Stran 1 od 2
Znižanje avta
Objavljeno: Pe feb 20, 2004 7:43 pm
Napisal/-a fUATPANZa
Kot prvo ne vem če to tukaj sodi (naj admini presodijo to

).
Torej zakaj znižati avto, ko je, vsaj zame, toliko razlogov proti znižanju avta. Kot prvo parkiranje - stalno moras paziti, da ne greš predaleč, da slučajno nebi udaril s sprednjim delom *(ne morem se trenutno spomnit kak se temu reče) v robnik. Potem je tukaj potovanje s trajektom. Kar nekaj težav imaš, da prideš gor če je avto preveč spuščen oz. če nočeš porajsat *"tisto stvar". Tukaj ješe vožnja po makadamu - bog ne daj, da bi naletel na kakšen večji kamen ali na kakšno luknjo, nastalo zaradi dežja. Potem pa je tukaj še težava parkiranja na neravnih terenih.
No to je sicer stvar posameznika - 100 ljudi 100 čudi, in zdaj tukaj nikoga ne napadam/žalim/bilo kaj, samo svoje mnenje sem povedal. In hkrati me tudi zanima kakšen je postopek, da svoj avto zvišam (imam toyoto yaris) in če se performanse avta (držanje ceste, zaviranje, blablabla) drastično spremenijo.
LP
Objavljeno: Pe feb 20, 2004 7:49 pm
Napisal/-a woolff
Po moji logiki dobiš kontra učinek kot pri zniževanju
Se pravi v ovinkih bi te bol zibalo (nagibalo), ko bi zabremzal bi te kar fajn zmetalo in na splošno vse skupaj bi bila bol "puding" varianta
Tukaj pa še je homologacija, ki bi jo po mojem težje dobil kot, če avto znižaš, ker se pač stabilnost in s tem varnost vozila zmanjša.

Objavljeno: Pe feb 20, 2004 8:02 pm
Napisal/-a salesky
No pa da še jst povem eno.
Imel sem Fiat Tipo 1.6 IE (l.94). Avta nism nižal. Kot prvo če sem hotu parkriirat tako kot si reku (proti robniku) sm moral praw tako pazit da nism zaružu v robnik ker je bil avto tako nizek da sm primu takoj! Po neravnem terenu sm hitro primu lonc od avspuha, kaj šele da bi parkiral na pločnik. Tako da Fiat Tipo (vsaj tistega ki sem imel jaz) je bil po defoltu spredaj zelo nizek (prenizek)!Amontizerji so pa bili vredu.
No sedaj imam Clio (l.2003) in je avto višji in lepše z njim parkiram, sicer sm se pa navadu da parkiranje na pločnik ni pametna izbira tako da tudi če bom nižal nebom nič pogrešal. Bomo videli ko bom (če bom) nižal mojega Cliota. Če bo preveč težal se da nazaj original fedre pa bo.

Objavljeno: Pe feb 20, 2004 8:31 pm
Napisal/-a RegY
maky ----> styling

Objavljeno: Pe feb 20, 2004 10:24 pm
Napisal/-a perimund
fUATPANZa ne ga spuscat ce tako razmislas...
... + je pa igeld pa lega na cesti - > oboje z vzdigovanjem zgubiš -> razen pri Jeep-u :P

Objavljeno: Pe feb 20, 2004 10:43 pm
Napisal/-a wavemaker
No, ti si navedel večino razlogov proti nižanju avta, jaz ti bom naštel pa tiste za: boljša lega na cesti (če voziš normalno ne rabiš nižanega avta) in veliko lepši izgled v kombinaciji s feltnami in pogojno še spojlerji.
Aja, pa pozabil si, da se zelo poslabša udobje - trše podvozje.
Nauk te zgodbe: za lepoto je treba potrpeti.
Objavljeno: Pe feb 20, 2004 10:51 pm
Napisal/-a perimund
uf ... k je glih taka tema ... uceraj sem po dolgem casu naredu 150km z svojim avtom in me danes posteno boli hrbet... auuu --> drugac se s tem voozim do 30 km dalec - za dlje se usedem v limuzino (original M podvozje na 523 - nic extremnega)
p.s. peljal sem se po avto cesti -> tisiti ki nimate spuscenih avtov spoloh ne veste kolk slabe ceste mamo)
Objavljeno: So feb 21, 2004 9:28 am
Napisal/-a pina`
phehe

ka je že kdo pomislu na "nastavljive" fedre ?

Nižaš,višaš lahk od 0 (lowrider

)- 10 (terenc :P ) cm za kolkor ti srce poželi-pa sploh ni težko, fedre majo TUV, so pa nekje na nivoju Apexov -torej bl za styling, k pa kšne racing vožnje.
Jst sm avto spustla zarad bolše lege na cesti pr višjih hitrostih, pa avto bolš zgleda znižan :P Kar se naših cest tiče - no comment!!
Objavljeno: So feb 21, 2004 9:48 am
Napisal/-a Mate
Hja, sploh pa barjanske ceste so razred zase

Sicer pa itak na svojih stalnih "relacijah" po cca 25-50km itak poznam ze skor vsako luknjo, in vem kje morm pelat, da ne buta. Ena ful grda je na juzni obvoznici v smeri zahod pod mostom Izanke na levem delu prehitevalnega pasu. Ful zabije, sploh ce peles vec k 130.
Objavljeno: So feb 21, 2004 1:43 pm
Napisal/-a Quik
tista varianta je noro dobra da ga dvigas pa spuscas sam je pa ful draga

Objavljeno: So feb 21, 2004 3:14 pm
Napisal/-a pina`
že že... ampak obstaja tud ta varianta a ne

Objavljeno: Ne feb 22, 2004 1:27 am
Napisal/-a monster_d
pina` je napisal/-a:phehe

ka je že kdo pomislu na "nastavljive" fedre ?

Nižaš,višaš lahk od 0 (lowrider

)- 10 (terenc :P ) cm za kolkor ti srce poželi-pa sploh ni težko, fedre majo TUV, so pa nekje na nivoju Apexov -torej bl za styling, k pa kšne racing vožnje.
Jst sm avto spustla zarad bolše lege na cesti pr višjih hitrostih, pa avto bolš zgleda znižan :P Kar se naših cest tiče - no comment!!
ZAdeva u ibr je ja Sploh ce je komplet feder in amortizerev!
kolega ma na polotu firme Vogland pa zadeva res lima v ovinkih.
edino slabost da pridejo nad 200k.
Drugace pa je fajn naredit optiko pri dvigu ali spuscanju koles, da ti jih nene po robu zere

Objavljeno: Ne feb 22, 2004 8:17 am
Napisal/-a pina`
monster_d je napisal/-a:pina` je napisal/-a:phehe

ka je že kdo pomislu na "nastavljive" fedre ?

Nižaš,višaš lahk od 0 (lowrider

)- 10 (terenc :P ) cm za kolkor ti srce poželi-pa sploh ni težko, fedre majo TUV, so pa nekje na nivoju Apexov -torej bl za styling, k pa kšne racing vožnje.
Jst sm avto spustla zarad bolše lege na cesti pr višjih hitrostih, pa avto bolš zgleda znižan :P Kar se naših cest tiče - no comment!!
ZAdeva u ibr je ja Sploh ce je komplet feder in amortizerev!
kolega ma na polotu firme Vogland pa zadeva res lima v ovinkih.
edino slabost da pridejo nad 200k.
Drugace pa je fajn naredit optiko pri dvigu ali spuscanju koles, da ti jih nene po robu zere

Sej jst bi to prakticirala poleti dol, pozimi gor, na mitingih lowrider podn :P

Optika sigurno more bit nareta pr vsakem spreminjanju, kar pa tud ni pocen.
Pod 200k jih ne dobiš- že pr ns te eibachi pridejo 60k+ amortizerji ,ne vem en tolk al pa še več, pa nimaš te možnosti spreminjanja.
Je pa res spet odvisno od kvalitete. Men je kolega control fedre ponujal , da mi jih dobi za 350k, s tem da so s kvaliteto na nivoju Apexov. Mal preveč, pa so zato padli eibachi.
Objavljeno: Ne feb 22, 2004 8:28 am
Napisal/-a MGsax
poglej če je avto malo znižan oz ni ekstremno znižan potem imaš samo probleme da ne zadeneš ob pločnik tu pa ni panike ke r se veno prej ustaviš preden zadaneš ob pločnik verjemi (ker bolj paziš)
seveda pa nima smisl apo mojem avta spuščati če imaš take poti kot si jih zgoraj omenil, ker da bi kdo rabil znižan avto zaradi boljše lege na cesti dvomim.
ker po cestah se ne divja za n adirkališče pa ima tak človek tako preslab avto če ga mora sam nižat.
tako da če hočeš boljši izgled (čeprav tudi brez nižanja lahko avto dobro zgleda) potem nižaj, nikakor pa ne zvišuj avta, ker tako niski pa jaris spet ni.
Objavljeno: Ne feb 22, 2004 8:48 am
Napisal/-a pina`
MGsax je napisal/-a:ker da bi kdo rabil znižan avto zaradi boljše lege na cesti dvomim.
Ja halo,po cestah se sicer ne divja, ampak ovinke itd. lažje zvoziš pr višjih hitrostih, če je avto bl pri tleh, kt pa da te maja sam pa tja k u kaki katrci. Seveda je lega bolša, poslabša se pa ugodje zaradi cest, kakršne pač pr ns so.
Objavljeno: Ne feb 22, 2004 10:31 am
Napisal/-a maky
jah jaz mam isto dilemo...
al naj vzamem gewinde in trpim poleti in parkiram v drugi garaži in se cjazim čez vsake kucle al pa naj šparam in prodajam dele telesa in si privoščim airride...
razlika je nekje 300k vs. 600k (vse brez montaže)
Objavljeno: Ne feb 22, 2004 11:41 am
Napisal/-a MGsax
pina` je napisal/-a:MGsax je napisal/-a:ker da bi kdo rabil znižan avto zaradi boljše lege na cesti dvomim.
Ja halo,po cestah se sicer ne divja, ampak ovinke itd. lažje zvoziš pr višjih hitrostih, če je avto bl pri tleh, kt pa da te maja sam pa tja k u kaki katrci. Seveda je lega bolša, poslabša se pa ugodje zaradi cest, kakršne pač pr ns so.
no sama si povedala da se ne divja po cestah.
Objavljeno: Ne feb 22, 2004 12:11 pm
Napisal/-a pina`
MGsax je napisal/-a:pina` je napisal/-a:MGsax je napisal/-a:ker da bi kdo rabil znižan avto zaradi boljše lege na cesti dvomim.
Ja halo,po cestah se sicer ne divja, ampak ovinke itd. lažje zvoziš pr višjih hitrostih, če je avto bl pri tleh, kt pa da te maja sam pa tja k u kaki katrci. Seveda je lega bolša, poslabša se pa ugodje zaradi cest, kakršne pač pr ns so.
no sama si povedala da se ne divja po cestah.
Ah...ne ločiš divjanja od hitre vožnje

Objavljeno: Ne feb 22, 2004 12:18 pm
Napisal/-a MGsax
no pa mi ti razloži
Objavljeno: Ne feb 22, 2004 12:49 pm
Napisal/-a Skull23
Hitra vožnja je varna, divjanje je pa nevarno.