Stran 1 od 2

Ožja feltna in ista širina gume.

Objavljeno: Po maj 17, 2004 8:46 pm
Napisal/-a Lojzek
Mam gor gume 225/45/17 in pa feltne 8Jx17. Spredaj ven štrlijo za cirka 1 cm in zgleda grdo (sem jih dobil zraven avta, tako da če bi sam kupoval...). Nima kaj za štrlet ven.

Sem mislil da bo treba kupit pač ožje gume in feltne. No potem pa vidim enak avto, ki je mel gor 225/45/17 pa mu niso čisto nič ven štrlele. Bile so poravnane z blatniki. Bila pa je razlika v gumah. Namreč te so bile na robu odsekane, moje so pa malo pod kotom. Mislim da če bi bile odsekane in da bi bila feltna manjša bi bilo vse ok. A imam prav?

Torej kaj me zanima je kako naj vem da bom lahko na 7Jx17 feltno stlačil 225/45/17 gumo? A je kje kak manual kjer je napisano kak je razpon širine gum za določeno širino feltne?

Objavljeno: Po maj 17, 2004 8:49 pm
Napisal/-a maky
mogoče imaš napačen et in ti zato tako štrlijo vn :wink:

Objavljeno: Po maj 17, 2004 9:05 pm
Napisal/-a knap
ravno to sem hotel reči pa vidim, da je maky odgovoril in bo verjetno kr držalo!
felna zavzema premalo prostora navznoter. na 7J felno pa 225 mislim da ni možno oziroma ni priporočljivo!

Objavljeno: Po maj 17, 2004 9:29 pm
Napisal/-a Lojzek
zasledil sem že ta ET. kaj je to? knap pravi da mogoče zavzema premalo prostora navznoter. ko grem jaz z roko zadaj je med amortizerjem in gumo komajda še kaj prostora, tako za en prst. kaj zdaj? avto je pa Audi A3 l.99

Objavljeno: Po maj 17, 2004 9:46 pm
Napisal/-a knap
o ET-ju je bilo veliko predebatiranega na forumu zato malo pobrskaj. praviš da zadaj ni več veliko prostora. jaz bi ti predlagal, da vzameš felno dol na notranji strani oziroma kjer pač že piše pogledaš in si prepišeš podatke o širini felne, ET, itd...pogledaš tudi katere znamke je felna če ne veš, nato pa probaš dobit tuv certifikat za omenjeno felno. ko boš pa imel ta papirček v roki pol boš pa takoj vidu kje je problem, ker tam vse piše kakšne dim. gum gredo na tvoj avto v kombinacijo z felno, itd. LP

Objavljeno: Po maj 17, 2004 10:29 pm
Napisal/-a Lojzek
okej no pa recimo da bom rabil druge feltne. kako naj jaz vem kak ET majo kake feltne? v vseh katalogih je vse kar vidiš le širina in višina feltne.

Objavljeno: Po maj 17, 2004 11:15 pm
Napisal/-a knap
kot sem rekel je ET odtisjen na notranji strani felne in ga lahko pogledaš na kateri koli felni. v tuv certifikatu pa pišejo te zadeve še bolj natančno tak da ne morš falit.
pri men v tuv-u piše (za moja platišča,fiat punto2) razmak med vijaki 4×98 dim. felne 7J×15 (širina in colaža), ET 35 v posebnem okenčku piše, da na dane karakteristike felne, dam lahko na to felno samo dim. gume 195/45/15 in nobene druge, kar ne pomeni da na to felno ne gre gor dim. 205/45/15 ampak ne na punto2 ampak recimo na fiat bravo/a. recimo pri isti dim.felne in pri ET-ju 25 (sem mel priliko vidit en drug tuv) pa lahko gre gor tud širša guma 205/45/15, ker je sama felna pomaknjena bolj navzven. upam da nisem zakompliciral in da sedaj bolj razumeš pomen ET-ja :roll:

Objavljeno: Po maj 17, 2004 11:40 pm
Napisal/-a Lojzek
šur ja, malo sem pobrskal po forumu. ET mi je jasen čisto. lepo bi blo če bi zdaj izvedel še kolko mora bit ET za 8J feltne da ne gledajo ven pri A3 in hkrati ne pajsajo po čemurkoli na notranji strani.

Objavljeno: To maj 18, 2004 8:12 am
Napisal/-a maky
35 ali 38 :wink:

Objavljeno: To maj 18, 2004 9:06 am
Napisal/-a gerchy
Sirina je problem. Za passata vem, da ima tovarnisko sirino 7.5 in ET 37. 8 in 8.5 res strli izpod blatnika, kar utegne biti tezavno pri homologiranju. Tudi A3 dvomim, da ima serijsko kaj vec od 7.5, razen seveda S3, kar pa spet ni merodajno, ker ima najbrz sirse blatnike in drugacno podvozje.

Najbolje, da povprasas na pooblascenem servisu, kaksen ET imajo serijska platisca. Le-ta nikoli ne strlijo izpod blatnikov.

Torej, povem ze ene desetic: :?
ET (einpress tiefe ali offset) je razdalja od razpolovisca felgne do prijemalisca, kjer vijaki primejo pesto. Ta razdalja "je kriva" nepravilno lego felgne, kar se posledicno pozna tudi pri legi vozila. (glej sliko). ET nima nic oprabiti s sirino gum, razen, da ob nepravem ETju lahko pride do nasedanja gume ob blatnik.

Slika

Slika

8,5J x 18 ET 35.

Objavljeno: To maj 18, 2004 11:00 am
Napisal/-a Lojzek
serijska feltna še nobena ni bla poravnana z blatnikom. vedno so vse vsaj kake 2 cm manjše. torej a se naj pol še vedno oprem na ET serijske feltne in potem samo širino feltne povečam do roba blatnika in bo štimalo? bom šel vprašat na audi klub forum če kdo ve kolk ma ET serijsko.

Objavljeno: To maj 18, 2004 3:19 pm
Napisal/-a gerchy
Ma tam ne bos dobil nobenega pametnega odgovora.

Za optimalno lego je gotovo najboljsa izbira original. Povsem logicno je, da ni poravnana z robom blatnika (pri nas je to tudi prepovedano), ker imajo sportnejse razlicice navadno sirse blatnike.

Ako vseeno vztrajas pri (pre)sirokih felgnah, potem se obrni na kakega tunerja. Recimo ABT. (ABT ima ET35), JE design, .. za VAG koncern imas polno tunerjev. Google pa akcija. Pisi jim in jih vprasaj, ponavadi so ustrezljivi. Mene so enkrat celo na gsm klicali, ker sm jim tezil po mailu.

Se vedno pa ne razumem, zakaj vztrajas z robom ... :DDD
Sirse ni nujno boljse, utegnes imeti tezave tudi z nasedanjem pri obremenjenem (ali spuscenem) vozilu.

Passat (na prejsnji sliki) ima sirino 8.5J. Verjames, da se s 7.5 avto lepse pelje, volan je prakticno neobcutljiv na cestne grbine, lega pa je celo boljsa, kljub enaki sirini gum. Vsaka obesa je stoji pod kotom in nepravilno namesceno platisce lego poslabsa.

Objavljeno: To maj 18, 2004 3:34 pm
Napisal/-a maky
sm že napisal... 35!
meni 8,5J pridejo za 1mm pod blatnik.. :wink:

Objavljeno: To maj 18, 2004 3:36 pm
Napisal/-a HMX
Poslušajte gerchy-ja, ker ima prav!

Objavljeno: To maj 18, 2004 4:59 pm
Napisal/-a Lojzek
maky je napisal/-a:sm že napisal... 35!
meni 8,5J pridejo za 1mm pod blatnik.. :wink:


A si govoril za novi model A3 ali stari? Namreč jaz imam starega.

Objavljeno: To maj 18, 2004 5:04 pm
Napisal/-a maky
stari

Objavljeno: To maj 18, 2004 5:11 pm
Napisal/-a Lojzek
maky je napisal/-a:stari


ja pa kako?!?! jaz mam 8J gor, štrlijo 1 cm ven. če jih dobim z večjim offsetom, recimo 45, potem bojo za 1 cm bolj not, a bodo hkrati seveda skorajda drsale po amortizerju. kako si potem ti skril celih 8,5J pod blatnik mi ni jasno :? :?

Objavljeno: To maj 18, 2004 5:17 pm
Napisal/-a Lojzek
gerchy je napisal/-a:...Povsem logicno je, da ni poravnana z robom blatnika (pri nas je to tudi prepovedano)...


Kako je to prepovedano? A ni prepovedano samo to da je širše od blatnika, če je pa enako ali ožje pa ni problem?

Objavljeno: To maj 18, 2004 5:20 pm
Napisal/-a maky
Lojzek je napisal/-a:
maky je napisal/-a:stari


ja pa kako?!?! jaz mam 8J gor, štrlijo 1 cm ven. če jih dobim z večjim offsetom, recimo 45, potem bojo za 1 cm bolj not, a bodo hkrati seveda skorajda drsale po amortizerju. kako si potem ti skril celih 8,5J pod blatnik mi ni jasno :? :?

8,5 mam na moji a4 in je čisto lepo notri... sm dal pa 1 za foro na sestrino a3 (sicer je nism zašraufal ker je drugačen razmak ampak samo nataknil gor) in je gledala vn glih jedva... kako bi blo pa z drajsanjem mi pa tud ni jasno... sicer pa ni nujno da ti bo drajsalo... kolk maš pa zdej lufta pr amortizerju?

Objavljeno: To maj 18, 2004 5:29 pm
Napisal/-a Lojzek
maky je napisal/-a:... kolk maš pa zdej lufta pr amortizerju?


jah za kak centimeter je še placa.

druga stvar je pa tudi kako sem potem lahko ziher da bo to kar bom dal gor šlo skozi homologacijo. Kaj/kdo mi lahko jamči da bo šlo skozi še pred nakupom felten? TÜV?