Stran 1 od 1

Športne vzmeti

Objavljeno: Če jun 24, 2004 8:10 am
Napisal/-a bkozni
Mi lahhko kdo pove če se dajo dobit vzmeti in kje za Passata 1.8t nižje 6 cm,ker je prijatel kupo vmeti 4cm nižje za passata 2.8 pa skoraj ni razlike od mojga mogoče 1cm pa moj je še original

Objavljeno: Če jun 24, 2004 9:45 am
Napisal/-a 1.8T
Nabavi si H&R Cup kit - 60mm nizji avto, pa se Bilstein amortizerji so v kompletu, ker H&R ne izdeluje svojih. Poklici na podjetje Cetron in povprasaj za Urbana. Meni jih je ponujal za 118.000SIT (z davkom), ampak zame je toliksno znizanje prevec, ker rabim avto tudi v druzinske namene.

Najbrz ti je kristalno jasno, da ce hoces avto znizati za 60mm, moras obvezno tudi amortizerje menjati, ne?

Ce preberes malo po vwvortex forumih in ostalih podobnih, bos naletel na zelo dobre kritike H&R Cup kit podvozja.

Drugace bi ti znal podobno zadevo zrihtati tudi Mare iz Pro-car-ja v Kranju, FK tudi ni slaba izbira.

/jan

Objavljeno: Če jun 24, 2004 10:07 am
Napisal/-a Čipnorec
Jst sm kupu Apex, pa naj bi bile nižje za 4cm, v resnici mam pa avto nižji 5.5cm!!
Pa mi je na A3M-mu reku da se bodo še sesedle!!
Zdej po enem letu uporabe imam avto nižji že za 6.5cm!! :( :(

Objavljeno: Če jun 24, 2004 10:28 am
Napisal/-a -EC-
Čipnorec je napisal/-a:Jst sm kupu Apex, pa naj bi bile nižje za 4cm, v resnici mam pa avto nižji 5.5cm!!
Pa mi je na A3M-mu reku da se bodo še sesedle!!
Zdej po enem letu uporabe imam avto nižji že za 6.5cm!! :( :(


A ni tko, da so v A3M-u prodajal fejk Apex, da so mel sam škatle not pa kr ene vzmeti :roll:


Lp!

Objavljeno: Če jun 24, 2004 10:35 am
Napisal/-a Čipnorec
Men so jih zadaj menal 3-krat, k je avto nazaj visu!! :( :(,
pa še zdaj ni čist kul, pol mi pa šef reče da je nekaj narobe z avtom!! :shock: :shock:

Objavljeno: Če jun 24, 2004 3:45 pm
Napisal/-a Slide
Ammm sej niti ne vem točn kko se po slovensk prov reče...sramota moja :oops: :oops:
Gewinde Fahrwerk... coilovers...a je nastavljivo podvozje prov? :oops:
Bilstein, H&R, Eibach, Öhlins, KW...to so tip top firme...tud sam fedre majo...al pa blažilnike, pa vse skup...pa nastavljivo...ni da ni...
www.bilstein.de
www.öhlins.de
www.kw-gmbh.de
www.eibach.de
www.ohlins.com
www.hr-spezialfedern.de
mogoče še www.koni.de
da se boš lažje odloču...
Sam to košta...košta :wink:

Objavljeno: Če jun 24, 2004 4:36 pm
Napisal/-a Bunny
moje mnenje EIBACH švaba švabatu heheh najboljš za pasata! cena se giblje okoli 66k za pasata zdej pa odvisn od tebe kok boš odštel za kvaliteto!

Objavljeno: Če jun 24, 2004 6:16 pm
Napisal/-a INFINITI
Eibach je hud ja je pa drag da ti j***a zamrzne; sm pobaral malo amortizer sp za ceno pro kit plus sistema in je biu odg; 330T Sit

Objavljeno: Če jun 24, 2004 6:30 pm
Napisal/-a INFINITI
A lahko nekdo prevede za kere elemente gre tukaj:
On the spare part set the support bearings ( dome bearings ) should also be exchanged because the metal-rubber connections become soft or crack. Although you might not have previously noticed any noise, you may hear a metallic knocking noise when new shock absorbers have been fitted. This is very often caused by the support bearings. A wrong sequence in the assembly of the fittings can also lead to noise.

BTW, kako se po slovensko reče "bushings"

Objavljeno: Če jun 24, 2004 9:29 pm
Napisal/-a Slide
INFINITI je napisal/-a:A lahko nekdo prevede za kere elemente gre tukaj:
On the spare part set the support bearings ( dome bearings ) should also be exchanged because the metal-rubber connections become soft or crack. Although you might not have previously noticed any noise, you may hear a metallic knocking noise when new shock absorbers have been fitted. This is very often caused by the support bearings. A wrong sequence in the assembly of the fittings can also lead to noise.

BTW, kako se po slovensko reče "bushings"


Na rabljenem? delu naj bi se zamenjali tudi pomožni ležaji?, ker kovinsko-gumijasti povezovalni deli postanejo mehki ali razpokani(to so mislm da bushings). Čeprav prej morda ni slišati ropota, je moč slišati kovinski trkajoči zvok, ob namestitvi novih blažilnikov. Pogosto so vzrog pomožni(podporni, nosilni) ležaji. Napačen potek namestitve(vrstni red) lahko prav tako povzroči ropot...

No to so pa bushing-i obkrožena delčka...gumice? Bolj strokovno pa ne vem kko bi se rekl...Mal se mi spi...mogoče sm kej narobe prevedu :wink:

Slika

Objavljeno: Če jun 24, 2004 9:31 pm
Napisal/-a Slide
ammm sori...sm mislu da si napisu prevedit :oops:
My bad :wink:

LP

Objavljeno: Pe jun 25, 2004 12:11 am
Napisal/-a s.Hio
Slide je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:A lahko nekdo prevede za kere elemente gre tukaj:
On the spare part set the support bearings ( dome bearings ) should also be exchanged because the metal-rubber connections become soft or crack. Although you might not have previously noticed any noise, you may hear a metallic knocking noise when new shock absorbers have been fitted. This is very often caused by the support bearings. A wrong sequence in the assembly of the fittings can also lead to noise.

BTW, kako se po slovensko reče "bushings"


Na rabljenem? delu naj bi se zamenjali tudi pomožni ležaji?, ker kovinsko-gumijasti povezovalni deli postanejo mehki ali razpokani(to so mislm da bushings). Čeprav prej morda ni slišati ropota, je moč slišati kovinski trkajoči zvok, ob namestitvi novih blažilnikov. Pogosto so vzrog pomožni(podporni, nosilni) ležaji. Napačen potek namestitve(vrstni red) lahko prav tako povzroči ropot...

No to so pa bushing-i obkrožena delčka...gumice? Bolj strokovno pa ne vem kko bi se rekl...Mal se mi spi...mogoče sm kej narobe prevedu :wink:

Slika


E vidis, to meni zdaj ropota ko mam sportne amortizerje gor, jebeni nemci.