Stran 71 od 71

Re: Osnove homologacij------->FAQ za začetnike

Objavljeno: Pe okt 16, 2020 1:36 pm
Napisal/-a limas
Verjetno gre med platišči enakih dimenzij za razlike v ET vrednostih. Je zelo pomemben podatek, ne vem pa kakšno zvezo ima s homolomo in TP.

https://www.superguma.si/uporabni-nasveti-s-150.aspx

Re: Osnove homologacij------->FAQ za začetnike

Objavljeno: Pe okt 16, 2020 9:43 pm
Napisal/-a DePalmo
Osebno bi dal gor iste dimenzije, tudi ET bi bil eden od dveh homologiranih. Je pa zanimivo da mi je dovoljen ET 50 in 51, za 6.5J 5x16. Kartonček izgleda pa takole: https://imgur.com/uABlvfU

Re: Osnove homologacij------->FAQ za začetnike

Objavljeno: So okt 17, 2020 7:05 pm
Napisal/-a Cefizelj
Če se bodo vsi podatki ujemali nima kaj bit. Kaj pa un ve na tehničnem a so z avtom prišle lite ali kovinske. Važno, da se podatki ujemajo. Me je pa opozoril moj mehanik, ki dela tudi na tehničnih, da imajo navodila da se občasno upiknejo v ET in J, samo redko, pa še to če očitno seka ven da je napačen ET, ker so gume preveč ven.
Homolomo se pa dela za nove dimenzije gum, ostalo pa škoda dnarja.

Re: Osnove homologacij------->FAQ za začetnike

Objavljeno: Ne feb 04, 2024 7:38 pm
Napisal/-a For
Prosim pomoč.
Kateri podatki so še pomembni ko gledamo platišča?
Tole ne bi šlo skupaj
Feltne z Peugeota ne bi mogu dat na Volvota? oops :huh:

Re: Osnove homologacij------->FAQ za začetnike

Objavljeno: Sr feb 07, 2024 6:48 am
Napisal/-a DePalmo
Tele ne, so preveč različne.

Gledaš cole. Levo imaš 18, desno 16 ;)
Nato J (širina feltne) in ET (offset - ne vem kako bi to prevedel v Slovenščino). Načeloma je fizično lahko malo odstopanja, ampak je najbolje da feltno probaš na avtu če bo šla gor. V nekaterih primerih se kljub ujemanju s številkami kraki zaletijo v čeljust. Ali pa pride preveč noter oz. ven.
Razmak med vijaki. Sicer obstajajo ekscentrični vijaki kjer lahko pogoljufaš naprimer 4x98 in 4x100, sam kolikor je platišč, raje poišči prave. Druga opcija so distančniki, kjer imaš več opcij, naprimer 5x108 na 4x108 in podobno. Tukaj je skoraj poljubno, ampak imaš potem dve stvari za homologirat, kako boš to naredil legalno, ne vem.
Premer sredinske luknje. Sicer obstajajo obročki da jo lahko zmanjšaš, ampak kot sem napisal zgoraj, platišč je ogromno. Poišči prave.

Re: Osnove homologacij------->FAQ za začetnike

Objavljeno: Sr feb 07, 2024 12:49 pm
Napisal/-a AssKicker
For je napisal/-a:Prosim pomoč.
Kateri podatki so še pomembni ko gledamo platišča?
Tole ne bi šlo skupaj
Feltne z Peugeota ne bi mogu dat na Volvota? oops :huh:


Največji problem pri montaži platišč iz Peugeota oziroma Citroena na Volvota oziroma Forda je ET. Francozi imajo dost manjši et, in bi pri kakšni večji colaži drgnilo na Fordu in Volvotu.

Re: Osnove homologacij------->FAQ za začetnike

Objavljeno: Sr feb 07, 2024 4:16 pm
Napisal/-a Kohec
Feltne z Peugeota ne bi mogu dat na Volvota?

Edino, kar je skupnega pri platiščih, ki jih omenjaš, je razmak med vijaki. (5 x 108).
Vse ostalo pa gre bolj težko skupaj.
Po vsej verjetnosti se bi platišče nekam naslanjalo.
Potem je vprašanje kakšne gume bi dal na 16" platišča. Razlika v obsegu med sedanjimi in drugimi je lahko največ 2,5%.
Kaj pa imaš napisano v homologacijskem kartončku?

Re: Osnove homologacij------->FAQ za začetnike

Objavljeno: So feb 10, 2024 3:27 pm
Napisal/-a For
Hvala vam,
Col-i niso problem. Tudi zdaj imam 19-ke (letne) in 17-ke (zimske)
V bistvu samo na glas razmišljam…če zamenjam avto, če bi lahko uporabil vsaj 17-ke za zimske.
Pri Audiju je najbrž spet drugač…? :mrgreen: