Stran 1 od 2
Gretje goriva?
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 1:10 am
Napisal/-a ule
Kakšen bi bil učinek če bi gorivo (nafta ali bencin) segrel na 90 stopinj, preden vstopi v cilinder?
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 1:10 am
Napisal/-a nightrider31
zelo zanimivo vprasanje
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 1:14 am
Napisal/-a eXtreme
mhm, mogoce bi prislo do prehitrega vziga, samovziga, in s tem do klenkanja?
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 9:24 am
Napisal/-a Pero
manj moči
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 10:15 am
Napisal/-a Mate
Pa pomoje tud manj navora. Vsaj jest opazam, da je pozimi navor vsaj po obcutku vecji, kot poleti, sploh v nizjih obratih. Sicer je to verjetno bolj odvisno od temperature zraka, samo tud bencin ma zdej -5, ce je zuni -5, no ja mogoce mal vec, ce se pr masini pa kje umes mal pogreje

Objavljeno: Ne jan 25, 2004 10:41 am
Napisal/-a torstorm
manj moči, saj bi za enak tlak na regulatorju potrebno manj bencina (odvečni gre nazaj v tank).Pozimi bi tako z gretjem bencina bilo manj bencina in več zraka in s tem slabše izgorevanje,pa nevarnost eksplozije, zaradi povečanega tlaka v dovodnih ceveh.
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 10:45 am
Napisal/-a torstorm
če pa bi bil bencin preveč hladen, se ne bi popolnoma uplinil ampak bi bile na ceveh vstopa v cilinder kapljevine in s tem spet manjša moč.Pusti kot je.
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 12:00 pm
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 12:09 pm
Napisal/-a ule
Hvala. potem bi blilo boljše če bi gorivo hladil, ne glih pod 0 ampak recimo na +5 stopinj poleti?
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 12:19 pm
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 12:26 pm
Napisal/-a ule
Hm zanimivvo bo treba kej probat (poleti).
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 5:02 pm
Napisal/-a Pero
ule je napisal/-a:Hm zanimivvo bo treba kej probat (poleti).
Včasih se pozna minimalna razlika že zjutraj natočiš iz hladnih podzemnih rezervarjev črpalke.
Ampak razlika je minimalna in je odvisna od avta do avta, res bolj za dirkače kjer je 1% lahko veliko.
Pa ne se bat pri toplem motorju se nebo nič nabiralo na sesalne cevi in stene cilindrov

Objavljeno: Ne jan 25, 2004 5:12 pm
Napisal/-a Tomaz40
Ja to je 100% res da hladijo gorivo v hladilnikih ker poznam jugoslovanskega državnega prvaka v 500 ccm cestno hitrostni, pa tut njegovi otroci dirkajo in hladijo gorivo.
Ampak se dokaj hitro spet segreje, tko da ima efekt samo prvih par krogov
Probat ni greh
LP Tomaž
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 5:56 pm
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 6:05 pm
Napisal/-a torstorm
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 6:05 pm
Napisal/-a Neo
Hay!
Vsekakor manj moci, pa se vecjo porabo!
Npr. firma Vath, ki Mercedese tuna pri najnaj modelu (5,5amg, je na 5,8naboran)je dal hladilnik goriva in z tem zmanjsal porabo pri ful obremenitvi z 37 na 31 litrov na 100km!!!!
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 6:12 pm
Napisal/-a Gigen
Dirkaci hladijo bencin zato da ne pride do samovziga, turbo motor mora imet hlajen bencin. Meni se ne zdi neka sprememba it je koncni ucinek ko bencin zagori, zdej kasno temp. ima ko pritece noter boh.
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 6:36 pm
Napisal/-a Pero
pa če bi ga shladil skoraj do zmrzovanja pa se nebi nič nabiralo.
Pri hladnem motorju ko pozimi začne delat z ''zaugom'' so stene na temperaturi okolice, se pravi če je zunaj -10 so stene -10. Potem se res nabira na stenah gorivo in se splahuje v karter.
Pri vbrigu šobe razpršijo gorivo v mikro kapljice ki se skoraj takoj segrejejo na temperaturo vsesanega zraka, pa če bi kakšna mikro kapljica prišla na stene valja bi se zelo hitro vparila saj je vrelišče bencina pri približno 120 stopinjah, stene cilindrov imajo pa par sto stopinj.
Prirastek je res minimalen in se v realnem življenju ne splača preveč matrat, sploh pa ker se gorivo v rezervarju segreva še z povratnim ''iberlaufom''.
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 6:49 pm
Napisal/-a torstorm
samo nebi potem pri tako hladnem gorivu bil nemiren prosti tek??????
Objavljeno: Ne jan 25, 2004 6:57 pm
Napisal/-a maky
tornado je napisal/-a:samo nebi potem pri tako hladnem gorivu bil nemiren prosti tek??????
zato pa se tako gorivo uporablja za dirko kjer ni prostega teka....
v vsakdanji uporabi se pomoje ne splača ker je tako kot že zgoraj opisano prirastek bolj majhen
