjeva elektronika namreč ob upoštevanju nespremenjenih parametrov motornega računalnika, spreminja le trajanje glavnega vbrizga injektorja. Pilotnega in korekcijskega vbrizga ne spreminja. ("lažnjivci" ga!)

Kaj je potem sploh prednost Steinbauerja? Med delovanjem motorja ni presežen (niti zlagan) noben parameter. V diagnostiki motorja ni vidna nobena napaka/sprememba. Elektroniko lahko kadarkoli izklopiš (s stikalom) ali pa odstraniš (malo več dela) in jo uporabiš na enakem motorju.

Toliko. Za zdaj.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a valvoline So okt 18, 2014 7:12 am

http://www.ebay.com/itm/CHIPTUNING-PERF ... 27d7c78737
A je kdo mel priloznost testirat tale DS chip, oz ce ga ma na avtu?
 
Gassper
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr avg 07, 2013 8:35 am

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a Gassper Če jan 08, 2015 4:00 pm

Glej.... velikokrat napisano - premalo razumljeno. Tu gre SPET, kot v OGROMNI VEČINI PRIMEROV za škatlico, ki ne dela NIČ DRUGEGA kot to, da motornemu računalniku sporoča LAŽNE PODATKE o tlaku goriva v skupnem vodu. Na ta način se dvigne tlak goriva v skupnem vodu. Gorivo injektorji vbrizgajo v zgorevalno komoro pod višjim tlakom. Ker je čas vbrizga enak in tlak višji, je količina vbrizganega goriva večja.

ker je vsak cikel vbrizga sestavljen iz vsaj 3 faz, velja:
1. več goriva je vbrizganega tudi v času pilotnega vbrizga. NI DOBRO!
2. več goriva je vbrizganega v času glavnega vbrizga. TO JE PRAV.
3. več goriva je vbrizgano v času korekcijskega vbrizga. NI DOBRO!

in še:
Injektorji so narejeni za določen tlak. Odpirajo jih elektromagneti ali pa piezo kristali, zapirajo pa vzmeti. Če injektorji delujejo pod višjim tlakom od predpisanega, so mehansko preobremenjeni. Kar se odraža v:
- zaradi "curljanja" injektorjev napačno doziranje goriva
- pogostjo javljanje napake pri vbrizgu
- dimljenje motorja (če nima DPF)
- če ima DPF pogosto recikliranje DPF in odpoved
- zaradi kapljanja goriva v valje, nekontrolirano gorenje goriva na čelu bata in že po 50.000 km viden značilen vzorec gorenja na čelu bata. Po daljši uporabi mogoče tudi pregorenje bata.

Obljubljeno povečanje moči pri MB A 160 ali 170 CDI za 35 KS, je ČISTA LAŽ! Tudi če vzameš A 70 kW oz. 95 KM, NIKAKOR!!! ne dobiš +35 KM. Največ, kar je bilo izmerjeno, je bilo 15%, torej 14 KM. Dvig moči s takšnim "lažnjivcem" se v veliki večini giblje okoli 10%. To velja za motorje v dobri kondiciji, ko visokotlačna črpalka dobro dela, ko so injektorji v dobrem stanju itd.

Če dobro pogledaš reklamo, vidiš še druge neumnosti:
- Steigerung der Motorleistung um 25-35 kM. Kaj pa je to za ena enota kM? Kilometri, kilomule, kilomačke al kaj??
- a navor bo dvignjen iz 180 Nm na kar 255 Nm, al kaj?
- v setu dobiš dva različna konektorja za tipalo tlaka na skupnem vodu. Torej "one-fits-all" ali "eden-za-vse"?! Pa ne me j....!
- na dinamometru je CL 500?, kjer so namerili + 35 KM? A kilometrov al kaj? Zraven je pa graf od Toyota HiLux, kjer se hvalijo s +70 NM, na grafu so pa kW.

Več je vredno tole moje nakladanje kot pa tista škatlica.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a pskoda Če jan 08, 2015 4:20 pm

Kako si ti razlagaš, da je recimo pri racechip-u (testiran zgoraj) manjša poraba goriva če daje nepravilne podatke glede goriva oz vsaj tako govorijo ljudje ki imajo to montirano in naj bi bila razlika tudi 0.5l na 100km pri istem avtu na istih relacijah
Lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Testi-Tuning box vs Chiptuning

Napisal/-a abbe Če jan 08, 2015 10:58 pm

pskoda je napisal/-a:Kako si ti razlagaš, da je recimo pri racechip-u (testiran zgoraj) manjša poraba goriva če daje nepravilne podatke glede goriva oz vsaj tako govorijo ljudje ki imajo to montirano in naj bi bila razlika tudi 0.5l na 100km pri istem avtu na istih relacijah


a to zmerjeno na pištolo al po bc-ju?
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov