Z lepilom za stekla se to montira, nimaš kaj zajebat še posebej če je spojler kvaliteten in če paše ko ata na mamo...
Ker ko lepiš z lepilom za steklo in ker to delaš prvič najprej dve osebi položita spojler na svoje mesto in ga v nulo nacentrirata tretji pa z "abdek trakom" malo okoli polepi da se ve položaj, potem jas osebno z smirkovim papirjem granulacije cca 120 potegnem obe lepljene površine da je malo hrapavo da so mali riseki v laku da je pravi oprijem, očistiš površine z razrečilom na spojlerju in na karoseriji kjer se bo lepil.
Nato namažeš lepilo na spojler ali na karoserijo jas osebno ga dam na spojer razlog ker lažje vidiš kje boš mazal lepilo in kakšne so možnosti da ven iztisne lepilo..., vedno pazi da ne mažeš predebelo in preveč po zunanjih linijah ker bo lepilo ven porinlo potem pa imaš frko to čistit, če že pride do tega ja čistim takoj z nežnim papirjem in na papir opivnam antisilokon, če pa še barva ni čisto suha pa našpricam wd40 na papir ker super čisti lepilo za stekla in ni agresiven, pomagam si tudi z izvijačem ki ovijem konjico z papirjem...
Potem spojler dve osebi vsaki na svoji strani primeta v roke in pritisneta previdno na karoserijo kjer je ostalo označeno od abdek traka in ker je lepilo mehko ga lahko še u nulo nacentriraš v vse strani in če je barva dobro suha se ga dodatno pritrdi z abdek trakom ker plastičnih spon za te zadeve dvomim da imaš doma in da dobro stisne h karoseriji ter se pusti na toplem čez noč da se posuši...
Opozorilo niikoli ne lepi v vlagi ker ne bo prijelo kot je treba pa tudi v zelo mrzli delavnici ne
Za lepljen spojler garantiram da ni šanse da ga dol utrgaš z silo, tudi če ga boš hotel kdaj dol snet se boš hudičevo mučil in ga uničil ...
To je to upam da ti pomagajo mal nasveti, js sem jih lepil že najmanj 50 spojlerjev in še nobenega nisem zajebal tk da veselo na delo