Stran 1 od 1
suspension
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 10:15 am
Napisal/-a jky
Komentarje prosim.
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 10:20 am
Napisal/-a Pugi
to je pomoje un vzmetenje, ki ga dviguješ in spušaš s kompresorjem... Ne vem, sj se bo kšn strokovnjak najdu.

Objavljeno: Sr jan 28, 2004 10:22 am
Napisal/-a maky
Pugi je napisal/-a:to je pomoje un vzmetenje, ki ga dviguješ in spušaš s kompresorjem... Ne vem, sj se bo kšn strokovnjak najdu.

bl ne...
tam se napihuje taka blazinica ki je zgoraj pri vzmeti...
bi prej rekel da je tole za tršanje in mehčanje amortizerja...
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 10:24 am
Napisal/-a Galantfrik
maky je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:to je pomoje un vzmetenje, ki ga dviguješ in spušaš s kompresorjem... Ne vem, sj se bo kšn strokovnjak najdu.

bl ne...
tam se napihuje taka blazinica ki je zgoraj pri vzmeti...
bi prej rekel da je tole za tršanje in mehčanje amortizerja...
Mislim, da ima maky prav...
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 10:32 am
Napisal/-a Sale
Hmmm, ja nekaj malega sem že slišal o teh "podvozjih" - če se ne motim gre za neko Nizozemsko firmo a ne.
Ne vem če ma zadeva kaj dost veze z dvigovanjem in spuščanjem - tista "piksna" je enostavno zato, da se lažje prilagaja trdota samega amortizerja ( presežek hidravlične tekočine, plin za pritisk, ipd.).
Seveda se pa lahko motim

.
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 10:44 am
Napisal/-a maky
evo pugi za dviganje in spuščanje so take blazinice
bol bedna slikca sam zdele se mi ne da iskat
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 11:41 am
Napisal/-a JohnyR
Po mojem je ta sistem podoben tistim na motorjih (dvokolesnikih), pri katerih se s tem nastavlja trdota amortizerja.
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 11:45 am
Napisal/-a Pugi
10x maky, dost sm že slišal o teh podvozjih, videl pa še nisem kako zgleda in deluje... Pravil mi je kolega iz Belgije, da imaš zadej v prtljažniku števec za pritisk in jih pumpaš gor pa dol, pa tud trdoto lahko nastavljaš...
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 11:50 am
Napisal/-a maky
Pugi je napisal/-a:10x maky, dost sm že slišal o teh podvozjih, videl pa še nisem kako zgleda in deluje... Pravil mi je kolega iz Belgije, da imaš zadej v prtljažniku števec za pritisk in jih pumpaš gor pa dol, pa tud trdoto lahko nastavljaš...
u bistvu ne...
ti maš zadaj kompresor in cevke ki grejo na te blazinice in ventile...
števec za pritisk imaš v kabini zraven štekerčkov... samo je 8 štekerjov(najmanj)...
hitrost dviganja je pa odvisna od tega,kako velik kompresor maš... tisti manjši zadostuje da se avto dvigne v cca. 1-2 minute
