Stran 1 od 1
Do večjih pospeškov
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 12:21 pm
Napisal/-a HPFreak
Zdravo!
Mene zanima kako je to glede menjave zobnikov v diferencialu da bi imel večje pospeške, se pravi nižjo prestavno razmerje. (se zavedam pa da bi bla končna nižja!-sam to niti ni men toklo važno) ampak useeno-in verjetno ceneje kakor menjat zobnike v menjalniku.
Mnenja!
Hvala
lp u
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 12:26 pm
Napisal/-a Sale
Ja s tem bi verjetno dosegel boljše pospeševanje - take stvari sicer ponavadi potegnejo za seboj še druge predelave ampak za začetek mislim, da bi bil tvoj plan kar izvedljiv. Seveda boš moral najti pravi material in mojstra, ki ti bo to naredil predvsem pa znal svetovat.
Strošek pomoje niti ne bi bil tako astronomski kot bi bil pri menjavi celotne "piramide" menjalnika

.
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 12:38 pm
Napisal/-a nebivedu
Samo material in obdelava te bo stala okoli 30k sit, montaža pa še nadaljnih 30k.
Kolega dela take stvari - menjalnike, diferenciale in so cene približno take da dol padeš.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 1:01 pm
Napisal/-a Sale
No ja, cene so seveda odvisne od znamke in modela avta ter od zahtev. Zdaj če je nekdo pripravljen dat 20 tisočakov za air intake, bi jaz potem od njega pričakoval, da bo pripravljen dati tudi 60k sit za takšno predelavo, ki roko na srce da precej opaznejši efekt.
Se pa strinjam, da ti zneski hitr zaidejo v neverjetne vsote - o tem priča že to, da se redko kdo odloči za tak poseg. Kot sem že zgoraj napisal to ponavadi potegne za seboj še kakšne predelave in s tem seveda muchos $$$

.
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 1:09 pm
Napisal/-a Zok
pa poraba se ti tud dvigne, ker pri potovalni hitrosti drzis dost vecje obrate.
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 1:12 pm
Napisal/-a woolff
Zdaj edino, če ne uporabljaš avta za potovalne namene ali pa ti je foter šef bencinske :P
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 1:24 pm
Napisal/-a RedBaron
Če oš menjaval zobnike v diferencialu, verjetno tudi števec ne bo kazal prav!!
Objavljeno: Sr jan 28, 2004 5:42 pm
Napisal/-a monster_d
Hehe najprej z avta pospravi vso nepotrebno kramo!
Ce si mislis za drag pa zmontiraj ven sedeze, in opremo, rezervno kolo itd!
bos zihr nabral za vec 10kg!
pol pa probaj nekaj se zihr pozna
ker se mi zdi bedsto da folk pride na drag z polnimi kuferami!

Objavljeno: Če jan 29, 2004 8:10 am
Napisal/-a jky
nebivedu je napisal/-a:Samo material in obdelava te bo stala okoli 30k sit, montaža pa še nadaljnih 30k.
Kolega dela take stvari - menjalnike, diferenciale in so cene približno take da dol padeš.
LP
Nebivedu
Iz teme sori, a dela tud diferencialne zapore ?
o temi, misl da moras spremeniti prestavna razmerja in ne zobnike v diferencialu (te so ze dost obremenjeni) ?!

ops:
Objavljeno: Če jan 29, 2004 8:39 am
Napisal/-a nebivedu
Dela vse sam če se mu da potrudit. U glavnem pa brusi glave in menjalnike ter vse vrste diferencialov dela.
Objavljeno: Če jan 29, 2004 10:24 am
Napisal/-a bsmuk31
monster_d je napisal/-a:Hehe najprej z avta pospravi vso nepotrebno kramo!
Ce si mislis za drag pa zmontiraj ven sedeze, in opremo, rezervno kolo itd!
bos zihr nabral za vec 10kg!
pol pa probaj nekaj se zihr pozna

ker se mi zdi bedsto da folk pride na drag z polnimi kuferami!

Če motor vn uzameš, bo avto precej lažji

Re: Do večjih pospeškov
Objavljeno: Če jan 29, 2004 11:19 am
Napisal/-a super98
HPFreak je napisal/-a:Zdravo!
Mene zanima kako je to glede menjave zobnikov v diferencialu da bi imel večje pospeške, se pravi nižjo prestavno razmerje. (se zavedam pa da bi bla končna nižja!-sam to niti ni men toklo važno) ampak useeno-in verjetno ceneje kakor menjat zobnike v menjalniku.
Mnenja!
Hvala
lp u
Lahko bi nam vsaj zaupal na katerem avtu mislš to delat. Mogoče se pa da dobit drug menjalnik za ta avto (od kakšnega drugega motorja), ki ima spremenjena prestavna razmerja oziroma krajši diff. Italija odpad-in potem 2-3 urce dela pa maš.
Objavljeno: Če jan 29, 2004 11:41 pm
Napisal/-a Nu-NRG
RedBaron je napisal/-a:Če oš menjaval zobnike v diferencialu, verjetno tudi števec ne bo kazal prav!!
Kater ze?
Objavljeno: Pe jan 30, 2004 10:30 pm
Napisal/-a monster_d
Objavljeno: So jan 31, 2004 8:42 pm
Napisal/-a RedBaron
Nu-NRG je napisal/-a:RedBaron je napisal/-a:Če oš menjaval zobnike v diferencialu, verjetno tudi števec ne bo kazal prav!!
Kater ze?
A nima števec "odvzema" signala za hitrost iz menjalnika (pred diferencialom)??
Objavljeno: So jan 31, 2004 11:36 pm
Napisal/-a habbich
Kaj pa kaka druga varijanta(poceni) povecat pospeske na racun koncne... Sem premisljeval da koncne sploh nic ne rabim, zato so mi pospeski velik bolj vazni

Objavljeno: Ne feb 01, 2004 8:47 pm
Napisal/-a lisko
Oki da nem lih odpiru nove teme. Zanima me če bi blo možn tale obstoječ menjalnik predelat tko da bi iz njega lahk dobil pogon ki bi ga uporabu za zadnja kolesa..... Oki vem da se sliš butasto da bi nardil petko 4x4 sam zakaj pa ne? Nekak bi že nardil skupi pa počasi bi delu tko da enkrat bi mi že ratalo..... sam iz obstoječe menjalnika bi mogu dobit pogon za kardan je to sploh možno?
Objavljeno: Ne feb 01, 2004 8:58 pm
Napisal/-a iKst
lisko, da se vse

Od frenda fotr je naredu BMWja 4x4. Pa je verjetno težje nardit dodatno še pogon spredaj kot samo kardan do zadnjih koles speljat in en diferencial vmes našvasat. Ampak vprašanje spet če se splača
HaBBke, za kakšen avto sploh gre ? Probi se pozanimat če paše gor kak diferencial od kakšnega drugega modela, ali avtomobila iste znamke. Pr nissan je tko da na 200sx S14 model direkt paše diff. od S13 (starejši model), ki ima drajši final tako da dobiš ven krajša prestavna razmerja.
Mislim, da je taka varjanta cenejša, mal po odpadih poiščeš pa dobiš diff. dokaj poceni. LSD za nissana recimo se dobi za tam okol 30k sit, navaden bi bil pa še pol cenej.