Stran 1 od 71

Osnove homologacij------->FAQ za začetnike

Objavljeno: To jul 20, 2004 1:37 pm
Napisal/-a maky
Tole so čiste osnove in vsakemu začetniku najprej priporočamo naj prebere tole temo šele potem naj (v primeru kakih nejasnosti) odpira novo temo.

Za kaj vse potrebujemo homologacijo:
  • Drugačne dimenzije pnevmatik kot so vpisane v vašem homokartončku

    Potrebujemo Tüv certifikat od platišč. V temu certifikatu more biti vpisano naše vozilo in naša pnevmatika. Pnevmatike in platišča morajo biti na dan homologacije nameščena na našem vozilu.Potrdila o strokovni montaži NE potrebujemo.
  • Športni izpuh

    Za športni izpuh prav tako potrebujemo Tüv certifikat. V temu certifikatu more biti vpisano naše vozilo (predvsem tip motorja).Potrdila o strokovni montaži NE potrebujemo ampak ne more škoditi če ga imamo.
  • Spojlerji + pragovi

    Potrebujemo Tüv certifikat proizvajalca (oziroma potrdilo o ustreznosti slovenskega proizvajalca (fazer,ustyle).V temu certifikatu mora biti vpisano naše vozilo. Potrdila o strokovni montaži NE potrebujemo ampak ne more škoditi če ga imamo.
  • Zatemnjena stekla

    Potrebujemo certifikat o ustreznosti folije in potrdilo o strokovni montaži. Vetrobranskega stekla NE smemo temniti!
  • Znižano vozilo (vzmeti+predelani amortizerji)

    Potrebujemo Tüv certifikat vzmeti. V temu certifikatu mora biti vpisano naše vozilo. Prav tako potrebujemo tudi potrdilo o strokovni montaži in izpisek optike. Za stršane amortizerje NE potrebujemo homologacije.
  • Zamenjava zadnjih luči

    Potrebujemo odtisnen E na luči sami ter certifikat o ustrezni svetilnosti. Tuv-a se pri lučeh načeloma ne dobi zato se ga naj tudi nebi rabilo. V kolikor ga imate ne more škoditi.
  • Stroški homologacije

    Cenik je obljavljen tule.Vendar se upravni organi tega cenika bolj malo držijo tako da se cena določa na licu mesta in varira od osebe do osebe.Nekje za povprečen vpis (do 3 stvari) boste plačali med 5000-11000. V primeru da imate avtomobil starejši od letnika 93 potrebujete tudi nov homokartonček (če ga še nimate). To stane dodatnih 4000.
  • Postopek homologacije


    Najprej je potrebno izpolniti vlogo za homologacijo. Dobite jo lahko na sedežu LPP-ja oz. RTI-ja ali na straneh avtomobilizma.com (Link do .pdf formata vloge za predelavo). V kolikor ste jo izpolnili doma jo pošljete na naslov napisan na obrazcu ali pa jo osebno odnesete na LPP ali RTI. V roku 2 tednov prejmete vabilo na pregled.S seboj prinesite vse papirje,ki jih imate in se navezujejo na predelavo (četudi jih večino ne rabite jih imejte vseeno sabo kajti nikoli se ne ve... :) ).Pregledi so ponavadi ob 7. in trajajo nekje 20min na vozilo zato bodite potrpežljivi in počakajte na morebitno vrsto.
    Na LPP-ju se pregledujejo samo stvari katere želite homoligirati.Ostalih stvari ne pregledujejo (vsaj tako je bila praksa do sedaj) in ne vplivajo na uspešnost homologacije.
    Po usešno opravljenem pregledu prejmete homokartonček po pošti na dom (po nekje 3 tednih do 3 mesecih).

    (se še dopisuje)

Objavljeno: To jul 20, 2004 2:21 pm
Napisal/-a mazda-mx3
priden maky ;)

Objavljeno: To jul 20, 2004 2:26 pm
Napisal/-a idol plemenit
ja hvala no 8)
sam še keš morem dobit pa avto :P

Objavljeno: To jul 20, 2004 2:34 pm
Napisal/-a darwin
Kratko, jasno in razumljivo. Pohvalno!

Objavljeno: To jul 20, 2004 6:28 pm
Napisal/-a pic16v
Eno vprašanje-kaj pa če si dam recimo šipe zatemnit v tujini,potem mi dajo tam homilogacijo,pa grem na a-test v Slovenijo?

Objavljeno: To jul 20, 2004 6:42 pm
Napisal/-a Fullback
mislm da je tole manjkal na forumu!!!!

Objavljeno: Sr jul 21, 2004 9:43 am
Napisal/-a PIL
Eno uprasanje mam ker nism tega zasledil nikjer. A potrebujes homologacijo ce bi odstranil zadnje sedeze v avtu in not namontiral polico z zvocniki.

LP Pil

Objavljeno: Sr jul 21, 2004 9:55 am
Napisal/-a Rjuhar
Načeloma izpis optike ni nujen, ker se smatra za strokovno montažo, če je pooblaščeni monter opravil optiko. Škodi nikakor ne.

Objavljeno: Če jul 22, 2004 9:58 pm
Napisal/-a Doc_
Živjo.
Kako je pa z unimi amortizerji k se da štimat višino??
LP 8)

Objavljeno: Če jul 22, 2004 10:15 pm
Napisal/-a GReddy_
Kako je pa z unimi amortizerji k se da štimat višino??


Kolikor jaz sledim pogovorom o homologaciji je treba homologirat LE tiste stvari, ki jih kakorkoli spremenimo ali dodamo na naš avto. Torej če so ti amortizerji originalno na avtu jih ni treba homologirat, če jih pa sam vgradiš se jih verjetno homologira kot vsake druge amortizerje+vzmeti.

Kakšna pa je situacija z mrežico???

Objavljeno: Pe jul 23, 2004 12:10 am
Napisal/-a CST™accim
zelo pohvalno !!
zelo lepo razloženo !
če pa zdj gdo praša stvar k je gor opisana, pa res... :/:o:/
no ja...hec :wink:

Objavljeno: Pe jul 23, 2004 7:01 am
Napisal/-a maky
Doctor206 je napisal/-a:Živjo.
Kako je pa z unimi amortizerji k se da štimat višino??
LP 8)

isto homologirat ker to je že komplet vzmetenje (imaš tudi feder drug).

za mrežico (predvidevam da v maski misliš) NI potrebna homologacija

Objavljeno: Pe jul 23, 2004 7:08 am
Napisal/-a din
Verjetno ni obvezen TÜV ampak certifikat o ustreznosti iz katerekoli države (TÜV je nemški standard)

Objavljeno: So jul 24, 2004 12:31 am
Napisal/-a wezle
lepo narejeno :D
kaj pa luci? (wem da je moznost velika da je to neumno vprasanje a nekje je treba zacet)

lp

Objavljeno: So jul 24, 2004 10:24 am
Napisal/-a Golden eye
z eno povednjo se da odgovorit na vsa vaša vprašanja:
VSE KAR NI ORIGINAL MORAŠ HOMOLOGIRAT!!

Objavljeno: So jul 24, 2004 10:26 am
Napisal/-a sajko
A ma kdo kksn zemljevid kje ta LPP je? :)

Objavljeno: Ne jul 25, 2004 4:17 pm
Napisal/-a combe
kako je pa z cartatoo-ji,a rabis homo al ne.men je zanc en cops tezil zaradi tega k mam po boku cartatoo.sam kolikor jest vem rabis samo ce bi dal na sprednjo havbo tatoo.kaj je zdaj res???????????

Objavljeno: Ne jul 25, 2004 5:11 pm
Napisal/-a lublancan
glede cartatooja:
po zakonu na sprednji in zadnji strani avtomobila nesmeš imeti nobenega napisa razn z zakonom določenih nalepk (slo, omejitve...) zto recimo avtobusi nimajo ponavad reklam spredi in zadi
cartatoo je dovoljen v primeru da površina tatooja ni večja od mislm da 40% avtomobila (zaradi barve, ki je vpisana v prometno)

če je pa kšn polcaj kej pamtn ga pa upraš kaj dela tist veeeeeeeeeelk napis policija na vratih auta in če ma homologacijo (s tem ga ponavad prpravš do tega, da ti auto okol obrne, sam tko pač je)

Objavljeno: Po avg 09, 2004 2:31 pm
Napisal/-a Mr. Durst
jst mam pa eno uprasanje (ki se bo vam zdelo ZELO butasto) :oops:

torej... kaj tocno je homologacija? a je to kej tazga k registracija? da mors pac use dele k niso serijski registrirat in se temu rece homologacija? tko jst to razumm... ce pa ni to tko pa prosm povejte kako je

Objavljeno: Po avg 09, 2004 2:33 pm
Napisal/-a maky
Mr. Durst je napisal/-a:jst mam pa eno uprasanje (ki se bo vam zdelo ZELO butasto) :oops:

torej... kaj tocno je homologacija? a je to kej tazga k registracija? da mors pac use dele k niso serijski registrirat in se temu rece homologacija? tko jst to razumm... ce pa ni to tko pa prosm povejte kako je

temu se uradno reče a-test ampak ker se izsledki tega testa upišejo v homologacijski kartonček se je potem začel uporabljati izraz homologacija.

je pa to točno to kar si vprašal. dodatno pregledati določene dela (novo ugrajene) če ustrezajo vsem trenutnim slo standrdom.