Road Runn3r je napisal/-a:Mene pa znima če se nalepke od Kompareta al pa Pajsarja kej razlikujejo od enga lokalnega k lima te zadeve? K tle se poznajo prehodi če greš z roko čez to je verjetno pri vseh nalepkah
Smejko je napisal/-a:Slika z neta: (clio)
http://www.carzonespecials.be/images/bodykits/16/1l.jpg
Moj avto:
http://www.avtomobilizem.com/modules/my ... 087&size=1
maky je napisal/-a:Road Runn3r je napisal/-a:Mene pa znima če se nalepke od Kompareta al pa Pajsarja kej razlikujejo od enga lokalnega k lima te zadeve? K tle se poznajo prehodi če greš z roko čez to je verjetno pri vseh nalepkah
folija je folija... ponavadi so iste
razlikuje se kvaliteta montaže
__PAJSAR__ je napisal/-a:maky je napisal/-a:Road Runn3r je napisal/-a:Mene pa znima če se nalepke od Kompareta al pa Pajsarja kej razlikujejo od enga lokalnega k lima te zadeve? K tle se poznajo prehodi če greš z roko čez to je verjetno pri vseh nalepkah
folija je folija... ponavadi so iste
razlikuje se kvaliteta montaže
Folije se tudi precej rzlikujejo po kvaliteti.
Nekatere imajo deklarirano full obstojnost in vse podatke u iber, v resnici se jih pa težko reže, težko lima, dolgo ne primejo, kmalu odstopijo itd itd.
Jaz se zanašam predvsem na svoje izkušnje s folijami (10 let izkušenj z nalepkami na kamionih, kjer v bistvu najbolj "najebajo", ker so na udaru full različni vremenski pogoji, vedno na cesti, potem full agresivni praški in nenazadnje tudi malomarnost šoferjev (ne lastnikov), ki skrbijo za te kamione) in na podlagi tega sem se odločil za en material, ki je po moje najboljši. (razmerje cena-kvaliteta-obstojnost-prijaznost uporabe).
Ko je folija nalepljena na barvo se sevada občuti rob - prehod med barvo in folijo.
Če hočeš, da tega ni, je treba vse polepljene površine dodatno prozorno prelakirati, še enkrat zapolirati robove in potem še enkrat prelakirati.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov