Stran 1 od 2
Športne vzmeti na A4 niso sedle
Objavljeno: To nov 02, 2004 10:12 pm
Napisal/-a dejvi
Živijo,
ma danes sem bil prav razočaran. Sem šel montirat na Audi A4, star 1 leto športne fedre Vogtland: najprej so jih zmontirali od zadaj in spustili avto na tla - in je še zmerom zgledalo enako. Spustil naj bi ga za 35 mm, pa se je posedel samo za 10 mm.

. Potem mi je majster reku, da so že mel probleme ravno pr tem modelu avta, da se od zadaj ni dalo znižat, medtem ko je odspredi padu za cca 40 mm. In to tut pr drugih firmah vzmeti, kot so FK, H&R in Low-tec, ki so jih sicer montirali na druge A4. Kaj je to zdej za en hudič? Ma res sm razočaran.
In smo dali nazaj tastare original fedre. V Nemčijo smo na Vogtland poslal Fax z navedenim problemom in sedaj se oni s tem ukvarjajo, zakaj ravno pr tem modelu avta. Fak no!!!
A je kdo, ki ima A4 od letnika 2001 naprej in ima slučajno spuščenga, katero firmo ima gor.
Lep pozdrav!
Objavljeno: To nov 02, 2004 10:20 pm
Napisal/-a Slicker
maky mogoče.....?

Objavljeno: To nov 02, 2004 10:22 pm
Napisal/-a killah bee
jp kontaktiri maky-ja, on ima spuščenega
Objavljeno: To nov 02, 2004 10:49 pm
Napisal/-a CupraR
sam on ma air ride, brez fedrov :P drgač mi je pa smešn tole, bi se mogl enostavno sputit. razn če niso pr montaži kej zaj.
Objavljeno: To nov 02, 2004 10:58 pm
Napisal/-a Slicker
ja zdj. a ni meu prej sam spuščenga? ma nevem. ti kontakiri makyja, pa ti bo on znou bolj točno povedat k mi vsi kle gor k se neki pametne delamo

Objavljeno: To nov 02, 2004 11:07 pm
Napisal/-a CupraR
Pa če ti povem da ni mel spuščenga

-nebi pršu v garažo.
Objavljeno: To nov 02, 2004 11:13 pm
Napisal/-a W|zz
Sej res tm je kr klancek za u garazo pridet

Objavljeno: To nov 02, 2004 11:37 pm
Napisal/-a Mare9mm
Ma, jst mislm da je Dejvi policaj in da je neki slišu o Makyjevem air-ride-u in si je tole zmislu zato, da mu Maky tle da pisno priznanje na odprtem delu foruma o svojem zaenkrat še nelegalnem podvozju.
Tko, da Maky ma original fedre, piše gor VAG VW/AUDI/SEAT, sigurno. Prsežem.
(Lah ti po pomojem pove kej o problemih s podvozjem "ravno pr tem modelu avta", ke r baje, da neki kljub temu ve o teh zadevah. Čeprov ma čist originalne fedre.)
Aja, pa Maky ma zdej itak Cliota.

Audija bo pa men za nov let podaril, ker se ga je naveličal. :P
Objavljeno: Sr nov 03, 2004 1:14 am
Napisal/-a MSrougeZX
Flex v roke pa en krog vrezi stran iz fedre pa bo! Preverjeno!
Objavljeno: Sr nov 03, 2004 3:48 am
Napisal/-a RegY
MSrougeZX je napisal/-a:Flex v roke pa en krog vrezi stran iz fedre pa bo! Preverjeno!
pa bouncaj po cesti ko skokica na najbolj poskočnem dnevu

to ni priporočljivo, samo tak...
Objavljeno: Sr nov 03, 2004 7:14 am
Napisal/-a JohnyR
Probaj z APEX om. (ne takoj vsi plant na mene, je pač ideja)
Pokliči g. Vugo v NG pa njega vprašaj, ker mislim da ti bo pri tej stvari on najbolj znal povedat. Če rabiš številko povej.
Objavljeno: Sr nov 03, 2004 7:22 am
Napisal/-a dejvi
Ma, jst mislm da je Dejvi policaj in da je neki slišu o Makyjevem air-ride-u in si je tole zmislu zato, da mu Maky tle da pisno priznanje na odprtem delu foruma o svojem zaenkrat še nelegalnem podvozju.
Ma dej Mare, kolk s pa str?
Mal resnosti ne bo škodoval, to ni hec, vsaj zame ne.
Jst vem da maky nima spuščenga, ampak ma air...wathever, drgač bi ga že vprašal.
A ma kater od vas noter spedenane od Vuge iz NG? Ker on baje jih lahko kao hladno stisne, po posebnem postopku, ko čez njih spusti el. tok. In če ma kdo kej tacga, kako je s tem?
Sm slišal, da so bli problemi tut pr drugih modelih, recimo pr nekaterih Cliotih in Meganih. Ampak rezanje ni rešitev, to je neumnost.
Objavljeno: Sr nov 03, 2004 9:39 am
Napisal/-a maky
ti povem v čem je problem. v amortizerju. je pretrd in se avto ne spusti.fora je ker pri meni zaradi airbaga zadaj ni odpora fedra in amortizer vseeno počepne. ti imaš pa še feder zravn in ti potem amortizer avtomatsko potegne gor. zdej kaj nardit : 1 varjanta je da skrajšaš amortizer.
2 pa da skrajšaš (če jih še nisi) vse une podloge fedra. (une gumice pa to). fedr ti bo stal v vsakem primeru notri samo nižje bo prišel.

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 9:43 am
Napisal/-a Josephe
dejvi je napisal/-a:Ma, jst mislm da je Dejvi policaj in da je neki slišu o Makyjevem air-ride-u in si je tole zmislu zato, da mu Maky tle da pisno priznanje na odprtem delu foruma o svojem zaenkrat še nelegalnem podvozju.
Ma dej Mare, kolk s pa str?

Mal resnosti ne bo škodoval, to ni hec, vsaj zame ne.
Jst vem da maky nima spuščenga, ampak ma air...wathever, drgač bi ga že vprašal.
A ma kater od vas noter spedenane od Vuge iz NG? Ker on baje jih lahko kao hladno stisne, po posebnem postopku, ko čez njih spusti el. tok. In če ma kdo kej tacga, kako je s tem?
Sm slišal, da so bli problemi tut pr drugih modelih, recimo pr nekaterih Cliotih in Meganih. Ampak rezanje ni rešitev, to je neumnost.
Kaj???
A lahko ti originalne fedre skrajša ( ne reže ) ?
LP Joseph
Objavljeno: Sr nov 03, 2004 10:03 am
Napisal/-a dejvi
Originalni fedri se pa sploh ne krajšajo, govorim o športnih, ki so bolj toge, vendar mislim, da to ni to. če bi dal rezat original fedre (kako bi se drugače krajšale, razen če zmečeš vn tiste podloge, ana katerih fedra sedi, sam pol ne vem, bo pa pokal...).Drgač pa Vuga ti originalne lahko strša (mislim amortizerje), to pomen, da se višina avta ne spremeni.
Objavljeno: Sr nov 03, 2004 11:16 am
Napisal/-a Pugi
Kašne bumbarije klele...
Fedre original se da skrajšat tako da jih odrežeš, lahko pa tud stisneš (seveda vse pri vugi, da nau kdo doma delov...) Pogoj za varnost ko to nardiš je, da daš še amortizerje stršat...
Pri amortizerju lahko batnico skrajšaš, obnoviš, daš stršat...
Pozor - sj ne vem če ste probal, samo če ti enkat nove fedre not vgradiš se poj pejd mal pelat pa to, ne sam na tla postavt pa rečt ni se mi spustu, ker takrt kolesa postran stojijo...
Objavljeno: Sr nov 03, 2004 11:37 am
Napisal/-a Mare9mm
Peesda smo eni resni.

Sej sem ti v oklepaju pol napisu, da bo Maky sigurn kej o tem vedu, sam nism hotu, da ti začne folk smetit temo z raznimi "A res? A to u Sloveniji obstaja?" pa da se debata obrne na Makyjev avto in stran od tvojga.
Baje, da je tale Vuga na primorskem res zakon za te zadeve. Je pa moj kolega s fleksarco rezu fedre, pa ti povem, da ni dobra ideja, ker porušiš vse lastnosti podvozja. Feder je delan na tako dolžino s tako trdoto in ko enkrat na pamet to spremeniš, boš čutu vsak kamenček, avto se ti bo čudno pozibaval, pa še kej se ti bo uničl, da ne omenjam, da je to 100% ne-legalno, nestrokovni poseg v elemente podvozja, pa to. Po mojem je za poklicat strica Vugo.

Objavljeno: Sr nov 03, 2004 11:54 am
Napisal/-a dejvi
Ma ne Mare, sej je kul, ni panike. :P
Objavljeno: Sr nov 03, 2004 12:02 pm
Napisal/-a Josephe
Pugi je napisal/-a:Kašne bumbarije klele...
Fedre original se da skrajšat tako da jih odrežeš, lahko pa tud stisneš (seveda vse pri vugi, da nau kdo doma delov...) Pogoj za varnost ko to nardiš je, da daš še amortizerje stršat...
Pri amortizerju lahko batnico skrajšaš, obnoviš, daš stršat...
Pozor - sj ne vem če ste probal, samo če ti enkat nove fedre not vgradiš se poj pejd mal pelat pa to, ne sam na tla postavt pa rečt ni se mi spustu, ker takrt kolesa postran stojijo...
A potem lahko stisne feder za kolikor želiš ( npr.15-20mm )? Potem bi moral biti stisnjen feder trši oz. večja sila da se isto posede, kajne?
Pa takrat ko to stiskanje fedrov narediš, je dobr da baš še amortizerje obnovit, samo kako, a je potrebno batnico kaj krajšat, tršat....
LP Joseph
Objavljeno: Sr nov 03, 2004 12:18 pm
Napisal/-a golf_c
Pugi je napisal/-a:Kašne bumbarije klele...
Fedre original se da skrajšat tako da jih odrežeš, lahko pa tud stisneš (seveda vse pri vugi, da nau kdo doma delov...) Pogoj za varnost ko to nardiš je, da daš še amortizerje stršat...
Pri amortizerju lahko batnico skrajšaš, obnoviš, daš stršat...
Pozor - sj ne vem če ste probal, samo če ti enkat nove fedre not vgradiš se poj pejd mal pelat pa to, ne sam na tla postavt pa rečt ni se mi spustu, ker takrt kolesa postran stojijo...
se podpišem pod to.....js sm to pr dveh svojih avtih naredu.....pa ne doma da ne bo pomte.....pr jenkotu v homcu(domžale-kamnik)....pol mi je pa še amortizerje skrajšu in to je to!!!