Surfer_D je napisal/-a:Pri GFB ti bo avto trokiral ker 1.8T niso narejeni da presežek spuščajo v luft.
"H" varianta je najboljša za chipane avte, če nimaš namena imeti chipa ne rabiš drugega N75 in diverter valva, ker pritisk ne presega 0,6 bara.
Thnx za mnenje.
ECU je ze premapiran, RSR motorsport je naredil izjemno kakovostno delo
Kar se tice GFB, a je to osebna izkusnja, ali mnenje iz interneta?
Po raznih testiranjih in ustnih izrocilih se da Hybrid ventil tunat, koliko % bo spustil v atmosfero in koliko nazaj v zracni sistem, ravno za to, da bi preprecil prebogato mesanico...
Torej, N75H, primerjal sem krivulje H in J variante. H ima malo mocnejso "brco v hrbet" pri 3000rpm, potem pa boost *rapidno* pade napram J varianti, katera ima malenkost manj boosta na peaku, z visanjem obratov pa ne odpira toliko wastegate-a in s tem drzi boost precej visoko. Odvisno kaj rabis, meni bi bolj ustrezala J varianta. Bolj me zanima ECS racing N75, kako se obnasa.
Lep pozdrav, Jan