Stran 1 od 1
H&R VZMETI
Objavljeno: Po maj 31, 2004 3:16 pm
Napisal/-a stilk0
Je že gdo slišu za H&R športne vzmeti? majo jih pr technoracing baje se kao uporabljajo pr ferrarijih pa porsche-jih . zdej me pa zanima če ma gdo izkušnje znjimi če je že gdo sprobu če so za kej ?!?
Objavljeno: Po maj 31, 2004 3:28 pm
Napisal/-a CupraR
Sicer nimam izkušnje, so pa v rangu Eibacha, tko da nimaš kej falit. Dobra roba!!!
Objavljeno: Po maj 31, 2004 3:34 pm
Napisal/-a INFINITI
- Koda: Izberi vse
Je že gdo slišu za H&R športne vzmeti?[quote]
-Is that a trick question or what? :lol: :lol: . H&R so vrhunske vzmeti; bolje ko neka apex, itd. Res je da je v rangu Eibach, po testih pa je eibach malce boljši, med tem ko je H&R malce cenejši[/quote]
Objavljeno: Po maj 31, 2004 3:35 pm
Napisal/-a Pugi
H&R je zelo priznana firma, njihove vzmeti uporabljajo veliko v DTM prvenstvu - so pa kot je CupraR reku - v rangu Eibacha - torej top varjanta.
Js mam to v mojmu pugecu, pa bolš da ne greš na testno vožnjo
Dobr nakup vsekakor....
Objavljeno: Po maj 31, 2004 3:43 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
H&R ima moj prijatelj na Fiat Tipotu in je z njimi zelo zadovoljen.
Poleg tega, da so v rangu Eibach mislim, da so tudi malo cenejše, vsaj tako je blo ko je on kupoval. Baje pa da Eibach vseeno malo bolj absorbirajo neravnine na cestišču. Vsekakor so razlike minimalne. Dober nakup!
LP,
don CONSIGLIO
Objavljeno: Po maj 31, 2004 5:11 pm
Napisal/-a stilk0
No lepo si jih bom kr vzeu ste me prepričal

Objavljeno: Po maj 31, 2004 5:17 pm
Napisal/-a bojc206
kok se pa cene kej vrtijo za te vzmeti

Objavljeno: Po maj 31, 2004 5:32 pm
Napisal/-a Pugi
Uff, to je pa čist odvisno od avta... Pomoje za enga golf razred ene 40-50 jurjev. Js sploh ne povem za kok sm jih dobu, ker je Mare v Procarju taka faca - tam jih boš pomoje najcenej dobu.
Objavljeno: Po maj 31, 2004 6:31 pm
Napisal/-a X-Hair
Ce imas moznost jih nabavi in ne bos falil. Zraven se ene pametne amortizerje na podlagi dobrih gum in veselica se lahko pricne. Nekateri so se vozil z mano pa naj povejo koliko je avto trd.
Objavljeno: Po maj 31, 2004 7:46 pm
Napisal/-a stilk0
Mah nevem al bi si sploh uzemu amortizerje bom raj sam vzmeti uzeu da nebi biu avto pol pretrd itak mam 225/45/17 gume gor tko da je čist cool lega na cesti. Vzmeti za moj avto pridejo 45 cukov pol pa še montaža pa optika tm ene 65 cukov vse skp.

Objavljeno: Po maj 31, 2004 8:06 pm
Napisal/-a Pugi
No, to je ql. Maš prav glede trdote. Če ne maraš trdega, bo to čisto dovolj, če pa rad športno voziš, potem pa še mortije suni...
Objavljeno: Sr jun 02, 2004 4:48 pm
Napisal/-a stilk0
Dons sm kupu pr technoracingu H&R vzmeti spustu nej bi ga za 4 cm...
Zdej se pa bojim zarad amortizerjev da nebi kej trpel ore something ker bo nižji kwa mislte bi jih blo treba tršat al menat sam jz nočm da bo avto trd ?
En sodelavc me je dons prestrašu s tem prav da če bom meu koga uzad mi bojo gume čist drajsale... pa da še u kšno lukno prbijš pa ti glih gumo prereže... Zdej nevem kok je od tega kej res.. Dejte mi folk mal izkušne povedat a morm še amortizerje menat al ne ker tršu jih nebi bi raj ene športne uzeu če je res že treba da neb biu pol tok trd kwa mislte ?
Mi se pa mudi z odgovorm ker ga grem jutr spustit tko da pohitite z odgovori :P
Objavljeno: Sr jun 02, 2004 4:50 pm
Napisal/-a INFINITI
če boš še vzel kake športne amortizerje bo ziher boljše kot sedaj kar se tiče navedenih strahov - ti k če lahko; pa od iste znamke
Objavljeno: Sr jun 02, 2004 4:55 pm
Napisal/-a X-Hair
Ma ne bo nic trdo ampak je pa zadeva nekolikan drazja. Koni je v kombinaciji z H&R odlicna kombinacija. Samo k*** to je drago, ampak verjemi se ti bo oddolzilo na cesti. Avto bo kot porocen s cesto

in seveda ne bo trdo k kamen kar je pa zate zelo pomembno. Evo resen problem.
Objavljeno: Sr jun 02, 2004 5:02 pm
Napisal/-a Pugi
stilk0 je napisal/-a:Dons sm kupu pr technoracingu H&R vzmeti spustu nej bi ga za 4 cm...
Zdej se pa bojim zarad amortizerjev da nebi kej trpel ore something ker bo nižji kwa mislte bi jih blo treba tršat al menat sam jz nočm da bo avto trd ?
En sodelavc me je dons prestrašu s tem prav da če bom meu koga uzad mi bojo gume čist drajsale... pa da še u kšno lukno prbijš pa ti glih gumo prereže... Zdej nevem kok je od tega kej res.. Dejte mi folk mal izkušne povedat a morm še amortizerje menat al ne ker tršu jih nebi bi raj ene športne uzeu če je res že treba da neb biu pol tok trd kwa mislte ?
Mi se pa mudi z odgovorm ker ga grem jutr spustit tko da pohitite z odgovori :P
Ma dej ta tvoj sodelovc je en tumpek... Zarad teh fedrov neaboš ti nobene gume več preklal, manj pa tud ne. Gume bodo drajsale ne, edin če jih maš do blatnika. Drgač je pa tkole - do 4cm spuščanja so amortizerji opcija, se pravi ni ti jih treba, lahko jih pa...
Objavljeno: Sr jun 02, 2004 5:12 pm
Napisal/-a mišel
jst jih prodajam za clio stari model 1.4 motor! so pa res dobre

Objavljeno: Sr jun 02, 2004 5:47 pm
Napisal/-a stilk0
In kok pridejo Koni amortizerji ?
Objavljeno: Sr jun 02, 2004 6:58 pm
Napisal/-a Tilen
stilk0 je napisal/-a:In kok pridejo Koni amortizerji ?
Pocen glih niso: 45.500,00 SIT/prednji par za Fiat Punto II
Objavljeno: Sr jun 02, 2004 8:05 pm
Napisal/-a stilk0
huh kr drago se prav še ene 80 k zihr no sej bomo probal sam spustit brez amortizerjev če bo pa kej jebal ore something bom pa še amortizerje dou sej se da pol naknadno še amortizerje al je treba to vse skp zdele delat k bom športne vzmeti gor daju
Pa a so Koni trdi amortizerji ? ma gdo izkušnje znimi
Objavljeno: Če jun 03, 2004 6:00 am
Napisal/-a X-Hair
Ni trdo sploh. Avto, kot sem ze rekel, je porocen s cesto s tem da udobje ne trpi. Tudi sam sem bil v enaki dilemi kot ti. Namrec sem se peljal z dvema ko sta imela znizano in sem samo

. Enga rukanja brezveze, skratka to ni zame. Dobim tole ponudbo se odlocam vec kot pol leta mal preprasam koncno zmontiram in lahko recem samo da je zadeva taprava. Se vedno se lahko peljem kot gospod

in ob hitri voznji ni tistega bednega guncanja in pretegovanja riti sploh pri mojem avtomobilu je bil tole en ziv poraz. Sicer pa dokler se enkrat ne peljes ne bos vedel kako je. Jaz nisem imel te sanse.