Stran 1 od 1

1.8T: GFB Hybrid in ECS race N75 valve

Objavljeno: Sr jan 28, 2004 2:31 pm
Napisal/-a 1.8T
Pozdrav.

Slucajno ima kdo na forumu realne izkusnje z v topicu omenjenima zadevama na 1.8T motorju?

Jan

Objavljeno: Sr jan 28, 2004 2:38 pm
Napisal/-a CupraR
Diverter valve se ti najbolj splača uzet od Forge in sicer007p.
Za N75 ventilom, se ti splača uzet H varjanto na pooblaščenem servisu, cena cca 15000, Se mi zdi da je od 2.2 Turbo od Audija.

Objavljeno: Sr jan 28, 2004 2:49 pm
Napisal/-a 1.8T
Hvala za odgovor...

Torej, za H valve nekateri trdijo, da ne deluje najbolje za "original 150hp" motorje, bolj priporocajo J varianto. Anyway, ni mi prav natancno jasna razlika med vsemi omenjenimi VAG ventili in ECS race N75 ventilom...

http://www.ecstuning.com/stage/n75-info.html

Jan

Objavljeno: Sr jan 28, 2004 3:17 pm
Napisal/-a woolff
Za kaj se to rabi, oz. kako to deluje :roll: :?:

Re: 1.8T: GFB Hybrid in ECS race N75 valve

Objavljeno: Sr jan 28, 2004 3:24 pm
Napisal/-a Surfer_D
1.8T je napisal/-a:Pozdrav.

Slucajno ima kdo na forumu realne izkusnje z v topicu omenjenima zadevama na 1.8T motorju?

Jan


tko kot je cuprar napisal je in se podpišem pod njegov post.

Pri GFB ti bo avto trokiral ker 1.8T niso narejeni da presežek spuščajo v luft.
Vedno preverjen in najboljši je Forge 007P za konkretno tvojo mašino. za 10USD lahko zraven še kupiš 3 vzmeti s katerimi si lahko nastavljaš še poljubne nastavitve.

"H" varianta je najboljša za chipane avte, če nimaš namena imeti chipa ne rabiš drugega N75 in diverter valva, ker pritisk ne presega 0,6 bara.

Re: 1.8T: GFB Hybrid in ECS race N75 valve

Objavljeno: Če jan 29, 2004 9:38 am
Napisal/-a 1.8T
Surfer_D je napisal/-a:Pri GFB ti bo avto trokiral ker 1.8T niso narejeni da presežek spuščajo v luft.

"H" varianta je najboljša za chipane avte, če nimaš namena imeti chipa ne rabiš drugega N75 in diverter valva, ker pritisk ne presega 0,6 bara.


Thnx za mnenje.

ECU je ze premapiran, RSR motorsport je naredil izjemno kakovostno delo :)

Kar se tice GFB, a je to osebna izkusnja, ali mnenje iz interneta?
Po raznih testiranjih in ustnih izrocilih se da Hybrid ventil tunat, koliko % bo spustil v atmosfero in koliko nazaj v zracni sistem, ravno za to, da bi preprecil prebogato mesanico...

Torej, N75H, primerjal sem krivulje H in J variante. H ima malo mocnejso "brco v hrbet" pri 3000rpm, potem pa boost *rapidno* pade napram J varianti, katera ima malenkost manj boosta na peaku, z visanjem obratov pa ne odpira toliko wastegate-a in s tem drzi boost precej visoko. Odvisno kaj rabis, meni bi bolj ustrezala J varianta. Bolj me zanima ECS racing N75, kako se obnasa.

Lep pozdrav, Jan

Re: 1.8T: GFB Hybrid in ECS race N75 valve

Objavljeno: So jan 31, 2004 2:53 pm
Napisal/-a Surfer_D
1.8T je napisal/-a:
Surfer_D je napisal/-a:Pri GFB ti bo avto trokiral ker 1.8T niso narejeni da presežek spuščajo v luft.

"H" varianta je najboljša za chipane avte, če nimaš namena imeti chipa ne rabiš drugega N75 in diverter valva, ker pritisk ne presega 0,6 bara.


Thnx za mnenje.

ECU je ze premapiran, RSR motorsport je naredil izjemno kakovostno delo :)

Kar se tice GFB, a je to osebna izkusnja, ali mnenje iz interneta?
Po raznih testiranjih in ustnih izrocilih se da Hybrid ventil tunat, koliko % bo spustil v atmosfero in koliko nazaj v zracni sistem, ravno za to, da bi preprecil prebogato mesanico...

Torej, N75H, primerjal sem krivulje H in J variante. H ima malo mocnejso "brco v hrbet" pri 3000rpm, potem pa boost *rapidno* pade napram J varianti, katera ima malenkost manj boosta na peaku, z visanjem obratov pa ne odpira toliko wastegate-a in s tem drzi boost precej visoko. Odvisno kaj rabis, meni bi bolj ustrezala J varianta. Bolj me zanima ECS racing N75, kako se obnasa.

Lep pozdrav, Jan



Vse kar ti pišem je preverjeno. Kolega se je fino nasral z GFB ostalo je pa mnogo izkušenj od kolegov iz tujih forumov.

ECS N75 je kopija "H" verzije, ki je samo mnogo dražja. Ima tudi grafe primerjav nekje in vse. Zdele se mi ne ljubi vse pisat - ob priliki se lahko kje vidmo in ti povem kaj se ti splača tunat in imaš 225 konjec zagotovljenih.

Re: 1.8T: GFB Hybrid in ECS race N75 valve

Objavljeno: Po feb 02, 2004 1:05 am
Napisal/-a 1.8T
Surfer_D je napisal/-a:ob priliki se lahko kje vidmo in ti povem kaj se ti splača tunat in imaš 225 konjec zagotovljenih.


To bi bilo fino, ja... s kje si?

Lahko tudi na P.M.

Jan

Re: 1.8T: GFB Hybrid in ECS race N75 valve

Objavljeno: To feb 03, 2004 1:47 am
Napisal/-a _VeNoM_
Surfer_D je napisal/-a:
1.8T je napisal/-a:Pozdrav.

Slucajno ima kdo na forumu realne izkusnje z v topicu omenjenima zadevama na 1.8T motorju?

Jan


tko kot je cuprar napisal je in se podpišem pod njegov post.

Pri GFB ti bo avto trokiral ker 1.8T niso narejeni da presežek spuščajo v luft.
Vedno preverjen in najboljši je Forge 007P za konkretno tvojo mašino. za 10USD lahko zraven še kupiš 3 vzmeti s katerimi si lahko nastavljaš še poljubne nastavitve.

"H" varianta je najboljša za chipane avte, če nimaš namena imeti chipa ne rabiš drugega N75 in diverter valva, ker pritisk ne presega 0,6 bara.



tole se strinjam stabo vidim da obvladaš :wink:

Objavljeno: Po mar 29, 2004 8:53 pm
Napisal/-a 1.8T
Just info... dobil in namontiral ECS N75 racing valve... prej je filalo turbino max. do 0,85 bara, zdej gre cez 1,1 bara... popolnoma drugacen obcutek, pa se pri 4500 obratih drzi nekje cez 0,8 bara pritiska, kateri potem na 6000 obratih pade na 0,6 bara.

Skratka, ludnica :)

DV-ja se nisem dobil, zapleti pri posiljanju.

Tolko, samo v info, kaksna je razlika - ko dan in noc :)

Jan