Stran 1 od 1

zracne reze

Objavljeno: Po avg 30, 2004 12:22 pm
Napisal/-a hitri in drzni
te dni sm vidu kr neki avtomobilov z zracnimi rezami na pokrovu motorja in na strehi.
zdaj me zanima kako se to namontira zdej nevem ce je treba havbo menjat al pa se stara izreze in se to not ugradi aja pa vidu sm tud take z nacinom lepljena kako je s temi. zanima me ce ta reza zahteva se kake druge stvari (cevi ali podobno) pa se to a je s streho isto al je jo treba menjaz al pa sam izrezat

HVALA
LP :-P

Objavljeno: Po avg 30, 2004 12:53 pm
Napisal/-a Misak
Se pravi - reza na havbi je naceloma lahko "slepa" ali pa dejansko ima neko funkcijo.
Slepa je pac samo lepotni dodatek, brez kakrsnekoli tuning vloge.

Tiste s funkcijo se delijo zopet na dve vrsti Inhale in Exhale.

Inhale se naceloma uporabljajo za razne intercoolerje ali pa za dotok hladnega zraka direktno na sportni filter na vrhu motorja (kar ti najbolj priporocam). V tem primeru si das filter v skatlo, ki jo probas kar se da natancno zatesniti na luknjo v pokrovu. Rezultati so fenomenalni (Veliko bolje kot razni CAI sistemi, saj ima zrak zelo kratko pot - ni nekih dolgih cevi a se vedno premikanje avta ustvarja dovolj velik pritisk pri visjih hitrostih. Ta varjanta je meni osebno se najbolj priljubljena.

Exhale nima nobene druge funkcije kot pospeseno izhajanje vrocega zraka iz motorja.

Stresne luknje so pa naceloma res samo lepotnega znacaja - saj se ne gremo nekega rally-a kjer so te stresne luknje predvsem za dovod zraka v motor in potniski prostor.

Luknje v havbo se naredi po 2 principih - obstojeco havbo izreze in naredi luknjo ali pa prineses drugo havbo in ti na tisto naredi luknje, izpuste itd itd itd... Reze in take stvari naredi naceloma s kalupi iz plastike, ki jih potem zakita na havbo in pobarva. Slepe reze pa samo nalimas s silikonom in si resen problemov... :)

To bi blo z moje strani vse, bi bil pa vesel se kksnega popravka 8)

LP :hi

Objavljeno: Po avg 30, 2004 12:54 pm
Napisal/-a PaGeR
Lohka bi pogledu PM!!! :evil:

LP

Objavljeno: To avg 31, 2004 1:00 am
Napisal/-a Misak
Sm :oops:

Objavljeno: To avg 31, 2004 2:06 am
Napisal/-a INFINITI
Inhale se naceloma uporabljajo za razne intercoolerje ali pa za dotok hladnega zraka direktno na sportni filter na vrhu motorja (kar ti najbolj priporocam). V tem primeru si das filter v skatlo, ki jo probas kar se da natancno zatesniti na luknjo v pokrovu.


Kaka pizdarija rata ob prvem nalivu dežja raje ne razmišljam :roll: ; avtocesta 120 kmh+ heavy rain direkt na filter? :?: Pa še ena zadeva je; sploh ni garancije(prej nasprotno) da bo zrak dejansko "kvalitetno" potoval v notranjost - zakaj? Poskušaj na motorju pri kakšni višji hitrosti odpreti usta in dihati; ne bo šlo - kajti zrak se hitreje "odbija" ven kakor si ga ti sposoben povleči vase. Če si pa mislil na kakšen airbox sistem ala Subaru Impreza & japonski športni motorji; je pa to izredno sofisticiran sistem, ki je rezultat dolgotrajnega oblikovanja airbox kanalov, računalniških izračunov ter testiranj; torej je neka home-made zadeva več kot ne -neuporabna. :wink:

Objavljeno: To avg 31, 2004 8:13 am
Napisal/-a HORSE
Nisem celotnega text-a bral, samo nekatere reže niso namenjene zajemu ampak odvajanju zraka... Ravno sedaj se je na eni Lanicii Y10 (v galeriji so slike) naredile reže, ki odvajajo in ne zajemajo zraka... Tako pride do boljše cirkulacije in ima filter skos dovolj "svežega" zraka, ker se vroč ne zedržuje pod pokrovom...

Objavljeno: To avg 31, 2004 8:17 am
Napisal/-a Quik
motor pa 1,2 :P

Objavljeno: To avg 31, 2004 8:42 am
Napisal/-a Asterix
INFINITI je napisal/-a:
Inhale se naceloma uporabljajo za razne intercoolerje ali pa za dotok hladnega zraka direktno na sportni filter na vrhu motorja (kar ti najbolj priporocam). V tem primeru si das filter v skatlo, ki jo probas kar se da natancno zatesniti na luknjo v pokrovu.


Kaka pizdarija rata ob prvem nalivu dežja raje ne razmišljam :roll: ; avtocesta 120 kmh+ heavy rain direkt na filter? :?: Pa še ena zadeva je; sploh ni garancije(prej nasprotno) da bo zrak dejansko "kvalitetno" potoval v notranjost - zakaj? Poskušaj na motorju pri kakšni višji hitrosti odpreti usta in dihati; ne bo šlo - kajti zrak se hitreje "odbija" ven kakor si ga ti sposoben povleči vase. Če si pa mislil na kakšen airbox sistem ala Subaru Impreza & japonski športni motorji; je pa to izredno sofisticiran sistem, ki je rezultat dolgotrajnega oblikovanja airbox kanalov, računalniških izračunov ter testiranj; torej je neka home-made zadeva več kot ne -neuporabna. :wink:


gre se zato, da bi pri majhni hitrosti dobili hladen zrak v filter...pri 5 k obr. ti takalitak imas hladen zrak, pomembno je, da pride noter hl. zrak takoj, ko ti speljes.
in to je dobra zadeva.

Objavljeno: To avg 31, 2004 9:16 am
Napisal/-a 1.8T
INFINITI je napisal/-a:
Kaka pizdarija rata ob prvem nalivu dežja raje ne razmišljam :roll: ; avtocesta 120 kmh+ heavy rain direkt na filter? :?: Pa še ena zadeva je; sploh ni garancije(prej nasprotno) da bo zrak dejansko "kvalitetno" potoval v notranjost - zakaj? Poskušaj na motorju pri kakšni višji hitrosti odpreti usta in dihati; ne bo šlo - kajti zrak se hitreje "odbija" ven kakor si ga ti sposoben povleči vase. Če si pa mislil na kakšen airbox sistem ala Subaru Impreza & japonski športni motorji; je pa to izredno sofisticiran sistem, ki je rezultat dolgotrajnega oblikovanja airbox kanalov, računalniških izračunov ter testiranj; torej je neka home-made zadeva več kot ne -neuporabna. :wink:


Teorija in teoretiki :)

Jaz imam narejeno takole: http://haktar.select-tech.si/1.8T/

Dokazano z VAG-COM-om pri polni obremenitvi priblizno 20 stopinj nizja temperatura na loputi za gas kot prej, ko je odprt filter sesal zrak izpod havbe. Voznja po dezju? Noben problem... tudi 160km/h po nalivu noben problem. Rezultat? Filter skoraj suh, voda odteka po stenah skatle in skozi luknjice na dnu na cesto. Neuporabno? Presodi sam. Hint: zelo prakticno, predvsem pa ucinkovito.

:wink:

/jan

Objavljeno: To avg 31, 2004 12:31 pm
Napisal/-a INFINITI
Dokazano z VAG-COM-om pri polni obremenitvi priblizno 20 stopinj nizja temperatura na loputi za gas kot prej, ko je odprt filter sesal zrak izpod havbe. Voznja po dezju? Noben problem... tudi 160km/h po nalivu noben problem. Rezultat? Filter skoraj suh, voda odteka po stenah skatle in skozi luknjice na dnu na cesto. Neuporabno? Presodi sam. Hint: zelo prakticno, predvsem pa ucinkovito.

Ni teorija in teoretiki ampak so kr dejstva. Temperatura zraka je manjša? - nič novega; kaj pa količina, oziroma še bolj pomembno konstanten dotok zraka brez turbulenc in butanja? To da ni problemov z vodo je malo čudno; kaj pa če greš v pralnico na kako pranje z vapom; ali še bolje; kam ti odteče sneg pozimi ko ti prekrije celo haubo in notranjost intejka? - Ne boš menda rekel da gre po steni ali?
-Anyway; ena dva kolega ki sta si dala narest intake na kliotih sport; mata tako narejeno da si lahko loputo zaprejo ko je dež.

Kar se pa tiče teorije in teoretikov si preberi tole;
http://www.sportrider.com/tech/146_9910_ram/
in
http://www.sportrider.com/tech/146_9912_ram/

Objavljeno: To avg 31, 2004 1:06 pm
Napisal/-a hitri in drzni
KAJ A POL TO POMEN DA SE NESMEM PO DZJU VOZT CE TO VGRADIM :shock:
kok pa stane tista z odpiranjem zapirinjem

Objavljeno: To avg 31, 2004 1:07 pm
Napisal/-a hitri in drzni
na velik avtih sm tud vidu take reze s strani a se to tud lohk ugradi


LP

Objavljeno: To avg 31, 2004 1:08 pm
Napisal/-a Asterix
cez zimo pa orihinal zaprto skatlo in filter gor, pa je...

Objavljeno: To avg 31, 2004 1:10 pm
Napisal/-a 1.8T
INFINITI je napisal/-a:Ni teorija in teoretiki ampak so kr dejstva. Temperatura zraka je manjša? - nič novega; kaj pa količina, oziroma še bolj pomembno konstanten dotok zraka brez turbulenc in butanja?


Kolikor sem meril z VAG-COM-om se tudi kolicina ni spremenila. LMM kaze se vedno isto kolicino kot prej. Kar se turbulenc tice, zelo verjetno da so. Zato je pa konstrukcija tako narejena, da ne zabija zracnega toka direkt v filter. Poglej si slike in videl bos deflektor v kontrasmeri zracnega toka. Itak pod obremenitvijo zadeva pozre hudo cez 100l/sekundo zraka, saj turbina vcasih dosega tudi krepko cez 1,2 bar nadtlaka, tako da se stvar ne ubada dosti s turbulencami ampak samo sesa kar more :) (pa iz luknje se slisi tak zvizgajoce-sesalni zvok, divje...)

Anyway, kakorkoli, zadeva izmerjeno precej bolj leti kot prej, pa tudi obcutek je boljsi, avto je bolj odziven, nic ga ne mori. Vem, subjektivni obcutki, ampak saj ne vozi VAG-COM - jaz vozim masino :)

INFINITI je napisal/-a: To da ni problemov z vodo je malo čudno; kaj pa če greš v pralnico na kako pranje z vapom; ali še bolje; kam ti odteče sneg pozimi ko ti prekrije celo haubo in notranjost intejka? - Ne boš menda rekel da gre po steni ali?
-Anyway; ena dva kolega ki sta si dala narest intake na kliotih sport; mata tako narejeno da si lahko loputo zaprejo ko je dež.


Ni potrebe. Ko je vozilo na miru voda odtece po havbi navzdol mimo luknje. Ko sneg prekrije intake in se nato stopi odtece stran od luknje, navzdol po havbi. Med voznjo po dezju se voda, ker je tezja od zraka zaustavlja v zadnjem delu pokrova ter nato po deflektorju odtece po steni dol. Preverjeno, sem se ustavil med dezjem pod eno streho in pregledal, kje je mokro in kje ni. Edino za v kaksno avtopralnico bi bilo mogoce smiselno zamasiti luknjo, bom enkrat natancno pregledal, kam se voda zliva med pranjem. Nikoli pa se nisem imel kakrsnihkoli problemov po pralnici.

Fazer je zvit in ima s tem izkusnje, zato je zadevo zgleda pravilno naredil :)

INFINITI je napisal/-a:Kar se pa tiče teorije in teoretikov si preberi tole;
http://www.sportrider.com/tech/146_9910_ram/


Zanimivo branje. Thnx.

/jan

Objavljeno: To avg 31, 2004 1:21 pm
Napisal/-a Asterix
imas kak filoe z zvokom od tvojega avta? me zanima, kako se slisi...

Objavljeno: To avg 31, 2004 1:24 pm
Napisal/-a 1.8T
Asterix je napisal/-a:imas kak filoe z zvokom od tvojega avta? me zanima, kako se slisi...


Tukaj lahko nekaj slisis... v bistvu sem hotel posneti zvok blow-off ventila, tisti whooosh, ko spustis gas.

video (realvideo stream): http://realsrv.select-tech.si/ramgen/whoosh.rm
video (mpeg1 download): http://haktar.select-tech.si/1.8T/whoosh.mpg

(ne se cudit, zadnji lonec samo *zgleda* kot original :twisted: :twisted: :twisted: )

...pa ni :EE

/jan

Objavljeno: To avg 31, 2004 1:27 pm
Napisal/-a INFINITI
Hm a veš ko tkole berem si mislim da nekaj vode vseeno dobiš skozi filter vendar gre ta zrak tako in tako v vročo turbino ki ta zrak in malo vode močno segreje do te mere da v tistih 100l zraka ki ga turbina navleče; enostavno zadeva nima veze; tako da je verjetno to razlog da nimaš težav kar se H2O tiče.
Samo pri NA motorjih pa je voda kr velik problem, zato pa se vgrajujejo tiste zaščitne lopute.

Objavljeno: To avg 31, 2004 1:34 pm
Napisal/-a Asterix
ce si ze kdaj drzal roko na cevi, ko motor vlece noter zrak in to na stangasu, bi vedel, da koliko vode ze pride zraven, se izsusi do lopute, tako da spet ni problem

Objavljeno: To avg 31, 2004 1:35 pm
Napisal/-a 1.8T
INFINITI je napisal/-a:Hm a veš ko tkole berem si mislim da nekaj vode vseeno dobiš skozi filter vendar gre ta zrak tako in tako v vročo turbino ki ta zrak in malo vode močno segreje do te mere da v tistih 100l zraka ki ga turbina navleče; enostavno zadeva nima veze; tako da je verjetno to razlog da nimaš težav kar se H2O tiče.
Samo pri NA motorjih pa je voda kr velik problem, zato pa se vgrajujejo tiste zaščitne lopute.


Ja, zelo verjetno... zato pa se verjetno tovarnisko taksnega air-intakea ne vgrajuje na N/A motorje, ampak se resuje te zadeve drugace...

Nekateri bi radi "turbo-look" tudi na N/A strojih, pa ko voli nek izvoli :)

/jan